Nooooo ga ik jou dan meeten op PF dr verjaardag?quote:Op maandag 6 september 2010 12:17 schreef Ewelina het volgende:
PieF, wil je nog dat ik langskom vanavond?
Ik zal proberen de boel niet te slopenquote:Op maandag 6 september 2010 20:36 schreef P.F. het volgende:
O, hij belde net en er is een cadeautje onderweg maar die kwam helaas te laat. Nu voel ik mij een beetje lullig dat ik een feestje in zijn huis geef.
Ben ik echt zo angstaanjagend/intimiderend?quote:Op maandag 6 september 2010 20:53 schreef Chicolate het volgende:
Nooooo ga ik jou dan meeten op PF dr verjaardag?Nu moet ik mn borstel echt gaan zoeken
.
[..]
quote:Op maandag 6 september 2010 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou 'm gewoon kunnen verwijderen, die post van Chico
Ik vind bijna iedereen hier eng om te ontmoetenquote:Op maandag 6 september 2010 20:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ben ik echt zo angstaanjagend/intimiderend?![]()
Maar jij bent vast heel lief en niet eng enzo hoorquote:Op maandag 6 september 2010 20:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ben ik echt zo angstaanjagend/intimiderend?![]()
awhquote:Op maandag 6 september 2010 21:17 schreef AKnynke het volgende:
ik ben wat teleurgesteld dat noch het vriendje noch m'n ouders me gebeld hebben om me te vragen hoe m'n eerste dag was...
quote:Op maandag 6 september 2010 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
awh![]()
als 't nog iets goed maakt: hoe was 't? (oprecht geïnteresseerd!!!)
Sms het maar, ik ga nu naar de busquote:Op maandag 6 september 2010 21:19 schreef Chicolate het volgende:
Pief! Ik mis nog een huisnummer
En 9292ov doet opeens alsof ie jouw straat én mijn straat niet kent. Grmbl.
op de d/t fout na klinkt het puik! En zweeds, jemig.. dat lijkt me nog best lastig, vooral als je tijdens je master en zulks gewoon Engels hebt kunnen en mogen pratenquote:Op maandag 6 september 2010 21:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Het was okay, directe baas was er niet, dus alleen maar wat gelezen enzo..Ik moet nodig Zweeds leren, er wordt vooral Zweeds gepraat tijdens koffiepauzes...Ik krijg trouwens een uur per week vrij om te sporten, en de uni betaald ong 70 euro per semester aan kosten voor het sporten. tel daar 2x een half uur pauze per dag bij op, en de 40 urige werkweek wordt steeds minder!
Ik zit er ook naar te kijken, maar ik viel pas later in. Ik dacht ook al: huh? Maar hij kent haar helemaal niet?quote:Op maandag 6 september 2010 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh hemel, plaatsvervangende schaamte bij Memories... Een kerel die z'n hele leven al geobsedeerd is door een covermodel. Ik vind het echt heel genant...
Het lamsstoofpotje.quote:
Zoveel eten is het nietquote:Op maandag 6 september 2010 22:08 schreef Merel het volgende:
[..]
Het lamsstoofpotje.
Blaas je jezelf niet op Neen?
Es zien.quote:Op maandag 6 september 2010 21:51 schreef shinydiscoball het volgende:![]()
Oh en ik heb wel een boeklijst, als ik nog wat boeken van jou of Maria kon overkopen?
A Glossary of literary terms nooit gekocht, was voor ons niet verplicht![]()
Huckleberry Finn nooit nodig gehadis al oudje toch? staat ie niet online?
British culture: an introduction Ik heb British Cultural Identities, van Storry en Childs.
Jane Eyre Ook al niet! Ik heb wel Wide Sargasso Sea (als ze die nog bij inl. ALW gebruiken)
Othello Ik heb wel Complete Works overDe Norton hou ik zelf maar heb wel een Oxford over. Wel sleepwerk! Heb je wel in 1x alles.
principles & pitfalls of english grammar Die heb ik destijds ook geleend![]()
the little brown handbook Die heb ik! Maar die heeft een vriend van me geleend! Hij woont wel in Zeist dus misschien is er iets te regelen. Duur kreng wel!
the Norton Anthology 1 & 2 Ook geleend![]()
De leesboeken kan ik ook nieuw kopen, maar het gaat me om die dikke pillen. Zit er ieys bij wat je hebt en
kwijt kan?
Dat ja...quote:Op maandag 6 september 2010 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
als De Duitser nu De Zweed was geweest (wel zelfde persoon natuurlijk) was 't wel makkelijker geweest (en niet alleen de taal
)
Heb je ze bij iemand geleend of bij de bieb?quote:Op maandag 6 september 2010 22:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Es zien.
Oei ze hebben dus veel veranderd!
Jawel maar ik moet er maandag al een paar hebben want er zijn docenten die daar streng in zijn hoorde ik. Dus daarvoor ben ik denk ik te laat.quote:Op maandag 6 september 2010 23:30 schreef neen het volgende:
Je kunt toch op school ook nog wel boeken lenen mits je op tijd bent met reserveren. Ik neem aan dat ze afhankelijk van de hoeveelheid studenten op de studies er wel een aantal exemplaren van zullen hebben liggen.
Van een vriendinnetje die het jaar ervoor gestopt was met Engels!quote:Op maandag 6 september 2010 23:21 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Heb je ze bij iemand geleend of bij de bieb?
Nee ze was helemaal niet engquote:Op maandag 6 september 2010 21:42 schreef shinydiscoball het volgende:
Nice Nynke!
En chico, Ewelina is alles behalve eng!![]()
Inderdaad. Lig nog in bed, moet mezelf motiveren dat ik zo moet douchen.KOUD. En moei.quote:Op dinsdag 7 september 2010 06:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!
Wat een deprimerend weer. Ik was om 5:00 wakker en heb me toen nog een uur lang liggen bedenken dat ik straks vreselijk nat ga regenen op weg naar de trein.
Nou.quote:
Had je al gelezen dat m'n fiets gestolen is?quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:15 schreef _Calimero_ het volgende:
hoe is het met Merel en lukt het fietsen nog weer?
QFTquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:11 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ga nooit in mijn leven weer verhuizen. Ik bljif hier wonen tot ik doodga. Wat is verhuizen vreselijk
quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:16 schreef Ewelina het volgende:
Terug van feestje, was leuk! En het bezoek slikte de smoes dat we elkaar van bikram yoga kenden: "Oh, ik wist niet dat PF aan yoga deed"
Ik ben al te laat om nog met de bus te gaan, denk ikquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:17 schreef Chicolate het volgende:
Bah regen inderdaad. Als ik naar de bus loop, en van de bus naar uni, word ik waarschijnlijk net zo nat als met fietsen. Dus ik ga ook mijn oversized regenpak weer opzoeken
.
Ohja dat ook nog. Geen idee hoe laat de bus gaat. En ik moet overstappen bedenk ik net. Gaat 'm niet worden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben al te laat om nog met de bus te gaan, denk ik. Moet ook nog brood smeren en m'n haar föhnen
.
Uitstekend! Ik wil nooit meer terug!quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:15 schreef _Calimero_ het volgende:
En hoe bevalt de baan van Vik en het leven in de randstad?
zal 'ie leuk vindenquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:24 schreef Chicolate het volgende:
Ik tel Vik en nachtwacht als eentje)
QFT!quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:22 schreef kwakz0r het volgende:
en verhuizen is vreselijk. ik snap mensen die heel vaak verhuizen ook echt niet. ik zou doodgaan van de verhuisstress denk ik.
Ja maar het is hetzelfde huis enzoquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zal 'ie leuk vinden. Anyway, off to school!
.
QFT!quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:22 schreef kwakz0r het volgende:
en verhuizen is vreselijk. ik snap mensen die heel vaak verhuizen ook echt niet. ik zou doodgaan van de verhuisstress denk ik.
dat hoort voor mij bij verhuizen, en is wat ik vooral zo vreselijk vind. en wéér ikea klerezooi in elkaar zetten. en slepen met dingen, etc. etc. etc.quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben 7x verhuisd in 6 jaar tijd. Ik moet zeggen, je krijgt wel routine dan. Ik vind het niet zo erg. Het klussen in het nieuwe huis vind ik veel erger eigenlijk.
Wat jammer van je sollicitatie bij het Centrum voor Beeldende Kunst zeg! Dat klinkt echt als een leuke functie. Ben zelf ook wel op zoek naar zoiets. Ben alweer de hele morgen vacaturesites aan het afstropen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:55 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
Ik kreeg gisteren van een vriendin 2 goeie baan-tips! Zijn twee leuke winkeltjes in de stad die een medewerker zoeken
Mijn sollicitatie van laatst is het helaas niet geworden.... was voor baliemedewerker bij het Centrum voor Beeldende Kunst (met de Kunstuitleen enzo). Baal wel, want ze hadden veel minder reacties gekregen dan ik dacht; 50 maar. En er waren er 8 uitgenodigd, en daar zat ik dus niet bij
ja, érg hè.. als je graag mensen geld aftroggelt heb je zó werkquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik sta ingeschreven bij ASA studentmaar die hebben ook jammerlijk weinig vacatures, nog geen 20 in Groningen (alle sectoren dus) en het is vrijwel uitsluitend callcenterwerk of salesmedewerker.
Het is wel een leuke manier om je studiegenoten te leren kennen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:19 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ga denk ik vandaag niet naar de intro, we hebben een drie uur lange speurtocht in de binnenstad en daarna eten met mentoren, wat ik hartstikke gezellig vind maar 1. Het regent en 2. Ik kan mijn geld beter grbruiken voor boeken.
Ook niet hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, érg hè.. als je graag mensen geld aftroggelt heb je zó werk
Ja, dan wel inderdaad. Er is alleen één soort werk dat ik écht niet wil doen, en dat is callcenterwerk. Al zou ik het willen - onder het mom van nood breekt wet - ik zou het niet eens kunnen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En toch laat ik me er graag op voorstaan dat ik niet zo benquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ook niet hoor.![]()
Ook bij callcenters is er niet zoveel werk als de ub's je willen laten geloven.
De vacatures bestaan vaak helemaal niet.
oh ja dat heb ik ook steeds, zie ik een leuke vacature voor inbound callcenterwerk (klantenservice oid) dat goed betaalt en dan moet je eerst zo'n stomme cursus doen 2 weken lang fulltime, ZO moeilijk zal dat werk toch niet zijnquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
zag daarnet een leuke vacature callcenter inbound, dus gewoon klantenservice.
FLEXIBEL, adverteren ze..
maar moet dan eerst 11 werkdagen FULLTIME op cursusleuk dat ze je goed voorbereiden, maar wát doet die advertentie op studentenwerk?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou..... zo edelmoedig zijn die bedrijven nou ook weer niet hequote:Op dinsdag 7 september 2010 10:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een goede verkoper troggelt geen geld af maar lost een probleem op tegen een vergoeding.
Mag ik je er even aan herinneren dat ik als accountmanager werk. En mijn klanten dus geen poot uitdraai. Vooroordelenquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou..... zo edelmoedig zijn die bedrijven nou ook weer niet hehet gaat 9 van de 10 keer om winst.
ook als je moet bellen om mensen lid te maken van de staatsloterij, cliniclowns, CreaBeaBoekjes of de voetbal international?quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een goede verkoper troggelt geen geld af maar lost een probleem op tegen een vergoeding.
Niemand zegt ook dat JIJ mensen geld aftroggelt, het ging nu om al die outbound callcenterbaantjes.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mag ik je er even aan herinneren dat ik als accountmanager werk. En mijn klanten dus geen poot uitdraai. Vooroordelen
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Na de vierde keer in vijf jaar ben ik verhuizen ook wel even zat, maar ik heb er geen hekel aan. Het is een mooi excuus om me weer helemaal uit te leven met lijstjes en zo.
Ik heb ooit eens 2x bij een callcenter gewerkt, daar werd je zo gepusht...als je in 2 uur aan minder dan 2 mensen had verkocht moest je naar huisquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mag ik je er even aan herinneren dat ik als accountmanager werk. En mijn klanten dus geen poot uitdraai. Vooroordelen
Jep, ze hebben gewoon echt niks op het moment (op dat callcenterwerk na waarvoor je dus eerst een fulltime cursus moet doen).quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:45 schreef Tinkepink het volgende:
ZIjn jullie al bij Tempo Team geweest. TIjdens mijn studie heb ik daar veel cateringwerk (lees: afwassen) voor gedaan. Later ook de leuke banen: achter de bar, broodjes maken en werken als secretaresse. Ik had eerder werk teveel dan te weinig.
Er komt binnenkort wel een gesprek joh, je bent zo goed bezig!!!quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
sta nu bij 3 uitzendbureau's, vind 't wel even genoegik houd niet eens meer bij waar ik nou op gesolliciteerd heb
en het stomste is gewoon dat ik NIETS hoor, ook geen afwijzingen krijg
Als er flexibel staat, bedoelen ze dat JIJ flexibel moet zijn en dus maar op moet komen draven als je bent ingepland.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
zag daarnet een leuke vacature callcenter inbound, dus gewoon klantenservice.
FLEXIBEL, adverteren ze..
maar moet dan eerst 11 werkdagen FULLTIME op cursusleuk dat ze je goed voorbereiden, maar wát doet die advertentie op studentenwerk?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
zelfs bij de ABN amro als kassier moest ik commercieler worden, kwamen ze achter me staan en keken mee naar de gegevens van de klanten aan de balie (oude vrouwtjes van 75 die hun wekelijkse 65 euro op kwamen halen) om vervolgens te zeggen 'mevrouw heeft nog geen autoverzekering, zou je niet een vragen of ze die wil?'![]()
ja, weet ik, maar beter dan standaard 5 dagen van 9 tot 5quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als er flexibel staat, bedoelen ze dat JIJ flexibel moet zijn en dus maar op moet komen draven als je bent ingepland.
Sowieso niet handig als student dus.
Wat een poepie!!!!!!quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:02 schreef _Calimero_ het volgende:
floris!
Ik heb nog een leukere maar die is nog bezig, en ik heb ook een rondje door de bouwput die mijn nieuwe huis heet gemaakt
Traplopen is ook lastig?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:06 schreef V1z0R het volgende:
Goedemorgen!
Voor alle werkzoekenden, succes!
Is altijd raar dat, wanneer je werk hebt, een nieuwe baan makkelijker te krijgen is...
Vraagje:
Dankzij m'n pa heb ik een genetisch tekort aan gluteus maximus (kont)
Weet iemand hier goede oefeningen om daar meer volume in te krijgen?
Ik heb slechte knieën waardoor squatten e.d. bijna onmogelijk is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Yup, kan het wel alleen niet te veel achter elkaar, of uit te diepe hurk zeg maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@moblo, dat verwoord je netjes, zo'n doodsverwensing in een brief
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:31 schreef Tinkepink het volgende:
Nog een tip van mij: wekelijks bij een uitzendbureau langsgaan (donderdags bijvoorbeeld) en wekelijks bellen (maandag om een uur of 10). Dat helpt ook.
En ik snap je frustratie moblo, maar uitzendbureau"s werken met het "gunnen" principe. Ze moeten je aardig vinden.
Oh, die afspraak is dan vaak wel voor een hele andere vacature dan waar je op gesolliciteerd hebt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
Wekelijks langsgaan heeft tegenwoordig geen zin, dat wekt alleen maar ergernis op.
Nu schrijf je je gewoon online in en dan bellen ze je voor een afspraak als je ergens op solliciteert.
Bellen en zomaar langsgaan wordt niet gewaardeerd
Maar als dat nu al een tijdje niet blijkt te werken is het dan niet tijd om iets minder eisen te stellen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
barwerk is 's avonds, en dan moet ik véél avonden werken om zo een goed weeksalaris over te houden, en da's niet de bedoeling.
heb 24 uur de tijd om te werken overdag, doordeweeks, en dat moet 'm worden.
oh, gelukkig was het dit keer, geloof ik, wel de juiste vacaturequote:Op dinsdag 7 september 2010 11:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, die afspraak is dan vaak wel voor een hele andere vacature dan waar je op gesolliciteerd hebt.
Solliciteer je op een baan in de klantenservice, dan proberen ze je outbound shitwerk aan te praten.
Manlief is al een paar keer voor dit soort onzin op een ub verschenen.
leuk!!quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:58 schreef _Calimero_ het volgende:
Wat een gezeik zeg Mo, met die uitzendbureaus...
Hier een kijkje door mijn huis - nog volop bezig met uitpakken en monteren enzo, dus het ziet er nog niet echt uit, maar voor het idee...
Ja, dat kan natuurlijk ook, ja.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, gelukkig was het dit keer, geloof ik, wel de juiste vacaturemaar ze hadden daarin dus gewoon gelogen
thanks!quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:10 schreef Ewelina het volgende:
Leuk huisje Cali! Floris is schattig, en ik vind de kleur van de muur in je slaapkamer geweldig (ik heb dezelfde kleur).
Da's ook goed geregeld!quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:15 schreef _Calimero_ het volgende:
o en donderdag komt HIJ (nog altijd naamloos0 hier eten en gaan we kaasfondueen en vrijdag heeft ie me voor de 2e keer mee uiteten genomen
Wat een superleuk huisje Cali!! Dat wordt heel gezellig!quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:58 schreef _Calimero_ het volgende:
Hier een kijkje door mijn huis - nog volop bezig met uitpakken en monteren enzo, dus het ziet er nog niet echt uit, maar voor het idee...
Van dattum!quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat een superleuk huisje Cali!! Dat wordt heel gezellig!
Floris
Je bent de rest vergeten!quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:53 schreef Noukjee het volgende:
lijstje:
o (laat): 2 boterhammen met gekookt eitje, komkommer, tomaat, ketchup, italiaanse kruiden
m: 1 boterham met chocopasta, 2 koffie
t: straks boodschappen doen met mama en dan wat fruit halen!
a: ?
Leuk huisje!quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:58 schreef _Calimero_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Leuk huisje!
Mis het zelf zo'n tuintje, dan hoefde ik tenminste niet bij m'n ouders te klussenWil je niet teleurstelen, maar ze heeft al een naamloze date.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Teleurstellen? Niet opzoek naar date hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Wil je niet teleurstelen, maar ze heeft al een naamloze date.
Lekker huisje hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:58 schreef _Calimero_ het volgende:
dat zal me aan m'n anus oxideren in deze, echt...quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh Mo, ik ben zelf intercedente geweest en hoe zeer ik je brief ook begrijp, het betreffende uzb gaat nu niet harder voor je lopen. Integendeel. Het is niet fair, maar wat Tink zegt, de gun-factor speelt absoluut mee.
Ik heb 5 jaar in een winkel gewerkt, en zeker de eerste 3 jaar ook op zaterdag. Mij ging het vooral opbreken omdat de meneer wel vrij was in het weekend en ik juist niet. Dan zie je elkaar op den duur wel erg weinig. Gelukkig kon ik later meer doordeweeks werken en wat minder weekenden. Ik vond het vooral ook vervelend dat de weekenden zo druk waren dat je de klanten niet meer fatsoenlijk kon helpen. Maar wij hadden ook geen vast kassapersoneel. Het was de bedoeling dat je je 'eigen' klanten hielp en dan meeliep naar de kassa om af te rekenen. En dat is echt onwerkbaar bij grote drukte.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:20 schreef LadyBlack het volgende:
Leuk Cali! Ik ben verliefd op je keuken
Terug uit de stad, ik ben bij 3 winkels die personeel zochten langsgeweest, en heb nog 2 sollicitaties uitstaan bij warenhuizen... het zal me benieuwen. Moet alleen wel nog even met mezelf overleggen of ik écht wel elke zaterdag wil werken want dat is echt de eis. Hoe bevalt andere winkelmedewerkers hier dat?
Ah wat k*t!quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
ECHT, STERF !!!! Klote uitzendbureau, ze kunnen de kolere krijgen...
Mja ik ben het wel met je eens geloof ik. De voorpret bij een verhuizing is het uitzoeken van meubels, kleuren enzoquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:50 schreef Blurred86 het volgende:
ik houd juist wel van schilderen en inrichten en meubels in elkaar zetten![]()
heb een hekel aan AL mijn spullen inpakken, dat dan allemaal moeten versjouwen en vervolgens allemaal weer uit moeten pakken![]()
ruimt wel lekker op altijd zo'n verhuizing, ik gooi dan altijd heel veel weg zodat ik minder heb om te verhuizen
Wat een lief katjequote:Op dinsdag 7 september 2010 11:02 schreef _Calimero_ het volgende:
floris!
en ik heb ook een rondje door de bouwput die mijn nieuwe huis heet gemaaktVideo wordt geupload...
14?!?!?!quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:50 schreef Swietje het volgende:
Ik wil ook een Floris! Alleen hebben wij al veertien katten..
Nee, in een heel gewoon huis.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:53 schreef nienja het volgende:
[..]
14?!?!?!
Nee echt?
Dan woon je op zijn minst op een boerderij...
PF tochquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:06 schreef P.F. het volgende:
Leuk dat jullie er waren gister.
Ik was alleen vergeten te eten.1 boterham met chocopasta dus dat hakte er wel in.
Beetje dom maar ik kreeg niets door mm keel de hele dag, ik had zelfs geen zin in taart.!!!
Oh wat gaaf.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:57 schreef Swietje het volgende:
[..]
Nee, in een heel gewoon huis.We fokken katten & normaal gesproken hebben we er 8. Maar nu 2 nestjes.
Siamezenquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:26 schreef nienja het volgende:
[..]
Oh wat gaaf.
Een speciaal ras of gewoon huis,- tuin,- en keukenpoezen?
Zo klein zijn ze om op te vreten.
Ooooh ik heb een groot zwak voor Siamezen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:31 schreef Swietje het volgende:
[..]
Siamezen![]()
Zo klein zijn 't zeker schatjesAls ze groot zijn vind ik ze maar irritant aanwezig. Miauwend en wel.
Leuk huis, leuke stijl qua inrichting ook. Is de salontafel ook van Ikea?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:58 schreef _Calimero_ het volgende:
Om 10uur mag je best eten hoor, doe ik ook! Wanneer je dit gaat negeren raakt je suikerspiegel in de war en dat wil je ook niet. Eten over de dag verspreiden is dus een goed idee.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:39 schreef kirsten. het volgende:
Ik zag opeens dit topic in de topiclijst staan en dacht 'hee daar kan ik wel wat aan hebben!'. Zit op dit moment in Zweden (net zoals AKnynke) voor een half jaar en er mogen best wat kilootjes af. Ik heb alleen een chronisch gebrek aan discipline, als er iets voor m'n neus staat kan ik er niet vanaf blijven. Ik moet nu een half jaar voor mezelf koken, dus (in tegenstelling tot thuis 3x afhaal per week) hier eet ik veel salade.
Nu hebben jullie misschien wel tips voor me, want mijn probleem is dat ik a. teveel snack en b. overdag snel honger krijg. Het lijkt niet uit te maken hoeveel ik eet bij het ontbijt (al zijn het 3 bruine boterhammen) ik krijg gewoon om 10 uur een rommelende, knorrende maag. En als ik 's middags op m'n kamer zit en weinig te doen heb dan gaat het snacken ook zo snel... (even wat achtergrondinformatie, ik heb een sportschoolabonnement en ga nu 2x in de week voor ongeveer een 3 kwartier/uurtje. Soms loop ik naar de campus hier, wat 20 minuutjes lopen is. Wat ik de laatste paar weken het meeste snack zijn schaaltjes yoghurt met chocoladecornflakes.)
Iemand tips?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:06 schreef V1z0R het volgende:
(Geen ge ja-maar ik ben vrouw en wil niet breed worden, wordt je echt niet snel)
Een tientje per uur op zaterdagavond... Je weekend is dan wel om zeep. Dus alleen doen als je kleine Finse adelijke kindjes leuk vindt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:34 schreef Blurred86 het volgende:
Nouk, wat valt daar nog over na te denken? gewoon doen! klinkt leuk
nou ja dat is waar natuurlijk, maar ik zou het alleen al doen om op te kunnen scheppen over mijn banden met de Finse royalsquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Een tientje per uur op zaterdagavond... Je weekend is dan wel om zeep. Dus alleen doen als je kleine Finse adelijke kindjes leuk vindt.
Weet je wat het is. Ik werk zaterdag al van half 9 tot 6, bij 't gewone werk dat ik doe.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:34 schreef Blurred86 het volgende:
Nouk, wat valt daar nog over na te denken? gewoon doen! klinkt leuk
Het is je vergeven.quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:06 schreef V1z0R het volgende:
Bij het sporten doe je ook aan krachttraining? Zo nee, doen!! (Geen ge ja-maar ik ben vrouw en wil niet breed worden, wordt je echt niet snel)
Nee dank je, dan word ik te breedquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het is je vergeven.
En nu, ijzer gaan pompen!
*boks*quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
NOu ik wel hoor. En met breed bedoel ik niet dik maar gewoon spieren. En ik niet alleen.
Juist ideaal voor het weekend. Zaterdagochtend heerlijk uitslapen, op die kienders passen en dan hop door naar de stad en het zuurverdiende geld opmaken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Een tientje per uur op zaterdagavond... Je weekend is dan wel om zeep. Dus alleen doen als je kleine Finse adelijke kindjes leuk vindt.
Natuurlijk wordt je wel iets breder, maar er is echt wel balans in te vinden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
NOu ik wel hoor. En met breed bedoel ik niet dik maar gewoon spieren. En ik niet alleen.
Ja. Nee. Mijn geval: half jaartje eens per 2 weken een uurtje bodypump erbij en ik raakte flink overbemeten in de schoudersectie. Maar ik ben eigenlijk al bijna perfectquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt je wel iets breder, maar er is echt wel balans in te vinden.
Ligt ook aan hoe je het doet, massa oefeningen of definitie...
Lullig is dan bij sommige(ook mannen), dan vragen ze mij hoe ik in een jaar zoveel ben kwijt geraakt en vertel het hun dus. En het vervolgens onzin vinden omdat je 'met cardio alleen kan afvallen'.
Heul wel! En bijna perfect is zo perfect als het veelal kan wordenquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja. Nee. Mijn geval: half jaartje eens per 2 weken een uurtje bodypump erbij en ik raakte flink overbemeten in de schoudersectie. Maar ik ben eigenlijk al bijna perfectdus wat zeur ik.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het slapen kan beter. Vannacht zal het wel helemaal beroerd worden, maar goed. Ben nu aan het nadenken over iets voor het D dat makkelijk is en 2 dagen kan. Heb nog geen inspiratie.
Nou, die Struik soep vond ik niet zo geweldig. Gewoon wat soepgroenten/bouillon/zooi is makkelijk en beter vind ik dan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Grote pan groentensoep?
Grote pan stamppot?
Soort ovenschoteldinges?
Iemand trouwens enig idee of Struik soep uit blik enigszins okay is? Zag dat het in de bonus is bij AH en het is natuurlijk wel heel simpel, en zag er nog best gevuld uit ook (op het plaatje dan)
Hee bedankt! Dat van dat honger/trek dat doe ik inderdaad zo weinig mogelijk, want echt, die ene keer dat ik met een lege maag naar de Lidl vertrok kwam ik met volle tassen terug waar ik nu nóg mee opgescheept zit. Bedoel je met krachttraining ook op de apparaten enzo? Ik doe geen gewichtheffen of dat soort dingen, maar wel al die armspiertrainingen, beenspiertrainingen, sit ups en die dingen. Als afsluiter doe ik meestal 10 a 15 minuten op de crosstrainer.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Om 10uur mag je best eten hoor, doe ik ook! Wanneer je dit gaat negeren raakt je suikerspiegel in de war en dat wil je ook niet. Eten over de dag verspreiden is dus een goed idee.
Nooit met trek/honger eten inkopen, zo vermijd je slechte impuls-aankopen. Waardoor je thuis geen slechte dingen kan snacken.
Bij het sporten doe je ook aan krachttraining? Zo nee, doen!! (Geen ge ja-maar ik ben vrouw en wil niet breed worden, wordt je echt niet snel)
(staat dit ook niet in de OP?!)
Edit: Welkom en succes natuurlijk!
Helaasch! Het zag er wel veelbelovend uitquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:14 schreef neen het volgende:
[..]
Nou, die Struik soep vond ik niet zo geweldig. Gewoon wat soepgroenten/bouillon/zooi is makkelijk en beter vind ik dan.
Het merendeel is 'iets in de pan erbij kwakken gevolgd door even wachten terwijl het pruttelt"quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het al klinken als 'veel werk'.
Maar dat is het niet! Dat is nou het mooie.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het al klinken als 'veel werk'.
Ja, maar je moet het in de gaten houden en roeren en weetikwat. En eigenlijk houd ik ook helemaal niet van vloeibaar warm eten... Echt, als ik alleen zou wonen zou ik nooit meer koken. Brood, salades en stoommaaltijden zouden mij ten deel vallen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het merendeel is 'iets in de pan erbij kwakken gevolgd door even wachten terwijl het pruttelt"![]()
Bedenk dan ook dat je dan voor 2 dagen eten hebt, en het valt allemaal best wel mee!
quote:Your musical compatibility with bumblebee88 is Low
Oh, Beirut is natuurlijk welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:45 schreef neen het volgende:
[..]
Oh, Beirut is natuurlijk welja
Veel sportplezier gewenst aan alle sportersLeuke shirts!! Die hamburgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat anti-rozijnenshirt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:03 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Leuke shirts!! Die hamburger
Van dattumquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:03 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Leuke shirts!! Die hamburger
Not gonna happen dusquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Stoommaaltijd
Oh en Vik, wacht maar tot je een keer gaat autorijden in Den Haag.
Joh, 3x fruitsuiker, 2x gewoon, waarvan 1x niet gepland maar wel nodig ofzo.quote:
altijd meergranen of volkorenquote:
Idd je hebt gelijk ... maar vind het an sich niet een geheel onverstandige keuze. Of zie ik dat compleet fout. Weet wel dat naturel nog beter is ... maar dan gooi ik het zo snel aan de kant. Dit is nog lekker om te eten, makkelijker vol te houdenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Onderschat de kersenkwark ook niet...
Meergranen, begint de ingredientendeclaratie met: tarweMEEL of BLOEM? Meel is beter.quote:
Eerst tarwebloem en meteen erna tarwevolkorenmeelquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Meergranen, begint de ingredientendeclaratie met: tarweMEEL of BLOEM? Meel is beter.
Wat eet je nu anders dan een paar maand geleden dat je nu opgeblazen enzo voelt?
de eerste keer dat ik autoreed nadat ik m'n rijbewijs kreeg was in Den haag. Vette stress!quote:
Doet me denken aan Amsterdam met mn nichtje, ik reed. Daar moet je dus bij stoplicht oversteken en dan de bocht nemen, ik nam meteen de bocht met als gevolg: spookrijdenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
de eerste keer dat ik autoreed nadat ik m'n rijbewijs kreeg was in Den haag. Vette stress!
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:18 schreef LadyBlack het volgende:goed he?
Nee maar serieus, alleen al daarom moet ik erop letten dat ik niet zoveel cappuccino's drink per dag, want ik zit er echt makkelijk 2 uur vol van!
Zal ik zo nog maar een koekje pakken dan?
Ik had regenpak aan en dus capuchon opquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
QFT!
Haar fohnen en regen? Misschien fohn meenemen Vik?
Augurkje erbij?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:24 schreef LadyBlack het volgende:
Nee het is een goddelijk half-om-half zandkoekje(half cacao dus)
Van 1 wrap??quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:36 schreef LadyBlack het volgende:
Waarschijnlijk lust ik over een uurtje ofzo wel weer watZit nu nog behoorlijk vol van het avondeten.
Uitstekend idee!quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tripje naar Den Haag en goed mikken op een kerel met geblondeerd kapsel?
Waar is die augurk in je lijstje gebleven dan, hmmm?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:41 schreef Pandorah het volgende:
Augurk![]()
Lijstje vandaag:
O: glas optimel
L: 4 crackers met salade + pistolet kaas / komkommer
T: banaan, appel, druiven
T2: handje amandelen
D: shoarma (zelfgemaakt) met salade
Zo: yoga
T: bakje kwark?
Ontbijten met gekookt eitje en/of scrambled eggsquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, heb vandaag 40 eieren gekregen (verse)
En nu?
Heb in de planning:
Cake maken, nasi met veel omelet en quiche (allemaal dit weekend, zijnwe met zijn 5'en)
Iez okquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
LB, ben je aan het klieren, sorry!
Iig iets wat niet in z'n baard blijft hangen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Snelle edit, Pandorah..
Ik zit me suf te piekeren over wat ik morgen voor Baardmans zal gaan koken..
Oh komt ie bij je eten, leuk!!quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Snelle edit, Pandorah..
Ik zit me suf te piekeren over wat ik morgen voor Baardmans zal gaan koken..
neenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:48 schreef neen het volgende:
[..]
Iig iets wat niet in z'n baard blijft hangen.
Augurkquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:48 schreef neen het volgende:
[..]
Iig iets wat niet in z'n baard blijft hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |