Whehequote:Op maandag 6 september 2010 19:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hans is al onderweg.
[ afbeelding ]
Pesto ?quote:Op maandag 6 september 2010 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Petro is zijn naam? Verstond iets anders..
Waarvan en waarbij dan??quote:Op maandag 6 september 2010 20:06 schreef hole1988 het volgende:
ze hebben in dwdd filmpje van 3fmvideo gebruikt
een introductie van GBTTZquote:
Best slecht eigenlijk, aangezien Giel zelfs bij dezelfde omroep zit en ze dus gewoon de originele opnames hadden kunnen krijgen.quote:
dat dacht ik dus ook en al was het een andere omroep dan nog.quote:Op maandag 6 september 2010 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Best slecht eigenlijk, aangezien Giel zelfs bij dezelfde omroep zit en ze dus gewoon de originele opnames hadden kunnen krijgen.
En bij jou was het bij de NCRV een keer gebruiktquote:Op maandag 6 september 2010 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Best slecht eigenlijk, aangezien Giel zelfs bij dezelfde omroep zit en ze dus gewoon de originele opnames hadden kunnen krijgen.
quote:Haha..luistercijfers Der Rudy maar liefst 11,5% BOVEN de target. Goedemiddag! Iemand interesse in dit programma incl. DJ?
Ik zeg:quote:
Rudy op hun tijdstippen? Gaat niet werken. Althans niet op 3. Met zijn stem en dictie hoort ie laat op de avond, niet overdag.quote:
*proest*quote:Op maandag 6 september 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee hoor ben er wel !
edit:
kud verkeerde account. Sorry!
Ja das wel waar, maar dan zijn we iig. van C&S afquote:Op maandag 6 september 2010 22:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Rudy op hun tijdstippen? Gaat niet werken. Althans niet op 3. Met zijn stem en dictie hoort ie laat op de avond, niet overdag.
Oeh, nice !quote:Op maandag 6 september 2010 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HANS![]()
Jep, een Ducati/MV Agusta/Moto Guzzi/Aprilia dealer
oei! leuke spullen!quote:Op maandag 6 september 2010 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HANS![]()
Jep, een Ducati/MV Agusta/Moto Guzzi/Aprilia dealer
goeie film?quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
hallo!
ik wil evne zeggen: Inception. meer woorden heb ik er niet voor
Eindelijk hebben ze hem gedraait vandaag, Adrian Lux - Teenage Crime.. Ik had em bij Paul niet aangevraagd maar wel een mailtje naar Bart gestuurd laatst of ze die konden draaien, en ook al een paar x bij een request geprobeerd aan te vragen maar nog nooit op 3fm voorbij horen komen volgens mij. Ongelofelijke topplaat, ga hem nog vaker proberen aan te vragen eigenlijk :p.quote:Op maandag 6 september 2010 15:55 schreef Arcee het volgende:
Welk nummer (gezongen door een zangeres) werd er een half uurtje geleden gedraaid, vlak voor The Offspring - Pretty Fly (For A White Guy)?
hij is al 22 keer gedraaid http://www.3fmfan.nl/page(...)e+crime&zoekop=titelquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Eindelijk hebben ze hem gedraait vandaag, Adrian Lux - Teenage Crime.. Ik had em bij Paul niet aangevraagd maar wel een mailtje naar Bart gestuurd laatst of ze die konden draaien, en ook al een paar x bij een request geprobeerd aan te vragen maar nog nooit op 3fm voorbij horen komen volgens mij. Ongelofelijke topplaat, ga hem nog vaker proberen aan te vragen eigenlijk :p.
Ik was ook nog bij Timur op de radio zondagIk was die dude in de videotheek
.
Dat was uiteraard wel tof. Was aan het werken de hele dag, 3fm is dan echt heerlijk. 3FM maakt sowieso mijn dag goed elke dag haha..Coen & Sander is ook 1 van m'n favo programma's btw. Sander is echt een vermakelijk gek
.
En klopt trouwens, Inception is een zwaar goede film. Sowieso 1 van mijn favo films ooit.
hmm ach ik zie het maarja dannog vind het echt een topnummer mag imo wel vaker gedraait wordenquote:Op dinsdag 7 september 2010 01:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij is al 22 keer gedraaid http://www.3fmfan.nl/page(...)e+crime&zoekop=titel
Echt?quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:25 schreef Sirolf het volgende:
Giel zojuist op de radio over Miss Montreal en onze voorliefde voor d'r!![]()
Nee, hij draaide dr single en zei na afloop dat iedereen d'r goed vind.quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt?Wat zei hij dan? Ik luister natuurlijk niet. Is onze favoriete bierhuig te gast?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, hij draaide dr single en zei na afloop dat iedereen d'r goed vind.
"Oh wacht, die gasten van Fok hebben een hekel aan d'r. Nou ja, smaken verschillen..."
[..]
"Oh wacht, die gasten van Fok hebben een hekel aan d'r. Nou ja, smaken verschillen..."
[..]
Whahahaha net toen ik onder de douche uit kwam ja!quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:25 schreef Sirolf het volgende:
Giel zojuist op de radio over Miss Montreal en onze voorliefde voor d'r!![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:42 schreef oh-oh het volgende:![]()
Mogge, collega en ik zitten echt echt mega hard mee te blehren
Moggequote:
Ach, hij accepteert het "smaken verschillen"-principe in ieder geval nog. Hier lopen figuren rond die personen ernstig letsel toewensen, enkel en alleen omdat ze hun muziek niet leuk vinden. Dat vind ik een stuk treuriger, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:41 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
"Iedereen vindt haar goed." "Oh wat is ze lief." "Wat een fantastisch artiest, heel Nederland sluit haar zoetgevooisde stem en haar aaibare persoonlijkheid in de armen."
Heerlijke tunnelvisie heeft ie, het is haast aandoenlijk.![]()
www.buienradar.nlquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:54 schreef 3rdRock het volgende:
goedemorgen!
ik ga zo de fiets op naar t werk. heeft iemand een galzen bol waarin hij/zij kan kijken of het rond half 3 vanmiddag droog is in Grunn?
die ken ikquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
18 miljoen Pakistanen omgekomen? Zei ie dat nou echt?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waar werk je eigenlijk? Een discotheek?
Jahoor. Nu ff minder zonnig,. Dat dan weer wel...quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yo ! alles goed in het altijd zonnige Limburg??
Ben hier de zon nog aan het zoeken... begon trouwens wel goed maar het is nu wat grijs geworden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jahoor. Nu ff minder zonnig,. Dat dan weer wel...
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:29 schreef oh-oh het volgende:
Zonnig?
Roel en ik wonen in dezelfde regenpoel
Ja dat vind ik ook de rest is wel tof kan nu al niet wachten tot de Guilty Pleasurequote:Op dinsdag 7 september 2010 10:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat voicemaigedoe. Schrap dat onzinonderdeel maar.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, shit! Veronica staat er nog steeds op. Even zappen dan maar.
Domien... tsja.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemiddag!!
En, hoe doen domien en gerard t tot nu toe op hun nieuwe uren?
JAJAJAJAJAAAAAAAAquote:
Janknummer jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Aaaaaaai never ment toe kous joe trabbel
Aaaaaaai never ment toe doe joe harm...
Yo !quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:42 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hansiejjjj!
Gaat goed met de techniek he...
Ik ben er nog niet helemaal over uit.. De ene keer denk ik "quote:
dat dus. bagger van de onderste plank.quote:
is dat schokkend dan? ik ben niet vaak heel kritisch maar ik moet et toch echt met Roel eens zijn in dezequote:
quote:
Iddquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:57 schreef Evertjan het volgende:
ik denk dat frits het weer niet red me ze shownieuws
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb het nu ook door. zappen maar!
Deel jullie meningquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
is dat schokkend dan? ik ben niet vaak heel kritisch maar ik moet et toch echt met Roel eens zijn in deze
Echt super iddquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik weet nog dat Silence uit kwam. Ben ik weken ondersteboven van geweest. Wát een plaat...
ontlast zodat je andere been teveel wordt belast? Afterlife? zegt mij zo 1.2.3 niet veel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:20 schreef 3rdRock het volgende:
nja, alles goed....t gaat. half dagje gewerkt en even naar de fysio geweest en die heeft geconstateerd dat ik mijn rechterbeen teveel ontlast dus ik moet vaker naar de fysio. vrijdagmiddag mag ik weer...
verder spookt er de hele tijd iets door mijn hoofd wat ik beter niet hardop kan zeggen.
maar verder gaat het prima. heb stoommaaltijden gehaald, een bus pringles en een fles CherryCoke en vanavond ga ik (weer) naar de bios. After.Life is aan de beurt
Ah, op die manier. Klinkt logischquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:27 schreef 3rdRock het volgende:
yup. omdat ik een tijdlang niet op mijn rechterbeen heb mogen leunen ben ik automatisch met linkerbeen meer gaan belasten en dat moet ik nu weer afleren. tja, een bekkenkambreuk is niet echt handig wat dat betreft
After.Life
Dat het meisje van Nulde ook een mooie puzzel isquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:32 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat zei hij nou dat 'echt niet kon'?
wie zei dat?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat het meisje van Nulde ook een mooie puzzel is
Het enige goede antwoord hierop is:quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:21 schreef densmee het volgende:
dag veenema draai eens iets spannenders
ik weet hetquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Het enige goede antwoord hierop is:
dag neederland koop eens wat andere nummers
effe ekdom is wel leuk, @work moet ik nog wel aan wennen ik vind Domien een stuk minder leuke DJquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:27 schreef Cee het volgende:
Ik ben trouwens tot de conclusie gekomen dat ik @Work een prima programma ga vinden.
En ik ben ook tot de conclusie gekomen dat ik wegens lunchpauze Effe Ekdom amper meekrijg.
Nee gewoon de MT5 schrappen, maar het is Michiels kindje en die wil dat niet. Dus daarom pas vanaf half 8 inschakelen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Het enige goede antwoord hierop is:
dag neederland koop eens wat andere nummers
Neeeeheeeeee. Gewoon een lekkere dosis ergernis vanwege de voorspelbaarheid of juist eenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Nee gewoon de MT5 schrappen, maar het is Michiels kindje en die wil dat niet. Dus daarom pas vanaf half 8 inschakelen.
Neeeeeeheeeeeeeee ik word elke keer weer depressief van de bedroevende wansmaak van het Nederlandsche publiek. Ik wil het gewoon niet weten, als er beter platen in de kast liggen moeten die gewoon gedraaid worden. Als je top5 muziek wilt horen luister je maar naar 538.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Neeeeheeeeee. Gewoon een lekkere dosis ergernis vanwege de voorspelbaarheid of juist eenvanwege de onbekende reden van plotselinge populariteit van het nummer. Half uurtje doorbijten en je bent ervan af en heb je je weer kunnen meten met het doorsnee nederlandse volk voor wat betreft muzieksmaak.
Heb 't al eens eerder gezegd: het meet mooi de waan en waanzin van de dag.
Ik heb m'n grenzen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Als je top5 muziek wilt horen luister je maar naar 538.
Daar heb je dat kutpaard weerquote:DE LUNCHBOX
Elke dag na 13:00 uur hoor je een overheerlijke lunchbox en jij kan zelf bepalen waar je trek in hebt! De Lunchbox van vandaag staat in het teken van DE 1066e EDITIE VAN DE PAARDENMARKT IN VALKENBURG!
Lunchbox 1
Black Horse And The Cherry Tree - KT Tunstall
Wild Horses - Rolling Stones
Lunchbox 2
Who's Gonna Ride Your Wild Horses - U2
Pony - Ginuwine
+1quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Neeeeheeeeee. Gewoon een lekkere dosis ergernis vanwege de voorspelbaarheid of juist eenvanwege de onbekende reden van plotselinge populariteit van het nummer. Half uurtje doorbijten en je bent ervan af en heb je je weer kunnen meten met het doorsnee nederlandse volk voor wat betreft muzieksmaak.
Heb 't al eens eerder gezegd: het meet mooi de waan en waanzin van de dag.
3e plaat na 20uquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:02 schreef Evertjan het volgende:
heeft Veenstra al de nieuwe van KT Tunstall gedraait?
a oke hoorde ekdom van de week al dat er een nieuw album aan komt. Haar 1e album was wel een favorietje van mequote:
Even achter de schermen opgezocht voor je.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:55 schreef wolfrolf het volgende:
Is "Effe Ekdom" ergens terug te luisteren?? Via 3FM.nl en http://avro.nl/effeekdom/ nietHeb de show nog niet kunnen luisteren helaas.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Even achter de schermen opgezocht voor je.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)ekdom/laatste-12.wma
Zal 'm ook meteen even op 3FM.nl instellen, dan staat 'ie daar iig na 21 uur ook weer goed.
Dit. Ken der niet, maar het klinkt wel goed.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:17 schreef Sirolf het volgende:
Ik vind 't wel een leuke plaat, die nieuwe KT Tunstall.
zo avro staat weer toe dat de uitzending ook in wma te horen is.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Even achter de schermen opgezocht voor je.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)ekdom/laatste-12.wma
Zal 'm ook meteen even op 3FM.nl instellen, dan staat 'ie daar iig na 21 uur ook weer goed.
Elke DJ klinkt weer net wat anders natuurlijk. Het grootste verschil is nu toch wel dat Ekdoms show een stuk strakker in elkaar zit dan de chaos die Eetvermaak was. Kwestie van wennen voor zowel DJ als luisteraar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:34 schreef wolfrolf het volgende:
Respect voor Ekdom als radioheld hoor. Maar na die 1e aflevering van Effe Ekdom mis ik Eetvermaak. Het zal overigens nog wel beter worden denk/hoop ik.
Had ik ook.... Ekdom hoort gewoon van 9 tot 12.... eigenlijk......quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:34 schreef wolfrolf het volgende:
Respect voor Ekdom als radioheld hoor. Maar na die 1e aflevering van Effe Ekdom mis ik Eetvermaak. Het zal overigens nog wel beter worden denk/hoop ik.
ik ook, wacht al sinds begin mei, maar er was een leveringsprobleem had ik destijds van Maricha begrepen.quote:
Dat, dusquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Elke DJ klinkt weer net wat anders natuurlijk. Het grootste verschil is nu toch wel dat Ekdoms show een stuk strakker in elkaar zit dan de chaos die Eetvermaak was. Kwestie van wennen voor zowel DJ als luisteraar.
Vrijdag vrij.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:03 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
![]()
Morgen vrij![]()
![]()
Bryan Adamsquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:15 schreef Cee het volgende:
Ik ben roadtrip cd'tjes aan het samenstellen, wil er nu een maken met louter Canadese bands/artiesten. Iemand tips? Anvil is not an option.
Ik was ooit eens in NY in '01 en toen zag ik allemaal pubers gillen en rennen over Times Square, net onder het MTV gebouw, bleek Weezer er te zitten. Toen gingen we een stukje van Buddy Holly zingen en liepen we verder. Einde "interessante" anekdotequote:
Dat zijn zekerheden. Alhoewel.... Oké die van Dion moet wel ERG fout zijn. Ik ga voor haar cover van 'I drove all night'. Lekker toepasselijk.quote:
alanis morisette? Nickelback?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:15 schreef Cee het volgende:
Ik ben roadtrip cd'tjes aan het samenstellen, wil er nu een maken met louter Canadese bands/artiesten. Iemand tips? Anvil is not an option.
Ah, goeie.quote:
Ik weet nog goed dat ik gnoom + band in m'n dorp zag, al hun brugklasgenootjes waren op komen dagen en stonden half te moshen in de driekwartlege tent.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
en daar is die brabantse gnoom weerhoud je bek!
Misschien eens een pm sturen aan Sersjee? die is ook enorm van Nickelback.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:27 schreef 3rdRock het volgende:
nickelback kan best. niks mis met meebrullen met This is how you remind me!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
de 1e 3 cd's heb ik ook, die demo-cd, die met i would stay en dat wat meer geflopte album met days like this en die laatste vond ik het beste. en ik was natuurlijk stiekem een beetje verliefd op Anne. dat pinkpoptreden heb ik jarenlang op vhs gehadquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat ik gnoom + band in m'n dorp zag, al hun brugklasgenootjes waren op komen dagen en stonden half te moshen in de driekwartlege tent.Toen was ik best wel onder de indruk van zo'n stel hyperactieve guppekoppen op het podium en ik wist niet zeker of de lead singer nou een jongetje of een meisje was.
ik ben niet enorm fan van Nickelback (of Snikkelvlek), maar This is how....vind ik een lekker nummer. en Too Bad ook nog wel....quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien eens een pm sturen aan Sersjee? die is ook enorm van Nickelback.
Denk je dat ik er al niet vanaf 14.30 vanmiddag klaar voor zit?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Om 22:30 trouwens nieuwe afl. van de Rijdende Rechter!
Echte fan dusquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Denk je dat ik er al niet vanaf 14.30 vanmiddag klaar voor zit?![]()
dat is niet van nickelback...maar alleen van zanger Chad Kroeger (aka de zingende poedel) en Josey Scott van Saliva. met op gitaar de zanger van Theory of a Deadman en op Drums een drummer van weer een andere band. een soort superband dusquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echte fan dus. Las het toevallig net op TVgids.nl. Anders had ik het wsl. gemist. Erg veel zin in een nieuw seizoen. Neem aan dat die chick inmiddels is bevallen
3rdRock ik vind het liedje uit de Spiderman film wel tof (hero).
Dat is een hoop info zeg! Dacht altijd dat het van Nickelback was, maar dus niet. Misschien spreekt het mij daarom ook wel aan. Heb verder niet veel met Nickelback.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is niet van nickelback...maar alleen van zanger Chad Kroeger (aka de zingende poedel) en Josey Scott van Saliva. met op gitaar de zanger van Theory of a Deadman en op Drums een drummer van weer een andere band. een soort superband dus
eerlijk gezegd wist ik alleen dat van Chad en Josey, de rest heb ik gewikipediaadquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is een hoop info zeg! Dacht altijd dat het van Nickelback was, maar dus niet. Misschien spreekt het mij daarom ook wel aan. Heb verder niet veel met Nickelback.
Thanks voor de infoquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:43 schreef 3rdRock het volgende:
ik ken dit nummer helemaal nietmaar wow!
![]()
oh en Hans: After.life vond ik maar matig....wacht maar op de dvd of download
die download is er *KUCH* al *KUCH*quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:43 schreef 3rdRock het volgende:
ik ken dit nummer helemaal nietmaar wow!
![]()
oh en Hans: After.life vond ik maar matig....wacht maar op de dvd of download
Wat? van dat volyoghuren van die kousen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
herkenbaar verhaal veenstra en corton, herkenbaar...:D
nee, t nadruppelverhaal.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat? van dat volyoghuren van die kousen?
M... m... maar.... wie is er dan de Stemvanhetstation...?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:57 schreef Timo20 het volgende:
!! mijn God wat een geouwehoer
![]()
Als Ekdom eens vrij is op vrijdagavond moet Corton gewoon Iemand Anders zijn bij Ekstra Weekend![]()
![]()
wie anders dan.....DER ROEDIE!quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
M... m... maar.... wie is er dan de Stemvanhetstation...?
Wordt dat dan de taak van Tjibbe Tjibsma en Iemand Anders?
Rudyquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
M... m... maar.... wie is er dan de Stemvanhetstation...?
Wordt dat dan de taak van Tjibbe Tjibsma en Iemand Anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |