Gehehe, alles dat jouw complimenteert vind je prachtig =Dquote:
Jij kent mijquote:Op woensdag 8 september 2010 22:30 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Gehehe, alles dat jouw complimenteert vind je prachtig =D
ze is idd mooi, alleen een beetje platgespoten:$quote:Op woensdag 8 september 2010 22:37 schreef Karzai het volgende:
Perfecte vrouw is rood haar, blanke huid, lange benen, gevoel voor humor en ze heet Nicole Kidman
GekruldeMondhoek? ^^quote:Op woensdag 8 september 2010 22:37 schreef Karzai het volgende:
Perfecte vrouw is rood haar, blanke huid
Gehehe, jongens denken altijd dat ze op blond vallen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik dacht altijd dat ik op blond en langer viel maar eigenlijk val ik op van alles. Weirrrd.
idd,quote:
Ghehehe, ik ben een meisje.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:40 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Gehehe, jongens denken altijd dat ze op blond vallen.
hahahahahahahahahaaaquote:Op woensdag 8 september 2010 22:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ghehehe, ik ben een meisje.
Als je geld met dt had geschreven wel.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:46 schreef BenjaCake het volgende:
[..]
hahahahahahahahahaaa
epische faal voor Chloé untitled![]()
was episch een slim woord?
zoja, geld dat als level up?
Level up omdat je lief bent (a)quote:Op woensdag 8 september 2010 22:46 schreef BenjaCake het volgende:
[..]
hahahahahahahahahaaa
epische faal voor Chloé untitled![]()
was episch een slim woord?
zoja, geld dat als level up?
Muwhaha, srry.. Over meisjes ga ik niks zeggen, ik ga mijn eigen volk niet beledigenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ghehehe, ik ben een meisje.
ik heb het verbeterd, dus +1quote:Op woensdag 8 september 2010 22:48 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Level up omdat je lief bent (a)
Wrm ga je weg van Msn?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:51 schreef BenjaCake het volgende:
[..]
ik heb het verbeterd, dus +1
en omdat ik lief bent +1
Geert Wilders is lelijk.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
EIGEN VOLK EERST!! STEM PVV!!!!
Ik wil wederom niemand beledigen, maar ik ben tegen de PVV,quote:Op woensdag 8 september 2010 22:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
EIGEN VOLK EERST!! STEM PVV!!!!
Je zegt niks meer!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:51 schreef BenjaCake het volgende:
[..]
ik heb het verbeterd, dus +1
en omdat ik lief bent +1
Je verpest je eigen topic, wederomquote:Op woensdag 8 september 2010 22:56 schreef BenjaCake het volgende:
[..]
Ik wil wederom niemand beledigen, maar ik ben tegen de PVV,
tenminste niet zo zeer tegen de PVV maar tegen de Moslim-haat uitspraken,
dan kan je het nog zo netjes brengen,
maar het kwetst heel veel mensen,
en maakt ook heel veel mensen boos.
Wel respect dat hij niet bang is!
Hij kan ieder moment zo eindigen als Pim Fortuijn,
en nee, dat wens ik hem niet toe!
Ik weet het, ik moet leren punten te zetten, maar daar ben ik slecht in![]()
Sorry dat dit zo offtopic is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |