hij is al 22 keer gedraaid http://www.3fmfan.nl/page(...)e+crime&zoekop=titelquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Eindelijk hebben ze hem gedraait vandaag, Adrian Lux - Teenage Crime.. Ik had em bij Paul niet aangevraagd maar wel een mailtje naar Bart gestuurd laatst of ze die konden draaien, en ook al een paar x bij een request geprobeerd aan te vragen maar nog nooit op 3fm voorbij horen komen volgens mij. Ongelofelijke topplaat, ga hem nog vaker proberen aan te vragen eigenlijk :p.
Ik was ook nog bij Timur op de radio zondagIk was die dude in de videotheek
.
Dat was uiteraard wel tof. Was aan het werken de hele dag, 3fm is dan echt heerlijk. 3FM maakt sowieso mijn dag goed elke dag haha..Coen & Sander is ook 1 van m'n favo programma's btw. Sander is echt een vermakelijk gek
.
En klopt trouwens, Inception is een zwaar goede film. Sowieso 1 van mijn favo films ooit.
hmm ach ik zie het maarja dannog vind het echt een topnummer mag imo wel vaker gedraait wordenquote:Op dinsdag 7 september 2010 01:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij is al 22 keer gedraaid http://www.3fmfan.nl/page(...)e+crime&zoekop=titel
Echt?quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:25 schreef Sirolf het volgende:
Giel zojuist op de radio over Miss Montreal en onze voorliefde voor d'r!![]()
Nee, hij draaide dr single en zei na afloop dat iedereen d'r goed vind.quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt?Wat zei hij dan? Ik luister natuurlijk niet. Is onze favoriete bierhuig te gast?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, hij draaide dr single en zei na afloop dat iedereen d'r goed vind.
"Oh wacht, die gasten van Fok hebben een hekel aan d'r. Nou ja, smaken verschillen..."
[..]
"Oh wacht, die gasten van Fok hebben een hekel aan d'r. Nou ja, smaken verschillen..."
[..]
Whahahaha net toen ik onder de douche uit kwam ja!quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:25 schreef Sirolf het volgende:
Giel zojuist op de radio over Miss Montreal en onze voorliefde voor d'r!![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:42 schreef oh-oh het volgende:![]()
Mogge, collega en ik zitten echt echt mega hard mee te blehren
Moggequote:
Ach, hij accepteert het "smaken verschillen"-principe in ieder geval nog. Hier lopen figuren rond die personen ernstig letsel toewensen, enkel en alleen omdat ze hun muziek niet leuk vinden. Dat vind ik een stuk treuriger, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:41 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
"Iedereen vindt haar goed." "Oh wat is ze lief." "Wat een fantastisch artiest, heel Nederland sluit haar zoetgevooisde stem en haar aaibare persoonlijkheid in de armen."
Heerlijke tunnelvisie heeft ie, het is haast aandoenlijk.![]()
www.buienradar.nlquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:54 schreef 3rdRock het volgende:
goedemorgen!
ik ga zo de fiets op naar t werk. heeft iemand een galzen bol waarin hij/zij kan kijken of het rond half 3 vanmiddag droog is in Grunn?
die ken ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |