Een internationaal Industrieel bedrijf, wat goed op de CV staat. Want dat is mijn afstudeer stage.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor soort bedrijf zoek je?
nee geen neger voor mij..quote:
Leg eens uit begrijp het niet zo goed. Heb een deel van de plaatjes gemistquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:17 schreef Softfeel het volgende:
[..]
nee geen neger voor mij..
dit hoort er gewoon bij.. en het is mooi om te zien en te doen... ben blij dat ik het vaak doe...
*brandweerman*quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:19 schreef Brerius het volgende:
[..]
Leg eens uit begrijp het niet zo goed. Heb een deel van de plaatjes gemist
Jammer. Ken je er wel 1 voor mij?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:17 schreef Softfeel het volgende:
[..]
nee geen neger voor mij..
dit hoort er gewoon bij.. en het is mooi om te zien en te doen... ben blij dat ik het vaak doe...
In Limburg zijn de opties dan beperkt denk ik.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:14 schreef Brerius het volgende:
[..]
Een internationaal Industrieel bedrijf, wat goed op de CV staat. Want dat is mijn afstudeer stage.
Zoals een DSM ofzo.
Medtronic in Kerkradequote:Op dinsdag 7 september 2010 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Limburg zijn de opties dan beperkt denk ik.
DSM, Sabic en Océ zijn wel goed om op je CV te zetten.
Ook in een bandje of ga je je vaker douchen, what's on your mind!?..quote:
nee, bij van der valk, in urmondquote:
In een bandjequote:Op dinsdag 7 september 2010 20:47 schreef Tism het volgende:
[..]
Ook in een bandje of ga je je vaker douchen, what's on your mind!?..
ik ben steunden lid van de fitnessquote:
Ik ken er wel 1 voor jequote:Op dinsdag 7 september 2010 20:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jammer. Ken je er wel 1 voor mij?
Ik zag vandaag een Neger in de bibliotheek in Weert. Eng. Maar sexay.
coolquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:48 schreef nattermann het volgende:
[..]
Doa zin Gezicht en ich auch van
Ik wil iets meer richting Rock/Blues/Country/Rock n' roll gaan met dat bandje, al zegt dit natuurlijk vrij weinig, maar ik doe dan de percussie..quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat niet
Hopelijk indie of jazz.
moet het een neger zijn? of mag het ook een limbo zijn :$quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jammer. Ken je er wel 1 voor mij?
Ik zag vandaag een Neger in de bibliotheek in Weert. Eng. Maar sexay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |