abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86132641
Wijn weg, Eurlings weg, JPB weg, nu Klink weg... De verkeerde mensen vertrekken...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_86132660
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

En ook hoogstaande wiskunde, zelfs: a-b+b=a!
Wow!
Klopt wel inderdaad.
  Moderator maandag 6 september 2010 @ 17:29:13 #203
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_86132672
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:28 schreef marcodej het volgende:
Wijn weg, Eurlings weg, JPB weg, nu Klink weg... De verkeerde mensen vertrekken...
JPB had z'n langste tijd wel gehad. Van de anderen is het gewoon erg jammer. Vooral als het jonge mensen betreft die nog een lange politieke carriere voor zich hebben.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 6 september 2010 @ 17:29:58 #204
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_86132692
Alles wees erop dat er na het falen van de informatie een onwerkbare situatie binnen het CDA zou ontstaan, voor zover die er nog niet was na alle intriges van binnen- en buitenaf natuurlijk. Uiteindelijk heeft ie de eer aan zichzelf gehouden. Partijbelang boven eigenbelang. Klink verdient veel respect.

Jammer dat het zo heeft moeten lopen, maar nu alsnog op naar een rechts kabinet! ;)
  maandag 6 september 2010 @ 17:31:10 #205
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_86132724
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:26 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat doet er niet toe. Klink hoort er inderdaad niet meer bij, en ik neem aan dat hij opgestapt is vanwege zijn rol als onderhandelaar. Maar je kunt niet net zo lang verkozenen uit de fractie en zo uit de kamer pesten tot je steun hebt voor een coalitie. Dat is ernstig antidemocratisch.
Dat horen Koppejan en Ferrier ook te beseffen, wanneer er druk op hen wordt uitgeoefend. Klink was daar wellicht te soft en te uitgeput voor, maar als fractielid heb je natuurlijk het uitstekende machtsmiddel om te dreigen met afsplitsing met behoud van zetel als ze je intern opzij proberen te schuiven.

Koppejan durfde ook al dwars te liggen met de Hedwigespolder (belachelijk overigens), dus hij is geen watje.
pi_86132759
Overigens geen slimme actie. Rechts komt nu gewoon een stuk dichterbij.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_86132779
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:29 schreef Lekiamh het volgende:
Alles wees erop dat er na het falen van de informatie een onwerkbare situatie binnen het CDA zou ontstaan, voor zover die er nog niet was na alle intriges van binnen- en buitenaf natuurlijk. Uiteindelijk heeft ie de eer aan zichzelf gehouden. Partijbelang boven eigenbelang. Klink verdient veel respect.
Partijbelang boven landsbelang, en daarmee zijn eigen belang boven het landsbelang, het oordeel van Verhagen boven de keus van de kiezer. Nee, dat verdient geen respect.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_86132873
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:19 schreef Sachertorte het volgende:
Koos heeft PVV aanhangers binnen de familie _O- . Het is voor jou niet te hopen dat links aan de macht komt, want als ze hun variant van de Neurenberger wetten doorvoeren, ben jij ook onherroepelijk fout en niet raszuiver.
Hoe komen die linkse Neurenberger wetten er volgens jou dan precies uit te zien? Gok dat de PVV eerder voor dergelijke wetten pleit. Dan ben ik gelukkig veilig met mijn blonde haar en blauwe ogen. Echter, omdat mijn ideeen haaks staan op die van rechts Nederland zal ik wel onder moeten duiken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_86132905
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:31 schreef marcodej het volgende:
Overigens geen slimme actie. Rechts komt nu gewoon een stuk dichterbij.
Dat is ook de bedoeling. Klink is waarschijnlijk flink onder druk gezet door die rat Verhagen.
pi_86132915
Klink legde het grootste politieke gewicht in de schaal van de drie 'dissidenten'. + 2 gedoogsteun SGP - 2 dissidenten = 76 zetels
pi_86132922
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:29 schreef Mike het volgende:

[..]

JPB had z'n langste tijd wel gehad. Van de anderen is het gewoon erg jammer. Vooral als het jonge mensen betreft die nog een lange politieke carriere voor zich hebben.
Eurlings zag het al aankomen natuurlijk :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_86133429
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is ook de bedoeling. Klink is waarschijnlijk flink onder druk gezet door die rat Verhagen.
maar hoe is hij dan onder druk gezet vraag ik me af. Maar dit betekent dat veel CDA-ers gewoon achter Verhagen staan (anders zou Klin natuurlijk niet weggaan, als hij voldoende steun binnen het CDA zou hebben) en dat een gemiddelde CDA-er dus geen moeite heeft om met de PVV samen te regeren. :{
  maandag 6 september 2010 @ 17:51:44 #213
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_86133469
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:23 schreef Pool het volgende:

[..]

Koos moet eerder bang zijn voor een Nacht van de Lange Messen binnen zijn eigen familie.
Je hebt gelijk, een afrekening in linkse kring valt zeker niet uit te sluiten.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  maandag 6 september 2010 @ 17:53:30 #214
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_86133532
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe komen die linkse Neurenberger wetten er volgens jou dan precies uit te zien? Gok dat de PVV eerder voor dergelijke wetten pleit. Dan ben ik gelukkig veilig met mijn blonde haar en blauwe ogen. Echter, omdat mijn ideeen haaks staan op die van rechts Nederland zal ik wel onder moeten duiken.
Iedereen die rechts van de PvdA stemt is een Untermensch. Iedereen die PVV stemt of daarmee in nauwe zin (bv familieband/werkrelatie/buren of vergelijkbare aard) geassocieerd is een klassevijand, en dient zsm geelimineerd te worden.
pi_86133674
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Eurlings zag het al aankomen natuurlijk :D
Die komt terug nadat het CDA onder leiding van Verhagen helemaal kapot is gegaan. Nu moet hij nog opschieten met kindjes maken ook, want Verhagen is al flink bezig.
pi_86134013
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:53 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Iedereen die rechts van de PvdA stemt is een Untermensch. Iedereen die PVV stemt of daarmee in nauwe zin (bv familieband/werkrelatie/buren of vergelijkbare aard) geassocieerd is een klassevijand, en dient zsm geelimineerd te worden.
Mijn schoonmoeder stemt PVV. Nu is het toch een kutwijf, maar dan zit ik weer opgescheept met een treurige vriendin.
  maandag 6 september 2010 @ 18:08:08 #217
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_86134027
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Gelijk de tweede goede beslissing.
Nee, dan had hij eerst uit de fractie moeten stappen, en aan spelen op een splijting bij de Christen Democraten, DAT was een goede beslissing geweest.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_86134044
Verhagen heeft gezegd: "Daar is de deurklink!"
PWBF
  maandag 6 september 2010 @ 18:09:34 #219
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_86134072
quote:

[..]

Iedereen die rechts van de PvdA stemt is een Untermensch.
Fixed!
pi_86134164
quote:

[..]

Buitengewoon frappant hoe jij de linksen altijd beschouwd als gewelddadige mensen, terwijl de rechtsmensen (waaronder de PVV-stemmers) in jouw ogen engeltjes zijn. Kom jij wel eens buitent?
pi_86134170
Ik ben wel benieuwd of Klink Verhagen uit de wind zal houden, of dat hij hem meesleept in zijn val. Ik vrees het eerste (ivm partijbelang blah blah).
pi_86134213
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:50 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

maar hoe is hij dan onder druk gezet vraag ik me af. Maar dit betekent dat veel CDA-ers gewoon achter Verhagen staan (anders zou Klin natuurlijk niet weggaan, als hij voldoende steun binnen het CDA zou hebben) en dat een gemiddelde CDA-er dus geen moeite heeft om met de PVV samen te regeren. :{
Het kwaad is vorige week al geschied. Verhagen, Bleker en Donner hebben het dissidentenclubje verbaal kapot gemaakt. Er zijn naar verluidt zelfs dreigementen geuit. Klink's positie werd langzamerhand onhoudbaar op deze wijze.
pi_86134268
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:12 schreef Jojoke het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Klink Verhagen uit de wind zal houden, of dat hij hem meesleept in zijn val. Ik vrees het eerste (ivm partijbelang blah blah).
Ik denk niet dat Klink iets zal zeggen hierover de komende weken. Als hij dat doet, zal het waarschijnlijk toch een averechts effect hebben.
  maandag 6 september 2010 @ 18:16:42 #224
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_86134305
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:09 schreef Pool het volgende:

[..]

Fixed!
Niet helemaal, want dan worden de linkse PVV-ers niet onder de werking van deze wet gebracht.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 september 2010 @ 18:18:16 #225
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_86134375
;(
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')