Nee, juist niet. Ik heb zo veel meer succes.quote:Op maandag 6 september 2010 21:10 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
En dan nog weinig scoren?![]()
[..]
Dan zul je dus flink moeten veranderen!
Breeeeezahs.quote:Op maandag 6 september 2010 21:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Ik heb zo veel meer succes.
Wanneer valt een meisje onder scharrel?quote:Op maandag 6 september 2010 21:12 schreef Hyman het volgende:
Do heeft elk jaar wel een andere scharrel.
Zolang het elk jaar is en niet iedere week, valt het allemaal nog best mee.quote:Op maandag 6 september 2010 21:12 schreef Hyman het volgende:
Do heeft elk jaar wel een andere scharrel.
Scharrel, vriendin w /equote:Op maandag 6 september 2010 21:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wanneer valt een meisje onder scharrel?
Het is een heel nette jongen, al denkt menig fok!ker dat nietquote:Op maandag 6 september 2010 21:13 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Zolang het elk jaar is en niet iedere week, valt het allemaal nog best mee.
Klopt. Ik heb echt een reputatie van hier tot Tokyo, terwijl ik echt heel netjes ben.quote:Op maandag 6 september 2010 21:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het is een heel nette jongen, al denkt menig fok!ker dat niet
En jij was ook al een nette jongeman...quote:Op maandag 6 september 2010 21:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het is een heel nette jongen, al denkt menig fok!ker dat niet
Jij hebt zeker ook nog nooit gezoend?quote:Op maandag 6 september 2010 21:16 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
En jij was ook al een nette jongeman...
Ik begin het hier wel eng te vinden.
Hihihihi bah, zoenenquote:Op maandag 6 september 2010 21:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook nog nooit gezoend?
Cuz you're jailbait and I just can't wait!quote:Op maandag 6 september 2010 21:22 schreef Sjoegerd het volgende:
"Hello we're Motörhead.. We're gonna clean your cock."
De bassolo uit Stay Cleanquote:Op maandag 6 september 2010 21:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Cuz you're jailbait and I just can't wait!
yayyyyquote:
wuuuuutquote:
kankerbart!quote:Op maandag 6 september 2010 21:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik hoorde dat je leuk haar hebt, fjez
Jaquote:
john is een peter wannabe mangquote:Op maandag 6 september 2010 21:28 schreef -SG- het volgende:
Ik vraag me af wat robro van de journalist John van den Heuvel vindt.
Nee, eigen ondervinding.quote:Op maandag 6 september 2010 21:34 schreef Gvdpu het volgende:
laat me raden, dit stond in de telegraaf?
Oh kut, helemaal vergeten. Straks maar ff terug kijken.quote:
maar sjon heeft ook in zn tijd bij de telegraaf lekker gecollaboreerd met criminelen dus beetje geen gekke dingen over sjon zeggengquote:Op maandag 6 september 2010 21:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh kut, helemaal vergeten. Straks maar ff terug kijken.
Dat interview is zo slecht he, om te huilen gewoon.quote:Op maandag 6 september 2010 21:45 schreef robr0 het volgende:
[..]
maar sjon heeft ook in zn tijd bij de telegraaf lekker gecollaboreerd met criminelen dus beetje geen gekke dingen over sjon zeggeng
wou het nog terugkijken niet dus balen mangquote:Op maandag 6 september 2010 21:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dat interview is zo slecht he, om te huilen gewoon.
Ik houd niet van ei! Spaghetti met saus en de saus staat nu in de vriezer want daar was heel veel van.quote:
Die gast is best wel slim man.quote:Op maandag 6 september 2010 21:59 schreef robr0 het volgende:
die joran lijkt wel een gemuteerde power ranger waiwai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |