quote:
Gina Gershon.quote:
Hoe kom je daar nu ineens bij?quote:
Dat liedje stond op 1 toen jij geboren werdquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat liedje stond op 1 toen jij geboren werd
Deze van Ll:quote:
Dat moet dan 1988 geweest zijn, ik ging toen op kamers en op de autoradio bij het verhuizen klonk het steeds.quote:Op maandag 6 september 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat liedje stond op 1 toen jij geboren werd
Die van Atomic Kitchen?quote:Op maandag 6 september 2010 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
bij mij stond eternal flame op 1, how gay is that
Ik deed de tarzan-boy-kreetquote:
Nu je het zegt wel jaquote:
Nee dat weet ik wel. En dat is het probleem ook niet hoorquote:Op maandag 6 september 2010 17:48 schreef Greys het volgende:
Qwea, een huis waar je niets aan hoeft te doen ga je niet vinden hoor
En de hele buitenzooi in de verf, moet dat meteen? Of kan dat ook gewoon een jaar of twee wachten?
En je school maakt er idd een bende van
quote:Op maandag 6 september 2010 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
bij mij stond eternal flame op 1, how gay is that
Maak eens foto'squote:Op maandag 6 september 2010 18:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee dat weet ik wel. En dat is het probleem ook niet hoorhet is dan alleen in mijn ogen geen 185.000 waard.Maar misschien dat de bevriende makelaar daar anders over denkt. Dat horen we woensdag.
En ik weet niet of dat kan wachten. Zal het eens navragen.
School
quote:Op maandag 6 september 2010 19:11 schreef Greys het volgende:
Ik had wel héél erg vakantie, want ik liep nog steeds slonzerig rond te lummelen
Nu frips gedoucht en ik heb nu al voorpret, want ik heb voor het eerst eten besteld bij de Bezorgbeer.
En dan komt er een bezorger op een brommert met een helm met daarop twee hele grote berenoren.
Ik kan nu mijn lachen al niet meer houden, laat staan als hij straks voor de deur staat
HIiiihihihihihihihihi OMGquote:Op maandag 6 september 2010 19:11 schreef Greys het volgende:
Ik had wel héél erg vakantie, want ik liep nog steeds slonzerig rond te lummelen
Nu frips gedoucht en ik heb nu al voorpret, want ik heb voor het eerst eten besteld bij de Bezorgbeer.
En dan komt er een bezorger op een brommert met een helm met daarop twee hele grote berenoren.
Ik kan nu mijn lachen al niet meer houden, laat staan als hij straks voor de deur staat
Jawel, maar ik vind het echt sneu als ik straks ga sta lachen om die oren.quote:
Hihihihi is heer G ook vrij?quote:Op maandag 6 september 2010 19:11 schreef Greys het volgende:
Ik zit hardop te lachen hierquote:
Toen ik met Greys en Maes bij De Beer (één van de restauranten) ging eten dacht ik dat ze een grapje maakten toen ze vertelden dat de bezorgers zo'n helm op moetenquote:
OMG arme bezorgers.quote:Op maandag 6 september 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Officieel wel, daar komt alleen altijd weinig van terecht.
Oh kijk
[ afbeelding ]
En de obers dan?quote:Op maandag 6 september 2010 19:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Toen ik met Greys en Maes bij De Beer (één van de restauranten) ging eten dacht ik dat ze een grapje maakten toen ze vertelden dat de bezorgers zo'n helm op moeten![]()
![]()
Nee, die helaas nietquote:Op maandag 6 september 2010 19:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En de obers dan?![]()
Dan zou je me af kunnen voeren!
Dat had ik ook gedacht als ze me dat hadden verteld toen ik het nog niet wist.quote:Op maandag 6 september 2010 19:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Toen ik met Greys en Maes bij De Beer (één van de restauranten) ging eten dacht ik dat ze een grapje maakten toen ze vertelden dat de bezorgers zo'n helm op moeten![]()
![]()
Lekker! Eens zien of ze hier ook bezorgen..quote:Op maandag 6 september 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik ook gedacht als ze me dat hadden verteld toen ik het nog niet wist.
Oeh, dat was de avond dat we naar Sex and The City gingen he?
En ik heb fried chicken besteld. Met patatjes
Ik hoop zó dat hij hem afzet straks.quote:Op maandag 6 september 2010 19:23 schreef Ingetje79 het volgende:
En die helm mag niet af als je bij de klant aan de deur staat?![]()
Wilde plannen? Qua was en koffers enzo zeker? Dat kan wel wachten johquote:Ik zal zo es ff een snelle maaltijd halen bij de C1000, we zijn beide ziekig thuisgekomen van vakantie. Wrs. van de airco.
En ik had zulke wilde plannen vandaag
Ja! Dat was een leuke avondquote:Op maandag 6 september 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik ook gedacht als ze me dat hadden verteld toen ik het nog niet wist.
Oeh, dat was de avond dat we naar Sex and The City gingen he?
En ik heb fried chicken besteld. Met patatjes
Het is pas sinds heel kort dat ze hier bezorgen! Dat was eerst niet!quote:Op maandag 6 september 2010 19:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekker! Eens zien of ze hier ook bezorgen..
gewoon doen. In de auto schiet ik altijd in de lach als ik er eentje zie en ze lachen altijd wat blozend terug.quote:Op maandag 6 september 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind het echt sneu als ik straks ga sta lachen om die oren.
En als ik niet *mag* lachen, dan moet ik het juist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |