abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 september 2010 @ 13:20:49 #76
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_86275592
:D :D :D Orea, ik ga er meteen van meelachen!
pi_86275820
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:16 schreef Groofsken3 het volgende:
Becky, wat een schoonheid. Wauw!

En Minke in jongenskleding O+ . Heerlijk grietje. Als ik toch ooit nog een derde krijg.... dan wil ik er zo een :Y .

Orea, das pas lachen! Haha, met volle overtuiging O+ .
Tja, ik ben nou eenmaal neit van het roze prinsessenspul en jurkjes hebben we er niet zo veel van. En wat ik mooi of leuk vind neem ik mee... en soms is dat wel wat jongensachtig, maar dat maakt haar gewoon een stoer wijf! :P
  vrijdag 10 september 2010 @ 13:31:36 #78
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86276016
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:26 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Tja, ik ben nou eenmaal neit van het roze prinsessenspul en jurkjes hebben we er niet zo veel van. En wat ik mooi of leuk vind neem ik mee... en soms is dat wel wat jongensachtig, maar dat maakt haar gewoon een stoer wijf! :P
Ze is zelf zo lekker meisjesachtig, ze kan het erg goed hebben juist. keistoer vind ik het en heel schattig en lief!
pi_86276633
hihi, dankjewel! :*
pi_86277295
Minke blijft zo leuk! En ik vind dat ze steeds meer op je gaat lijken, Lijnloos. Dat zie ik vooral op die foto waarop ze brood eet. (Zonder slab, held!)

Orea, wat een geweldige foto! Het lukt me nu zelfs nog maar zelden om een lach net op het juiste moment op de kiek te krijgen, en jij hebt gewoon een van haar eerste schaterlachen te pakken!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86278236
Ohhhh Orea, kijk nou!! O+ O+ O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_86279433
Ik had heel erg mazzel! Zo zitten we elke ochtend en nam wat foto's van haar... was aan het kletsen en de camera stond klaar, en zei: krijgt mama een lach? Et voila :D O+
pi_86281336
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:31 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Ze is zelf zo lekker meisjesachtig, ze kan het erg goed hebben juist. keistoer vind ik het en heel schattig en lief!
Ja, het staat haar erg goed! Wolf had van de stof van dat groene bovending van Lief! wat Minke aanheeft een pakje en vest.Zo'n gave kleur groen vond ik dat
Minke's haar is echt ee stuk lichter geworden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86282279
't is ook zo'n zelfde pakje hoor poppejans ;) (maatje 50-56 nog steeds :o ) vond het zo'n tof ding. Ze heeft hem ook in het rood met grijs maar dan lief ipv stoer... maar die pas niet meer geloof ik. En inderdaad het is een blondie geworden...
Zie hier:
Van geboorte (pikzwart)


naar nu (hoogblond)
pi_86282422
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:22 schreef Lijnloos het volgende:
't is ook zo'n zelfde pakje hoor poppejans ;) (maatje 50-56 nog steeds :o ) vond het zo'n tof ding.
:o :o :o wooow dat is echt heel ieniemini! Wolf had hem in mt62 en had al na een paar keer dragen de drukkertjes aan de onderkant al op springen staan ;( heb hem wel bewaard, zowel bij een meisje als jongen erg tof en leuk!
Inderdaad een kleurverschil als je het zo ziet zeg, wat grappig
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86289461
Minke! O+ Niet doorvertellen hoor, maar jij bent een van mijn favorietjes hier :Y
Idd een totaal andere haarkleur zeg!

Kijk nou es, Leia Jolie lacht al! :o :D O+

...scroll ik naar boven krijg ik nog meer Minke O+ te zien *O* Lekker boterhammetje eten, en liga met opa :Y

Grijs wat heb je twee mooie meiden! O+

Thomas, haha lekker knoeien hé? _O-

Wow Becky ik ga helemaal rammelen van die prachtige baby O+ *smelt*
Lekker is dat hé babymassage? O+

Jan (met poes :P) naar de PSZ *O* Grote vent word jij al joh!

[ Bericht 24% gewijzigd door DuchessX op 10-09-2010 19:52:20 ]
#geen
  zaterdag 11 september 2010 @ 11:13:36 #87
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_86307816
Suus heeft dit jaar schoolzwemmen... En drijf!

❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zaterdag 11 september 2010 @ 12:18:17 #88
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86309279
en weer weg

[ Bericht 94% gewijzigd door Groofsken3 op 12-09-2010 20:10:47 ]
pi_86310033
jeumig, wat is S al groot zeg, grote verandering, R ook hoor maar S is helemaal baby af
  zaterdag 11 september 2010 @ 13:04:36 #90
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86310548
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 12:46 schreef Kleurdoos het volgende:
jeumig, wat is S al groot zeg, grote verandering, R ook hoor maar S is helemaal baby af
Ja, zo ervaar ik het ook. Ze is echt ineens een gewoon meisje, zo'n meisje waarbij je je kunt voorstellen dat ze een keer naar de basisschool gaat enzo.

en weer weg
KD, doe jij nog wat van jouw mooie dochter O+ . Ik mis je, waar ben je steeds?

[ Bericht 22% gewijzigd door Groofsken3 op 12-09-2010 20:10:20 ]
  zaterdag 11 september 2010 @ 13:42:58 #91
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86311649
mooi shirtje S! O+ ;)
en die krullen van R! O+ O+ O+ hij lijkt veel op een vriendje van onze Willem, grappig is dat. (en W zelf vindt S meer op de grote zus van die vriend lijken, zegt ie net :o ).
in de haak.
pi_86318217
Groof, wat cute! O+
En Minke op de fiets, whaaa!

Hier mijn mannen vergeleken.

Broers!


Thomas @ 7 maanden
Morris @ 6 maanden

Klik voor groot.
Hardloper.
IG @webkim
pi_86318871
Webkim wat een look-a-likes! :o O+

Groof wat heb je toch prachtige kindjes :Y En die laatste foto is echt :D Zie R eens kijken naar zijn boze zus! :D


Even wat spam van gisteravond O+

Poesje aaien O+

Televisie kijken:



_O-
#geen
  zaterdag 11 september 2010 @ 19:48:07 #94
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86321240
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 13:42 schreef trui het volgende:
mooi shirtje S! O+ ;)
en die krullen van R! O+ O+ O+ hij lijkt veel op een vriendje van onze Willem, grappig is dat. (en W zelf vindt S meer op de grote zus van die vriend lijken, zegt ie net :o ).
:D Bizar toch altijd dat soort dingen. Stuur mij eens een foto van hoe ze nu zijn. kan ik mooi even een kijkej in de toekomst nemen. O+

En dat shirt ja, geinig om zo ineens terug te zien hè ;) . Ik kan niet wachten tot ze de rest ook aankan.
  zaterdag 11 september 2010 @ 19:50:19 #95
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86321314
Ik vind Thomas al heel erg lijk daar op hoe hij nu is O+ . En je ziet goed dat het broers zijn, maar verder hebben ze toch ook wel een heel eigen koppie, vind ik :Y .

Evi, zo heerlijk vrolijk :D. En lief, samen met de poes. En dat rose staat haar erg mooi O+ .
pi_86325099
Ik moet elke keer zo lachen om Thomas als ik dit topic open om de nieuwste foto's te bekijken. 't Is net een kleine hulk.

Hoe oud is Suus nu eigenlijk, Ireth? Vindt ze het schoolzwemmen leuk? Vast wel, lijkt me echt iets voor haar. Leuk dat je ook van dat soort momenten foto's maakt!

Geweldig, die pasfoto's, Groofsken! Je kinderen zijn zo mooi. En wat lijken ze op elkaar. Ik vind je filmpjes trouwens altijd vooral grappig door S., is me opgevallen. Haar commentaar is een voortdurende giechel, zoals iemand anders opmerkte in het grote baby'tjestopic. Het klinkt een beetje maf, maar leuk om haar ook eens met een boze blik en pruillip te zien! Die blik van R. erbij is onbetaalbaar.

Ik vind Thomas en Morris er héél anders uitzien op deze foto's, maar dat komt misschien doordat de een lacht en de ander niet. Wat vind je zelf, Webkim?

Evi ziet er weer vrolijk uit als altijd! Klopt het dat ze niet zoveel tanden heeft, DuchessX? Ik vind het er zo zoet uitzien, twee exemplaren onderin die blootgelachen worden.

Weer eens wat foto's van Ivan (sinds twee dagen wijst hij dingen aan met zijn vinger!):









I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:58:49 #97
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86325795
Mooie foto's Claudia. Die foto van jullie samen is zo mooi sereen O+ . En dat truitje staat hem erg goed. Jullie zijn trouwens alledrie erg mooie mensen, ben zo benieuwd wat daar voor meisje bij komt strakjes O+. De man achter de ster heb ik op facebook gezien net :P ;) .
pi_86325870
DJMO, wat heeft Jan toch mooie ogen!

Becky, wat een mooi snoesje heb jij op de wereld gezet! O+

Minke, ik vind je altijd zo lekker stoer en ondeugend en tegelijk juist heel fragiel en fijntjes. Mooi!

Suus, wat heerlijk lig je daar te drijven. Relaxed. 8-)

Wauw Groof, wat veranderen ze toch veel. En in de basis ook weer helemaal niet. Erg mooi die pasfoto's. Ik ga ook meteen pasfoto's van Ko laten maken, weer. Zo leuk om te hebben. :Y
En prachtig die pruillip foto! Het drama straalt ervan af. O+

Het is inderdaad moeilijk te vergelijken omdat Thomas lacht en Morris niet. Maar het gebied van neus tot wenkbrauwen lijkt volgens mij wel erg op elkaar? Mooie mannen zijn het!

Evi. wat een vrolijke fotoreeks weer! En die geconcentreerde blik gevolgd door die schaterlach is onbetaalbaar. O+

Ivan! Daar ben je! Wat een mooie jongen is het toch, Claudia. Prachtig blauwe kijkers. En zo'n mooie zachte uitstraling.
En dat rompertje is super he? Ko heeft het ook, ik ben er verliefd op!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86326024
Wat lief van je, Groofsken. Ik was vooral heel moe, hoor. :+ Maar we hebben zo weinig foto's van ons samen.

Het is geen rompertje maar een truitje, oeke! Van de H&M. Maar het is ook een fijn ding!

Die complimenten over je kind blijven leuk. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86326141
Ivan, wat een prachtige ogen zeg...en die wimpers...wow O+
en die van jullie samen is mooi.

Ik vind het zo moeilijk om een mooie foto van mij en een van mijn kinderen te krijgen..pfff

en de pasfoto's van S en R....leuk zijn die! Ik houd van pasfoto's. Vooral ieder jaar eentje maken!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')