Dat wel. Maar ik vraag me af wat erover achter de schermen is gezegd en gedacht waardoor hij nu deze stap heeft gezet. Welke belangen spelen er mee die wij niet kunnen zien? Of is dit gewoon een gevalletje "beter laat dan nooit"?quote:Op maandag 6 september 2010 16:03 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Als je trouw blijft aan de principes zou het meer in lijn liggen daarmee als Klink zich niet had neergelegd bij het hervatten van de onderhandelingen.
Integendeel heeft hij zich juist geschaard achter de afspraak te wachten op de afloop van de onderhandelingen.
Totaal tegenstrijdig aan de inhoud van zijn brief.
Oh ja?quote:Op maandag 6 september 2010 16:24 schreef Toad het volgende:
Krokodillentranen bij Verhagen en Bleker hoor ik.![]()
Ja, en praktisch gezien zal een persoon op plaats 31 met voorkeursstemmen toch in de TK komen, ook al heeft de partij maar 21 zetels.quote:Op maandag 6 september 2010 16:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is alleen juridisch zo hoor, praktisch gezien niet. Juridisch gezien kun je je zetel meenemen, praktisch gezien zal er grote druk gezet worden om het niet te met onder andere als argument dat de meeste politici gewoon op hun partij/lijsttrekker mee liften.
Nou ben ik behoorlijk links, maar zo heb ik hem nog nooit gezienquote:Op maandag 6 september 2010 16:15 schreef nikk het volgende:
Ben benieuwd of links Nederland hem nog steeds zo'n integere en wijze ideoloog vind.
Dat zou wel erg treurig zijn. Schaamteloos bijna.quote:Op maandag 6 september 2010 16:24 schreef Toad het volgende:
Krokodillentranen bij Verhagen en Bleker hoor ik.![]()
Juridisch gezien juist.quote:Op maandag 6 september 2010 16:25 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Ja, en praktisch gezien zal een persoon op plaats 31 met voorkeursstemmen toch in de TK komen, ook al heeft de partij maar 21 zetels.
Bleker: doodzonde, doodzonde, doodzonde.quote:Op maandag 6 september 2010 16:27 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat zou wel erg treurig zijn. Schaamteloos bijna.
Politiek is ook gewoon een hard business, zeker bij het CDA. Vraag het maar eens aan Elco Brinkman.quote:Op maandag 6 september 2010 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
Ik was geen fan van Klink, maar ik vind Verhagen toch echt de grootste klootzak van het binnenhof.
Koppejan ook en hij heeft nog steeds bezwaren. Op die twee moet Verhagen dus nog even een karaktermoord doen of anders een 'ongelukje'.quote:Op maandag 6 september 2010 16:28 schreef Toad het volgende:
[..]
Bleker: doodzonde, doodzonde, doodzonde.
Verhagen: ik betreur het.
Ferrier blijft overigens in de kamer zitten.
Ja, want die had ook maar 15933 stemmen in plaats van de voor een voorkeurszetel vereiste 62773.quote:Op maandag 6 september 2010 16:31 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Ja, want Sabine Uitslag zit nu niet in de TK.
Je hebt uiteraard gelijk, maar dat neemt niet weg dat ik Verhagen gewoon een eng klootzakje vind. Je kan veel zeggen van Klink, maar hij heeft wel principes. En je kon ook veel zeggen over Balkenende, maar die nerd had wel fatsoen. Die vlieger gaat niet op voor Verhagen.quote:Op maandag 6 september 2010 16:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Politiek is ook gewoon een hard business, zeker bij het CDA. Vraag het maar eens aan Elco Brinkman.
Balkenende fatsoen? Waar dan?quote:Op maandag 6 september 2010 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt uiteraard gelijk, maar dat neemt niet weg dat ik Verhagen gewoon een eng klootzakje vind. Je kan veel zeggen van Klink, maar hij heeft wel principes. En je kon ook veel zeggen over Balkenende, maar die nerd had wel fatsoen. Die vlieger gaat niet op voor Verhagen.
Je weet dat ik geen fan ben van beide heren, maar in vergelijking met Verhagen zijn het engeltjes.quote:Op maandag 6 september 2010 16:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Balkenende fatsoen? Waar dan?
En Klink principes, dit is volgens mij ook de eerste keer dat daar iets van blijkt?
Marnix van Rij heeft nog sterkere verhalen, anders.quote:Op maandag 6 september 2010 16:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Politiek is ook gewoon een hard business, zeker bij het CDA. Vraag het maar eens aan Elco Brinkman.
Als je Koppejan eruit flikkert, dan kan het CDA maar beter definitief de Zeeuwse dijken doorprikken, want dan loopt daar iedereen over naar SGP / CU / VVD (en een beetje PVV in Zeeuws-Vlaanderen). Balkenende is immers al weg.quote:Op maandag 6 september 2010 16:32 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Koppejan ook en hij heeft nog steeds bezwaren. Op die twee moet Verhagen dus nog even een karaktermoord doen of anders een 'ongelukje'.
Ik las ergens dat hij dat gezegd had. Ik zie nu bij andere bronnen dat hij dat afgelopen donderdag heeft gezegd. Tsja...een paar dagen in het martelkamertje van Verhagen kan veel veranderen...quote:
Dat klopt, maar het is wel in vergelijking, en dus moet je ze geen eigenschappen aanwrijven die ze niet hebben zoals fatsoen en principes.quote:Op maandag 6 september 2010 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet dat ik geen fan ben van beide heren, maar in vergelijking met Verhagen zijn het engeltjes.
Hij heeft pas echt verloren als er nu toch een akkoord met de PVV komt, en dat betwijfel ik.quote:Op maandag 6 september 2010 16:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
Tja, Klink heeft gegokt en verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |