Ze hebben het al verbeterd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:16 schreef Copycat het volgende:
Telegraaf kopt ook weer eens lekker:
Advocaat niet blij op Joran
Hij zal wel boos met hem zijn.
Wat doet ie nu dan?quote:"Doorgaans niet handig, zo’n interview", zegt De Rooij. "Maar misschien heeft hij in samenspraak met zijn Peruaanse advocaat wel iets bedacht waar dit juist heel goed in past. Dat weet ik niet en daarom zeg ik er niets over. Ik wil Jorans advocaat daar niet voor de voeten te lopen. Bovendien ben ik zijn kindermeisje niet."
Alvast bedanktquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:23 schreef beequeen het volgende:
Teun, als je het nieuwe nummer van Disana wilt hebben kan ik het je in PM versturen.
BQ als haar afdeling en kamer nummer dus ook is gewijzigd wil je het dan even in mijn pm gooienquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben het al verbeterd.
Edit: oh wacht, alleen op de voorpagina.![]()
[..]
Wat doet ie nu dan?![]()
Teun, als je het nieuwe nummer van Disana wilt hebben kan ik het je in PM versturen.
er was van de week sprake, als hij de moord op Nathalie bekend mag hij naar de gevangenis van Aruba verhuizen, en geloof dat dat een betere gevangenis is dan de Castro Castroquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:31 schreef Leandra het volgende:
Ik gok dat ze hopen dat de VS hun diplomatieke macht gaat gebruiken om hem uitgeleverd te krijgen naar de VS.... daar staat max. 50 jaar op zo'n delict, en dat is dus meer dan de 30 jaar die hij in Peru voor die moord kan krijgen.
Dat hij liever 50 jaar in de VS uitzit dan 30 jaar in Peru kan ik me zo voorstellen.
Ik spreek haar vanmiddag weer. Will do.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:35 schreef Toverheks het volgende:
BQ als haar afdeling en kamer nummer dus ook is gewijzigd wil je het dan even in mijn pm gooien
ook hierquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik spreek haar vanmiddag weer. Will do.
Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Volgens mij bekent hij toch niet en als hij toch schuldig wordt bevonden in Peru kan hij altijd nog iets opbiechten over andere zaken.
Ik sluit niet eens uit dat zijn zaak niet tot een veroordeling leidt.quote:
dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik sluit niet eens uit dat zijn zaak niet tot een veroordeling leidt.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vormfout, eerlijk proces onmogelijk, et cetera.
[ afbeelding ]
De glibber heeft een verzoek om intrekking van zijn bekentenis ingediend. De rechters die daar over moesten oordelen kwamen er niet uit en nu wordt het opnieuw bekeken door een andere rechter.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vormfout, eerlijk proces onmogelijk, et cetera.
[ afbeelding ]
Gezienquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:02 schreef BobdeStreamer het volgende:
Slaap lekker heksjehier het linkje voor het ontbijt
[ afbeelding ]
http://www.sbs6.nl/web/show/id=1204265/langid=43
Toch zou het me niks verbazen als ie uiteindelijk weer wel de dans weet te ontspringen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:22 schreef beequeen het volgende:
Hij wordt nog steeds gezocht door Interpol. Hij komt hier echt niet zomaar mee weg hoor.![]()
Wanted.
quote:De kans is groot dat er weer onderhandeld gaat worden over een rechts kabinet. PVV-leider Geert Wilders wil, nu CDA-dissident Ab Klink is opgestapt, de formatie voor een VVD-CDA-kabinet, met gedoogsteun van de PVV, hervatten.
Met en beetje mazzel kan hij nu al veroordeeld worden... bij verstek.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Volgens mij bekent hij toch niet en als hij toch schuldig wordt bevonden in Peru kan hij altijd nog iets opbiechten over andere zaken.
Categories of Offences: FRAUDquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:22 schreef beequeen het volgende:
Hij wordt nog steeds gezocht door Interpol. Hij komt hier echt niet zomaar mee weg hoor.![]()
Wanted.
Wat iemand zegt voor een tv camera telt juridisch niet hè.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met en beetje mazzel kan hij nu al veroordeeld worden... bij verstek.
Zijn advocaat heeft gelijk als hij zegt dat het niet "handig" is dat Joran deze uitspraken gedaan heeft, want ze mogen dan wel in het NL zijn, het neemt niet weg dat hij gewoon heeft toegegeven dat hij de ouders van Natalee afgeperst heeft.
Oei... dan moet je van die zweeffoto's van jezelf maken.... alsof je camera aan een heliumballon hangtquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch zou het me niks verbazen als ie uiteindelijk weer wel de dans weet te ontspringen.
Mijn schouder zag er prima uit, mijn rug ietsjes minder (...), maar het accent hebben we nu op mijn nekaanhechting gelegd. Met een ontspannen nekje tot gevolg. Alleen zijn de oefeningen 'trek een dubbele kin' niet zo flatteus, Jabba de Hut anyone?
Ik geloof toch nog wel een beetje in gerechtigheid, misschien naïef.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:37 schreef Copycat het volgende:
Toch zou het me niks verbazen als ie uiteindelijk weer wel de dans weet te ontspringen.
Mijn schouder zag er prima uit, mijn rug ietsjes minder (...), maar het accent hebben we nu op mijn nekaanhechting gelegd. Met een ontspannen nekje tot gevolg. Alleen zijn de oefeningen 'trek een dubbele kin' niet zo flatteus, Jabba de Hut anyone?
Watte?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:55 schreef Leandra het volgende:
Oei... dan moet je van die zweeffoto's van jezelf maken.... alsof je camera aan een heliumballon hangt
Waar? In NL? Of in de VS??quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat iemand zegt voor een tv camera telt juridisch niet hè.
Precies. Zie hier maar eens onderuit te komen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:54 schreef Leandra het volgende:
Categories of Offences: FRAUD
Arrest Warrant Issued by: UNITED STATES DISTRICT COURT, NORTHERN DISTRICT OF ALABAMA, BIRMINGHAM, ALABAMA / United States
En door een Amerikaans gerechtshof.... dus niet Aruba voor het uitzitten van die afpersingszaak, gewoon Sweet home Alabama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |