Vrijdag vrij.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:03 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
![]()
Morgen vrij![]()
![]()
Bryan Adamsquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:15 schreef Cee het volgende:
Ik ben roadtrip cd'tjes aan het samenstellen, wil er nu een maken met louter Canadese bands/artiesten. Iemand tips? Anvil is not an option.
Ik was ooit eens in NY in '01 en toen zag ik allemaal pubers gillen en rennen over Times Square, net onder het MTV gebouw, bleek Weezer er te zitten. Toen gingen we een stukje van Buddy Holly zingen en liepen we verder. Einde "interessante" anekdotequote:
Dat zijn zekerheden. Alhoewel.... Oké die van Dion moet wel ERG fout zijn. Ik ga voor haar cover van 'I drove all night'. Lekker toepasselijk.quote:
alanis morisette? Nickelback?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:15 schreef Cee het volgende:
Ik ben roadtrip cd'tjes aan het samenstellen, wil er nu een maken met louter Canadese bands/artiesten. Iemand tips? Anvil is not an option.
Ah, goeie.quote:
Ik weet nog goed dat ik gnoom + band in m'n dorp zag, al hun brugklasgenootjes waren op komen dagen en stonden half te moshen in de driekwartlege tent.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
en daar is die brabantse gnoom weerhoud je bek!
Misschien eens een pm sturen aan Sersjee? die is ook enorm van Nickelback.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:27 schreef 3rdRock het volgende:
nickelback kan best. niks mis met meebrullen met This is how you remind me!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
de 1e 3 cd's heb ik ook, die demo-cd, die met i would stay en dat wat meer geflopte album met days like this en die laatste vond ik het beste. en ik was natuurlijk stiekem een beetje verliefd op Anne. dat pinkpoptreden heb ik jarenlang op vhs gehadquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat ik gnoom + band in m'n dorp zag, al hun brugklasgenootjes waren op komen dagen en stonden half te moshen in de driekwartlege tent.Toen was ik best wel onder de indruk van zo'n stel hyperactieve guppekoppen op het podium en ik wist niet zeker of de lead singer nou een jongetje of een meisje was.
ik ben niet enorm fan van Nickelback (of Snikkelvlek), maar This is how....vind ik een lekker nummer. en Too Bad ook nog wel....quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien eens een pm sturen aan Sersjee? die is ook enorm van Nickelback.
Denk je dat ik er al niet vanaf 14.30 vanmiddag klaar voor zit?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Om 22:30 trouwens nieuwe afl. van de Rijdende Rechter!
Echte fan dusquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Denk je dat ik er al niet vanaf 14.30 vanmiddag klaar voor zit?![]()
dat is niet van nickelback...maar alleen van zanger Chad Kroeger (aka de zingende poedel) en Josey Scott van Saliva. met op gitaar de zanger van Theory of a Deadman en op Drums een drummer van weer een andere band. een soort superband dusquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echte fan dus. Las het toevallig net op TVgids.nl. Anders had ik het wsl. gemist. Erg veel zin in een nieuw seizoen. Neem aan dat die chick inmiddels is bevallen
3rdRock ik vind het liedje uit de Spiderman film wel tof (hero).
Dat is een hoop info zeg! Dacht altijd dat het van Nickelback was, maar dus niet. Misschien spreekt het mij daarom ook wel aan. Heb verder niet veel met Nickelback.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is niet van nickelback...maar alleen van zanger Chad Kroeger (aka de zingende poedel) en Josey Scott van Saliva. met op gitaar de zanger van Theory of a Deadman en op Drums een drummer van weer een andere band. een soort superband dus
eerlijk gezegd wist ik alleen dat van Chad en Josey, de rest heb ik gewikipediaadquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is een hoop info zeg! Dacht altijd dat het van Nickelback was, maar dus niet. Misschien spreekt het mij daarom ook wel aan. Heb verder niet veel met Nickelback.
Thanks voor de infoquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:43 schreef 3rdRock het volgende:
ik ken dit nummer helemaal nietmaar wow!
![]()
oh en Hans: After.life vond ik maar matig....wacht maar op de dvd of download
die download is er *KUCH* al *KUCH*quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:43 schreef 3rdRock het volgende:
ik ken dit nummer helemaal nietmaar wow!
![]()
oh en Hans: After.life vond ik maar matig....wacht maar op de dvd of download
Wat? van dat volyoghuren van die kousen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
herkenbaar verhaal veenstra en corton, herkenbaar...:D
nee, t nadruppelverhaal.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat? van dat volyoghuren van die kousen?
M... m... maar.... wie is er dan de Stemvanhetstation...?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:57 schreef Timo20 het volgende:
!! mijn God wat een geouwehoer
![]()
Als Ekdom eens vrij is op vrijdagavond moet Corton gewoon Iemand Anders zijn bij Ekstra Weekend![]()
![]()
wie anders dan.....DER ROEDIE!quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
M... m... maar.... wie is er dan de Stemvanhetstation...?
Wordt dat dan de taak van Tjibbe Tjibsma en Iemand Anders?
Rudyquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
M... m... maar.... wie is er dan de Stemvanhetstation...?
Wordt dat dan de taak van Tjibbe Tjibsma en Iemand Anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |