Barman!quote:Op maandag 6 september 2010 18:07 schreef kwiwi het volgende:
De OP mag wat duidelijker.. Waar ben je nou precies naar op zoek? Een man/vrouw om seks mee te hebben? Een man/vrouw om 'legaal' aan te mogen raken (om het zo maar even te zeggen)?
Euh kortom je zoekt een easy-way om verkapt meisjes aan te randen.quote:Op maandag 6 september 2010 18:17 schreef Mark- het volgende:
Maar met fysiek contact bedoel ik wat aanraken en ja natuurlijk het liefst meteen sex maar dat is toch niet ala seconde mogelijk.
Mark
quote:Op maandag 6 september 2010 18:34 schreef Mark- het volgende:
Euh kortom je zoekt een easy-way om verkapt meisjes aan te randen.
HAHAHAHAHA hier moet ik van mijn stoel van vallen. Nee tuurlijk niet. Als je op dansles gaat heeft dat daar toch evenmin niets mee te maken?
quote:Op maandag 6 september 2010 18:34 schreef Mark- het volgende:
HAHAHAHAHA hier moet ik van mijn stoel van vallen. Nee tuurlijk niet. Als je op dansles gaat heeft dat daar toch evenmin niets mee te maken?
quote:Maar met fysiek contact bedoel ik wat aanraken en ja natuurlijk het liefst meteen sex maar dat is toch niet ala seconde mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je overweegt op dansles te gaan of badmeester te worden, met als enige drijfveer de mogelijkheden tot sexueel fysiek contact met andere mensen, dan zou ik toch echt zoals eerder iemand voorstelde langs het RIAGG gaan.quote:Op maandag 6 september 2010 18:34 schreef Mark- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |