Over het algemeen wel hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:41 schreef Softfeel het volgende:
ik ben ook een echte gondier..
nu niet zeggen dat alle limburgers zo zijn..
en niet zo'n beetje.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Over het algemeen wel hoor.vergelijk een bord avond eten in Limburg met die van boven de grote rivieren en in het bijzonder de randstad.
Je zult veel verschil zien.
AHhahahaaaAAJAJAA!!!..quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:43 schreef Tassiepassie het volgende:blehhh kutdag
Ja ook ik kan zeuren en niet vrolijk zijn op zijn tijd
logisch waalquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:07 schreef .ZilveR. het volgende:
Auw hoor neet...
Wat een weer.
Wat een hoeveelheid werk voor school.
Wat een klojo van een rijschoolhouder om mij om 7 uur sochtends een les in te plannen.
Om 7 uur, dan ben ik al 2 uur wakker. Rij je trouwens nog steeds met de ouwe zelf. Ben je trouwens al op het oefen terrein geweest. Ik zou daar eens opnieuw heen moeten, mijn parkeer kunsten lijken momenteel op die van een vrouwquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:11 schreef .ZilveR. het volgende:
7 uur wat een tijd, dan sta ik normaal nog te makeuppen enzo
Wanneer ga je dan werken ???quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:26 schreef Xummon het volgende:
7 uur dan draai ik me lekker nog eens keer om in mijn warme bedje
ik werk in de horeca dus werk (voornamelijk) in de avonduren. 4 á 5 keer per week van 16:00 tot 1:00quote:
Nee. Ik heb mezelf weer een bietje teruggevonden. En ik hou van mezelf. WEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEENDquote:
Dan ben ik al anderhalf uur aan't werkquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:26 schreef Xummon het volgende:
7 uur dan draai ik me lekker nog eens keer om in mijn warme bedje
Welk bedrijf werk jij???quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:59 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dan ben ik al anderhalf uur aan't werk
Je klinkt een bietje als een zeikerquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:07 schreef .ZilveR. het volgende:
Auw hoor neet...
Wat een weer.
Wat een hoeveelheid werk voor school.
Wat een klojo van een rijschoolhouder om mij om 7 uur sochtends een les in te plannen.
Tompoucenfabriek in Weert.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:00 schreef Brerius het volgende:
[..]
Welk bedrijf werk jij???
Ben opzoek naar een stage bedrijf voor in februari
Ah jij wilt ook Negertje wordenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:09 schreef Softfeel het volgende:
jippie ben al zwart van het vuur hier nu eerst 2 liter water tanken en dan weer het vuur in whoeii
Waar, in Elsloo?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:32 schreef Xummon het volgende:
[..]
ik werk in de horeca dus werk (voornamelijk) in de avonduren. 4 á 5 keer per week van 16:00 tot 1:00
kunnen we elkaar een hand gevenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:59 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dan ben ik al anderhalf uur aan't werk
Wat voor soort bedrijf zoek je?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:00 schreef Brerius het volgende:
[..]
Welk bedrijf werk jij???
Ben opzoek naar een stage bedrijf voor in februari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |