Dan zie je je (dubbele) onderkin nietquote:
het is gewoon 1 grote boevenbende dat CDAquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:57 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tie_hervatten__.html
ZO...CDA heeft even de tijd gehad om Klink te wippen..
Kunnen ze verder waar ze gebleven waren.
Voor zover ik weet telt het nergens. Het is pas geldig als er een verklaring op papier staat met zijn handtekening eronder.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar? In NL? Of in de VS??
Dit was geen verborgen camera actie hè.... het NL-recht mag dan wel zo z'n beperkingen hebben en daardoor geen waarde hechten aan de dingen die hij tegen Patrick heeft gezegd, maar het VS-recht en met uitspraken die in een interview gedaan zijn, zouden wel eens heel anders kunnen werken.
Speciaal voor jou heb ik de edithorror van FOK! op mijn iPad doorstaan om er een l bij te plaatsen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:59 schreef Leandra het volgende:
Edit: en OMG die missende L is wel heel ernstig... ik zag m pas toen jij het gequote had![]()
Nettie, the mother from hell.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:11 schreef Copycat het volgende:
Dat dus. En voor de spiegel.
Ik word een ... hoe heette dat mens ook weer?..
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:16 schreef Copycat het volgende:
Telegraaf kopt ook weer eens lekker:
Advocaat niet blij op Joran
Hij zal wel boos met hem zijn.
Zondag, volgens mijn geautomatiseerde hotmail berichtje.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is bijna???? en Kally is morgen jarig
oke ff onthoudenquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zondag, volgens mijn geautomatiseerde hotmail berichtje.
Ik durf er niets meer over te zeggenquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:29 schreef Toverheks het volgende:gut oh gut wat een drama, de anne frankboom is waarschijnlijk niet omgewaait door de wind maar door de construcite die later is aangebracht
nu wil de anne frankstichting nader onderzoek om ( dacht ik ) schadevergoeding echt waar maken mensen zich toch druk om, komt er weer een comisie van wijze boommeneren en mevrouwen die gaan 8 weken vergaderen wat kost dat allemaal wel niet
nou ik welquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik durf er niets meer over te zeggen
Slechte service.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:22 schreef Copycat het volgende:
Het regent te hard voor de hondenuitlaatservice. Wellicht later op de middag die Hootchie uitlaten.
beetje respect voor de mensen bij die stichting, je weet toch wel hoe gevoelig dat allemaal ligtquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ik welze zijn helemaal van lotje getikt bij die stichting
hahaha zo 1 zoek ik voor Bertje zei het gister hier nog omdat hij niet zo dol is op regenquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Slechte service.
Neem een voorbeeld aan
[ afbeelding ]
ze kunnen de anne frankboom in, echt en dan nog geld gaan eisen ze zijn al een partijtje rijk is een stichting hequote:Op dinsdag 7 september 2010 12:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
beetje respect voor de mensen bij die stichting, je weet toch wel hoe gevoelig dat allemaal ligt
Nog ff en ze halen irene dr bij...de boomknuffelexpertquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ik welze zijn helemaal van lotje getikt bij die stichting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |