abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 september 2010 @ 20:52:47 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86140859

Het vorige deel: Slank #1155 - kaal en dik

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_86140879
Oh wat stoer Merel *O*

Beterschap Uniek :*

quote:
Op maandag 6 september 2010 12:17 schreef Ewelina het volgende:
PieF, wil je nog dat ik langskom vanavond?
Nooooo ga ik jou dan meeten op PF dr verjaardag? :o Nu moet ik mn borstel echt gaan zoeken ;(.

quote:
Op maandag 6 september 2010 20:36 schreef P.F. het volgende:
O, hij belde net en er is een cadeautje onderweg maar die kwam helaas te laat. Nu voel ik mij een beetje lullig dat ik een feestje in zijn huis geef. :P
Ik zal proberen de boel niet te slopen 8-) ;). Kan niet al te lang blijven trouwens, verkoudheid begint weer op te komen dus mijn conditie is meteen naar 0 gezakt }:|.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_86140885
fipoooooooooooooofail :')!
Ja doei.
pi_86140888
Fipo?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86140899
NOU }:|
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86140904
Muahaha >:)
  maandag 6 september 2010 @ 20:53:37 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86140912
En ik ben niet ziek hoor sigme. Nouja, dat hoor ik woensdagochtend :% .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_86140929
Ik had al een post, wilde invoeren, topic vol :').
pi_86140931
ik zou 'm gewoon kunnen verwijderen, die post van Chico >:)
Ja doei.
pi_86140956
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:53 schreef Chicolate het volgende:

Nooooo ga ik jou dan meeten op PF dr verjaardag? :o Nu moet ik mn borstel echt gaan zoeken ;(.
[..]
Ben ik echt zo angstaanjagend/intimiderend? :o :@
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_86140961
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou 'm gewoon kunnen verwijderen, die post van Chico >:)
}:| Nee
pi_86141001
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:54 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik vind bijna iedereen hier eng om te ontmoeten :@. Sociofoobje. Soms/vaak. Of hoe heet dat?
pi_86141154
Edit: nee.
pi_86141217
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:54 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Maar jij bent vast heel lief en niet eng enzo hoor O+.
pi_86141251
Misschien is het een eye opener om te zeggen dat ik geen make-up op heb :')
  maandag 6 september 2010 @ 21:01:38 #16
236335 neen
schone schijn
pi_86141324
Straks heeft de rest van de mensen wel echt aan bikram yoga gedaan.
het lijkt niet wat het is
pi_86141353
_O-
pi_86141620
Hahahaha ik had een vroegere begintijd moeten zeggen!
  maandag 6 september 2010 @ 21:12:56 #19
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_86141951
afgelopen 8 dagen elke dag maximaal 7uur uit bed gemoeten. (6 dagen school, 2 dagen werken)
Morgen eigenlijk vrij en uitslapen! Ben het echt niet gewend geloof ik!

@ P.F. hoe bevalt het bij jou op school? Beetje naar je zin?
  maandag 6 september 2010 @ 21:13:10 #20
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_86141957
Joran spreekt!
  Vis een optie? maandag 6 september 2010 @ 21:16:09 #21
70532 loveli
N
pi_86142119
PF, have a nice party!
crap in = crap out
  maandag 6 september 2010 @ 21:17:55 #22
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86142210
ik ben wat teleurgesteld dat noch het vriendje noch m'n ouders me gebeld hebben om me te vragen hoe m'n eerste dag was...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_86142306
Pief! Ik mis nog een huisnummer _O-

En 9292ov doet opeens alsof ie jouw straat én mijn straat niet kent. Grmbl.
pi_86142479
quote:
Op maandag 6 september 2010 21:17 schreef AKnynke het volgende:
ik ben wat teleurgesteld dat noch het vriendje noch m'n ouders me gebeld hebben om me te vragen hoe m'n eerste dag was...
awh -O-

als 't nog iets goed maakt: hoe was 't? (oprecht geïnteresseerd!!!)
Ja doei.
  maandag 6 september 2010 @ 21:27:58 #25
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86142741
quote:
Op maandag 6 september 2010 21:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

awh -O-

als 't nog iets goed maakt: hoe was 't? (oprecht geïnteresseerd!!!)
O+

Het was okay, directe baas was er niet, dus alleen maar wat gelezen enzo..Ik moet nodig Zweeds leren, er wordt vooral Zweeds gepraat tijdens koffiepauzes...Ik krijg trouwens een uur per week vrij om te sporten, en de uni betaald ong 70 euro per semester aan kosten voor het sporten. tel daar 2x een half uur pauze per dag bij op, en de 40 urige werkweek wordt steeds minder!
pi_86142745
quote:
Op maandag 6 september 2010 21:19 schreef Chicolate het volgende:
Pief! Ik mis nog een huisnummer _O-

En 9292ov doet opeens alsof ie jouw straat én mijn straat niet kent. Grmbl.
Sms het maar, ik ga nu naar de bus oO<. Geen idee hoe laat ik aankom, plannersite is stuk.
pi_86142853
quote:
Op maandag 6 september 2010 21:27 schreef AKnynke het volgende:

[..]

O+

Het was okay, directe baas was er niet, dus alleen maar wat gelezen enzo..Ik moet nodig Zweeds leren, er wordt vooral Zweeds gepraat tijdens koffiepauzes...Ik krijg trouwens een uur per week vrij om te sporten, en de uni betaald ong 70 euro per semester aan kosten voor het sporten. tel daar 2x een half uur pauze per dag bij op, en de 40 urige werkweek wordt steeds minder!
op de d/t fout na klinkt het puik! En zweeds, jemig.. dat lijkt me nog best lastig, vooral als je tijdens je master en zulks gewoon Engels hebt kunnen en mogen praten :o
Ja doei.
pi_86143005
Klinkt goed, Nynke!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_86143523
Nice Nynke!

En chico, Ewelina is alles behalve eng! :)

Eerste intro dagje was leuk :Y

Veel (aardige) mensen, veel info maar ook veel gelachen, en tweede geworden bij de pubquiz 8-)
Een tutor die er niet was, dat was wel heel kut. Maar verder leuke docenten! :Y
pi_86143727
wat leuk dat 't leuk was shiny O+
Ja doei.
pi_86144034
:)

Oh en ik heb wel een boeklijst, als ik nog wat boeken van jou of Maria kon overkopen?

A Glossary of literary terms
Huckleberry Finn
British culture: an introduction
Jane Eyre
Othello
principles & pitfalls of english grammar
the little brown handbook
the Norton Anthology 1 & 2

De leesboeken kan ik ook nieuw kopen, maar het gaat me om die dikke pillen. Zit er ieys bij wat je hebt en
kwijt kan?
  maandag 6 september 2010 @ 21:53:29 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86144138
Oh hemel, plaatsvervangende schaamte bij Memories... Een kerel die z'n hele leven al geobsedeerd is door een covermodel :X. Ik vind het echt heel genant... :@
pi_86144171
De Anthologies O+ ik vind ze geweldig.. probeer ze tweedehands op de kop te tikken :)

http://boeken.marktplaats(...)ngels-aan-de-ru.html

deze heeft ze wel als heel pakket staan, maar wellicht wil ze die anthologies wel los verkopen?
Ja doei.
  maandag 6 september 2010 @ 21:56:27 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86144320
quote:
Op maandag 6 september 2010 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh hemel, plaatsvervangende schaamte bij Memories... Een kerel die z'n hele leven al geobsedeerd is door een covermodel :X. Ik vind het echt heel genant... :@
Ik zit er ook naar te kijken, maar ik viel pas later in. Ik dacht ook al: huh? Maar hij kent haar helemaal niet?
En dan ook nog hopen dat ze miss wel wat met hem wil? Grow up :').

'Z'n hele' leven is wat overdreven, aangezien hij 2 keer zo oud is als zij :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_86144364
Ja doei.
  maandag 6 september 2010 @ 21:57:17 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86144380
Jaaaa, maar het gaat om het principe :'). En zij ook nog zo: "nee, ik zie me geen relatie met Kees beginnen".

Well like.. duh :').
pi_86144470
K, thanks Mo!
Het is idd ook niet iets wat je zo weg doet.
pi_86144617
Ooh die tweede is bijna de helft vd prijs!
  maandag 6 september 2010 @ 22:03:41 #39
331 Merel
Be here now.
pi_86144828
Eten was lekker. Maar nu rommelt m'n buik en een flink deel van het eten kwam er ook heel snel weer uit zeg maar. Maar dat zal wel aan mij liggen, want anderen die hetzelfde aten hadden nergens last van.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 6 september 2010 @ 22:04:59 #40
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86144917
Wat heb je gehad Merel? :)
  maandag 6 september 2010 @ 22:05:49 #41
236335 neen
schone schijn
pi_86144983
tweedehandsstudieboeken.nl staat misschien ook nog wel wat op, hendig sjieke site.

Ik heb even gedouched, zag de spiegel nog even. Was het maar een fopspiegel. Anyways, ik heb voor de 2e keer in een paar dagen het gas aan laten staan. Dom! Ik ben er niet helemaal bij.

Morgen denk ik:
O: yoghurt
T: koffie, appel
L: wat broodjes pindakaas
T: koffie
D: aardappel/broccoli/pangasius (is dat war, hoe maak ik dat lekker enzo?)
S: lopen
T: koffie

Veel plezier zo op dat feestje hè fesstgangers.
pi_86145001
Ik heb de laatste twee dagen ook weer last, komt door die verrekte muesli.
  maandag 6 september 2010 @ 22:08:28 #43
331 Merel
Be here now.
pi_86145170
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat heb je gehad Merel? :)
Het lamsstoofpotje.

Blaas je jezelf niet op Neen?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 6 september 2010 @ 22:11:11 #44
236335 neen
schone schijn
pi_86145363
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:08 schreef Merel het volgende:

[..]

Het lamsstoofpotje.

Blaas je jezelf niet op Neen?
Zoveel eten is het niet

Maar nee, zolang het vuur nog aanstaat kan er niets gebeuren :P gelukkig waarschuwt de conciërge mij op tijd.
pi_86145375
Lijst:

O: bak yoghurt, wortel
L: 2 boterhammen tonijn, sla en tomaat
T: biertje
D: klein bord pasta met roomsaus en kip

Ik wil thuis zo direct nog een boterham of banaan.
  maandag 6 september 2010 @ 22:21:32 #46
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86146013
het vriendje belde gelukkig! M'n ouders niet, beetje jammer...
pi_86146092
Toch fijn dat je vriendje nog belde Nynke :)

Net klaar met huiswerk, zo naar bed. En ik rammel alweer van de honger? :? Studeren vreet energie blijkbaar.
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  maandag 6 september 2010 @ 22:25:31 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86146292
Fijn van't vrindje Nynke!

Bedtijd :W
pi_86146331
Goedenavond!
Ik moet morgen pas om 4 uur naar school voor een uurtje. En daar moet ik dan 4 uur voor reizen. Bah bah.
Wat vinden jullie van dit lijstje voor morgen?:

9uur-O: 2 bb filet amercain en ijsbergsla
11uur-T: stuk fruit
13uur-L:worteltjes+sperzieboontjes, komkommer, gekookt ei en wat volkoren pasta
15uur-T: 2 bb filet americain en ijsbergsla
17uur-t: stuk komkommer
19uur-D:Biogarde

Of is dit te veel? Of te weinig?
Ik heb mijn lunch en diner dus omgedraaid..
pi_86146519
Hier ook bedtijd, duik in bed met lesstof van morgen (en bedenk me dat het lang geleden is dat ik met iets spannenders het bed heb mogen delen): welterusten!
  maandag 6 september 2010 @ 22:46:58 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86147571
quote:
Op maandag 6 september 2010 21:51 schreef shinydiscoball het volgende:

Oh en ik heb wel een boeklijst, als ik nog wat boeken van jou of Maria kon overkopen?

A Glossary of literary terms nooit gekocht, was voor ons niet verplicht O-)
Huckleberry Finn nooit nodig gehad :o is al oudje toch? staat ie niet online?
British culture: an introduction Ik heb British Cultural Identities, van Storry en Childs.
Jane Eyre Ook al niet! Ik heb wel Wide Sargasso Sea (als ze die nog bij inl. ALW gebruiken)
Othello Ik heb wel Complete Works over :7 De Norton hou ik zelf maar heb wel een Oxford over. Wel sleepwerk! Heb je wel in 1x alles.
principles & pitfalls of english grammar Die heb ik destijds ook geleend :')
the little brown handbook Die heb ik! Maar die heeft een vriend van me geleend! Hij woont wel in Zeist dus misschien is er iets te regelen. Duur kreng wel!
the Norton Anthology 1 & 2 Ook geleend :+

De leesboeken kan ik ook nieuw kopen, maar het gaat me om die dikke pillen. Zit er ieys bij wat je hebt en
kwijt kan?
Es zien.

Oei ze hebben dus veel veranderd! :o
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_86147634
Huck Finn staat bij ons in de Norton Anthology of American Literature, 7th shorter edition :+

wij moesten er iig een essay over schrijven bij "American Studie" :+
Ja doei.
  maandag 6 september 2010 @ 22:49:02 #53
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86147673
Oh en Nynke, klinkt als een puike eerste dag wel, denk je dat je snel Zweeds kunt leren?
pi_86147712
als De Duitser nu De Zweed was geweest (wel zelfde persoon natuurlijk :+ ) was 't wel makkelijker geweest (en niet alleen de taal -O- )
Ja doei.
pi_86148436
Eerste dagen, spannend altijd! Maar nu is de kop eraf.
Dramadag vandaag -O- met name qua eten. De soep mislukte dus pizza... En in de ochtend een ADziekenhuistesttompoes en s middags broodjes en kroketten.
Ze willen me vetmesten!
  maandag 6 september 2010 @ 23:06:58 #56
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86148600
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
als De Duitser nu De Zweed was geweest (wel zelfde persoon natuurlijk :+ ) was 't wel makkelijker geweest (en niet alleen de taal -O- )
Dat ja...

Ik denk dat het opzcih wel moet gaan lukken, Zweeds leren. Als ik er wat tijd in stop, maar ook dat moet goed komen. Ergens maar eens een cursus opduikelen ofzo!
  maandag 6 september 2010 @ 23:12:06 #57
236335 neen
schone schijn
pi_86148833
Volgens mij ben jij heul slim dus dat kan jij :Y mooi ook dat je een uurtje per week kan sporten zeg!

En pizza! Volgens mij is dat nog niet eens zo heel verkeerd als moblo of Nynke dat maken? Misschien moet ik dat ook maar eens doen :9 kan dat ook gewoon in een hete lucht oven dan of wat?
Als ik die Posts lees van "o nog niet gebeld" dan denk ik dat ik daar ook maar eens wat aan moet dien :') niet dat ik niet geïnteresseerd ben in mensen maar dus niet zo dat ik daar echt om ga vragen. Op compleet random momenten na dan.
pi_86149233
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Es zien.

Oei ze hebben dus veel veranderd! :o
Heb je ze bij iemand geleend of bij de bieb?
  maandag 6 september 2010 @ 23:30:02 #59
236335 neen
schone schijn
pi_86149566
Je kunt toch op school ook nog wel boeken lenen mits je op tijd bent met reserveren. Ik neem aan dat ze afhankelijk van de hoeveelheid studenten op de studies er wel een aantal exemplaren van zullen hebben liggen.
pi_86149810
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:30 schreef neen het volgende:
Je kunt toch op school ook nog wel boeken lenen mits je op tijd bent met reserveren. Ik neem aan dat ze afhankelijk van de hoeveelheid studenten op de studies er wel een aantal exemplaren van zullen hebben liggen.
Jawel maar ik moet er maandag al een paar hebben want er zijn docenten die daar streng in zijn hoorde ik. Dus daarvoor ben ik denk ik te laat.
  maandag 6 september 2010 @ 23:39:18 #61
236335 neen
schone schijn
pi_86149913
Dat is pas over een week.

Maar goed ik weet ook niet hoe het werkt daar :')
pi_86150042
Nou ja ik ga wel even naar de centrale bieb in A'dam en anders loop ik van de week ff bij de universiteitsbieb langs.
  maandag 6 september 2010 @ 23:44:04 #63
236335 neen
schone schijn
pi_86150084
Goed bezig.
  maandag 6 september 2010 @ 23:54:50 #64
236335 neen
schone schijn
pi_86150453
Nou dat was Pauw & Witteman ook alweer, nu is het jaar toch echt begonnen. Slaaptijd, hopelijk een mooie dag morgen.
Lekker koesse mensen.
  dinsdag 7 september 2010 @ 00:03:46 #65
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86150765
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:21 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Heb je ze bij iemand geleend of bij de bieb?
Van een vriendinnetje die het jaar ervoor gestopt was met Engels! :P

De bieb kan ze ook hebben, gewoon even op de site van de letterenbieb kijken en dan reserveren zodat niemand ze voor je neus wegkaapt :Y

En als je ze écht snel moet hebben: selexyz broese op de minrebroederstraat!

Nu slapies doen!
  dinsdag 7 september 2010 @ 00:11:25 #66
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_86151018
Ik ga nooit in mijn leven weer verhuizen. Ik bljif hier wonen tot ik doodga. Wat is verhuizen vreselijk :o
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_86151204
Terug van feestje, was leuk! En het bezoek slikte de smoes dat we elkaar van bikram yoga kenden: "Oh, ik wist niet dat PF aan yoga deed" _O-
pi_86151591
En ik zo, ja klopt, maar nu doe ik aan tennis
pi_86152224
quote:
Op maandag 6 september 2010 21:42 schreef shinydiscoball het volgende:
Nice Nynke!

En chico, Ewelina is alles behalve eng! :)
Nee ze was helemaal niet eng :P.

Net thuis, íets later dan gepland :'). En nu maar hopen dat mn stem nog wel terugkomt voor morgenochtend oO<.
  dinsdag 7 september 2010 @ 06:48:05 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86154085
Mogge!

Wat een deprimerend weer ;(. Ik was om 5:00 wakker en heb me toen nog een uur lang liggen bedenken dat ik straks vreselijk nat ga regenen op weg naar de trein.
pi_86154180
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 06:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!

Wat een deprimerend weer ;(. Ik was om 5:00 wakker en heb me toen nog een uur lang liggen bedenken dat ik straks vreselijk nat ga regenen op weg naar de trein.
Inderdaad. Lig nog in bed, moet mezelf motiveren dat ik zo moet douchen.KOUD. En moei.
  dinsdag 7 september 2010 @ 07:12:05 #72
277802 _Calimero_
pi_86154185
Morning! internet in nieuwe huis doet het! Overal staan nog dozen en gereedschap, als dat weg is, krijgen jullie foto's :Y
En ook van floris, want die woont nu ook hier.

Hij apporteert momenteel een beessie aan een veter :D
  dinsdag 7 september 2010 @ 07:15:21 #73
277802 _Calimero_
pi_86154200
hoe is het met Merel en lukt het fietsen nog weer?

En hoe bevalt de baan van Vik en het leven in de randstad?

en hoe is het met XM? woensdag uitslag hoorde ik? Ik duim dat het ok is :Y

verder nog dingen gemist?
  dinsdag 7 september 2010 @ 07:22:54 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86154242
Hey Cali! ben benieuwd naar de foto's! En bedankt voor het meeduimen.

En ondanks plu ben ik behoorlijk natgeregend. Bah.
pi_86154270
Goeiemorguh :O Een uur voor m'n wekker wakker geworden }:|

Hoi Cali! Maak 's filmpje van je katje :) O+
pi_86154284
Wat is het koud en donker :{
pi_86154322
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 07:32 schreef Razztwizzle het volgende:
En nat. :(
pi_86154363
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 07:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou.
En nat. Bleeh.
Het is dat ik moet werken, anders was ik teruggekropen. :O
Jaaah, laten we ons inschrijven voor de workshop "Tamboerijn spelen doe je zo'!
  dinsdag 7 september 2010 @ 07:46:14 #79
236335 neen
schone schijn
pi_86154365
En gister was het nog zo mooi weer.
  dinsdag 7 september 2010 @ 07:54:46 #80
331 Merel
Be here now.
pi_86154429
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 07:15 schreef _Calimero_ het volgende:
hoe is het met Merel en lukt het fietsen nog weer?

Had je al gelezen dat m'n fiets gestolen is? :{ Ik heb nu wel een leenfiets, maar dat is er eentje met een hulpmotor :D En als het goed is krijg ik over een week of twee van de verzekering m'n nieuwe fiets. Mijn oud-buurjongen werkt bij de fietsenmaker, dus ik heb daar gelukkig een streepje voor, snelle service *)

Maar ik heb gisteren een optie genomen op een huis mét achterom en schuurtje, dus als ik daar ga wonen wordt m'n fiets niet meer gejat 8-) Morgen bouwtechnische keuring, en dan maar eens beslissen wat ik ga bieden... Zo spannend!
  dinsdag 7 september 2010 @ 08:00:34 #81
236335 neen
schone schijn
pi_86154461
Het lijkt erop dat mijn hardloop plannen nu al in het water zijn gevallen.
pi_86154462
Mogge!
Wat een weer!
Ik zeg het niet graag, maar ik ga maar met de tram :@ ben eindelijk minder verkouden en als ik straks toch weer volop proestend zit te solliciteren is dat ook niets. Ja, ik maak me er druk over! :{
Maar nu eerst het weer trotseren en dan weer de zeer nuttige cursus :)
  dinsdag 7 september 2010 @ 08:14:31 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86154567
@ Shiny: Principles en pitfalls heb ik ook. Je mag hem zo van me hebben tegen verzendkosten. Weet niet of je nog een bepaalde editie moet hebben?

Bleuh regen en ik heb geen plu dus heb regenpak tevoorschijn gehaald. Is ws veel te groot :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 7 september 2010 @ 08:16:45 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86154582
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 00:11 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ga nooit in mijn leven weer verhuizen. Ik bljif hier wonen tot ik doodga. Wat is verhuizen vreselijk :o
QFT :D.
Niet meer actief op Fok!
pi_86154591
Bah regen inderdaad :'). Als ik naar de bus loop, en van de bus naar uni, word ik waarschijnlijk net zo nat als met fietsen. Dus ik ga ook mijn oversized regenpak weer opzoeken :+.
  dinsdag 7 september 2010 @ 08:18:38 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86154601
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 00:16 schreef Ewelina het volgende:
Terug van feestje, was leuk! En het bezoek slikte de smoes dat we elkaar van bikram yoga kenden: "Oh, ik wist niet dat PF aan yoga deed" _O-
:D.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 7 september 2010 @ 08:19:26 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86154609
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 08:17 schreef Chicolate het volgende:
Bah regen inderdaad :'). Als ik naar de bus loop, en van de bus naar uni, word ik waarschijnlijk net zo nat als met fietsen. Dus ik ga ook mijn oversized regenpak weer opzoeken :+.
Ik ben al te laat om nog met de bus te gaan, denk ik ;(. Moet ook nog brood smeren en m'n haar föhnen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_86154620
Mogguh! moet met al die regen in het vooruitzicht toch maar nog een keertje bellen of ze mn dak komen repareren, dan kan die emmer naast mijn bed ook weg :')

Cali! *; Verhuizen is inderdaad vervelend, maar het was het toch wel allemaal waard neem ik aan? en wat fijn dat Floris ook al meeverhuisd is O+ ben jaloers!

Ik blijf nog een dagje thuis ook al ben ik eigenlijk niet ziek meer :@ of ik nou hier achter de pc werk of op de uni, dat maakt toch ook weinig verschil, en ik heb geen zin om door de regen te moeten :')
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_86154629
moggeh! ik kon een beetje uitslapen want begin het 4e uur (heb alleen 4e en 5e uur vandaag). lekker! na het 5e maar even aan de slag met lesvoorbereiding voor woensdag, dan kan ik al mn boeken op school laten en vanavond naar mn lief O+

heb een ontzettend stijve nek. eigenlijk al best wel heel lang. het schiet er gewoon steeds opnieuw in -O-\

was je feestje gezellig PF? fijn dattie nog belde.

en spannend Nynke, je nieuwe werk... fijn dat jouw vent ook nog belde

antibioticapilletje: ik vind je lijstje veel en veel te weinig. je L kan niet alleen maar uit biogarde bestaan, ook niet als je hem als D eet.
Kwak
pi_86154632
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 08:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ben al te laat om nog met de bus te gaan, denk ik ;(. Moet ook nog brood smeren en m'n haar föhnen :').
Ohja dat ook nog. Geen idee hoe laat de bus gaat. En ik moet overstappen bedenk ik net. Gaat 'm niet worden.

Mijn stem is weer terug, maar de keelpijn en opgezette klieren ook :X.
pi_86154643
en verhuizen is vreselijk. ik snap mensen die heel vaak verhuizen ook echt niet. ik zou doodgaan van de verhuisstress denk ik.
Kwak
  dinsdag 7 september 2010 @ 08:23:50 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86154663
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 07:15 schreef _Calimero_ het volgende:
En hoe bevalt de baan van Vik en het leven in de randstad?

Uitstekend! Ik wil nooit meer terug! :P. Alleen dat weertje hier... :N ;).

Morgen komen er foto's van m'n huisje *O*. Eerst nog even een beetje opruimen :').

En ik wil pics van Floris *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_86154670
Ik hoef voorlopig ook niet meer te verhuizen als het aan mij ligt. Over 3 jaar weer, en dat vind ik ook wel vaak genoeg. Wel grappig, opeens 3 mensen tegelijk aan het verhuizen (3 toch? Of nog meer? Ik tel Vik en nachtwacht als eentje)

Ben zo benieuwd naar je foto's van huisje en Floris Cali!
  dinsdag 7 september 2010 @ 08:26:30 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86154684
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 08:24 schreef Chicolate het volgende:
Ik tel Vik en nachtwacht als eentje)

zal 'ie leuk vinden :'). Anyway, off to school! :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_86154695
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 08:22 schreef kwakz0r het volgende:
en verhuizen is vreselijk. ik snap mensen die heel vaak verhuizen ook echt niet. ik zou doodgaan van de verhuisstress denk ik.
QFT!
Haar fohnen en regen? Misschien fohn meenemen Vik?
pi_86154696
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 08:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

zal 'ie leuk vinden :'). Anyway, off to school! :W.
Ja maar het is hetzelfde huis enzo :o. Dus 1 verhuizing. Toch? :@
pi_86154703
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 08:22 schreef kwakz0r het volgende:
QFT!
Bij mij scheelt het wel: dik half uur fietsen of 5 minuten lopen en halte voor de deur. De tijd scheelt echter niet.
  dinsdag 7 september 2010 @ 08:42:14 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86154845
Ik ben 7x verhuisd in 6 jaar tijd. Ik moet zeggen, je krijgt wel routine dan :Y. Ik vind het niet zo erg. Het klussen in het nieuwe huis vind ik veel erger eigenlijk.
pi_86154851
Na de vierde keer in vijf jaar ben ik verhuizen ook wel even zat, maar ik heb er geen hekel aan. Het is een mooi excuus om me weer helemaal uit te leven met lijstjes en zo.
pi_86154889
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 08:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben 7x verhuisd in 6 jaar tijd. Ik moet zeggen, je krijgt wel routine dan :Y. Ik vind het niet zo erg. Het klussen in het nieuwe huis vind ik veel erger eigenlijk.
dat hoort voor mij bij verhuizen, en is wat ik vooral zo vreselijk vind. en wéér ikea klerezooi in elkaar zetten. en slepen met dingen, etc. etc. etc. :r

ik hoef pas om 10 uur de bus O+ of de fiets als t iets minder hard regent
Kwak
  dinsdag 7 september 2010 @ 08:50:37 #101
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86154943
ik houd juist wel van schilderen en inrichten en meubels in elkaar zetten O+
heb een hekel aan AL mijn spullen inpakken, dat dan allemaal moeten versjouwen en vervolgens allemaal weer uit moeten pakken :r
ruimt wel lekker op altijd zo'n verhuizing, ik gooi dan altijd heel veel weg zodat ik minder heb om te verhuizen :')
pi_86154968
Goedemorgen. :O Ik werd weer eens wakker van mijn gestoorde onderbuurvrouw die ruzie had met haar vriend. Beter dat ze het eens definitief uitmaakt met die gast, want inmiddels zet ze 'm meerdere keren per dag - onder luid geschreeuw en gegil - het huis uit. Schiet niet echt op. :')

Hier is het ook verschrikkelijk donker, hopelijk klaart het later vandaag nog wat op.

Lijstje, heb ik nog niet. Weinig in huis, en heb eigenlijk niet zo'n zin om in m'n eentje boodschappen moet doen, omdat ik dan langs die gestoorde gek moet. Ik moet écht snel verhuizen. :{
pi_86154981
Zo, ik ben er!
Succes vandaag allemaal! :W
Vanavond maaltijd in het restaurant, benieuwd wat we krijgen.
  dinsdag 7 september 2010 @ 09:12:02 #104
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86155214
Planning:

O: bak havermoutpap met paar rozijntjes en een kneepje honing
T: - (overleg)
L: dubbele bruine boterham met nagelkaas
T: appel
D: ? (moeten nog boodschappen doen)
pi_86155281
Goedemorgen. :)
pi_86155536
moggeuh! :W
Ja doei.
  dinsdag 7 september 2010 @ 09:39:06 #107
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86155695
Ook goedemorgen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_86156041
Goedemorgen.

Wbt verhuizen: ik ben in 6,5 jaar zo'n 6 x verhuisd, goed voor de routine. Ik vind het opnieuw inrichten altijd erg leuk, het sjouwen en klussen wat minder....
  dinsdag 7 september 2010 @ 09:55:24 #109
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86156055
Mogge c_/

Ik kreeg gisteren van een vriendin 2 goeie baan-tips! Zijn twee leuke winkeltjes in de stad die een medewerker zoeken *O*

Mijn sollicitatie van laatst is het helaas niet geworden.... was voor baliemedewerker bij het Centrum voor Beeldende Kunst (met de Kunstuitleen enzo). Baal wel, want ze hadden veel minder reacties gekregen dan ik dacht; 50 maar. En er waren er 8 uitgenodigd, en daar zat ik dus niet bij -O-
pi_86156066
O+ verhuizen O+

al is het soms even doorbijten, ik houd er van O+ :@

kan ook niet wachten tot we gaan verhuizen :X :X misschien in de komende 2 jaar wel 2 keer, afhankelijk van hoe alles loopt :+
Ja doei.
  dinsdag 7 september 2010 @ 09:57:27 #111
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86156111
Ohja verhuizen, brrrrr.... Dit is mijn 4e huis in Groningen, en verhuizen is echt niet mijn hobby.

Al moet ik zeggen dat ik het nadenken over inrichting wel heel leuk vind O+ We zijn hier ook steeds bezig om het te optimaliseren, en over een tijdje gaan we ook nieuwe vloerbedekking in de gang leggen enzo, en misschien wat schilderen *O*
pi_86156173
vanavond eerste keer kookworkshop geven :% spanning ende sensatie :')!
Ja doei.
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:06:36 #113
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86156385
Leuk!!
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:07:35 #114
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86156411
Oh en ik heb het verdorie hartstikke koud }:|
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:14:42 #115
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_86156564
Goedemorgen!

Pff, ik ben het uitslapen verleerd :'(
pi_86156673
LB: wat stom want dat klinkt leuk!
Ik merkte afgelopen lente inderdaad ook echt hoe moeilijk het is werk te vinden. Hoop echt dat het jou en Mo lukt! Had jij je al wel bij studentenwerk ingeschreven? Ze zijn snel met terugbellen als je hebt gereageerd (alhoewel je dus bij moet houden welke vacatures dat waren :+). Meestal zoeken ze ook studenten die al ver in hun studie zijn of eigenlijk al klaar, ik denk wegens ervaring.

Ik ga denk ik vandaag niet naar de intro, we hebben een drie uur lange speurtocht in de binnenstad en daarna eten met mentoren, wat ik hartstikke gezellig vind maar 1. Het regent en 2. Ik kan mijn geld beter grbruiken voor boeken.

Vikje: ik nerm hem graaaag over! Volgens mij maakt de editie niks uit.
pi_86156689
Mo, spannend! Veel plezier en succes :) weet je al wat je gaat maken?

G'morning allen. Wat een domper, zo'n druilerige dag na gisteren!
pi_86156697
Lijstje:

O: grote bak volle yoghurt met honing en stukjes banaan
L: 3 boterhammen met beleg
S: Evy 1, we gaan mikken op 12km per uur :) dus beginnen gewoon bij les 1 en opvoeren die handel!
T: 2 knackebrod met kaas en appelstroop
D: nasi met pindasaus, zonder vlees, maar met cassave kroepoek
T: wellicht nog iets op de kookworkshop

Ja doei.
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:27:40 #119
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86156823
Ik sta ingeschreven bij ASA student :Y maar die hebben ook jammerlijk weinig vacatures, nog geen 20 in Groningen (alle sectoren dus) en het is vrijwel uitsluitend callcenterwerk of salesmedewerker.
pi_86156870
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 09:55 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge c_/

Ik kreeg gisteren van een vriendin 2 goeie baan-tips! Zijn twee leuke winkeltjes in de stad die een medewerker zoeken *O*

Mijn sollicitatie van laatst is het helaas niet geworden.... was voor baliemedewerker bij het Centrum voor Beeldende Kunst (met de Kunstuitleen enzo). Baal wel, want ze hadden veel minder reacties gekregen dan ik dacht; 50 maar. En er waren er 8 uitgenodigd, en daar zat ik dus niet bij -O-
Wat jammer van je sollicitatie bij het Centrum voor Beeldende Kunst zeg! Dat klinkt echt als een leuke functie. Ben zelf ook wel op zoek naar zoiets. Ben alweer de hele morgen vacaturesites aan het afstropen.

Merk wel dat het lastig is als kortgeleden of bijna afgestudeerde een baan te vinden. Of je bent 'overgekwalificeerd' en men is bang dat je de benen neemt wanneer die kans zich voordoet, óf je bent niet ervaren genoeg. :{w
pi_86156936
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik sta ingeschreven bij ASA student :Y maar die hebben ook jammerlijk weinig vacatures, nog geen 20 in Groningen (alle sectoren dus) en het is vrijwel uitsluitend callcenterwerk of salesmedewerker.
ja, érg hè.. als je graag mensen geld aftroggelt heb je zó werk :X
Ja doei.
pi_86156945
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:19 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ga denk ik vandaag niet naar de intro, we hebben een drie uur lange speurtocht in de binnenstad en daarna eten met mentoren, wat ik hartstikke gezellig vind maar 1. Het regent en 2. Ik kan mijn geld beter grbruiken voor boeken.
Het is wel een leuke manier om je studiegenoten te leren kennen.
Is het niet een idee om alleen aan de speurtocht mee te doen? Kost het je in ieder geval geen geld. :)
pi_86156970
:@ gewoon doen shiny... ff doorbijten en je vindt 't vast super gezellig! Ik zou 't zelf iig niet willen missen, als ik de intro van Engels over kon doen had ik 't gedaan, want ik mis soms nog net wel wat beetje aansluiting, vooral omdat ik wat ouder ben dan de rest :+
Ja doei.
pi_86156972
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ook niet hoor. :N
Ook bij callcenters is er niet zoveel werk als de ub's je willen laten geloven.
De vacatures bestaan vaak helemaal niet.
pi_86157015
quote:

[..]

Ja, dan wel inderdaad. Er is alleen één soort werk dat ik écht niet wil doen, en dat is callcenterwerk. Al zou ik het willen - onder het mom van nood breekt wet - ik zou het niet eens kunnen.
pi_86157031
zag daarnet een leuke vacature callcenter inbound, dus gewoon klantenservice.

FLEXIBEL, adverteren ze..

maar moet dan eerst 11 werkdagen FULLTIME op cursus :') leuk dat ze je goed voorbereiden, maar wát doet die advertentie op studentenwerk? :X
Ja doei.
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:38:28 #127
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86157056
quote:

[..]

En toch laat ik me er graag op voorstaan dat ik niet zo ben :7

Op het congres waar mn vriend moest spreken in Glasgow was ook een praatje over de 'bohemiens' van de studenten (ze bedoelden echt studenten van kunstacademies maar ik voelde me ook wel aangesproken), dat ze echt heel typisch gedrag vertonen: ze maken rare keuzes als het gaat om salaris, ze komen vaak niet eens in hun gebied aan het werk, zijn vaak niet gelukkig met hun werk, en toch lijkt ze dat allemaal niet uit te maken _O- Wel grappig als je tussen de economisch geografen zit en jij bent de enige die het wel logisch vindt :')
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:39:12 #128
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86157073
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ook niet hoor. :N
Ook bij callcenters is er niet zoveel werk als de ub's je willen laten geloven.
De vacatures bestaan vaak helemaal niet.
:o echt?

Noujazeg :') gelukkig was ik er toch al niet in geïnteresseerd.
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:39:14 #129
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86157074
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:37 schreef motorbloempje het volgende:

maar moet dan eerst 11 werkdagen FULLTIME op cursus :') leuk dat ze je goed voorbereiden, maar wát doet die advertentie op studentenwerk? :X
oh ja dat heb ik ook steeds, zie ik een leuke vacature voor inbound callcenterwerk (klantenservice oid) dat goed betaalt en dan moet je eerst zo'n stomme cursus doen 2 weken lang fulltime, ZO moeilijk zal dat werk toch niet zijn }:|
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:39:25 #130
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86157078
quote:

[..]

:{ Een goede verkoper troggelt geen geld af maar lost een probleem op tegen een vergoeding.
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:40:14 #131
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86157100
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

:{ Een goede verkoper troggelt geen geld af maar lost een probleem op tegen een vergoeding.
Nou..... zo edelmoedig zijn die bedrijven nou ook weer niet he :') het gaat 9 van de 10 keer om winst.
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:41:30 #132
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86157135
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:40 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Nou..... zo edelmoedig zijn die bedrijven nou ook weer niet he :') het gaat 9 van de 10 keer om winst.
Mag ik je er even aan herinneren dat ik als accountmanager werk. En mijn klanten dus geen poot uitdraai. Vooroordelen :N
pi_86157149
Vmw en Mo: ik weet ook wel dat ik het heel gezellig vind, maar het reizen kost me ook al 16 euro, heb nog geen studentenkaart (die komt pas over 2 weken). Maar ben nog aan het twijfelen. Ik ga donderdag nog wel sowieso.
pi_86157159
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

ook als je moet bellen om mensen lid te maken van de staatsloterij, cliniclowns, CreaBeaBoekjes of de voetbal international? :') dát soort banen liggen voor 't oprapen :{w
Ja doei.
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:44:38 #135
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86157198
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mag ik je er even aan herinneren dat ik als accountmanager werk. En mijn klanten dus geen poot uitdraai. Vooroordelen :N
Niemand zegt ook dat JIJ mensen geld aftroggelt, het ging nu om al die outbound callcenterbaantjes.
pi_86157217
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 08:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Na de vierde keer in vijf jaar ben ik verhuizen ook wel even zat, maar ik heb er geen hekel aan. Het is een mooi excuus om me weer helemaal uit te leven met lijstjes en zo.
Wat zij zegt :@ Ordenen, zaligheid :Y)
En spannend Merel, een huis O+ met achterom O+

Ik heb niet gedouched vanmorgen, wel mijn haar gewassen, kon 't niet opbrengen :') En toen ik op m'n werk kwam had ik natte voeten (was gaan lopen). Ik had wel nog droge sokken meegenomen, want ik vermoedde al dat die laarsjes lek waren. Dus nu zit ik met alleen sokken aan op kantoor O-)
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:45:26 #137
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86157220
ZIjn jullie al bij Tempo Team geweest. TIjdens mijn studie heb ik daar veel cateringwerk (lees: afwassen :') ) voor gedaan. Later ook de leuke banen: achter de bar, broodjes maken en werken als secretaresse. Ik had eerder werk teveel dan te weinig.
pi_86157239
sta nu bij 3 uitzendbureau's, vind 't wel even genoeg :X ik houd niet eens meer bij waar ik nou op gesolliciteerd heb -O-

en het stomste is gewoon dat ik NIETS hoor, ook geen afwijzingen krijg -O-
Ja doei.
pi_86157261
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens 2x bij een callcenter gewerkt, daar werd je zo gepusht...als je in 2 uur aan minder dan 2 mensen had verkocht moest je naar huis :{

Het gaat bij dat soort dingen gewoon echt keihard.
pi_86157356
zelfs bij de ABN amro als kassier moest ik commercieler worden, kwamen ze achter me staan en keken mee naar de gegevens van de klanten aan de balie (oude vrouwtjes van 75 die hun wekelijkse 65 euro op kwamen halen) om vervolgens te zeggen 'mevrouw heeft nog geen autoverzekering, zou je niet een vragen of ze die wil?'

:') ;(
Ja doei.
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:51:04 #141
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86157364
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:45 schreef Tinkepink het volgende:
ZIjn jullie al bij Tempo Team geweest. TIjdens mijn studie heb ik daar veel cateringwerk (lees: afwassen :') ) voor gedaan. Later ook de leuke banen: achter de bar, broodjes maken en werken als secretaresse. Ik had eerder werk teveel dan te weinig.
Jep, ze hebben gewoon echt niks op het moment (op dat callcenterwerk na waarvoor je dus eerst een fulltime cursus moet doen).
Ik sta overigens bij alle uitzendbureaus hier ingeschreven en bekijk ook dagelijks de nieuwe vacatures maar er is eigenlijk alleen fulltime werk en zelfs dat niet zo veel.
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:53:32 #142
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86157417
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
sta nu bij 3 uitzendbureau's, vind 't wel even genoeg :X ik houd niet eens meer bij waar ik nou op gesolliciteerd heb -O-

en het stomste is gewoon dat ik NIETS hoor, ook geen afwijzingen krijg -O-
Er komt binnenkort wel een gesprek joh, je bent zo goed bezig!!!
pi_86157450
ik hoop 't maar, want 't geld begint op te raken :')
Ja doei.
pi_86157544
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:37 schreef motorbloempje het volgende:

Als er flexibel staat, bedoelen ze dat JIJ flexibel moet zijn en dus maar op moet komen draven als je bent ingepland.
Sowieso niet handig als student dus. :N
pi_86157558
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
zelfs bij de ABN amro als kassier moest ik commercieler worden, kwamen ze achter me staan en keken mee naar de gegevens van de klanten aan de balie (oude vrouwtjes van 75 die hun wekelijkse 65 euro op kwamen halen) om vervolgens te zeggen 'mevrouw heeft nog geen autoverzekering, zou je niet een vragen of ze die wil?'

:') ;(
:X
Nee, niks voor mij die wereld. Ik snap niet dat je dat dagelijks zou willen doen voor je centen.
pi_86157591
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Als er flexibel staat, bedoelen ze dat JIJ flexibel moet zijn en dus maar op moet komen draven als je bent ingepland.
Sowieso niet handig als student dus. :N
ja, weet ik, maar beter dan standaard 5 dagen van 9 tot 5 :)
Ja doei.
  dinsdag 7 september 2010 @ 11:02:21 #147
277802 _Calimero_
pi_86157635
floris!

en ik heb ook een rondje door de bouwput die mijn nieuwe huis heet gemaakt :s) Video wordt geupload...

[ Bericht 23% gewijzigd door _Calimero_ op 07-09-2010 11:12:07 ]
  dinsdag 7 september 2010 @ 11:05:52 #148
277802 _Calimero_
pi_86157720
o en ik kan meepraten over het probleem een geschikte baan danwel bijbaan vinden :{
  dinsdag 7 september 2010 @ 11:06:12 #149
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86157734
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:02 schreef _Calimero_ het volgende:
floris!

Ik heb nog een leukere maar die is nog bezig, en ik heb ook een rondje door de bouwput die mijn nieuwe huis heet gemaakt :s)
Wat een poepie!!!!!! O+ O+ O+
pi_86157740
Goedemorgen!

Voor alle werkzoekenden, succes!
Is altijd raar dat, wanneer je werk hebt, een nieuwe baan makkelijker te krijgen is...

Vraagje:
Dankzij m'n pa heb ik een genetisch tekort aan gluteus maximus (kont)
Weet iemand hier goede oefeningen om daar meer volume in te krijgen?
Ik heb slechte knieën waardoor squatten e.d. bijna onmogelijk is.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 7 september 2010 @ 11:12:25 #151
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86157910
Geen idee vizor. De meesten hier hebben het omgekeerde probleem. In het bodybuildtopic of gezonde geest in gezondlichaam topic hebben ze zeker weten tips.
  dinsdag 7 september 2010 @ 11:15:52 #152
277802 _Calimero_
pi_86157986
huis-film duurt nog ruim half uur. wat gaat dat langzaam zeg. ik ga ondertussen nog wat uitpakken en opruimen...

Ik zou het ook niet weten. Vizor, squatten is het beste,maar als je dat niet kan wordt het lastig...
  Vis een optie? dinsdag 7 september 2010 @ 11:16:41 #153
70532 loveli
N
pi_86158014
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:06 schreef V1z0R het volgende:
Goedemorgen!

Voor alle werkzoekenden, succes!
Is altijd raar dat, wanneer je werk hebt, een nieuwe baan makkelijker te krijgen is...

Vraagje:
Dankzij m'n pa heb ik een genetisch tekort aan gluteus maximus (kont)
Weet iemand hier goede oefeningen om daar meer volume in te krijgen?
Ik heb slechte knieën waardoor squatten e.d. bijna onmogelijk is.
Traplopen is ook lastig?
crap in = crap out
pi_86158127
ECHT, STERF !!!! Klote uitzendbureau, ze kunnen de kolere krijgen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  dinsdag 7 september 2010 @ 11:31:16 #155
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86158423
Nog een tip van mij: wekelijks bij een uitzendbureau langsgaan (donderdags bijvoorbeeld) en wekelijks bellen (maandag om een uur of 10). Dat helpt ook.

En ik snap je frustratie moblo, maar uitzendbureau"s werken met het "gunnen" principe. Ze moeten je aardig vinden.
pi_86158676
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Traplopen is ook lastig?
Yup, kan het wel alleen niet te veel achter elkaar, of uit te diepe hurk zeg maar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@moblo, dat verwoord je netjes, zo'n doodsverwensing in een brief :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_86158681
gelukkig belde ze ook nog voor een callcenterbaan outbound en mensen verzekeringen aansmeren waar ik niet op zit te wachten (er stond vooral inbound in de vacature), dus dan laat maar -O-
Ja doei.
  dinsdag 7 september 2010 @ 11:42:59 #158
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86158749
Ben je de café"s in het centrum van Nijmegen allemaal al afgeweest? En ook de buurtcafe"s? Goed barpersoneel is niet makkelijk te vinden is mij altijd verteld. Ik heb tijden in een buurtkroegje gewerkt. ERg leuk.
pi_86158775
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:31 schreef Tinkepink het volgende:
Nog een tip van mij: wekelijks bij een uitzendbureau langsgaan (donderdags bijvoorbeeld) en wekelijks bellen (maandag om een uur of 10). Dat helpt ook.

En ik snap je frustratie moblo, maar uitzendbureau"s werken met het "gunnen" principe. Ze moeten je aardig vinden.
Ja, dat dus.

Wekelijks langsgaan heeft tegenwoordig geen zin, dat wekt alleen maar ergernis op.
Nu schrijf je je gewoon online in en dan bellen ze je voor een afspraak als je ergens op solliciteert.
Bellen en zomaar langsgaan wordt niet gewaardeerd
pi_86158853
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ja, dat dus.

Wekelijks langsgaan heeft tegenwoordig geen zin, dat wekt alleen maar ergernis op.
Nu schrijf je je gewoon online in en dan bellen ze je voor een afspraak als je ergens op solliciteert.
Bellen en zomaar langsgaan wordt niet gewaardeerd
Oh, die afspraak is dan vaak wel voor een hele andere vacature dan waar je op gesolliciteerd hebt.
Solliciteer je op een baan in de klantenservice, dan proberen ze je outbound shitwerk aan te praten.
Manlief is al een paar keer voor dit soort onzin op een ub verschenen.
pi_86159019
barwerk is 's avonds, en dan moet ik véél avonden werken om zo een goed weeksalaris over te houden, en da's niet de bedoeling.

heb 24 uur de tijd om te werken overdag, doordeweeks, en dat moet 'm worden.
Ja doei.
pi_86159075
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
barwerk is 's avonds, en dan moet ik véél avonden werken om zo een goed weeksalaris over te houden, en da's niet de bedoeling.

heb 24 uur de tijd om te werken overdag, doordeweeks, en dat moet 'm worden.
Maar als dat nu al een tijdje niet blijkt te werken is het dan niet tijd om iets minder eisen te stellen?
Kennelijk heb je het geld dan toch nog niet zo heel erg hard nodig.
pi_86159182
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Oh, die afspraak is dan vaak wel voor een hele andere vacature dan waar je op gesolliciteerd hebt.
Solliciteer je op een baan in de klantenservice, dan proberen ze je outbound shitwerk aan te praten.
Manlief is al een paar keer voor dit soort onzin op een ub verschenen.
oh, gelukkig was het dit keer, geloof ik, wel de juiste vacature :') maar ze hadden daarin dus gewoon gelogen O+

Zo maar 's op naar de uni, boekverkoop regelen :z
Ja doei.
  dinsdag 7 september 2010 @ 11:58:18 #164
277802 _Calimero_
pi_86159222
Wat een gezeik zeg Mo, met die uitzendbureaus...

Hier een kijkje door mijn huis - nog volop bezig met uitpakken en monteren enzo, dus het ziet er nog niet echt uit, maar voor het idee...

pi_86159273
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:58 schreef _Calimero_ het volgende:

Hier een kijkje door mijn huis - nog volop bezig met uitpakken en monteren enzo, dus het ziet er nog niet echt uit, maar voor het idee...

leuk!! :D!

en ik vind wel wat. Vanmiddag weer alle sollicitaties die ik heb gedaan nabellen 'of ze al wat weten'.
Ja doei.
  dinsdag 7 september 2010 @ 12:04:28 #166
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86159405
wat een superleuk huisje Cali! en floris O+
pi_86159407
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

oh, gelukkig was het dit keer, geloof ik, wel de juiste vacature :') maar ze hadden daarin dus gewoon gelogen O+
Ja, dat kan natuurlijk ook, ja. :D
pi_86159578
Leuk huisje Cali! Floris is schattig, en ik vind de kleur van de muur in je slaapkamer geweldig (ik heb dezelfde kleur).
  Vis een optie? dinsdag 7 september 2010 @ 12:13:50 #169
70532 loveli
N
pi_86159683
Cali, goed voor elkaar!!!
crap in = crap out
  dinsdag 7 september 2010 @ 12:14:58 #170
277802 _Calimero_
pi_86159705
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 12:10 schreef Ewelina het volgende:
Leuk huisje Cali! Floris is schattig, en ik vind de kleur van de muur in je slaapkamer geweldig (ik heb dezelfde kleur).
thanks!
Er komt nog behang in een soortgelijke kleur op de muur die naar de badkamer gaat zegmaar.
Verder wil ik de donkere boekenkast in de woonkamer wit schilderen, komt er nog een bureau aan de expedit kast en krijg ik een grotere eettafel in de keuken. Maar eerst eens bedenken waar ik al die losse spullen ga opbergen :')
  dinsdag 7 september 2010 @ 12:15:50 #171
277802 _Calimero_
pi_86159731
o en donderdag komt HIJ (nog altijd naamloos O-) 0 hier eten en gaan we kaasfondueen en vrijdag heeft ie me voor de 2e keer mee uiteten genomen O+
  Vis een optie? dinsdag 7 september 2010 @ 12:17:19 #172
70532 loveli
N
pi_86159771
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 12:15 schreef _Calimero_ het volgende:
o en donderdag komt HIJ (nog altijd naamloos O-) 0 hier eten en gaan we kaasfondueen en vrijdag heeft ie me voor de 2e keer mee uiteten genomen O+
Da's ook goed geregeld!
crap in = crap out
  dinsdag 7 september 2010 @ 12:19:05 #173
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86159824
haha, ik kom dit artikel net tegen, voor de mensen die willen weten waarom broccoli nou zo gezond is :+
het is me alleen nog niet gelukt om de full-text versie te vinden }:|
  dinsdag 7 september 2010 @ 12:35:49 #174
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86160273
quote:

Wat een superleuk huisje Cali!! Dat wordt heel gezellig! :Y
Floris O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 7 september 2010 @ 12:39:54 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86160378
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 12:35 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Wat een superleuk huisje Cali!! Dat wordt heel gezellig! :Y
Floris O+
Van dattum! O+ De woonkamer is al erg mooi! O+

En Floris :D "MIEW :o "
  dinsdag 7 september 2010 @ 12:53:57 #176
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_86160775
lijstje:
o (laat): 2 boterhammen met gekookt eitje, komkommer, tomaat, ketchup, italiaanse kruiden
m: 1 boterham met chocopasta, 2 koffie
t: straks boodschappen doen met mama en dan wat fruit halen!
a: ?
  dinsdag 7 september 2010 @ 12:56:56 #177
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86160885
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 12:53 schreef Noukjee het volgende:
lijstje:
o (laat): 2 boterhammen met gekookt eitje, komkommer, tomaat, ketchup, italiaanse kruiden
m: 1 boterham met chocopasta, 2 koffie
t: straks boodschappen doen met mama en dan wat fruit halen!
a: ?
Je bent de rest vergeten!
pi_86160920
quote:

Leuk huisje!
Mis het zelf zo'n tuintje, dan hoefde ik tenminste niet bij m'n ouders te klussen :D

SPOILER
  dinsdag 7 september 2010 @ 13:03:23 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86161080
Oeh Mo, ik ben zelf intercedente geweest en hoe zeer ik je brief ook begrijp, het betreffende uzb gaat nu niet harder voor je lopen. Integendeel. Het is niet fair, maar wat Tink zegt, de gun-factor speelt absoluut mee.
  dinsdag 7 september 2010 @ 13:19:04 #180
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_86161564
Haai haai!

Ik moet weer oppassen, hele zomer niets gedaan, maar gelukkig wel wat afgevallen (leve de festivals waarbij je veel moet lopen!). Alleen nu door recentelijke gebeurtenissen weer af en toe slechte dingen aan het eten. Straks maar 's op de weegschaal gaan staan om te kijken wat de schade is. Buikje is wel iets gegroeid volgens mij.

Als ik me weer wat beter voel ga ik weer net zoals voor de vakantie lekker naar de sportschool.

Hoe is 't met de dames (en heren) hier verders?
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  Vis een optie? dinsdag 7 september 2010 @ 13:23:11 #181
70532 loveli
N
pi_86161700
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 12:57 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Leuk huisje!
Mis het zelf zo'n tuintje, dan hoefde ik tenminste niet bij m'n ouders te klussen :D

SPOILER
Wil je niet teleurstelen, maar ze heeft al een naamloze date.
crap in = crap out
pi_86162318
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Wil je niet teleurstelen, maar ze heeft al een naamloze date.
Teleurstellen? Niet opzoek naar date hoor :P

Woon in het noord-oosten des lands, waar veel van de vrouwen ruiger klinken dan mannen in het westen.
Daarom wel fijn weer 's een mooie stem te horen :D
pi_86162990
Cali, wat een tof huisje ^O^

O: 1 boterham met rosbief + halfvolle melk
T: activia START
L: goulash soep
T: handje druiven
D: spruitjes, krielaardappeltjes, iets vleezigs wat in de oven moet en zelfgemaakte appelmoes
T: bakje yoghurt/kwark/vla
  dinsdag 7 september 2010 @ 14:20:37 #184
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86163423
Leuk Cali! Ik ben verliefd op je keuken O+

Terug uit de stad, ik ben bij 3 winkels die personeel zochten langsgeweest, en heb nog 2 sollicitaties uitstaan bij warenhuizen... het zal me benieuwen. Moet alleen wel nog even met mezelf overleggen of ik écht wel elke zaterdag wil werken want dat is echt de eis. Hoe bevalt andere winkelmedewerkers hier dat? :@
pi_86163573
quote:

Lekker huisje hoor.
En Floris O+ ooooooh lief!
Dat miauwtje.
(Goeie stem heb je trouwens)
pi_86163811
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh Mo, ik ben zelf intercedente geweest en hoe zeer ik je brief ook begrijp, het betreffende uzb gaat nu niet harder voor je lopen. Integendeel. Het is niet fair, maar wat Tink zegt, de gun-factor speelt absoluut mee.
dat zal me aan m'n anus oxideren in deze, echt... :N geef mij haar baan maar :')
Ja doei.
pi_86164217
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:20 schreef LadyBlack het volgende:
Leuk Cali! Ik ben verliefd op je keuken O+

Terug uit de stad, ik ben bij 3 winkels die personeel zochten langsgeweest, en heb nog 2 sollicitaties uitstaan bij warenhuizen... het zal me benieuwen. Moet alleen wel nog even met mezelf overleggen of ik écht wel elke zaterdag wil werken want dat is echt de eis. Hoe bevalt andere winkelmedewerkers hier dat? :@
Ik heb 5 jaar in een winkel gewerkt, en zeker de eerste 3 jaar ook op zaterdag. Mij ging het vooral opbreken omdat de meneer wel vrij was in het weekend en ik juist niet. Dan zie je elkaar op den duur wel erg weinig. Gelukkig kon ik later meer doordeweeks werken en wat minder weekenden. Ik vond het vooral ook vervelend dat de weekenden zo druk waren dat je de klanten niet meer fatsoenlijk kon helpen. Maar wij hadden ook geen vast kassapersoneel. Het was de bedoeling dat je je 'eigen' klanten hielp en dan meeliep naar de kassa om af te rekenen. En dat is echt onwerkbaar bij grote drukte.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_86164295
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
ECHT, STERF !!!! Klote uitzendbureau, ze kunnen de kolere krijgen...

Ah wat k*t!
En ook dat je helemaal niets hoort na een sollicitatie.
Ik heb tijdens mijn studietijd in een lunchroom gewerkt.
Goeie herinningeren aan (oma spreekt)

Grote nadeel: al die lekkere dingen die op een of andere rare manier in de mond verdwijnen en op de heupen terug te vinden zijn. O-)

Hoop dat je snel (goed)werk hebt.
pi_86164477
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 08:50 schreef Blurred86 het volgende:
ik houd juist wel van schilderen en inrichten en meubels in elkaar zetten O+
heb een hekel aan AL mijn spullen inpakken, dat dan allemaal moeten versjouwen en vervolgens allemaal weer uit moeten pakken :r
ruimt wel lekker op altijd zo'n verhuizing, ik gooi dan altijd heel veel weg zodat ik minder heb om te verhuizen :')
Mja ik ben het wel met je eens geloof ik. De voorpret bij een verhuizing is het uitzoeken van meubels, kleuren enzo O+ en daarna zit je een tijd in de troep met spullen in dozen die niet staan waar je ze verwacht en spullen die opeens op een andere locatie blijken te staan en meubels die nog niet in elkaar kunnen. Maar ik heb nu, na een week, bijna alles op orde :).

quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:02 schreef _Calimero_ het volgende:
floris!

en ik heb ook een rondje door de bouwput die mijn nieuwe huis heet gemaakt :s) Video wordt geupload...
Wat een lief katje O+ En hij apporteert :o.

Vind je huisje er echt heel erg mooi uitzien! Mooie meubels en kleuren heb je gekozen. En ziet er ook handig ingedeeld uit.
pi_86164525
Cali, tof huisje en een uberschattige Floris! O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_86164574
Ik wil ook een Floris! Alleen hebben wij al veertien katten..
pi_86164610
O: yoghurt met all-bran (all-bran? Ik weet niet of hij en ik vrienden worden)
T:froufroukuukske (heel braaf 1. Ze kan het wel!)
M: maaltijdsalade vis (smul)
T: plak peperkoek
pi_86164679
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:50 schreef Swietje het volgende:
Ik wil ook een Floris! Alleen hebben wij al veertien katten..
14?!?!?!
Nee echt?
Dan woon je op zijn minst op een boerderij...
pi_86164843
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:53 schreef nienja het volgende:

[..]

14?!?!?!
Nee echt?
Dan woon je op zijn minst op een boerderij...
Nee, in een heel gewoon huis. :) We fokken katten & normaal gesproken hebben we er 8. Maar nu 2 nestjes. :P
pi_86165207
Leuk dat jullie er waren gister. O+
Ik was alleen vergeten te eten. :@ 1 boterham met chocopasta dus dat hakte er wel in.
Beetje dom maar ik kreeg niets door mm keel de hele dag, ik had zelfs geen zin in taart. :o!!!
pi_86165308
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:06 schreef P.F. het volgende:
Leuk dat jullie er waren gister. O+
Ik was alleen vergeten te eten. :@ 1 boterham met chocopasta dus dat hakte er wel in.
Beetje dom maar ik kreeg niets door mm keel de hele dag, ik had zelfs geen zin in taart. :o!!!
PF toch :o.
Nee maar vond het leuk! Vond het echt jammer dat ik al zo vroeg weg moest, maarja vanmorgen was ik wel blij dat ik niet nóg later was gaan slapen :').

Iewl ik zie in mn ooghoek opeens een mega-spin op een vliegje afrennen en opeten. Gelukkig buiten, maar toch :X.
pi_86166038
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:57 schreef Swietje het volgende:

[..]

Nee, in een heel gewoon huis. :) We fokken katten & normaal gesproken hebben we er 8. Maar nu 2 nestjes. :P
Oh wat gaaf.
Een speciaal ras of gewoon huis,- tuin,- en keukenpoezen?
Zo klein zijn ze om op te vreten.
pi_86166241
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:26 schreef nienja het volgende:

[..]

Oh wat gaaf.
Een speciaal ras of gewoon huis,- tuin,- en keukenpoezen?
Zo klein zijn ze om op te vreten.
Siamezen :)
Zo klein zijn 't zeker schatjes O+ Als ze groot zijn vind ik ze maar irritant aanwezig. Miauwend en wel. }:|
  dinsdag 7 september 2010 @ 15:32:01 #199
236335 neen
schone schijn
pi_86166270
Dat ziet er relaxed uit Calimero! Lekker ruim, nice! Volgens mij prima toeven wel :9
pi_86166580
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:31 schreef Swietje het volgende:

[..]

Siamezen :)
Zo klein zijn 't zeker schatjes O+ Als ze groot zijn vind ik ze maar irritant aanwezig. Miauwend en wel. }:|
Ooooh ik heb een groot zwak voor Siamezen. O+
We hebben er jaren een gehad.
Vreselijk mee gelachen vooral. Heerlijk beestje.
Uiteindelijk werd ze zo dement als een kraai.
Het was dat we zo dol op haar waren, want anders...gekmakend is een understatement.
pi_86166590
Ik zag opeens dit topic in de topiclijst staan en dacht 'hee daar kan ik wel wat aan hebben!'. Zit op dit moment in Zweden (net zoals AKnynke ;) ) voor een half jaar en er mogen best wat kilootjes af. Ik heb alleen een chronisch gebrek aan discipline, als er iets voor m'n neus staat kan ik er niet vanaf blijven. Ik moet nu een half jaar voor mezelf koken, dus (in tegenstelling tot thuis 3x afhaal per week) hier eet ik veel salade.

Nu hebben jullie misschien wel tips voor me, want mijn probleem is dat ik a. teveel snack en b. overdag snel honger krijg. Het lijkt niet uit te maken hoeveel ik eet bij het ontbijt (al zijn het 3 bruine boterhammen) ik krijg gewoon om 10 uur een rommelende, knorrende maag. En als ik 's middags op m'n kamer zit en weinig te doen heb dan gaat het snacken ook zo snel... (even wat achtergrondinformatie, ik heb een sportschoolabonnement en ga nu 2x in de week voor ongeveer een 3 kwartier/uurtje. Soms loop ik naar de campus hier, wat 20 minuutjes lopen is. Wat ik de laatste paar weken het meeste snack zijn schaaltjes yoghurt met chocoladecornflakes.)

Iemand tips?
  dinsdag 7 september 2010 @ 15:51:11 #202
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86167076
Mijn tip: (zo doe ik het). 's Morgens net zo veel eten als je wilt, zolang het maar gezond is en geen snelle koolhydraten bevat (dus yoghurt, groente, eieren, kipfilet, havermout en eventueel volkorenbrood en fruit.). 's Middags heb ik een stuk minder trek en met een volle buik in de morgen blijf ik de hele dag van de rommel af.
pi_86167190
quote:

Leuk huis, leuke stijl qua inrichting ook. Is de salontafel ook van Ikea?
pi_86167802
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:39 schreef kirsten. het volgende:
Ik zag opeens dit topic in de topiclijst staan en dacht 'hee daar kan ik wel wat aan hebben!'. Zit op dit moment in Zweden (net zoals AKnynke ;) ) voor een half jaar en er mogen best wat kilootjes af. Ik heb alleen een chronisch gebrek aan discipline, als er iets voor m'n neus staat kan ik er niet vanaf blijven. Ik moet nu een half jaar voor mezelf koken, dus (in tegenstelling tot thuis 3x afhaal per week) hier eet ik veel salade.

Nu hebben jullie misschien wel tips voor me, want mijn probleem is dat ik a. teveel snack en b. overdag snel honger krijg. Het lijkt niet uit te maken hoeveel ik eet bij het ontbijt (al zijn het 3 bruine boterhammen) ik krijg gewoon om 10 uur een rommelende, knorrende maag. En als ik 's middags op m'n kamer zit en weinig te doen heb dan gaat het snacken ook zo snel... (even wat achtergrondinformatie, ik heb een sportschoolabonnement en ga nu 2x in de week voor ongeveer een 3 kwartier/uurtje. Soms loop ik naar de campus hier, wat 20 minuutjes lopen is. Wat ik de laatste paar weken het meeste snack zijn schaaltjes yoghurt met chocoladecornflakes.)

Iemand tips?
Om 10uur mag je best eten hoor, doe ik ook! Wanneer je dit gaat negeren raakt je suikerspiegel in de war en dat wil je ook niet. Eten over de dag verspreiden is dus een goed idee.

Nooit met trek/honger eten inkopen, zo vermijd je slechte impuls-aankopen. Waardoor je thuis geen slechte dingen kan snacken.

Bij het sporten doe je ook aan krachttraining? Zo nee, doen!! (Geen ge ja-maar ik ben vrouw en wil niet breed worden, wordt je echt niet snel)

(staat dit ook niet in de OP?!)

Edit: Welkom en succes natuurlijk!

[ Bericht 1% gewijzigd door V1z0R op 07-09-2010 16:16:53 ]
pi_86167986
Hoi Kirsten :W

Eten als je trek hebt is op zich niet verkeerd. Probeer het wel goed te verdelen over je dag, wat hierboven al gezegd werd. Alleen wát je eet, dat maakt natuurlijk wel uit. Koop alleen gezonde tussendoortjes in en zorg ervoor dat je verder niets ongezonds in huis hebt? Succes. :)
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:28:22 #206
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_86168838
m'n moeder werkt ik een hotel als kamermeisje, en dat werk heb ik 3 a 4 jaar geleden ook gedaan.
Nu zochten ze voor zaterdagavond van 8 tot 2 oppas, die engels kan, die wilt oppassen op finse kleine meisjes van het koninklijkhuis van finland. En ze zochten nog één iemand die wou oppassen.
Krijg dan 10euro per uur betaalt, dus daar ga ik wel eventjes over na denken :D

definitief lijstje;
o: 2 boterhammen met gekookt eitje, komkommer, tomaat, ketchup, italiaanse kruiden
m: boterham met chocopasta
t: 2 kleine chocolaatjes van dove.
t: klein schaaltje kellogs K met magere melk
a: maiskolf met aardappels en een wit visje :9
  Vis een optie? dinsdag 7 september 2010 @ 16:31:16 #207
70532 loveli
N
pi_86168994
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:06 schreef V1z0R het volgende:
(Geen ge ja-maar ik ben vrouw en wil niet breed worden, wordt je echt niet snel)
:') sorrry
crap in = crap out
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:34:10 #208
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86169119
Nouk, wat valt daar nog over na te denken? gewoon doen! klinkt leuk :D
  Vis een optie? dinsdag 7 september 2010 @ 16:36:13 #209
70532 loveli
N
pi_86169212
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:34 schreef Blurred86 het volgende:
Een tientje per uur op zaterdagavond... Je weekend is dan wel om zeep. Dus alleen doen als je kleine Finse adelijke kindjes leuk vindt.
crap in = crap out
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:44:44 #210
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86169619
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Een tientje per uur op zaterdagavond... Je weekend is dan wel om zeep. Dus alleen doen als je kleine Finse adelijke kindjes leuk vindt.
nou ja dat is waar natuurlijk, maar ik zou het alleen al doen om op te kunnen scheppen over mijn banden met de Finse royals :+ speaking of: Finland heeft toch helemaal geen koningshuis? :?
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:46:59 #211
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_86169733
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:34 schreef Blurred86 het volgende:
Weet je wat het is. Ik werk zaterdag al van half 9 tot 6, bij 't gewone werk dat ik doe.
En zou zaterdag bij m'n vriend zijn en slapen, want hij is zondag jarig,
dus 'k zit nog even met mezelf te dubben :D
pi_86169770
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:31 schreef loveli het volgende:

[..]

:') sorrry
Het is je vergeven.
En nu, ijzer gaan pompen! ~O>
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:48:51 #213
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86169832
quote:

Bij het sporten doe je ook aan krachttraining? Zo nee, doen!! (Geen ge ja-maar ik ben vrouw en wil niet breed worden, wordt je echt niet snel)
:D NOu ik wel hoor. En met breed bedoel ik niet dik maar gewoon spieren. En ik niet alleen.
  Vis een optie? dinsdag 7 september 2010 @ 16:50:37 #214
70532 loveli
N
pi_86169918
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:47 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Het is je vergeven.
En nu, ijzer gaan pompen! ~O>
Nee dank je, dan word ik te breed :')
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 7 september 2010 @ 16:51:23 #215
70532 loveli
N
pi_86169961
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

:D NOu ik wel hoor. En met breed bedoel ik niet dik maar gewoon spieren. En ik niet alleen.
*boks*
crap in = crap out
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:57:00 #216
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86170251
Zo! *pro-actief* boodschappen gedaan, bol.com ding geretourneerd, langs apotheek geweest, dingen voor Leeds op de bus gedaan (aanvraag voor beddengoedpakket en kookspul/servies voor weinig, scheelt mij slepen :P ), voor 2 dagen eten gehaald en koekies voor morgen op mn werk. Laatste dag op de leuke locatie, dus ik ga lunchen met mn directe collega en heb koekies voor de docenten enzo (hopelijk niet te weinig, heb twee pakken euroshoppert stroopwafels en een pakje kokoskoeken, maar zo groot is de opleiding ook weer niet :P).

Noukje, waw, kan je connecties opdoen :9 Al ben ik niet zo goed met kinderen dus ik zou het niet doen :+
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:58:18 #217
236335 neen
schone schijn
pi_86170320
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Juist ideaal voor het weekend. Zaterdagochtend heerlijk uitslapen, op die kienders passen en dan hop door naar de stad en het zuurverdiende geld opmaken.
pi_86170388
Nouk, als het éénmalig is, zou ik het wel doen :D .

Hee, Zwahiel! WB!

En welkom Kirsten! Wat betreft middag-snack-trek: misschien wat nootjes? Vullen bij mij echt goed en ze zijn ook nog gezond. Het beste zijn amandelen, walnoten, cashews en pecannoten dacht ik. Ongezouten en geen zakken tegelijk uiteraard :+ . En misschien helpt het jou om te ontbijten zonder koolhydraten? Sommige mensen krijgen juist veel trek als ze brood eten bij het ontbijt, wellicht ben jij daar één van? En om het maar gezegd te hebben: vooral niet te weinig eten. Je mag behoorlijk wat binnen krijgen op een dag en als je 5 of 6 eetmomenten op een dag hebt, krijg je ook minder behoefte om te snoepen tussendoor. Succes!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:01:04 #219
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86170447
:O
pi_86170451
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Natuurlijk wordt je wel iets breder, maar er is echt wel balans in te vinden.
Ligt ook aan hoe je het doet, massa oefeningen of definitie...

Lullig is dan bij sommige(ook mannen), dan vragen ze mij hoe ik in een jaar zoveel ben kwijt geraakt en vertel het hun dus. En het vervolgens onzin vinden omdat je 'met cardio alleen kan afvallen'.
  Vis een optie? dinsdag 7 september 2010 @ 17:04:35 #221
70532 loveli
N
pi_86170604
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Natuurlijk wordt je wel iets breder, maar er is echt wel balans in te vinden.
Ligt ook aan hoe je het doet, massa oefeningen of definitie...

Lullig is dan bij sommige(ook mannen), dan vragen ze mij hoe ik in een jaar zoveel ben kwijt geraakt en vertel het hun dus. En het vervolgens onzin vinden omdat je 'met cardio alleen kan afvallen'.
Ja. Nee. Mijn geval: half jaartje eens per 2 weken een uurtje bodypump erbij en ik raakte flink overbemeten in de schoudersectie. Maar ik ben eigenlijk al bijna perfect *) dus wat zeur ik.
crap in = crap out
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:05:15 #222
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86170623
XMert, hoe is het nu? Beetje okee kunnen maffen?

Lijstiooo!

O: twee sneetjes met chorizo
T: snee brood met smeerkaas en komkommer
L: Griekse yoghurt met sinaasappel-mangojam
T: wortels methinks?
D: andijvie stamp met stukje Hemaworst :9

:Y)
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:07:13 #223
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86170683
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja. Nee. Mijn geval: half jaartje eens per 2 weken een uurtje bodypump erbij en ik raakte flink overbemeten in de schoudersectie. Maar ik ben eigenlijk al bijna perfect *) dus wat zeur ik.
Heul wel! En bijna perfect is zo perfect als het veelal kan worden :Y

Body Pump is toch iets wat geadverteerd wordt als 'je wordt er niet te breed van". Dus dat het bij jou wel dat effect had laat maar weer zien dat er wat betreft gezondheid / afvallen / toning geen eenduidige waarheden bestaan :P
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:10:09 #224
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86170778
Het slapen kan beter. Vannacht zal het wel helemaal beroerd worden, maar goed. Ben nu aan het nadenken over iets voor het D dat makkelijk is en 2 dagen kan. Heb nog geen inspiratie.
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:11:59 #225
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86170846
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het slapen kan beter. Vannacht zal het wel helemaal beroerd worden, maar goed. Ben nu aan het nadenken over iets voor het D dat makkelijk is en 2 dagen kan. Heb nog geen inspiratie.
:*

Grote pan groentensoep?
Grote pan stamppot?
Soort ovenschoteldinges?

Iemand trouwens enig idee of Struik soep uit blik enigszins okay is? Zag dat het in de bonus is bij AH en het is natuurlijk wel heel simpel, en zag er nog best gevuld uit ook (op het plaatje dan :P)
pi_86170850
XM, macaroni? stevige soep met brood? Succes/sterkte morgen :*
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:14:03 #227
236335 neen
schone schijn
pi_86170913
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:*

Grote pan groentensoep?
Grote pan stamppot?
Soort ovenschoteldinges?

Iemand trouwens enig idee of Struik soep uit blik enigszins okay is? Zag dat het in de bonus is bij AH en het is natuurlijk wel heel simpel, en zag er nog best gevuld uit ook (op het plaatje dan :P)
Nou, die Struik soep vond ik niet zo geweldig. Gewoon wat soepgroenten/bouillon/zooi is makkelijk en beter vind ik dan.
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:14:17 #228
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86170921
Zal wel iets ovenschoteligs worden denk ik ja. Soep heb ik nog nooit gemaakt. Ja, Knorr opwarmsoep :'). En ik ben mentaal nog niet toe aan stamppot, want dan geef ik toe dat het herfst/winter is en dat wil ik nog niet :P.
pi_86170929
2 multi-graanbroodjes kroket en roerbakgroenten :@ het is even niet anders, maar m'n motor rijdt weer, Evy verplaatst naar morgenochtend... motor reparatie duurde even wat langer dan verwacht -O-
Ja doei.
pi_86171041
quote:

[..]

Om 10uur mag je best eten hoor, doe ik ook! Wanneer je dit gaat negeren raakt je suikerspiegel in de war en dat wil je ook niet. Eten over de dag verspreiden is dus een goed idee.

Nooit met trek/honger eten inkopen, zo vermijd je slechte impuls-aankopen. Waardoor je thuis geen slechte dingen kan snacken.

(staat dit ook niet in de OP?!)

Edit: Welkom en succes natuurlijk!
Hee bedankt! Dat van dat honger/trek dat doe ik inderdaad zo weinig mogelijk, want echt, die ene keer dat ik met een lege maag naar de Lidl vertrok kwam ik met volle tassen terug waar ik nu nóg mee opgescheept zit. Bedoel je met krachttraining ook op de apparaten enzo? Ik doe geen gewichtheffen of dat soort dingen, maar wel al die armspiertrainingen, beenspiertrainingen, sit ups en die dingen. Als afsluiter doe ik meestal 10 a 15 minuten op de crosstrainer.

Ik dacht eigenlijk dat als je een beetje wilde afvallen je regelmatig moest eten, dus zegmaar elke dag om 9/12/3/6. Maar fijn dat ik het een beetje zelf kan verspreiden, zeker omdat colleges ook onregelmatig beginnen en de pauzes dus vaak heel anders zijn!
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:18:20 #231
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86171079
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:14 schreef neen het volgende:

[..]

Nou, die Struik soep vond ik niet zo geweldig. Gewoon wat soepgroenten/bouillon/zooi is makkelijk en beter vind ik dan.
Helaasch! Het zag er wel veelbelovend uit :+

XM, wat neen hier zegt is wel de Waarheid van Soep! Water koken met paar bouillonblokjes, gehaktballetjes / kip / weetikwat, baal soepgroenten (ken uut 'n zakkie! gemak :+ ), evt vermicelli en/of tomatenpuree, pruttel pruttel, fertig.

Easy peasy! En als je een staafmixer hebt kan je allerhande meuk erin gooien en dat doodpureren, krijg je dikkere soep :+

Edit: hmz. clownig postje.
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:19:24 #232
236335 neen
schone schijn
pi_86171118
Oh, als ik het kan maken xm. Dan kun jij dat ook, neem dat maar als regel.
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:20:01 #233
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86171142
Ik vind het al klinken als 'veel werk' :@.
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:21:27 #234
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86171189
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het merendeel is 'iets in de pan erbij kwakken gevolgd door even wachten terwijl het pruttelt" :P

Bedenk dan ook dat je dan voor 2 dagen eten hebt, en het valt allemaal best wel mee!
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:21:48 #235
236335 neen
schone schijn
pi_86171193
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar dat is het niet! Dat is nou het mooie.
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:23:33 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86171253
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:21 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Het merendeel is 'iets in de pan erbij kwakken gevolgd door even wachten terwijl het pruttelt" :P

Bedenk dan ook dat je dan voor 2 dagen eten hebt, en het valt allemaal best wel mee!
Ja, maar je moet het in de gaten houden en roeren en weetikwat. En eigenlijk houd ik ook helemaal niet van vloeibaar warm eten... Echt, als ik alleen zou wonen zou ik nooit meer koken. Brood, salades en stoommaaltijden zouden mij ten deel vallen.
pi_86171322
Leeeuk Cali! En wat is Floris een schatje O+

Welkom Kirsten!

Heb gister op de intro heel lang met een jongen zitten praten over muziek, en een bepaald nummer wat hij op z'n mp3 had en heel veel voor me betekent. Ik was het alleen kwijtgeraakt toen mijn laptop crashte. wordt ik vannacht wakker van een facebook piepje op de foon, heeft ie een link geplaatst met dat nummer. Misschien stom, maar ik vond het wel cute dat ie dat had onthouden :P
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:31:11 #238
236335 neen
schone schijn
pi_86171510
Oh, m'n huisgenoot komt met mn bestelde shirtjes aanzetten. Maar ze zijn misschien een beetje te groot :') och dan was ik ze met mijn nieuwe wasskills op maat. En ze zeggen constant "heerenveeeheeen" als ze langs m'n kamer lopen :') irritant. Nu gaan ze friet halen.

Welk liedje dan sdb? :P ik vind het vast niets aan
quote:
Your musical compatibility with bumblebee88 is Low
pi_86171774
Nantes van Beirut.
pi_86171833
Ik geloof dat ik ook aan het weekmenu moet, ik vind de dingen die ik kook saai en niet zo heel erg lekker dus kook ik eigenlijk liever niet :'). En nu wil ik lekker op de bank gaan zitten, maar ga toch maar naar Almere om te sporten. Afwas dan maar als ik thuis kom, moet over 5 min ofzo al weg.
pi_86171880
Hoi! :W

Ik ga zometeen eens een lesje Bodypump proberen, ik ben benieuwd!

O: brinta
T: boterham pindakaas, peer, stroopwafel
L: 2 boterhammen coburger ham
T: boterham pindakaas, mineola
D: spinazie, paar rauwe worteltjes, gebakken aardappeltjes en een visschoteltje voor in de oven (tilapia)
S: Bodypump
T: 2 volkoren crackers appelstroop en afhankelijk van de trek misschien nog een banaan
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:44:35 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86171898
We hebben beiden geen inspiratie. Dus het zal wel een maaltijdsalade worden :'). Sport ze Chico en GB!
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:45:54 #243
236335 neen
schone schijn
pi_86171957
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Nantes van Beirut.
Oh, Beirut is natuurlijk wel O+ ja

Veel sportplezier gewenst aan alle sporters B-)

SPOILER
pi_86172103
Cali, wat een ontzettend schattige Floris en wat een mooi huisje heb je daar! En ook nog een fijne McNaamloos. Ben zo blij voor je. O+.
pi_86172562
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:45 schreef neen het volgende:

[..]

Oh, Beirut is natuurlijk wel O+ ja

Veel sportplezier gewenst aan alle sporters B-)

SPOILER
Leuke shirts!! Die hamburger :D
pi_86172845
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:03 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Dat anti-rozijnenshirt. _O-

Leuk huisje inderdaad!
Naar de poezie durf ik niet te kijken want dan wil ik ook weer kittens. :{w
  dinsdag 7 september 2010 @ 18:14:29 #247
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86172864
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:03 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Van dattum :D Die hamburger kijkt wel heel lief _O-
pi_86172982
Neen, je shirts zijn geniaal :D
  dinsdag 7 september 2010 @ 18:21:07 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86173066
Hoi :W.

Hongerrr, dus ik ga eerst even eten regelen.
En ik snap niks van het verkeer hier, waar ik wel en niet mag fietsen en de stoplichten staan te lang op rood :(.
* Viking84 mindere kantjes van DH ontdekt heeft :P.

Maar morgen ben ik vrij! *O*.

En nu eerst eten regelen, dan bijlezen :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 7 september 2010 @ 18:22:46 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86173121
Oh ja, toen ik na de bui van vanochtend naar buiten stapte met m'n fiets stond ik dus echt bijna tot m'n enkels in een plas water! Dank God voor (vrijwel) waterdichte schoenen, want ik kon er ook met geen mogelijkheid omheen :{.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 7 september 2010 @ 18:37:08 #251
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86173651
Stoommaaltijd *O*

Oh en Vik, wacht maar tot je een keer gaat autorijden in Den Haag _O-.
  dinsdag 7 september 2010 @ 18:54:20 #252
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86174319
Maar wel met broccoli *).
  dinsdag 7 september 2010 @ 18:56:30 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86174411
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Stoommaaltijd *O*

Oh en Vik, wacht maar tot je een keer gaat autorijden in Den Haag _O-.
Not gonna happen dus :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_86175287
Pff, ben moe!
Non stop gewerkt/vergaderd afgelopen 2 dagen! Blugh! En moet nog wat dingen doen voor morgen!

O: banaan, broodje chocopasta
L: bouillon, kersenkwark, broodje kipfilet, kiwi
T: kersenkwark, broodje kipfilet, halve rol dropjes (had zo'n honger :|)
D: witlof kaassaus (ham was op), aardappeltjes en filetlapje
T: weni, we zien wel, misschien niks, ben moe
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  dinsdag 7 september 2010 @ 19:19:59 #255
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86175356
Redelijk wat suiker jt...
pi_86176248
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Redelijk wat suiker jt...
Joh, 3x fruitsuiker, 2x gewoon, waarvan 1x niet gepland maar wel nodig ofzo.
Heb ook alweer paar weken last van mn darmen, ben ik niet echt blij mee. Begin steeds meer op te zwellen .. bluh }:| (en dus ook steeds meer pijn)
pi_86176297
Darmenleed is niet fijn. Herken 't j.t. :{
  dinsdag 7 september 2010 @ 19:44:29 #258
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86176298
Onderschat de kersenkwark ook niet...
  dinsdag 7 september 2010 @ 19:47:53 #259
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86176421
Wat voor brood eet je j.t??

Lijstje:
O: boterham kipfilet, thee
S:1.15 uur wandelen
L: boterham vv kaas, thee
T's: halve liter kipbouillon, blokje choco, groot bord met yoghurt, vla en kiwi
D": bloemkool, komkommersalade, zelfgepaneerde schnitzel.

Weer aan de beterende hand :)
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_86176432
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat voor brood eet je j.t??

altijd meergranen of volkoren

quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Onderschat de kersenkwark ook niet...
Idd je hebt gelijk ... maar vind het an sich niet een geheel onverstandige keuze. Of zie ik dat compleet fout. Weet wel dat naturel nog beter is ... maar dan gooi ik het zo snel aan de kant. Dit is nog lekker om te eten, makkelijker vol te houden
  dinsdag 7 september 2010 @ 19:51:45 #261
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86176569
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:48 schreef j.t het volgende:

[..]

altijd meergranen of volkoren
Meergranen, begint de ingredientendeclaratie met: tarweMEEL of BLOEM? Meel is beter.

Wat eet je nu anders dan een paar maand geleden dat je nu opgeblazen enzo voelt?
  dinsdag 7 september 2010 @ 19:54:23 #262
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86176671
Magere kwark wordt ook lekker met een beetje optimel vla erdoor en/of een lepel (light) jam of met vers fruit (kiwi, mandarijn, banaan)
Desnoods met alleen wat zoetstof oiid
  dinsdag 7 september 2010 @ 19:56:28 #263
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86176756
Ik doe door m'n natureltroep een beetje jam, wat siroop, 2 eetlepels kwark/vla met een smaakje, muesli, oid.
pi_86176782
Lijstjesdump, beetje te druk om bij te lezen, sowwy :@

O: Magere yoghurt met muesli en een kiwi, thee
L: Twee boterhammen kipkerriesalade/komkommer, kop cappuccino
T: O%vet Griekse yoghurt met muesli, thee
S: Evy les 8
D: Risotto met courgette, kip, olijven, cherrytomaatjes, toe een minicornetto (die was wel héél mini zeg -O- 60 calorieën!)
T: koffie verkeerd

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2010 19:57:17 ]
pi_86176939
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Meergranen, begint de ingredientendeclaratie met: tarweMEEL of BLOEM? Meel is beter.

Wat eet je nu anders dan een paar maand geleden dat je nu opgeblazen enzo voelt?
Eerst tarwebloem en meteen erna tarwevolkorenmeel :+
Ik eet weinig anders, heb vlagen van gezonder en ongezondere dingen. Maar ik heb 'gewoon' prikkelbaar darm syndroom. Heb periodes van weken geen last en periodes van weken alleen maar last. Zo erg dat ik naast mn 5 mnd zwangere zus kon staan en je zou denken dat we beide 5 mnd ver waren.
Ach ja, je moet ermee leren leven he. Van alles geprobeerd, niets helpt. Diëtist en de hele reutel gehad. Dus jah ... suck it up

Doe trouwens ook regelmatig dat in naturelyoghurt enzo. Vind die kwark alleen lekker op het werk. Dus ja, dat is maar 1 bakje in de week, zo erg lijkt me dat ook niet :)
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:04:48 #266
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86177103
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Not gonna happen dus :P.
de eerste keer dat ik autoreed nadat ik m'n rijbewijs kreeg was in Den haag. Vette stress!

Lijstje:

O: yoghurt met aardbei en banaan en muesli
L: 2 broodjes met kaas, komkommer en kipfilet
T: paar pruimen
T: klein stukje appelkoek
D: pasta met gravad lax, cremefraiche en broccoli
T: paar salmiak dropjes..
pi_86177171
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:04 schreef AKnynke het volgende:

[..]

de eerste keer dat ik autoreed nadat ik m'n rijbewijs kreeg was in Den haag. Vette stress!

Doet me denken aan Amsterdam met mn nichtje, ik reed. Daar moet je dus bij stoplicht oversteken en dan de bocht nemen, ik nam meteen de bocht met als gevolg: spookrijden :o haha, gelukkig na 100 meter een afslag haha ...
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:14:33 #268
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86177496
Mijn lijst:

O: brinta
T: cappuccino
L: bak kwark met jam
T: cappuccino
T: cappuccino met versgebakken koekje
D: wrap met paprika, doperwtjes en mais in chilisaus en een quesadilla :9
T: espresso met koekje

Veel koffie! 4 espresso's :X en ook wel wat weinig eten zoals ik het zo zie.... maar ik zit vol genoeg door al die melk natuurlijk.
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:16:59 #269
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86177603
LB, cappuccini zijn natuurlijk geen valide T he! o|O Nice try om zo je magere lijstje te camoufleren tho' :+.
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:18:59 #270
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86177697
*) goed he?

Nee maar serieus, alleen al daarom moet ik erop letten dat ik niet zoveel cappuccino's drink per dag, want ik zit er echt makkelijk 2 uur vol van!

Zal ik zo nog maar een koekje pakken dan? oO<
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:19:52 #271
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86177748
:')
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:22:19 #272
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86177855
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:18 schreef LadyBlack het volgende:
*) goed he?

Nee maar serieus, alleen al daarom moet ik erop letten dat ik niet zoveel cappuccino's drink per dag, want ik zit er echt makkelijk 2 uur vol van!

Zal ik zo nog maar een koekje pakken dan? oO<
_O- :')

Alleen als het een megavoedzaam koekje is met heel veel granen en weinig suiker! oO< </streng> :P
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:24:08 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86177931
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 08:27 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

QFT!
Ik had regenpak aan en dus capuchon op ;). En haar föhnen doe ik normaal niet, maar ik heb nu een CI-magneet die niet zo sterk is en dan moet m'n haar vast en aangezien ik 's ochtends douche moet ik föhnen :'). Handig hè? :7.

En ik ga trouwens ook op school lunchen vanaf vrijdag (dan ben ik er weer met de lunch). Scheelt me weer boterhammensmeertijd 's ochtends en het is zo leuk en gezellig! O+.

Ik kan Cali d'r Floris nu niet zien, want ik mag niet streamen van de buuf ;(. Morgen miss, dan is zij toch aan 't werk :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:24:32 #274
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86177947
Nee het is een goddelijk half-om-half zandkoekje :9~ (half cacao dus)
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:26:50 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86178047
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:24 schreef LadyBlack het volgende:
Nee het is een goddelijk half-om-half zandkoekje :9~ (half cacao dus)
Augurkje erbij? :P
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:31:15 #276
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86178314
IEUWWWW!! :o :N
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:31:35 #277
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86178328
LB, foei....
Je mag wel snel even gezonder eten !!
Dan geen koekje maar augurk :P

Nee maar de dag is nog niet voorbij!
Lekker nog een boterham? beschuitje met kaas?
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:34:49 #278
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86178502
Maar... maar... ik eet normaal heel gezond.... ;(
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:35:19 #279
236335 neen
schone schijn
pi_86178525
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:31 schreef LadyBlack het volgende:
IEUWWWW!! :o :N
Ze is zwanger denk ik.
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:36:15 #280
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86178581
Waarschijnlijk lust ik over een uurtje ofzo wel weer wat :Y Zit nu nog behoorlijk vol van het avondeten.
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:37:11 #281
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86178625
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:36 schreef LadyBlack het volgende:
Waarschijnlijk lust ik over een uurtje ofzo wel weer wat :Y Zit nu nog behoorlijk vol van het avondeten.
Van 1 wrap??

Neen! Zal het?
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:37:46 #282
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86178661
Ik durf er wel een augurkje om te verwedden :P.
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:38:26 #283
236335 neen
schone schijn
pi_86178691
Anders eet je geen augurk he.
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:39:16 #284
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86178724
LB, ben je aan het klieren, sorry!
pi_86178753
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Augurkje erbij? :P
_O- _O- _O-
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:40:54 #286
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86178819
Ow, heb vandaag 40 eieren gekregen (verse) :o
En nu?
Heb in de planning:
Cake maken, nasi met veel omelet en quiche (allemaal dit weekend, zijnwe met zijn 5'en)
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:41:25 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86178852
Tripje naar Den Haag en goed mikken op een kerel met geblondeerd kapsel?
pi_86178859
Augurk :9

Lijstje vandaag:
O: glas optimel
L: 4 crackers met salade + pistolet kaas / komkommer
T: banaan, appel, druiven
T2: handje amandelen
D: shoarma (zelfgemaakt) met salade
Zo: yoga
T: bakje kwark?
pi_86178889
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tripje naar Den Haag en goed mikken op een kerel met geblondeerd kapsel?
Uitstekend idee!
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:43:47 #290
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86179001
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:41 schreef Pandorah het volgende:
Augurk :9

Lijstje vandaag:
O: glas optimel
L: 4 crackers met salade + pistolet kaas / komkommer
T: banaan, appel, druiven
T2: handje amandelen
D: shoarma (zelfgemaakt) met salade
Zo: yoga
T: bakje kwark?
Waar is die augurk in je lijstje gebleven dan, hmmm?
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:44:14 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86179025
Hee er stond eerst wat anders!
pi_86179047
Snelle edit, Pandorah. :D.

Ik zit me suf te piekeren over wat ik morgen voor Baardmans zal gaan koken. :@.
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:45:09 #293
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86179067
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, heb vandaag 40 eieren gekregen (verse) :o
En nu?
Heb in de planning:
Cake maken, nasi met veel omelet en quiche (allemaal dit weekend, zijnwe met zijn 5'en)
Ontbijten met gekookt eitje en/of scrambled eggs :Y)
Merengues maken
En wat XM zegt _O- _O_
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:46:23 #294
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86179139
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
LB, ben je aan het klieren, sorry!
Iez ok ;)
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:48:58 #295
236335 neen
schone schijn
pi_86179313
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:44 schreef DevilsAndDust het volgende:

Iig iets wat niet in z'n baard blijft hangen.
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:49:06 #296
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86179323
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:44 schreef DevilsAndDust het volgende:

Oh komt ie bij je eten, leuk!! *; Ehm, ff nadenken over makkelijke doch impressive maaltijd....

Heeft Baardmans ook facebook trouwens? :+
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:49:44 #297
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86179375
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:48 schreef neen het volgende:

[..]

neen _O- _O- tis maar goed dat mn koffie al op was anders zat ie nu aan mn scherm :')
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:49:47 #298
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86179380
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:48 schreef neen het volgende:

[..]

Augurk :').
pi_86179403
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Augurk :').
_O- _O- _O- _O-
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:53:44 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86179645
Whahaaaaaaaa....LOL :D
pi_86179651
Zijn we bang om hem dicht te gooien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')