abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86226252
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:38 schreef L0we het volgende:

Voor de mensen met android-telefoon nog een tip! aCar. Gewoon te vinden in de market :)
Hey dat ziet er interessanter uit dan Mileage wat ik nu gebruik. Dankje! ^O^
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_86226309
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:43 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Hey dat ziet er interessanter uit dan Mileage wat ik nu gebruik. Dankje! ^O^
Ik heb het nu een weekje in gebruik, maar vind het erg prettig werken! Ken mileage verder niet, maar dit is erg compleet!
  donderdag 9 september 2010 @ 00:15:10 #123
202014 JJH
Knetter. O+
pi_86227396
Bij mij rijd ik op de bovenste helft zo'nb 350 km. Op de onderste helft 150. :')
En een volle tank kost mij dus ongeveer 75 euri's -O-
pi_86227517
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:44 schreef L0we het volgende:

[..]

Ik heb het nu een weekje in gebruik, maar vind het erg prettig werken! Ken mileage verder niet, maar dit is erg compleet!
Toevallig nog ervaring met flitsapps? Lijkt me nog altijd handig om eentje te hebben die erg actueel is.
pi_86228036
quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:15 schreef JJH het volgende:
Bij mij rijd ik op de bovenste helft zo'nb 350 km. Op de onderste helft 150. :')
En een volle tank kost mij dus ongeveer 75 euri's -O-
50 liter tank? 1:10 ongeveer? Blij dat ik dat niet heb zeg... :)
quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Toevallig nog ervaring met flitsapps? Lijkt me nog altijd handig om eentje te hebben die erg actueel is.
"het verkeer" gebruik ik om de fitsers te bekijken. Ook te vinden in de market. Als bonusje geeft hij ook de files weer :).
  donderdag 9 september 2010 @ 00:35:20 #126
202014 JJH
Knetter. O+
pi_86228061
quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:34 schreef L0we het volgende:

[..]

50 liter tank? 1:10 ongeveer? Blij dat ik dat niet heb zeg... :)
[..]

"het verkeer" gebruik ik om de fitsers te bekijken. Ook te vinden in de market. Als bonusje geeft hij ook de files weer :).
Ik heb het wel. ;(
  donderdag 9 september 2010 @ 00:36:24 #127
202014 JJH
Knetter. O+
pi_86228096
En volgens mij, als je het per m3 gaat bekijken kun je in een Express net zo veel kwijt als een 940 estate. :D
pi_86228581
quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:36 schreef JJH het volgende:
En volgens mij, als je het per m3 gaat bekijken kun je in een Express net zo veel kwijt als een 940 estate. :D
Zou best wel eens kunnen.. :). Jou volvo heeft alleen wel 5 zitplaatsen, die van mij maar 2 :).
  donderdag 9 september 2010 @ 01:03:58 #129
202014 JJH
Knetter. O+
pi_86228668
quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:59 schreef L0we het volgende:

[..]

Zou best wel eens kunnen.. :). Jou volvo heeft alleen wel 5 zitplaatsen, die van mij maar 2 :).
Daar blijven er ook maar twee van over hoor, als ik alle ruimte nodig heb. ;)
pi_86228893
quote:
Op donderdag 9 september 2010 01:03 schreef JJH het volgende:

[..]

Daar blijven er ook maar twee van over hoor, als ik alle ruimte nodig heb. ;)
Das waar, maar ik heb nooit de mogelijkheid om meer dan 2 personen mee te nemen op een legale manier ;), dat mis ik soms wel.
pi_86235295
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:38 schreef L0we het volgende:

[..]

Nog een gare blauwe express gezien? :D
[..]
Er rijden zoveel gare auto's rond :+ Jij nog een oude Colt dan?

Qua benzineverbruik: mijn auto rijd ongeveer 1 op 8 bij veel snelweggebruik _O- Gelukkig maar een 40L tank dus valt tanken nog een klein beetje mee bij het afrekenen. Wil ook over een half jaar weer eens gaan kijken voor een andere. Dan wil ik in ieder geval een jongere auto en eentje die zuiniger rijdt....echter totaal geen idee wat voor iets. Zit al een beetje te kijken rond de 5000 euro, maar kan maar niet kiezen wat het moet worden :')
Verbaasde me wel even toen ik gisteren keek naar wegenbelasting voor diesel, die valt toch hoger uit dan ik dacht. Met 15000km per jaar lijkt me iig dat diesel geen voordeel geeft

[ Bericht 9% gewijzigd door The6thgate op 09-09-2010 11:15:43 ]
Too much is never enough!
pi_86236479
Daarnet voor het eerst ergens tegen gereden, ik wou indraaien in een parkeergarage, maar blijkbaar zat ik toch dichter tegen de betonnen steun dan ik zelf dacht. Waarom maken ze die vakken in de ondergrondse altijd zóó smal :(
Het zijn (gelukkig!) maar wat schrammen, maar toch..
pi_86236589
Minder man, altijd naar zulke gevallen! Zelf ben ik ook al een keertje tegen een boompje aangereden :') Ik had haast want ik was al héél laat :') achteruit en ik hoor ineens doffe klap. Trekhaak tegen dat boompje :')
  donderdag 9 september 2010 @ 12:22:47 #134
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_86237457
Eindelijk na 1.5 maand wachten mijn rijbewijs in bezit :D!

Zometeen maar gelijk ff met me moeder een stukje rijden aangezien ik toch even naar de dealer moet om m'n nieuwe matjes op te halen :)
Op elke fokker past een bril.
pi_86237586
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Minder man, altijd naar zulke gevallen! Zelf ben ik ook al een keertje tegen een boompje aangereden :') Ik had haast want ik was al héél laat :') achteruit en ik hoor ineens doffe klap. Trekhaak tegen dat boompje :')
Mja, ik heb jammergenoeg geen trekhaak, maar voor zo'n dingen zou ik het wel willen.
Als jij langs achter wordt aangereden heb je bijna nooit schade maar mag de andere wel dokken..
pi_86237859
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:10 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Is me niet opgevallen :P.
quote:
Qua benzineverbruik: mijn auto rijd ongeveer 1 op 8 bij veel snelweggebruik _O- Gelukkig maar een 40L tank dus valt tanken nog een klein beetje mee bij het afrekenen. Wil ook over een half jaar weer eens gaan kijken voor een andere. Dan wil ik in ieder geval een jongere auto en eentje die zuiniger rijdt....echter totaal geen idee wat voor iets. Zit al een beetje te kijken rond de 5000 euro, maar kan maar niet kiezen wat het moet worden :')
Verbaasde me wel even toen ik gisteren keek naar wegenbelasting voor diesel, die valt toch hoger uit dan ik dacht. Met 15000km per jaar lijkt me iig dat diesel geen voordeel geeft
Gewoon ff een rekensommetje maken, ben je er snel genoeg achter. Diesel rijdt vaak een stuk zuiniger, en is goedkoper per liter.
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:52 schreef trainfreak het volgende:
Daarnet voor het eerst ergens tegen gereden, ik wou indraaien in een parkeergarage, maar blijkbaar zat ik toch dichter tegen de betonnen steun dan ik zelf dacht. Waarom maken ze die vakken in de ondergrondse altijd zóó smal :(
Auw, das minder! Gelukkig heb ik dat nooit gehad... 1 keer bij het inparkeren een klein tikje met mn trekhaak uitgedeeld, maar dat was het ook :).
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:22 schreef Catch_me het volgende:
Eindelijk na 1.5 maand wachten mijn rijbewijs in bezit :D!

Zometeen maar gelijk ff met me moeder een stukje rijden aangezien ik toch even naar de dealer moet om m'n nieuwe matjes op te halen :)
Gefelciteerd! Rij-ze :)
  donderdag 9 september 2010 @ 12:41:21 #137
202014 JJH
Knetter. O+
pi_86237953
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:10 schreef The6thgate het volgende:

[..]

15000 op jaarbasis zou goedkoper moeten kunnen zijn, ff narekenen inderdaad. :Y
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:52 schreef trainfreak het volgende:
Ik zit eens na te denken, maar ik heb nog nooit parkeerschades gereden, als ik schade reed ging het altijd harder. :')
pi_86238816
Aargh, kutcaravan op de snelweg net!!
Ik zag al steeds een caravan van rechterbaan naar linkerbaan gaan en weer terug. Dus toen ik naderde reed ie weer 100 ofzo, dus ik wou hem inhalen. Was er bijna voorbij gaat ie gassen (foei, rechts inhalen) en smijt hem er voor zodat ik er bijna in zit. Ging ie weer naar rechts, ik pissig dus ik had zoiets van ja daag doorgasssen en uit jouw buurt. Doet ie het weer :( En toen was ik echt over de zeik en ben hem voorbij gescheurd :') Hoe haal je het in je hoofd om ff naar links te gaan als daar auto's rijden?

@ catch _me; Damn wat heb je lang moeten wachten? Hoe kan dat? En gefeliciteerd natuurlijk!
pi_86239613
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:11 schreef Empathologica het volgende:
Aargh, kutcaravan op de snelweg net!!
Ik zag al steeds een caravan van rechterbaan naar linkerbaan gaan en weer terug. Dus toen ik naderde reed ie weer 100 ofzo, dus ik wou hem inhalen. Was er bijna voorbij gaat ie gassen (foei, rechts inhalen) en smijt hem er voor zodat ik er bijna in zit. Ging ie weer naar rechts, ik pissig dus ik had zoiets van ja daag doorgasssen en uit jouw buurt. Doet ie het weer :( En toen was ik echt over de zeik en ben hem voorbij gescheurd :') Hoe haal je het in je hoofd om ff naar links te gaan als daar auto's rijden?

@ catch _me; Damn wat heb je lang moeten wachten? Hoe kan dat? En gefeliciteerd natuurlijk!
Die kerel heeft waarschijnlijk geen benul hoe lang hij is met zo'n caravan, en hij is te beroerd om rustig aan te doen...
Ik had pas ook zoiets op de a12, bij de oprit Woerden. Het eerste gedeelte heb je daar nog een doorgetrokken streep, daarna mag je pas invoegen. Ik merkte dat de file weer begon te rijden, en dus gaf ik ook gas bij. precies op dat moment wilde er ook een BMW zonder richting aan te geven, over de doorgetrokken streep invoegen. Omdat ik ook harder ging rijden moest hij weer terug, en kwaad dat hij was... Sorry asociale BMW, maar ik verwacht niet dat mensen zomaar opeens over een doorgetrokken streep heen komen...
pi_86240487
Ja lekker is dat.
Met die caravan begon het al dat ik invoegde en hij van links naar rechts ging, dus ik tijdens het invoegen al weer kon remmen. En knipperlichten is te veel moeite en bellen achter het stuur (zag ik toen ik voorbij ging) is ook fijn.

En zie net dat vanaf maandag tot 10 oktober de N844 is afgesloten dus ik moet omrijden en ik weet niet hoe :')
  donderdag 9 september 2010 @ 14:04:38 #141
202014 JJH
Knetter. O+
pi_86240736
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:57 schreef Empathologica het volgende:
Ja lekker is dat.
Met die caravan begon het al dat ik invoegde en hij van links naar rechts ging, dus ik tijdens het invoegen al weer kon remmen. En knipperlichten is te veel moeite en bellen achter het stuur (zag ik toen ik voorbij ging) is ook fijn.

En zie net dat vanaf maandag tot 10 oktober de N844 is afgesloten dus ik moet omrijden en ik weet niet hoe :')
Je komt ze wel eens vaker tegen, zo snel mogelijk er voorbij. Vrachtwagens hebben af en toe ook wel eens 2.5 baan nodig.

En ik kwam gister in de avondspits nog een bellende en in agende bijwerkende man tegen die zonder dat ie het in de gaten had langzaam een auto afsneed. :')
  donderdag 9 september 2010 @ 14:34:38 #142
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_86241912
Fijn. Netjes geparkeerd hier bij Windesheim (deuren van auto's naast me konden nog mooi open :P), komt die leraar niet opdagen. }:| Nu maar huiswerk maken totdat m'n maat klaar is met z'n les...

Op de heenweg trouwens bijna alles goed gegaan. Miste m'n afslag omdat ik me vergistte in de meters, maar achteraf moest ik die niet hebben. Ietsje verkeerde route in navigatiesysteem geselecteerd.

Rij ik daar bij Zwolle op de snelweg, aan de rechterkant tussen die gele lijntjes. Baan links van me vrachtwagen, rechts van me vangrail. Ik reed naast die vrachtwagen, dacht ga maar klein beetje naar rechts, kijk ik naar rechts zie ik m'n maat angstig naar die vangrail die echt nog maar ~10 cm van de auto verwijderd was kijken :X.

Krappe zooi, echt weinig ruimte aan beide kanten :P.
  donderdag 9 september 2010 @ 14:59:50 #143
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86242829
Ach Jacob, het is altijd enger voor de bijrijder zoiets :')
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  donderdag 9 september 2010 @ 15:08:32 #144
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_86243144
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:59 schreef Purdey het volgende:
Ach Jacob, het is altijd enger voor de bijrijder zoiets :')
Nou... Toen ik zag hoe weinig ruimte er was... :P
  donderdag 9 september 2010 @ 16:07:46 #145
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_86245242
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:34 schreef jacobras het volgende:
Fijn. Netjes geparkeerd hier bij Windesheim (deuren van auto's naast me konden nog mooi open :P), komt die leraar niet opdagen. }:| Nu maar huiswerk maken totdat m'n maat klaar is met z'n les...

Op de heenweg trouwens bijna alles goed gegaan. Miste m'n afslag omdat ik me vergistte in de meters, maar achteraf moest ik die niet hebben. Ietsje verkeerde route in navigatiesysteem geselecteerd.

Rij ik daar bij Zwolle op de snelweg, aan de rechterkant tussen die gele lijntjes. Baan links van me vrachtwagen, rechts van me vangrail. Ik reed naast die vrachtwagen, dacht ga maar klein beetje naar rechts, kijk ik naar rechts zie ik m'n maat angstig naar die vangrail die echt nog maar ~10 cm van de auto verwijderd was kijken :X.

Krappe zooi, echt weinig ruimte aan beide kanten :P.
Bedoel je daar op die brug, iig auto weg voor Zwolle? Waar je zo richting dat knooppunt gaat richting Windesheim? :o Ik vind het een naar stuk, vooral omdat er veel vrachtwagens op de middelste baan rijden om die rechtdoor gaan en je als auto op de rechterbaan toch harder gaat. Dus in feite een beetje rechts aan het inhalen bent terwijl de wegen zich bijna opsplitsen :{
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  donderdag 9 september 2010 @ 16:42:51 #146
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_86246556
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:11 schreef Empathologica het volgende:

Heeft 4 weken geduurd voordat ik op me werk mijn militair rijbewijs uitgereikt kreeg, en 15 dagen voordat hij omgezet was naar civiel B 8)7

Ondertussen stond al wel 3 weken me nieuwe auto voor de deur... je kunt je voorstellen hoelang 3 weken dan duren :P
pi_86246586
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:42 schreef Catch_me het volgende:

[..]

Heeft 4 weken geduurd voordat ik op me werk mijn militair rijbewijs uitgereikt kreeg, en 15 dagen voordat hij omgezet was naar civiel B 8)7

Ondertussen stond al wel 3 weken me nieuwe auto voor de deur... je kunt je voorstellen hoelang 3 weken dan duren :P
Maar dat ben je nu wel aan het inhalen neem ik aan? ;)
  donderdag 9 september 2010 @ 16:50:03 #148
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_86246848
Valt nog mee :P Net ff alleen een klein stukje naar de dealer en terug. Moet echt weer ff aan de koppeling (benzine ;)) wennen en aan de dimensies van de auto. Maar goed, na een week rijden weet je waarschijnlijk niet beter :)
  donderdag 9 september 2010 @ 17:00:01 #149
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_86247299
En ik dacht even stoer een hellingproef te doen met me moeder naast me ;( Hij sloeg 3 x af met een rij auto's achter me _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')