Nee, juist niet. Ik heb zo veel meer succes.quote:Op maandag 6 september 2010 21:10 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
En dan nog weinig scoren?![]()
[..]
Dan zul je dus flink moeten veranderen!
Breeeeezahs.quote:Op maandag 6 september 2010 21:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Ik heb zo veel meer succes.
Wanneer valt een meisje onder scharrel?quote:Op maandag 6 september 2010 21:12 schreef Hyman het volgende:
Do heeft elk jaar wel een andere scharrel.
Zolang het elk jaar is en niet iedere week, valt het allemaal nog best mee.quote:Op maandag 6 september 2010 21:12 schreef Hyman het volgende:
Do heeft elk jaar wel een andere scharrel.
Scharrel, vriendin w /equote:Op maandag 6 september 2010 21:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wanneer valt een meisje onder scharrel?
Het is een heel nette jongen, al denkt menig fok!ker dat nietquote:Op maandag 6 september 2010 21:13 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Zolang het elk jaar is en niet iedere week, valt het allemaal nog best mee.
Klopt. Ik heb echt een reputatie van hier tot Tokyo, terwijl ik echt heel netjes ben.quote:Op maandag 6 september 2010 21:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het is een heel nette jongen, al denkt menig fok!ker dat niet
En jij was ook al een nette jongeman...quote:Op maandag 6 september 2010 21:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het is een heel nette jongen, al denkt menig fok!ker dat niet
Jij hebt zeker ook nog nooit gezoend?quote:Op maandag 6 september 2010 21:16 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
En jij was ook al een nette jongeman...
Ik begin het hier wel eng te vinden.
Hihihihi bah, zoenenquote:Op maandag 6 september 2010 21:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook nog nooit gezoend?
Cuz you're jailbait and I just can't wait!quote:Op maandag 6 september 2010 21:22 schreef Sjoegerd het volgende:
"Hello we're Motörhead.. We're gonna clean your cock."
De bassolo uit Stay Cleanquote:Op maandag 6 september 2010 21:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Cuz you're jailbait and I just can't wait!
yayyyyquote:
wuuuuutquote:
kankerbart!quote:Op maandag 6 september 2010 21:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik hoorde dat je leuk haar hebt, fjez
Jaquote:
john is een peter wannabe mangquote:Op maandag 6 september 2010 21:28 schreef -SG- het volgende:
Ik vraag me af wat robro van de journalist John van den Heuvel vindt.
Nee, eigen ondervinding.quote:Op maandag 6 september 2010 21:34 schreef Gvdpu het volgende:
laat me raden, dit stond in de telegraaf?
Oh kut, helemaal vergeten. Straks maar ff terug kijken.quote:
maar sjon heeft ook in zn tijd bij de telegraaf lekker gecollaboreerd met criminelen dus beetje geen gekke dingen over sjon zeggengquote:Op maandag 6 september 2010 21:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh kut, helemaal vergeten. Straks maar ff terug kijken.
Dat interview is zo slecht he, om te huilen gewoon.quote:Op maandag 6 september 2010 21:45 schreef robr0 het volgende:
[..]
maar sjon heeft ook in zn tijd bij de telegraaf lekker gecollaboreerd met criminelen dus beetje geen gekke dingen over sjon zeggeng
wou het nog terugkijken niet dus balen mangquote:Op maandag 6 september 2010 21:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dat interview is zo slecht he, om te huilen gewoon.
Ik houd niet van ei! Spaghetti met saus en de saus staat nu in de vriezer want daar was heel veel van.quote:
Die gast is best wel slim man.quote:Op maandag 6 september 2010 21:59 schreef robr0 het volgende:
die joran lijkt wel een gemuteerde power ranger waiwai
Wie, john?quote:Op maandag 6 september 2010 22:03 schreef robr0 het volgende:
die gozer heeft volgens mij houtrot in zn bek
Onorgineel hoorquote:Op maandag 6 september 2010 22:12 schreef Onorgineel het volgende:
He verdorie, huiswerk en morgen 6 uur opstaan. Waarom duurde die vakantie zo kort
Daar lijkt het inderdaad meer opquote:Op maandag 6 september 2010 22:12 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het een sjek rokende huisvrouw was
Haha, idd.quote:Op maandag 6 september 2010 22:15 schreef robr0 het volgende:
je zou maar de moeder van een van die faggots zijnzal ik toch echt een trein gaan koppen
Analoog heeft juist wel iets gaafs, vind ik.quote:Op maandag 6 september 2010 22:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
JONGENS help mij!
[TK] Nikon F60 + 28-80mm + 75-240mm
Doen of niet?
Ene kant is het kut want analoog, andere kant is dat juist tof. Ene kant sparen voor digitale maar die gaat er volgens mij de komende 100 jaar nog niet komen, andere kant heb ik dan wel al een DSLR. ..........?
Ja vind ik ook, maar het heeft ook nadelen (rolletjes kopen, afdrukken (GELD!) etc).quote:Op maandag 6 september 2010 22:19 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Analoog heeft juist wel iets gaafs, vind ik.
Is een heel goed punt.quote:Op maandag 6 september 2010 22:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, maar het heeft ook nadelen (rolletjes kopen, afdrukken (GELD!) etc).
Mja, je hebt wel veel voorsprong als je die lenzen hebt! Dan maar een Nikon moeten kopen..quote:Op maandag 6 september 2010 22:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nope en de lenzen passen ook op een DSLR. Alleen dan moet ik per se een Nikon.
Hehehehehe!quote:
ik heb naar HudMo getwitterdquote:Op maandag 6 september 2010 23:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hehehehehe!
Je weet wie het zegt he!
"koerz0r@Moanhawke you are fucking awesome. I never saw a nerd make such awesome music. just awesome. "quote:Op maandag 6 september 2010 23:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
ik heb naar HudMo getwitterd![]()
![]()
![]()
![]()
Met wie ga je daten?quote:Op maandag 6 september 2010 23:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh wauw en ik heb een uitnodiging voor een date.
Ik vind het geniaal.quote:Op maandag 6 september 2010 23:45 schreef robr0 het volgende:
[..]
eigenlijk typerend dat half fok van zogenaamd tokkie tv geniet
quote:Op maandag 6 september 2010 23:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
ik heb naar HudMo getwitterd![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heeft benjakees een ban.quote:
die kerel is echt niet goedquote:Quinten XXXXXXXX Hey
Welche Klassen habt du?
Deutsch? An meiner Schule kanst du Deutsch nehmen XD
Du habt auf Muzik Klassen?
...xx
Gister in een toffe otoo gezeten!quote:
Kakquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:39 schreef -SG- het volgende:
kut regen. Overvolle bushokjes, schuilen bij bushokje wat de andere kant op gaat
unsere ab heeft nog wel een paar miljoen vaccins staan in zn garage.... mebbe werkt het wel!! proberen kan geen kwaad. vriendenprijsje?quote:
Ik ontwikkel zelf wel ff watquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
unsere ab heeft nog wel een paar miljoen vaccins staan in zn garage.... mebbe werkt het wel!! proberen kan geen kwaad. vriendenprijsje?
die biochemici ookquote:
quote:
stinkerd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:53 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo, alweer terug van school... Had één les
Moet vanaf de herfstvakantie tot de zomer 2 dagen in de week stage lopen.. Moet nog bedrijf vindenquote:
Ga bij de kieviet hier in ermelo ofzoquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet vanaf de herfstvakantie tot de zomer 2 dagen in de week stage lopen.. Moet nog bedrijf vinden
Zit te denken aan Broekhuizen in Harderwijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ga bij de kieviet hier in ermelo ofzo.
Fanboyquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zit te denken aan Broekhuizen in Harderwijk.
Als ik bij Volvo kan dan doe ik tquote:
zoek wel een stage, maar niet datquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:15 schreef -SG- het volgende:
Iemand hier die een marketing/communicatie opleiding volgt en nog een stage zoekt?
hebben ze bij de lokale febo ook al persvoorlichters nodig gaat hardquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:15 schreef -SG- het volgende:
Iemand hier die een marketing/communicatie opleiding volgt en nog een stage zoekt?
Nee, stage lopen bij lowlandsquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:21 schreef robr0 het volgende:
[..]
hebben ze bij de lokale febo ook al persvoorlichters nodig gaat hard
ik krijg er geen stijfje van...quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, stage lopen bij lowlands. Toch net ietsjes anders.
Vergeleken bij de lokale febo boer wel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik krijg er geen stijfje van...
neujjjquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Vergeleken bij de lokale febo boer wel.
50 miljoen knikkers?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
neujjj
stagelopen op een bouwproject van minimaal 50 miljoen,,, daar krijg ik een klein stijfje van.
toverballenquote:
Krijg eerder een stijfje van een goede bak friet dan van lowlandsquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Vergeleken bij de lokale febo boer wel.
FEEDERquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Krijg eerder een stijfje van een goede bak friet dan van lowlands
Ah daarom is je zusje zo dik?quote:
Heb je dr bezwangerd dan?quote:
omdat je spullen uit die zaak blijkbaar nodig hebtquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:20 schreef -SG- het volgende:
Zal ik het anders vragen. Waarom zouden jullie terug blijven willen komen bij een bepaalde winkel.
Men heeft gewoon helemaal niks aan jouw he.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:24 schreef robr0 het volgende:
[..]
omdat je spullen uit die zaak blijkbaar nodig hebt
Meeeeer samples!quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:18 schreef -SG- het volgende:
Wat zouden jullie doen, om de klantloyaliteit bij een parfumerie te verhogen (naast een spaaractie)
Goede service, goed aanbod tegen een schappelijke prijs.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:20 schreef -SG- het volgende:
Zal ik het anders vragen. Waarom zouden jullie terug blijven willen komen bij een bepaalde winkel.
Checkquote:
Checkquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goede service, goed aanbod tegen een schappelijke prijs.
Waarom stel je hem dan een vraag?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb atelier en daar mag je geen muziek luisteren en I'm freaking outttttttt. Er zit zo'n gast bij mij aan tafel die echt antwoord in 80808080 zinnen terwijl het in 3 woorden kan. ARGH.
Gaat niet mang, ik heb geen dieselquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:12 schreef Sjoegerd het volgende:
Heimo, zullen we een turbo op je 440 schroeven?
Ja dus? Kan er nog wel een turbo op... Veel werk maar moet kunnenquote:
Nee een turboquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:16 schreef Hyman het volgende:
ohnee, dat was voor die chip, daarvoor had ik een diesel nodig
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja dus? Kan er nog wel een turbo op... Veel werk maar moet kunnen.. Kunnen we beter een 440 turboblok pakken
oh, ik haal het door elkaarquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee een turbo.. Benzine of diesel maakt dan niet uit. Zonder turbo haal je er amper meer uit met chippen.
Bart, jij bent toch een biochemistquote:
Kan niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Bart, jij bent toch een biochemist? Zullen we een turbo op XTC pillen maken, speciaal voor Do.
Op pepermuntjes zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Bart, jij bent toch een biochemist? Zullen we een turbo op XTC pillen maken, speciaal voor Do.
Dat kan dan weer wel prima met XTCquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:19 schreef Hyman het volgende:
Als mijn 440 maar 300 kan gaan rijden, zodat ik hem keihard om een boom kan vouwen, dan is het best.
Tuurlijk! Gewoon 3 keer zoveel erin stoppen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:19 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat kan dan weer wel prima met XTC.
Waarom niet?quote:
3,4-methyleendioxymethamfetamine is niet zo brandbaar.quote:
Heh?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:21 schreef VASND het volgende:
[..]
3,4-methyleendioxymethamfetamine is niet zo brandbaar.
Klopt. Niet brandbaar als in fikkie, maar je lichaam kan er ook wat mee, dus een auto ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:21 schreef VASND het volgende:
[..]
3,4-methyleendioxymethamfetamine is niet zo brandbaar.
Doe eerst mijn eigen remmen welquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:19 schreef Hyman het volgende:
Zeg sjoerd, kan jij dat ding dan niet meenemen als je op stage gaat, dan heb je gelijk een opdracht
Kheb ook nog geen auto op glucose gezien, eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt. Niet brandbaar als in fikkie, maar je lichaam kan er ook wat mee, dus een auto ook
Ja, maar daarvoor hadden wij ee nformulier aangevraagdquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:23 schreef Sjoegerd het volgende:
Trouwens Heim, zat bij jou dat papiertje van nummerbehoud in het installatiepakket? Hier zit er niks bij..
En moet jij geen opdrachten voor stage doen?
Nee, omdat die nog niet gemaakt zijn, maar het kan zekerquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Kheb ook nog geen auto op glucose gezien, eerlijk gezegd
Moet je niet aan bepaalde dingen hebben voldaan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, maar daarvoor hadden wij ee nformulier aangevraagd
Heh, opdrachten D:?
Die heb ik in mijn eerste stage al gedaan, omdat ik mijn eigen handtekeningen kon zetten bij de competenties, omdat ik niet echt een begeleider had toenquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet je niet aan bepaalde dingen hebben voldaan?..
En wij hebben het ook aangevraagd.. Maar zit er niet bij.. Straks mijn ma even laten bellen
Ga je de 300km/u natuurlijk niet mee halenquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, omdat die nog niet gemaakt zijn, maar het kan zekerHet is totaaaaal inefficiėnt vergeleken met de huidige auto's, maar daar gaat het niet om
Denk dat ik al blij mag wezen als ik uberhaupt wat ga vangenquote:
Zeg nooit nooitquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:41 schreef VASND het volgende:
[..]
Ga je de 300km/u natuurlijk niet mee halen
Hallon.quote:
Suzanne kan helemaal niet goed in bomen klimmen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:15 schreef -SG- het volgende:
Mark and suzanne sitting in a tree K I S S I N G.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:16 schreef MarkM het volgende:
[..]
Suzanne kan helemaal niet goed in bomen klimmen.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:16 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Biologisch, eigenlijk ook heel logisch.
quote:
Je broertje is baussquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:18 schreef Wesleyz het volgende:
Paaas me der hyves dan probeeer ik der eerst keer uit, dan kan ik je tips geven
Nee, dat is niet logisch. Want dat is duur.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:16 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Biologisch, eigenlijk ook heel logisch.
Maar dat je meer betaalt voor een beter product, is heel logisch.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:19 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nee, dat is niet logisch. Want dat is duur.
Maar dan moet het product wel beter zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:20 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Maar dat je meer betaalt voor een beter product, is heel logisch.
Die producten zijn beter voor het milieu.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:20 schreef MarkM het volgende:
[..]
Maar dan moet het product wel beter zijn.
Hey Anita, ik ben Sjonnie.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:20 schreef VASND het volgende:
Er zit zoėen meisje bij de ontgroening en die heet Anita.
En ze is ook echt een Anita![]()
![]()
Hoeft niet eens beter te zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:20 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Maar dat je meer betaalt voor een beter product, is heel logisch.
Daar proef je niets van.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:21 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Die producten zijn beter voor het milieu.
JE mag dr hebben.quote:
Mij haal je pas om zodra ze goedkoper zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:22 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Laat mij lekker biologische producten promoten, ja?
Ook niet altijd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:22 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Maar op de lange termijn voel je het wel.
Eigen teelt!!quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mij haal je pas om zodra ze goedkoper zijn.
Inteelt?quote:
Kopkaas.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:24 schreef VASND het volgende:
Want wat je zelf groeit is het lekkerst, natuurlijk.
Egoļstisch hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mij haal je pas om zodra ze goedkoper zijn.
quote:
quote:
Wat is dan het facking probleemquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:25 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, trouwens.
Biologische zooi is grootst mogelijke onzin.
Alhoewel ik wel verschil proef tussen eieren die de bakker aan huis voor ons meeneemt en eieren van de supermarkt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:25 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, trouwens.
Biologische zooi is grootst mogelijke onzin.
@quote:
Niets meer gewend, die jeugd van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]Ga in facking Afrika werken dan ofzo. Doei.
JA.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Alhoewel ik wel verschil proef tussen eieren die de bakker aan huis voor ons meeneemt en eieren van de supermarkt.
McDonalds etenenenenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:27 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Niets meer gewend, die jeugd van tegenwoordig.
Maar dat is dan ook het enige.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:27 schreef VASND het volgende:
[..]
JA.
Scharrel bio eieren smaken heul anders dan aldi-eitjes.
Jij bent jonger dan ik, jonkie.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:27 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Niets meer gewend, die jeugd van tegenwoordig.
Ik kon het proberen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij bent jonger dan ik, jonkie. ":*
Oké, baas.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:28 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou dan, bek houwe over bio producten.
HA-HA JIJ GAAT EERDER DOOODquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij bent jonger dan ik, jonkie.
Ik moest bellen want mijn armen zijn geamputeerd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:29 schreef Stroopwafels het volgende:
Ik moest kloppen want de bel deed het niet.
Stroopwafel, je maakt me hongerig.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:29 schreef Stroopwafels het volgende:
Ik moest kloppen want de bel deed het niet.
Dan kun je heul niet meer bellen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:30 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik moest bellen want mijn armen zijn geamputeerd.
Jawel, met mn neusquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:31 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Dan kun je heul niet meer bellen.
Dat is niet zo beleefd he.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:34 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed de deur intrappen.
Yewaids.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:35 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Oja, je was een nette jongeman. Mijn excuses.
Dan heb je gelijk.
WERKEN. WERKEN is het gezegde.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
TrueDenken moet je aan een paard overlaten
Heh. wat wil je me nou precies vragenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
HYMEN
Communicatie
Netwerkinterface
Geļntegreerd 10/100/1000 Gigabit Ethernet LAN
Draadloze technologie
802.11 b/g/n Bluetooth® draadloos netwerk
HOE MOET DIT KAN IK NIET OP INTERNET??!?!
Ja, maar hoe kan ik dan ooit op internet met bluetooth?!quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Heh. wat wil je me nou precies vragen? Dat 1e is gedraad internet en het 2e draadloos. maar dat snapte je zelf wel wss
Het staat onder het kopje communicatie he?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ja, maar hoe kan ik dan ooit op internet met bluetooth?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |