quote:
Gina Gershon.quote:
Hoe kom je daar nu ineens bij?quote:
Dat liedje stond op 1 toen jij geboren werdquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat liedje stond op 1 toen jij geboren werd
Deze van Ll:quote:
Dat moet dan 1988 geweest zijn, ik ging toen op kamers en op de autoradio bij het verhuizen klonk het steeds.quote:Op maandag 6 september 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat liedje stond op 1 toen jij geboren werd
Die van Atomic Kitchen?quote:Op maandag 6 september 2010 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
bij mij stond eternal flame op 1, how gay is that
Ik deed de tarzan-boy-kreetquote:
Nu je het zegt wel jaquote:
Nee dat weet ik wel. En dat is het probleem ook niet hoorquote:Op maandag 6 september 2010 17:48 schreef Greys het volgende:
Qwea, een huis waar je niets aan hoeft te doen ga je niet vinden hoor
En de hele buitenzooi in de verf, moet dat meteen? Of kan dat ook gewoon een jaar of twee wachten?
En je school maakt er idd een bende van
quote:Op maandag 6 september 2010 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
bij mij stond eternal flame op 1, how gay is that
Maak eens foto'squote:Op maandag 6 september 2010 18:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee dat weet ik wel. En dat is het probleem ook niet hoorhet is dan alleen in mijn ogen geen 185.000 waard.Maar misschien dat de bevriende makelaar daar anders over denkt. Dat horen we woensdag.
En ik weet niet of dat kan wachten. Zal het eens navragen.
School
quote:Op maandag 6 september 2010 19:11 schreef Greys het volgende:
Ik had wel héél erg vakantie, want ik liep nog steeds slonzerig rond te lummelen
Nu frips gedoucht en ik heb nu al voorpret, want ik heb voor het eerst eten besteld bij de Bezorgbeer.
En dan komt er een bezorger op een brommert met een helm met daarop twee hele grote berenoren.
Ik kan nu mijn lachen al niet meer houden, laat staan als hij straks voor de deur staat
HIiiihihihihihihihihi OMGquote:Op maandag 6 september 2010 19:11 schreef Greys het volgende:
Ik had wel héél erg vakantie, want ik liep nog steeds slonzerig rond te lummelen
Nu frips gedoucht en ik heb nu al voorpret, want ik heb voor het eerst eten besteld bij de Bezorgbeer.
En dan komt er een bezorger op een brommert met een helm met daarop twee hele grote berenoren.
Ik kan nu mijn lachen al niet meer houden, laat staan als hij straks voor de deur staat
Jawel, maar ik vind het echt sneu als ik straks ga sta lachen om die oren.quote:
Hihihihi is heer G ook vrij?quote:Op maandag 6 september 2010 19:11 schreef Greys het volgende:
Ik zit hardop te lachen hierquote:
Toen ik met Greys en Maes bij De Beer (één van de restauranten) ging eten dacht ik dat ze een grapje maakten toen ze vertelden dat de bezorgers zo'n helm op moetenquote:
OMG arme bezorgers.quote:Op maandag 6 september 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Officieel wel, daar komt alleen altijd weinig van terecht.
Oh kijk
[ afbeelding ]
En de obers dan?quote:Op maandag 6 september 2010 19:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Toen ik met Greys en Maes bij De Beer (één van de restauranten) ging eten dacht ik dat ze een grapje maakten toen ze vertelden dat de bezorgers zo'n helm op moeten![]()
![]()
Nee, die helaas nietquote:Op maandag 6 september 2010 19:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En de obers dan?![]()
Dan zou je me af kunnen voeren!
Dat had ik ook gedacht als ze me dat hadden verteld toen ik het nog niet wist.quote:Op maandag 6 september 2010 19:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Toen ik met Greys en Maes bij De Beer (één van de restauranten) ging eten dacht ik dat ze een grapje maakten toen ze vertelden dat de bezorgers zo'n helm op moeten![]()
![]()
Lekker! Eens zien of ze hier ook bezorgen..quote:Op maandag 6 september 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik ook gedacht als ze me dat hadden verteld toen ik het nog niet wist.
Oeh, dat was de avond dat we naar Sex and The City gingen he?
En ik heb fried chicken besteld. Met patatjes
Ik hoop zó dat hij hem afzet straks.quote:Op maandag 6 september 2010 19:23 schreef Ingetje79 het volgende:
En die helm mag niet af als je bij de klant aan de deur staat?![]()
Wilde plannen? Qua was en koffers enzo zeker? Dat kan wel wachten johquote:Ik zal zo es ff een snelle maaltijd halen bij de C1000, we zijn beide ziekig thuisgekomen van vakantie. Wrs. van de airco.
En ik had zulke wilde plannen vandaag
Ja! Dat was een leuke avondquote:Op maandag 6 september 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik ook gedacht als ze me dat hadden verteld toen ik het nog niet wist.
Oeh, dat was de avond dat we naar Sex and The City gingen he?
En ik heb fried chicken besteld. Met patatjes
Het is pas sinds heel kort dat ze hier bezorgen! Dat was eerst niet!quote:Op maandag 6 september 2010 19:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekker! Eens zien of ze hier ook bezorgen..
gewoon doen. In de auto schiet ik altijd in de lach als ik er eentje zie en ze lachen altijd wat blozend terug.quote:Op maandag 6 september 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind het echt sneu als ik straks ga sta lachen om die oren.
En als ik niet *mag* lachen, dan moet ik het juist
Nope snifff.quote:Op maandag 6 september 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is pas sinds heel kort dat ze hier bezorgen! Dat was eerst niet!
En? En? Bij jou ook?
Het einde was alleen iets minderquote:
Serieus, als ik er nu aan dénk schiet ik al in de lach. En als ik ze onderweg zie moet ik ook altijd grinniken idd. Ik hoop dat ze extra betaald krijgen om die orenquote:Op maandag 6 september 2010 19:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
gewoon doen. In de auto schiet ik altijd in de lach als ik er eentje zie en ze lachen altijd wat blozend terug.
Arme kinderen.
Ergens vind ik dat een beetje respectloos. Het zijn altijd de harde werkers die zo niet aan vakantie toekomen en die verdienen het juist het meest. En het is ook vaak wel lekker makkelijk. Gewoon bellen ipv even nadenken. Okay... er zijn omstandigheden dat het niet anders kan, maar toch.... als die mensen die bellen zelf vakantie zouden hebben en de hele tijd gebeld zouden worden, zouden ze het vast niet echt tof vinden.quote:Op maandag 6 september 2010 19:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
OMG arme bezorgers.
Och wij zijn vandaag beide al gebeld en platgemaild en dat is dan vakantiegelukkig kan ik mijn werklaptop thuis laten straks
Eigenlijk moeten we toch een keer echt gaan bowlen bij die bowlingclubweetikveelwat. Praten doen laterrrrrquote:Op maandag 6 september 2010 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Het einde was alleen iets minder![]()
[..]
Serieus, als ik er nu aan dénk schiet ik al in de lach. En als ik ze onderweg zie moet ik ook altijd grinniken idd. Ik hoop dat ze extra betaald krijgen om die oren
Ja, ik heb bowlen nog nooit zo hipperdepip zien zijn!quote:Op maandag 6 september 2010 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we toch een keer echt gaan bowlen bij die bowlingclubweetikveelwat.
Neeeeeee, ik heb nooit een foto gezien! Dat je bowlen haat is wel algemeen bekend, verder.quote:Op maandag 6 september 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik heb bowlen nog nooit zo hipperdepip zien zijn!
Normaal haaaaaaaaaaat ik bowlenDat komt omdat ik dat altijd moet als ik naar mijn ouders ga. Die vind ik heel lief hoor, maar die zijn zo dol op bowlen dat ik dan steeds mee moet. En de foto's daarvan zijn hier al eens gepost he?
![]()
Zie, inclusief hysterica blik en -grijnsquote:Op maandag 6 september 2010 19:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Neeeeeee, ik heb nooit een foto gezien! Dat je bowlen haat is wel algemeen bekend, verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen als ze er ook trampolines hebbenquote:Midgetgolfen dan maar? Ik heb gehoord dat dat echt iets voor mij is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 6 september 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie, inclusief hysterica blik en -grijnsDat komt er van, als je mij laat bowlen.
Charming, maar dan anders!Oh, ik herken die blik. Zo keek je ook een beetje tijdens een bepaald ontbijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Alleen als ze er ook trampolines hebben
![]()
Oeeeeeeeeh![]()
Ik zei al tegen mijn vriend. Later nemen we ook een trampoline, zogenaamd voor onze kindjes![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Hee, je kon het zo overtypen, lange!quote:
Er zit een uitknop opquote:Op maandag 6 september 2010 19:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat een beetje respectloos. Het zijn altijd de harde werkers die zo niet aan vakantie toekomen en die verdienen het juist het meest. En het is ook vaak wel lekker makkelijk. Gewoon bellen ipv even nadenken. Okay... er zijn omstandigheden dat het niet anders kan, maar toch.... als die mensen die bellen zelf vakantie zouden hebben en de hele tijd gebeld zouden worden, zouden ze het vast niet echt tof vinden.
Ja, ik ben ook altijd de lul geweest met zulke dingen.
Ja.quote:Op maandag 6 september 2010 19:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hee, je kon het zo overtypen, lange!![]()
fffffff
Dat zou heel goed kunnenquote:Op maandag 6 september 2010 19:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik herken die blik. Zo keek je ook een beetje tijdens een bepaald ontbijt![]()
Ah, zo had ik hem nog niet eens gelezen!quote:Op maandag 6 september 2010 19:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik dacht dat een golf dwergen grappig zou zijn.
Maar toen het er stond was het niet grappig meer. En ik kon ook geen grappige foto vinden.quote:Op maandag 6 september 2010 19:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah, zo had ik hem nog niet eens gelezen!
quote:Op maandag 6 september 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
He, had ik nu maar wat meer lef.
Dan ging ik op de foto met die beren-oren-jongen zometeen
Wéér? Dat kan pas sinds heel kort!quote:Op maandag 6 september 2010 19:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je weer bij de berenboot besteld?
Je hebt het er hier eerder over gehad. Dus daarom zei ik weer.quote:Op maandag 6 september 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Wéér? Dat kan pas sinds heel kort!
quote:Op maandag 6 september 2010 20:00 schreef tombolafan het volgende:
En ik ben chagrijnig; de trein heeft een kwartier vertraging (tot nu toe), dus ik zit al een half uur op het station en mn batterij van mijn laptop is bijna leeg
zo baalde ik toen ik uit college kwam en er achter kwam dat de pont net 5 mnuten weg wasquote:Op maandag 6 september 2010 20:00 schreef tombolafan het volgende:
En ik ben chagrijnig; de trein heeft een kwartier vertraging (tot nu toe), dus ik zit al een half uur op het station en mn batterij van mijn laptop is bijna leeg
Das ook kut iddquote:Op maandag 6 september 2010 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo baalde ik toen ik uit college kwam en er achter kwam dat de pont net 5 mnuten weg was
55 minuten wachten op de volgende boot
Ben je wel op de foto geweest?quote:Op maandag 6 september 2010 20:08 schreef Greys het volgende:
Het is al bezorgd.
Met de auto![]()
Het lag vast te ver uit de normale route ofzo.
En het is lekker, maar de hoeveelheid is echt om moedeloos van te worden.
Ik ga nog geen 1/4e op kunnen.
Nee, want er waren geen orenquote:Op maandag 6 september 2010 20:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ben je wel op de foto geweest?
Yepquote:
Nou iddquote:Op maandag 6 september 2010 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Had ik me zo verheugd op een Greys met berenoren-foto![]()
Hoe kom je nu thuis dan Tombo?![]()
Hier staat de kant en klare bami op te warmen + satesaus en ik heb lekker Coolbest Strawberryhill gekocht.
Is goed voor je als je niet helemaal fit bent
Nee, gewoon een effen rode auto.quote:Op maandag 6 september 2010 20:14 schreef DeZwabber het volgende:
geen oren op het dak van de auto ofzo?
Neeeeeeeeee verlaat ons nietttttttttt.quote:
Een effen rode auto, ook dat nogquote:Op maandag 6 september 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, gewoon een effen rode auto.
Wat een teleurstelling, toch
Hij doet het nogquote:Op maandag 6 september 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee verlaat ons nietttttttttt.
* Dramatisch aan benen vastklampt*
quote:Op maandag 6 september 2010 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een effen rode auto, ook dat nog
Nee, dat vond ik niet nodig toen ik m verlengdequote:Op maandag 6 september 2010 20:17 schreef Goodbye het volgende:
Tombooooo, heb je geen internet op je mobiel?
Oepsquote:
Tombo smst dat ze om deze post moest lachen maar dat niet kon posten omdat geen batterij.quote:Op maandag 6 september 2010 20:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeps![]()
* kijkt es op eigen oprit...dubbel oeps
Hoezo verslaafd!quote:Op maandag 6 september 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombo smst dat ze om deze post moest lachen maar dat niet kon posten omdat geen batterij.![]()
u vraagt, wij draaien...quote:Op maandag 6 september 2010 20:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd
Zwab! Kun je niet iets painten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |