Daar heb je dat kutpaard weerquote:DE LUNCHBOX
Elke dag na 13:00 uur hoor je een overheerlijke lunchbox en jij kan zelf bepalen waar je trek in hebt! De Lunchbox van vandaag staat in het teken van DE 1066e EDITIE VAN DE PAARDENMARKT IN VALKENBURG!
Lunchbox 1
Black Horse And The Cherry Tree - KT Tunstall
Wild Horses - Rolling Stones
Lunchbox 2
Who's Gonna Ride Your Wild Horses - U2
Pony - Ginuwine
+1quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Neeeeheeeeee. Gewoon een lekkere dosis ergernis vanwege de voorspelbaarheid of juist eenvanwege de onbekende reden van plotselinge populariteit van het nummer. Half uurtje doorbijten en je bent ervan af en heb je je weer kunnen meten met het doorsnee nederlandse volk voor wat betreft muzieksmaak.
Heb 't al eens eerder gezegd: het meet mooi de waan en waanzin van de dag.
3e plaat na 20uquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:02 schreef Evertjan het volgende:
heeft Veenstra al de nieuwe van KT Tunstall gedraait?
a oke hoorde ekdom van de week al dat er een nieuw album aan komt. Haar 1e album was wel een favorietje van mequote:
Even achter de schermen opgezocht voor je.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:55 schreef wolfrolf het volgende:
Is "Effe Ekdom" ergens terug te luisteren?? Via 3FM.nl en http://avro.nl/effeekdom/ nietHeb de show nog niet kunnen luisteren helaas.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Even achter de schermen opgezocht voor je.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)ekdom/laatste-12.wma
Zal 'm ook meteen even op 3FM.nl instellen, dan staat 'ie daar iig na 21 uur ook weer goed.
Dit. Ken der niet, maar het klinkt wel goed.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:17 schreef Sirolf het volgende:
Ik vind 't wel een leuke plaat, die nieuwe KT Tunstall.
zo avro staat weer toe dat de uitzending ook in wma te horen is.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Even achter de schermen opgezocht voor je.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)ekdom/laatste-12.wma
Zal 'm ook meteen even op 3FM.nl instellen, dan staat 'ie daar iig na 21 uur ook weer goed.
Elke DJ klinkt weer net wat anders natuurlijk. Het grootste verschil is nu toch wel dat Ekdoms show een stuk strakker in elkaar zit dan de chaos die Eetvermaak was. Kwestie van wennen voor zowel DJ als luisteraar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:34 schreef wolfrolf het volgende:
Respect voor Ekdom als radioheld hoor. Maar na die 1e aflevering van Effe Ekdom mis ik Eetvermaak. Het zal overigens nog wel beter worden denk/hoop ik.
Had ik ook.... Ekdom hoort gewoon van 9 tot 12.... eigenlijk......quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:34 schreef wolfrolf het volgende:
Respect voor Ekdom als radioheld hoor. Maar na die 1e aflevering van Effe Ekdom mis ik Eetvermaak. Het zal overigens nog wel beter worden denk/hoop ik.
ik ook, wacht al sinds begin mei, maar er was een leveringsprobleem had ik destijds van Maricha begrepen.quote:
Dat, dusquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Elke DJ klinkt weer net wat anders natuurlijk. Het grootste verschil is nu toch wel dat Ekdoms show een stuk strakker in elkaar zit dan de chaos die Eetvermaak was. Kwestie van wennen voor zowel DJ als luisteraar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |