Ik ben niet zo van limbo'squote:Op dinsdag 7 september 2010 21:04 schreef Softfeel het volgende:
[..]
moet het een neger zijn? of mag het ook een limbo zijn :$
he jammer val ik buiten de bootquote:
Ik heb een tijdje in een jazzband gespeeld, erg tof.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat niet
Hopelijk indie of jazz.
Ze klinken me te gay.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
friekin_ moet gewoon nog leren om van Limburgers te houden.
Mwa. Boeren zijn dan wel weer alphamannen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo klinken Brabanders voor mij al snel als boeren.
Ik ga morgen ook touren. Kwart voor 5 vannacht vertrek ik, en rond 20 over 5 kom ik aan in Weert. Dan stap ik over op een ander voertuig, de heftruck. Zo rond half twee wissel ik die weer in voor mijn groene autootje, en rond kwart over twee ben ik weer hierquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:15 schreef Softfeel het volgende:
zo nu eerst thuis de rook lucht van me afdouche..
ik stink behoorlijk..
en dan even bij lezen wat er gezegd is..
en eens kijken wat ik morgen kan plannen.. want volgens mij is het wel weer om gewoon eens te touren met de auto ofzo lijkt me..
Is het een groen Japans autotje?..quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:17 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook touren. Kwart voor 5 vannacht vertrek ik, en rond 20 over 5 kom ik aan in Weert. Dan stap ik over op een ander voertuig, de heftruck. Zo rond half twee wissel ik die weer in voor mijn groene autootje, en rond kwart over twee ben ik weer hier
Ah, het kan nog erger idd..quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee, een Franse, modelletje 206.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |