Nooooo ga ik jou dan meeten op PF dr verjaardag?quote:Op maandag 6 september 2010 12:17 schreef Ewelina het volgende:
PieF, wil je nog dat ik langskom vanavond?
Ik zal proberen de boel niet te slopenquote:Op maandag 6 september 2010 20:36 schreef P.F. het volgende:
O, hij belde net en er is een cadeautje onderweg maar die kwam helaas te laat. Nu voel ik mij een beetje lullig dat ik een feestje in zijn huis geef.
Ben ik echt zo angstaanjagend/intimiderend?quote:Op maandag 6 september 2010 20:53 schreef Chicolate het volgende:
Nooooo ga ik jou dan meeten op PF dr verjaardag?Nu moet ik mn borstel echt gaan zoeken
.
[..]
quote:Op maandag 6 september 2010 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou 'm gewoon kunnen verwijderen, die post van Chico
Ik vind bijna iedereen hier eng om te ontmoetenquote:Op maandag 6 september 2010 20:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ben ik echt zo angstaanjagend/intimiderend?![]()
Maar jij bent vast heel lief en niet eng enzo hoorquote:Op maandag 6 september 2010 20:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ben ik echt zo angstaanjagend/intimiderend?![]()
awhquote:Op maandag 6 september 2010 21:17 schreef AKnynke het volgende:
ik ben wat teleurgesteld dat noch het vriendje noch m'n ouders me gebeld hebben om me te vragen hoe m'n eerste dag was...
quote:Op maandag 6 september 2010 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
awh![]()
als 't nog iets goed maakt: hoe was 't? (oprecht geïnteresseerd!!!)
Sms het maar, ik ga nu naar de busquote:Op maandag 6 september 2010 21:19 schreef Chicolate het volgende:
Pief! Ik mis nog een huisnummer
En 9292ov doet opeens alsof ie jouw straat én mijn straat niet kent. Grmbl.
op de d/t fout na klinkt het puik! En zweeds, jemig.. dat lijkt me nog best lastig, vooral als je tijdens je master en zulks gewoon Engels hebt kunnen en mogen pratenquote:Op maandag 6 september 2010 21:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Het was okay, directe baas was er niet, dus alleen maar wat gelezen enzo..Ik moet nodig Zweeds leren, er wordt vooral Zweeds gepraat tijdens koffiepauzes...Ik krijg trouwens een uur per week vrij om te sporten, en de uni betaald ong 70 euro per semester aan kosten voor het sporten. tel daar 2x een half uur pauze per dag bij op, en de 40 urige werkweek wordt steeds minder!
Ik zit er ook naar te kijken, maar ik viel pas later in. Ik dacht ook al: huh? Maar hij kent haar helemaal niet?quote:Op maandag 6 september 2010 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh hemel, plaatsvervangende schaamte bij Memories... Een kerel die z'n hele leven al geobsedeerd is door een covermodel. Ik vind het echt heel genant...
Het lamsstoofpotje.quote:
Zoveel eten is het nietquote:Op maandag 6 september 2010 22:08 schreef Merel het volgende:
[..]
Het lamsstoofpotje.
Blaas je jezelf niet op Neen?
Es zien.quote:Op maandag 6 september 2010 21:51 schreef shinydiscoball het volgende:![]()
Oh en ik heb wel een boeklijst, als ik nog wat boeken van jou of Maria kon overkopen?
A Glossary of literary terms nooit gekocht, was voor ons niet verplicht![]()
Huckleberry Finn nooit nodig gehadis al oudje toch? staat ie niet online?
British culture: an introduction Ik heb British Cultural Identities, van Storry en Childs.
Jane Eyre Ook al niet! Ik heb wel Wide Sargasso Sea (als ze die nog bij inl. ALW gebruiken)
Othello Ik heb wel Complete Works overDe Norton hou ik zelf maar heb wel een Oxford over. Wel sleepwerk! Heb je wel in 1x alles.
principles & pitfalls of english grammar Die heb ik destijds ook geleend![]()
the little brown handbook Die heb ik! Maar die heeft een vriend van me geleend! Hij woont wel in Zeist dus misschien is er iets te regelen. Duur kreng wel!
the Norton Anthology 1 & 2 Ook geleend![]()
De leesboeken kan ik ook nieuw kopen, maar het gaat me om die dikke pillen. Zit er ieys bij wat je hebt en
kwijt kan?
Dat ja...quote:Op maandag 6 september 2010 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
als De Duitser nu De Zweed was geweest (wel zelfde persoon natuurlijk) was 't wel makkelijker geweest (en niet alleen de taal
)
Heb je ze bij iemand geleend of bij de bieb?quote:Op maandag 6 september 2010 22:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Es zien.
Oei ze hebben dus veel veranderd!
Jawel maar ik moet er maandag al een paar hebben want er zijn docenten die daar streng in zijn hoorde ik. Dus daarvoor ben ik denk ik te laat.quote:Op maandag 6 september 2010 23:30 schreef neen het volgende:
Je kunt toch op school ook nog wel boeken lenen mits je op tijd bent met reserveren. Ik neem aan dat ze afhankelijk van de hoeveelheid studenten op de studies er wel een aantal exemplaren van zullen hebben liggen.
Van een vriendinnetje die het jaar ervoor gestopt was met Engels!quote:Op maandag 6 september 2010 23:21 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Heb je ze bij iemand geleend of bij de bieb?
Nee ze was helemaal niet engquote:Op maandag 6 september 2010 21:42 schreef shinydiscoball het volgende:
Nice Nynke!
En chico, Ewelina is alles behalve eng!![]()
Inderdaad. Lig nog in bed, moet mezelf motiveren dat ik zo moet douchen.KOUD. En moei.quote:Op dinsdag 7 september 2010 06:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!
Wat een deprimerend weer. Ik was om 5:00 wakker en heb me toen nog een uur lang liggen bedenken dat ik straks vreselijk nat ga regenen op weg naar de trein.
Nou.quote:
Had je al gelezen dat m'n fiets gestolen is?quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:15 schreef _Calimero_ het volgende:
hoe is het met Merel en lukt het fietsen nog weer?
QFTquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:11 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ga nooit in mijn leven weer verhuizen. Ik bljif hier wonen tot ik doodga. Wat is verhuizen vreselijk
quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:16 schreef Ewelina het volgende:
Terug van feestje, was leuk! En het bezoek slikte de smoes dat we elkaar van bikram yoga kenden: "Oh, ik wist niet dat PF aan yoga deed"
Ik ben al te laat om nog met de bus te gaan, denk ikquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:17 schreef Chicolate het volgende:
Bah regen inderdaad. Als ik naar de bus loop, en van de bus naar uni, word ik waarschijnlijk net zo nat als met fietsen. Dus ik ga ook mijn oversized regenpak weer opzoeken
.
Ohja dat ook nog. Geen idee hoe laat de bus gaat. En ik moet overstappen bedenk ik net. Gaat 'm niet worden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben al te laat om nog met de bus te gaan, denk ik. Moet ook nog brood smeren en m'n haar föhnen
.
Uitstekend! Ik wil nooit meer terug!quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:15 schreef _Calimero_ het volgende:
En hoe bevalt de baan van Vik en het leven in de randstad?
zal 'ie leuk vindenquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:24 schreef Chicolate het volgende:
Ik tel Vik en nachtwacht als eentje)
QFT!quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:22 schreef kwakz0r het volgende:
en verhuizen is vreselijk. ik snap mensen die heel vaak verhuizen ook echt niet. ik zou doodgaan van de verhuisstress denk ik.
Ja maar het is hetzelfde huis enzoquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zal 'ie leuk vinden. Anyway, off to school!
.
QFT!quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:22 schreef kwakz0r het volgende:
en verhuizen is vreselijk. ik snap mensen die heel vaak verhuizen ook echt niet. ik zou doodgaan van de verhuisstress denk ik.
dat hoort voor mij bij verhuizen, en is wat ik vooral zo vreselijk vind. en wéér ikea klerezooi in elkaar zetten. en slepen met dingen, etc. etc. etc.quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben 7x verhuisd in 6 jaar tijd. Ik moet zeggen, je krijgt wel routine dan. Ik vind het niet zo erg. Het klussen in het nieuwe huis vind ik veel erger eigenlijk.
Wat jammer van je sollicitatie bij het Centrum voor Beeldende Kunst zeg! Dat klinkt echt als een leuke functie. Ben zelf ook wel op zoek naar zoiets. Ben alweer de hele morgen vacaturesites aan het afstropen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:55 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
Ik kreeg gisteren van een vriendin 2 goeie baan-tips! Zijn twee leuke winkeltjes in de stad die een medewerker zoeken
Mijn sollicitatie van laatst is het helaas niet geworden.... was voor baliemedewerker bij het Centrum voor Beeldende Kunst (met de Kunstuitleen enzo). Baal wel, want ze hadden veel minder reacties gekregen dan ik dacht; 50 maar. En er waren er 8 uitgenodigd, en daar zat ik dus niet bij
ja, érg hè.. als je graag mensen geld aftroggelt heb je zó werkquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik sta ingeschreven bij ASA studentmaar die hebben ook jammerlijk weinig vacatures, nog geen 20 in Groningen (alle sectoren dus) en het is vrijwel uitsluitend callcenterwerk of salesmedewerker.
Het is wel een leuke manier om je studiegenoten te leren kennen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:19 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ga denk ik vandaag niet naar de intro, we hebben een drie uur lange speurtocht in de binnenstad en daarna eten met mentoren, wat ik hartstikke gezellig vind maar 1. Het regent en 2. Ik kan mijn geld beter grbruiken voor boeken.
Ook niet hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, érg hè.. als je graag mensen geld aftroggelt heb je zó werk
Ja, dan wel inderdaad. Er is alleen één soort werk dat ik écht niet wil doen, en dat is callcenterwerk. Al zou ik het willen - onder het mom van nood breekt wet - ik zou het niet eens kunnen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En toch laat ik me er graag op voorstaan dat ik niet zo benquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ook niet hoor.![]()
Ook bij callcenters is er niet zoveel werk als de ub's je willen laten geloven.
De vacatures bestaan vaak helemaal niet.
oh ja dat heb ik ook steeds, zie ik een leuke vacature voor inbound callcenterwerk (klantenservice oid) dat goed betaalt en dan moet je eerst zo'n stomme cursus doen 2 weken lang fulltime, ZO moeilijk zal dat werk toch niet zijnquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
zag daarnet een leuke vacature callcenter inbound, dus gewoon klantenservice.
FLEXIBEL, adverteren ze..
maar moet dan eerst 11 werkdagen FULLTIME op cursusleuk dat ze je goed voorbereiden, maar wát doet die advertentie op studentenwerk?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou..... zo edelmoedig zijn die bedrijven nou ook weer niet hequote:Op dinsdag 7 september 2010 10:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een goede verkoper troggelt geen geld af maar lost een probleem op tegen een vergoeding.
Mag ik je er even aan herinneren dat ik als accountmanager werk. En mijn klanten dus geen poot uitdraai. Vooroordelenquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou..... zo edelmoedig zijn die bedrijven nou ook weer niet hehet gaat 9 van de 10 keer om winst.
ook als je moet bellen om mensen lid te maken van de staatsloterij, cliniclowns, CreaBeaBoekjes of de voetbal international?quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een goede verkoper troggelt geen geld af maar lost een probleem op tegen een vergoeding.
Niemand zegt ook dat JIJ mensen geld aftroggelt, het ging nu om al die outbound callcenterbaantjes.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mag ik je er even aan herinneren dat ik als accountmanager werk. En mijn klanten dus geen poot uitdraai. Vooroordelen
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Na de vierde keer in vijf jaar ben ik verhuizen ook wel even zat, maar ik heb er geen hekel aan. Het is een mooi excuus om me weer helemaal uit te leven met lijstjes en zo.
Ik heb ooit eens 2x bij een callcenter gewerkt, daar werd je zo gepusht...als je in 2 uur aan minder dan 2 mensen had verkocht moest je naar huisquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mag ik je er even aan herinneren dat ik als accountmanager werk. En mijn klanten dus geen poot uitdraai. Vooroordelen
Jep, ze hebben gewoon echt niks op het moment (op dat callcenterwerk na waarvoor je dus eerst een fulltime cursus moet doen).quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:45 schreef Tinkepink het volgende:
ZIjn jullie al bij Tempo Team geweest. TIjdens mijn studie heb ik daar veel cateringwerk (lees: afwassen) voor gedaan. Later ook de leuke banen: achter de bar, broodjes maken en werken als secretaresse. Ik had eerder werk teveel dan te weinig.
Er komt binnenkort wel een gesprek joh, je bent zo goed bezig!!!quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
sta nu bij 3 uitzendbureau's, vind 't wel even genoegik houd niet eens meer bij waar ik nou op gesolliciteerd heb
en het stomste is gewoon dat ik NIETS hoor, ook geen afwijzingen krijg
Als er flexibel staat, bedoelen ze dat JIJ flexibel moet zijn en dus maar op moet komen draven als je bent ingepland.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
zag daarnet een leuke vacature callcenter inbound, dus gewoon klantenservice.
FLEXIBEL, adverteren ze..
maar moet dan eerst 11 werkdagen FULLTIME op cursusleuk dat ze je goed voorbereiden, maar wát doet die advertentie op studentenwerk?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
zelfs bij de ABN amro als kassier moest ik commercieler worden, kwamen ze achter me staan en keken mee naar de gegevens van de klanten aan de balie (oude vrouwtjes van 75 die hun wekelijkse 65 euro op kwamen halen) om vervolgens te zeggen 'mevrouw heeft nog geen autoverzekering, zou je niet een vragen of ze die wil?'![]()
ja, weet ik, maar beter dan standaard 5 dagen van 9 tot 5quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als er flexibel staat, bedoelen ze dat JIJ flexibel moet zijn en dus maar op moet komen draven als je bent ingepland.
Sowieso niet handig als student dus.
Wat een poepie!!!!!!quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:02 schreef _Calimero_ het volgende:
floris!
Ik heb nog een leukere maar die is nog bezig, en ik heb ook een rondje door de bouwput die mijn nieuwe huis heet gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |