abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86129051
ik kan de HTC HD2 voor 165 krijgen van een vriend, helaas is er wel een probleempje..

doen of niet?
pi_86129200
Wat is het probleempje dan?
pi_86129226
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:46 schreef Markster het volgende:

[..]

Nou die laatste iig niet, windows mobile -> kut.
Galaxy S -> :Y
Desire :Y
op de HD2 is gewoon Android te draaien hoor, vraag maar eens aan Danny :Y
pi_86129238
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:47 schreef DeStentor het volgende:
ik kan de HTC HD2 voor 165 krijgen van een vriend, helaas is er wel een probleempje..

doen of niet?
[ afbeelding ]
kapotte pixels in bovenhoek :P
pi_86129298
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:52 schreef DeStentor het volgende:

[..]

kapotte pixels in bovenhoek :P
Oh ja nu zie ik het.
pi_86129342
Doen of niet doen?
pi_86129363
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:55 schreef DeStentor het volgende:
Doen of niet doen?
Ik zelf zou het niet doen... daar ben ik een te grote zeikerd voor.
Ik wil alles perfect hebben
pi_86129451
Oke kan.. Pff ik heb geen idee wat ik zou doen.. Ik wacht wel een tijdje maar als ik iets in mijn hoofd heb wat ik wil moet ik het ook hebben haha
pi_86129781
Laat ik het zo zeggen: Galaxy S/Android zou heel leuk zijn als er geen iPhone was. Maar er is wél een iPhone, dus tsja..
pi_86129824
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:08 schreef retorbrapi het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Galaxy S/Android zou heel leuk zijn als er geen iPhone was. Maar er is wél een iPhone, dus tsja..
Het is me geheel onduidelijk wat je hiermee probeert te stellen.
pi_86129877
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:09 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Het is me geheel onduidelijk wat je hiermee probeert te stellen.
Lijkt me juist heel duidelijk, galaxy s is erg goed maar de iphone is nog veel beter
pi_86130026
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:11 schreef DeStentor het volgende:

[..]

Lijkt me juist heel duidelijk, galaxy s is erg goed maar de iphone is nog veel beter
Ik zie dat ik hem verkeerd heb gelezen.
Maar dan toch:

iPhone is in mijn ogen verre van beter dan Android.
pi_86130117
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:11 schreef DeStentor het volgende:

[..]

:')

En altijd dat gezeik met dat iedereen het jat van Apple :')
Er worden zoveel dingen nagemaakt. Anders had je maar van 1 merk een koelkast, van 1 merk een TV. enz.
Dat Android een iOS kloon is, is de grootste onzin. Anders was OS X of Linux ook een kloon van Windows. Het zijn beide Operating Systems.

Vooral dat gejank toen bij Apple fanboys dat Vista dingen jatte :')
Hoevaak heeft apple niet iets gejat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
____EDIT____
Daarnaast Android 2.2 op een Desire of Galaxy (1GHZ FUCK YEAH!) is prachtig. Niet een alleen een programma lijst met icoontjes maar gewoon een paar "Bureaublad achtergronden" Waar je je widgets op kwijt kunt. Nu kan ik met gewoon zonder iets te openen, het weer, twitter, mijn mail of mijn agenda bekijken. En android is Multi-Tasking. Jaja, Multi-tasking, Iets wat fanboys nog niet willen herkennen. Alle apps die je opent blijven op de achtergrond, Als je op de HOME toets drukt (Lang) dan opent een menu met de laatste 8 geopende apps, en met LauncherPro kun je dat zelfs nog vermeerderen.
Natuurlijk als je veel apps opent wordt hij wat trager, maar daar is de Taskkiller voor!

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2010 16:23:30 ]
pi_86130287
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:18 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Er worden zoveel dingen nagemaakt. Anders had je maar van 1 merk een koelkast, van 1 merk een TV. enz.
Dat Android een iOS kloon is, is de grootste onzin. Anders was OS X of Linux ook een kloon van Windows. Het zijn beide Operating Systems.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elk bedrijf jat, ook Apple. Maar dat doet niks af aan het feit dat de Galaxy S gewoon een iPhone kloon is.

SPOILER
pi_86130321
quote:

____EDIT____
Daarnaast Android 2.2 op een Desire of Galaxy (1GHZ FUCK YEAH!) is prachtig. Niet een alleen een programma lijst met icoontjes maar gewoon een paar "Bureaublad achtergronden" Waar je je widgets op kwijt kunt. Nu kan ik met gewoon zonder iets te openen, het weer, twitter, mijn mail of mijn agenda bekijken. En android is Multi-Tasking. Jaja, Multi-tasking, Iets wat fanboys nog niet willen herkennen. Alle apps die je opent blijven op de achtergrond, Als je op de HOME toets drukt (Lang) dan opent een menu met de laatste 8 geopende apps, en met LauncherPro kun je dat zelfs nog vermeerderen.
Natuurlijk als je veel apps opent wordt hij wat trager, maar daar is de Taskkiller voor!
iOS heeft ook multitasking, en wel multitasking waarbij je systeem niet trager wordt. Dus welke dan beter is...
pi_86130420
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:35 schreef Rekkie het volgende:

[..]

De Desire
De Galaxy'S
De Desire HD
De HTC HD2
De Galaxy S is toch wel de beste uit dat rijtje, en binnenkort flash support wat handig kan zijn als je hem veel voor internetten wilt gebruiken. De Desire heeft al flash maar ik vind het design en het scherm daarvan een stuk minder dan de Galaxy S.
pi_86130471
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:24 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

iOS heeft ook multitasking, en wel multitasking waarbij je systeem niet trager wordt. Dus welke dan beter is...
Veel trager dan iOS4 op de GS3 kan het ook niet.
Daarnaast wordt ook de iPhone4 trager bij het gebruik van meerdere applicaties is mijn ervaring.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 september 2010 @ 16:33:14 #68
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86130589
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:29 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Veel trager dan iOS4 op de GS3 kan het ook niet.
Daarnaast wordt ook de iPhone4 trager bij het gebruik van meerdere applicaties is mijn ervaring.
:D

Mijn blackberry, mijn windows bak, mijn mac... Allemaal worden ze trager als je maar genoeg meuk op de achtergrond draait.
quote:

[..]

SPOILER
____EDIT____
Je bent je bewust dat iOS4 ook gewoon multitasking heeft, de iphone 4 ook een 1Ghz proc, ook PowerVR en een iets hogere resolutie heeft dan de galaxy S?
pi_86130616
bedankt voor alle reacties nogmaals!

iphone of galaxy s of ipod touch 4g

please??
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 september 2010 @ 16:35:01 #70
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86130645
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:34 schreef DeStentor het volgende:

please??
Wat wil je nou? Alle voors en tegens staan wel in dit topic. Ik vraag me werkelijk af hoe mensen door het leven komen als ze nog geen keuze kunnen maken in zoiets triviaals als een telefoon.
pi_86130681
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:34 schreef DeStentor het volgende:

please??
Ieder heeft toch zjin eigen mening dus je kan het beste in een tel winkel gaan kijken welke je zelf het mooiste vindt. De iphone heeft wel een hogere reso maar wel weer op een kleiner scherm wat z'n voor en nadelen heeft. Ik zou zeggen zelf gaan kijken voor vergelijk! De specificaties zijn allemaal nagenoeg gelijk verder dus daar hoef je het niet voor te doen.
pi_86130710
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:35 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wat wil je nou? Alle voors en tegens staan wel in dit topic. Ik vraag me werkelijk af hoe mensen door het leven komen als ze nog geen keuze kunnen maken in zoiets triviaals als een telefoon.
Dat
pi_86130738
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:23 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Elk bedrijf jat, ook Apple. Maar dat doet niks af aan het feit dat de Galaxy S gewoon een iPhone kloon is.

SPOILER
Zelf vind ik de Galaxy S ook niet echt een mooie telefoon, Maar hij heeft wel een Amoled-beeldscherm en erg snel, met LauncherPro is hij dan ook af. De standaard launcher is inderdaad een iOS kloon. Maar android is gelukkig helemaal aan te passen.

quote:
Op maandag 6 september 2010 16:24 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

De Multitasking is wel beperkt. Alleen maar bij Third-party apps die ontwikkeld zijn voor iOS4 en ook nog aan speciale eisen voldoen.
En je hapt alleen maar op zinnen waar op je kan happen. De rest laat je achterwege en het is meteen: "APPLE HEEFT OOK MULTITASKING!!!111EINZ!11!!! EN EEN HELE GOEIE OOK!!!!1111"
pi_86130739
Ik ga morgen kijken, thanks.
pi_86131365
iPhone 4
640x960 pixels, 3.5 inch Retina display with a glass, scratch resistant cover
5-megapixel camera on the back with LED flash - HD video recording, 720p at 30 frames per second
VGA camera on the front to allow for self-potraits and FaceTime calls
the newly innovated iOS 4
multitasking,
Software audio controller that works with any background audio app, not just the iPod app
App store.

Galaxy S
4-inch, 480x800 pixel super-AMOLED color screen
5-megapixel camera mounted on the back. - no flash - no anti-shake filter - no video calling - HD
secondary camera on the front for making video calls
full multitasking
Android 2.1(2.2), with Samsung's TouchWiz UI overlaid

Processor is allebei dezelfde snelheid op hetzelfde framework.

- Verder is het touchscreen van de Apple gewoon beter en gebruikersvriendelijker.
- Misschien is de Galaxy erg goed nagemaakt, maar Apple is het Origineel en met de nieuwe modellen meestal voorloper met erg veel nieuwe snufjes.
- Persoonlijk vind ik Apple's scherm een veel mooiere kwaliteit hebben.
- Ze kunnen allebeide multi-tasking, alleen de Galaxy methode is CPU vriendelijker verder merk je als gebruiker geen verschil.

Kortom, allebeide telefoons zijn gewoon erg goed en zeer aan elkaar gewaagd. De iPhone is wat duurder, maar wel mooier afgewerkt en gebruiksvriendelijker en een mooier scherm.

Zo dat waren wat gegevens, mijn opinie en doe d'r mee wat je wilt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')