ontlast zodat je andere been teveel wordt belast? Afterlife? zegt mij zo 1.2.3 niet veel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:20 schreef 3rdRock het volgende:
nja, alles goed....t gaat. half dagje gewerkt en even naar de fysio geweest en die heeft geconstateerd dat ik mijn rechterbeen teveel ontlast dus ik moet vaker naar de fysio. vrijdagmiddag mag ik weer...
verder spookt er de hele tijd iets door mijn hoofd wat ik beter niet hardop kan zeggen.
maar verder gaat het prima. heb stoommaaltijden gehaald, een bus pringles en een fles CherryCoke en vanavond ga ik (weer) naar de bios. After.Life is aan de beurt
Ah, op die manier. Klinkt logischquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:27 schreef 3rdRock het volgende:
yup. omdat ik een tijdlang niet op mijn rechterbeen heb mogen leunen ben ik automatisch met linkerbeen meer gaan belasten en dat moet ik nu weer afleren. tja, een bekkenkambreuk is niet echt handig wat dat betreft
After.Life
Dat het meisje van Nulde ook een mooie puzzel isquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:32 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat zei hij nou dat 'echt niet kon'?
wie zei dat?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat het meisje van Nulde ook een mooie puzzel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |