abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86134138
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:07 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

En wat heeft dat met echte multi-tasking te maken.....
Wat is "echte" multitasking? Multitasking is niks meer dan het kunnen uitvoeren van meerdere taken tegelijk. Of dat nou gebeurt door een extra actief proces in de achtergrond, of door speciale API's die door het systeem worden aangeroepen maakt voor het eindresultaat niet uit.
pi_86134455
ah je hebt 2 stukjes software geschreven, en je bent opeens developer?
pi_86134696
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:20 schreef Markster het volgende:
ah je hebt 2 stukjes software geschreven, en je bent opeens developer?
Nou wel iets meer dan 2.
pi_86134964
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:09 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Maakt het wat uit hoe multitasking achter de schermen werkt :? Het gaat er toch om dat je als gebruiker meerdere applicaties kan starten en op de achtergrond kan laten 'doordraaien'. Of dat nou save state is (als het kan) of daadwerkelijk doordraaien op de achtergrond doet er toch niet toe?
Met een aantal app's en spelletjes maakt dat gewoon verschil. Hoewel het inderdaad voor de meeste gebruikers geen enkel verschil zal maken is de multitasking van de iPhone kunstmatig en geen echte mutitasking zoals wij die allemaal op de computer hebben.

En dat iemand hier niet wil zeggen welke app's /games hij programmeerd, daar kan ik wel inkomen.
pi_86135305
okeoke
pi_86135546
pi_86135904
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:49 schreef retorbrapi het volgende:
[ afbeelding ]
Ok slotje. TS zijn topic is gekaapt
Denk dat TS nu wel een keuze kan maken. Val niet voor fanboytisme van beide kanten maar probeer ze allebei.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2010 18:59:34 ]
pi_86136363
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:49 schreef retorbrapi het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAA
pi_86136831
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:11 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Wat is "echte" multitasking? Multitasking is niks meer dan het kunnen uitvoeren van meerdere taken tegelijk. Of dat nou gebeurt door een extra actief proces in de achtergrond, of door speciale API's die door het systeem worden aangeroepen maakt voor het eindresultaat niet uit.
Echte multitasking is dat ik een Youtube filmpje laad, ondertussen iets totaal anders ga doen en als ik een minuutje later weer terug naar Youtube ga, het filmpje geladen is. Niet dat ik een Youtube filmpje wil laden, iets totaal anders ga doen, terugkeer naar Youtube en het filmpje nog moet laden omdat het door het oh-zo-geweldige multitasking in iOS4 volledig was bevroren toen ik iets totaal anders aan het doen was.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 september 2010 @ 19:22:55 #110
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86136888
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:33 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

Met een aantal app's en spelletjes maakt dat gewoon verschil. Hoewel het inderdaad voor de meeste gebruikers geen enkel verschil zal maken is de multitasking van de iPhone kunstmatig en geen echte mutitasking zoals wij die allemaal op de computer hebben.

En dat iemand hier niet wil zeggen welke app's /games hij programmeerd, daar kan ik wel inkomen.
Zover ik weet heeft iOS een versie van beide.
pi_86137449
Hier een mooie vergelijking:

http://www.gsmarena.com/s(...)one_4-review-500.php

Trek verder je eigen conclusies.
Ik ben geen apple iphone fan en heb dan ook een SGS.
Erg tevreden hierover.

Edit: link ingevoegd
Live life for the moment.
pi_86137635
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:21 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Echte multitasking is dat ik een Youtube filmpje laad, ondertussen iets totaal anders ga doen en als ik een minuutje later weer terug naar Youtube ga, het filmpje geladen is. Niet dat ik een Youtube filmpje wil laden, iets totaal anders ga doen, terugkeer naar Youtube en het filmpje nog moet laden omdat het door het oh-zo-geweldige multitasking in iOS4 volledig was bevroren toen ik iets totaal anders aan het doen was.
dit.
pi_86140137
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:21 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Oke, dan heeft de iPhone dus echte multitasking. Hèhè, zijn we er daar in ieder geval over uit.
pi_86150670
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:08 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Heel simpel, anti-iPhone.
Kut, wat doe ik dan met een iPhone :X

Had je dat niet kunnen vertellen voordat ik 800 euro ging uitgeven?
  Redactie Games dinsdag 7 september 2010 @ 00:12:41 #115
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86151066
iPhone 4, betere kwaliteit Apps en Games.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 7 september 2010 @ 00:20:44 #116
224532 Taxidude
Waar wil jij heen?
pi_86151315
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 00:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
iPhone 4, betere kwaliteit Apps en Games.
nog wel.... android heeft in de VS de iphone ingehaald
  Redactie Games dinsdag 7 september 2010 @ 00:28:17 #117
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86151548
Mag ook wel als Samsung, Sony, LG, Motorola, HTC meerdere verschillende toestellen leveren met Android. Maar de kwaliteit van de apps halen het nog niet bij de iPhone.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_86151625
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 00:01 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Kut, wat doe ik dan met een iPhone :X

Had je dat niet kunnen vertellen voordat ik 800 euro ging uitgeven?
800 voor een iPhone? Dan ben je redelijk genaaid.

Maareh, ik neem het terug, ik geloof je nu wel.
pi_86151659
ik raad je aan om dit even goed door te lezen!!
dan kan je zelf bedenken wat je wilt

--- ҉ ---
pi_86151991
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 00:30 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

800 voor een iPhone? Dan ben je redelijk genaaid.

Maareh, ik neem het terug, ik geloof je nu wel.
Normale prijzen hoor bij de Mediamarkt, Mac-shop etc etc.
pi_86154553
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 00:31 schreef Wells.p het volgende:
ik raad je aan om dit even goed door te lezen!!
dan kan je zelf bedenken wat je wilt

conclusie, galaxy is beter 8-)
pi_86155550
Gewoon voor een desire gaan, galaxy en iphone zijn allebei mooi, maar vind dat de desire toch mooier is.
pi_86157604
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 09:31 schreef v1tje het volgende:
Gewoon voor een desire gaan, galaxy en iphone zijn allebei mooi, maar vind dat de desire toch mooier is.
Vind ik ook een véél betere optie dan de Galaxy S. Ik heb zelf de iPhone 4 en zou voor geen goud een andere telefoon willen. Maar ik ben ook niet echt een smartphone-gebruiker, eerder een multimediagebruiker. Ik gebruik mijn iPhone vooral voor audio, video, spelletjes, ebooks en sociale sites als facebook, twitter en flickr. Notities maken, agenda gebruiken en andere productieve functies gebruik ik zelden tot nooit. Ik zie mijn iPhone meer als high end speeltje dan als een apparaat waarop ik alles doe. Daarom is de iPhone voor mij de beste keuze, want:

- iOS4 is veel gladder, toegankelijker en algeheel vloeiender dan Android, en doet precies wat ik ermee wil doen.
- Er zijn meer échte spellen (die verder gaan dan basic leukheid) in de appstore dan in de Android market
- de iPod interface van iOS in ongeëvenaard door andere telefoons. Meeste functionaliteit en meest overzichtelijke interface, by far.
- Ik vind hem mooier (persoonlijke smaak)
- De iPhone 4 voelt echt aan als een high end-toestel met zijn aluminium en glas, tov het plastic van Android-toestellen
- Dankzij de 'gesloten' instelling van Apple mbt de appstore wordt gegarandeerd dat ELKE app in essentie hetzelfde werkt, wat wel zo fijn is.
- de iPhone heeft Anatomie Flashcards van Netter en Moore! ^O^

De iPhone is verre van perfect. Dat merk je maar al te goed in dezelfde eindeloze anti-apple rants van Android fanboys, en ik heb soms ook mijn kleine irritaties over het toestel. Maar in mijn ogen is de iPhone wel het toestel dat het best aansluit op wat ik ervan verwacht en wat ik ermee wil doen. Ik heb hiervoor een 3GS en daarvoor een 3G gehad, en heb in die tussentijd een hoop zogenaamde 'iPhone-killers' geprobeerd, die het toch net niet waren. High end Android-toestellen zullen misschien wel hetzelfde kunnen als de iPhone, maar je moet er nét even wat meer moeite voor doen, en dat doet af aan de algehele gebruikerservaring (iets wat anti-iPhone mensen vaak vergeten wanneer ze puur naar specs kijken).

Afgezien van iOS vind ik Android wel het besturingssysteem met de meeste potentie hebben (naast WebOS, maar daar zullen we voorlopig niets nieuws over horen vrees ik), en er zijn een paar hele mooie Android-toestellen.

Persoonlijk vind ik de Galaxy S niets. Het design is té duidelijk gejat van de iPhone. Het sausje dat Samsung over Android heeft gegooid is té duidelijk gejat van de iPhone. En omdat het een gigantisch toestel is dat aanzienlijk minder weegt dan de andere toptoestellen, voelt het goedkoop en plastic aan. De behuizing kraakt en de mediaspeler is belachelijk basic. Voor minder geld heb je een HTC Desire met een scherper beeld, kwalitatief veel betere behuizing, dezelfde interne specificaties en SenseUI, wat véél mooier en handiger werkt dan wat Samsung met Android heeft gedaan.

Als je geen iPhone neemt, ga dan voor de Desire, of voor de Nexus One, aangezien je dan bij Android-updates niet hoeft te wachten tot het aangepast is voor jouw telefoon :)
pi_86157690
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:00 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Vind ik ook een véél betere optie dan de Galaxy S. Ik heb zelf de iPhone 4 en zou voor geen goud een andere telefoon willen. Maar ik ben ook niet echt een smartphone-gebruiker, eerder een multimediagebruiker. Ik gebruik mijn iPhone vooral voor audio, video, spelletjes, ebooks en sociale sites als facebook, twitter en flickr. Notities maken, agenda gebruiken en andere productieve functies gebruik ik zelden tot nooit. Ik zie mijn iPhone meer als high end speeltje dan als een apparaat waarop ik alles doe. Daarom is de iPhone voor mij de beste keuze, want:

- iOS4 is veel gladder, toegankelijker en algeheel vloeiender dan Android, en doet precies wat ik ermee wil doen.
- Er zijn meer échte spellen (die verder gaan dan basic leukheid) in de appstore dan in de Android market
- de iPod interface van iOS in ongeëvenaard door andere telefoons. Meeste functionaliteit en meest overzichtelijke interface, by far.
- Ik vind hem mooier (persoonlijke smaak)
- De iPhone 4 voelt echt aan als een high end-toestel met zijn aluminium en glas, tov het plastic van Android-toestellen
- Dankzij de 'gesloten' instelling van Apple mbt de appstore wordt gegarandeerd dat ELKE app in essentie hetzelfde werkt, wat wel zo fijn is.
- de iPhone heeft Anatomie Flashcards van Netter en Moore! ^O^

De iPhone is verre van perfect. Dat merk je maar al te goed in dezelfde eindeloze anti-apple rants van Android fanboys, en ik heb soms ook mijn kleine irritaties over het toestel. Maar in mijn ogen is de iPhone wel het toestel dat het best aansluit op wat ik ervan verwacht en wat ik ermee wil doen. Ik heb hiervoor een 3GS en daarvoor een 3G gehad, en heb in die tussentijd een hoop zogenaamde 'iPhone-killers' geprobeerd, die het toch net niet waren. High end Android-toestellen zullen misschien wel hetzelfde kunnen als de iPhone, maar je moet er nét even wat meer moeite voor doen, en dat doet af aan de algehele gebruikerservaring (iets wat anti-iPhone mensen vaak vergeten wanneer ze puur naar specs kijken).

Afgezien van iOS vind ik Android wel het besturingssysteem met de meeste potentie hebben (naast WebOS, maar daar zullen we voorlopig niets nieuws over horen vrees ik), en er zijn een paar hele mooie Android-toestellen.

Persoonlijk vind ik de Galaxy S niets. Het design is té duidelijk gejat van de iPhone. Het sausje dat Samsung over Android heeft gegooid is té duidelijk gejat van de iPhone. En omdat het een gigantisch toestel is dat aanzienlijk minder weegt dan de andere toptoestellen, voelt het goedkoop en plastic aan. De behuizing kraakt en de mediaspeler is belachelijk basic. Voor minder geld heb je een HTC Desire met een scherper beeld, kwalitatief veel betere behuizing, dezelfde interne specificaties en SenseUI, wat véél mooier en handiger werkt dan wat Samsung met Android heeft gedaan.

Als je geen iPhone neemt, ga dan voor de Desire, of voor de Nexus One, aangezien je dan bij Android-updates niet hoeft te wachten tot het aangepast is voor jouw telefoon :)
Leuk verhaal, maar daar zijn Custom Roms voor, het grote voordeel van Android immers
Je hoeft de Galaxy meuk dus niet te nemen en je kunt gewoon een Custom Rom met Froyo gebruiken.
pi_86157726
Ik heb die Galaxy ook in mijn handen gehad en het lijkt echt op een iPhone 3GS kwa interface.
Het enige wat je mist is het Apple logo en de bekende Apple interface indeling want voor de rest is het gelijk.

De Samsung heeft sowieso een betere batterijduuur dan de iPhone en camera,voor de rest heeft het alle gemakken kwa apps die je op je iPhone ook hebt en zelfs meer en multimedia tasking voor de liefhebbers is een fluitje van een cent zonder gevaar te lopen dat een of andere applicatie crasht.,
Ook het virtuele toetsenbord is beter als je iets dikkere vingers hebt dan de gemiddelde beller omdat de toetsen iets wijder uit elkaar staan dan op de iPhone.
prijs los 459 euro en voor 1 jaar 359 euro en voor 2 jaar op een abonnement van bijvoorveeld 20 euro+ per maand 200 euro.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')