quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:58 schreef DeStentor het volgende:UPDATE :pOkee ik ben dus bij de winkel geweest waar ik wel kon kijken, wat me opviel is dat het verschil in schermgrootte
echt heel erg meevalt. En wat me ook opviel is dat al zijn het allebei android telefoons, het lijkt bijna een totaal verschillend OS. Ik vind de galaxy s er wat druk uitzien en de desire ook een beetje vol enzo. (waarschijnlijk omdat ik ios ben gewend)
verder vond ik het scherm van de desire echt stukken mooier, de galaxy s kon je duidelijk de pixels zien (van 30 cm) en bij de desire al veel minder maar dat kan ik natuurlijk fout hebben..
Oeeh die desire HD is echt mooi als ik zo de fotos zie, is er al iets bekend bij jullie? kan zelf niks vinden
Zoals het er nu uitziet, gaat de Desire "HD" ook gewoon een WVGA-resolutie (800x480) krijgen, maar dan in een 4,3" beeldscherm. De pixeldensiteit wordt in dat geval dus nog lager dan bij de Galaxy HD. Je kunt de Desire HD dus moeilijk HD noemen, aangezien het scherm dezelfde resolutie heeft als de 'gewone' Desire.
Ik heb vandaag een beetje met de Desire van mijn vader zitten spelen (is gister binnen gekomen) terwijl hij niet bij mijn iPad is weg te slaan, en ik vind het een steeds mooier apparaatje worden. Het voelt ietwat plastic aan vergeleken met mijn iPhone, maar wel heel degelijk en stevig. Het SLCD is helder, scherp en heeft mooie kleuren. En Logmein is echt een bruikbare app!
Natuurlijk zie ik niet genoeg redenen om te switchen, maar voor mensen die niet constant audiobooks luisteren en niet zoveel waarde hechten aan 3D-spellen, hebben met de HTC Desire echt een heel indrukwekkende smartphone in handen.
Just a smidgen behind the iPhone