Het instap model is vanaf 1150 euro. De specs tellen natuurlijk mee, maar als vormgever moet ik het toch hebben van het schermquote:Op maandag 6 september 2010 14:05 schreef Jerkmaine het volgende:
Ik weet dat Apples niet zo snel in waarde dalen, maar voor dit geld heb je een splinternieuwe 13" met heul betere specs. Vergeet niet dat dit het oude model is!
Geen idee eerlijk gezegd, na dit model kwam de Unibody.quote:
Late 2007.quote:
Ik vind het moeilijk daar mijn oordeel over te geven. Ik werk zelf jaren met apple computers en heb nooit iets te klagen gehad. Zo draai ik ook gewoon windows naast mijn OSX wat probleemloos gaat. Opslag van data doe ik extern en wat nodig is intern. Maar goed het is aan jou om te oordelen. Over de Asus of andere merken weet ik niet zoveel..quote:Op maandag 6 september 2010 16:39 schreef leolinedance het volgende:
Hmm, had bijna interesse gehad maar zag op internet dat ik voor 800 euro een nieuwe Asus laptop heb met 2.4 Ghz Core i5 processor en 1024 mb videogeheugen en een 2x zo grote harde schijf. Asus is toch ook een goed merk? Wat is het voordeel van deze 2e hands Apple tov. zo'n Asus?
Oke dank je. Windows draaien kan op zo'n Asus ook gewoon, dat is dus geen voordeel. OSX kan wel een voordeel zijn als je dit een fijn besturingssysteem vindt. Ik denk dat ik toch liever een goedkopere, snellere en nieuwe laptop met garantie prefereer boven een 2e hands Apple van bijna 3 jaar oud. Maar ik houd het in gedachte. Ik heb ook weinig ervaring met Asus maar lees er goede verhalen over op internet.quote:Op maandag 6 september 2010 16:45 schreef itrax het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk daar mijn oordeel over te geven. Ik werk zelf jaren met apple computers en heb nooit iets te klagen gehad. Zo draai ik ook gewoon windows naast mijn OSX wat probleemloos gaat. Opslag van data doe ik extern en wat nodig is intern. Maar goed het is aan jou om te oordelen. Over de Asus of andere merken weet ik niet zoveel..
Die heb ik geprobeerd vast te leggen op de eerste foto. De deuk zit vlak onder het schroefje.quote:Op maandag 6 september 2010 17:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke dank je. Windows draaien kan op zo'n Asus ook gewoon, dat is dus geen voordeel. OSX kan wel een voordeel zijn als je dit een fijn besturingssysteem vindt. Ik denk dat ik toch liever een goedkopere, snellere en nieuwe laptop met garantie prefereer boven een 2e hands Apple van bijna 3 jaar oud. Maar ik houd het in gedachte. Ik heb ook weinig ervaring met Asus maar lees er goede verhalen over op internet.
Heb je een foto van dat deukje?
Ben je nou serieus?quote:Op maandag 6 september 2010 16:39 schreef leolinedance het volgende:
Hmm, had bijna interesse gehad maar zag op internet dat ik voor 800 euro een nieuwe Asus laptop heb met 2.4 Ghz Core i5 processor en 1024 mb videogeheugen en een 2x zo grote harde schijf. Asus is toch ook een goed merk? Wat is het voordeel van deze 2e hands Apple tov. zo'n Asus?
Ja, bijvoorbeeld deze: http://www.kieskeurig.nl/(...)pecificaties/908362/quote:
Mac heeft zo te zien ook een Intel toch? Maar is goed hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:34 schreef Symphonic het volgende:
Voor het vergelijken van laptops hebben DIG
We gaan hier geen Intel VS Mac discussie houden.
Als je zulke vragen stelt kun je het beter bij een Windows laptop laten.quote:Op maandag 6 september 2010 16:39 schreef leolinedance het volgende:
Wat is het voordeel van deze 2e hands Apple tov. zo'n Asus?
Ga nou niet alweer lopen trollen.quote:Op maandag 6 september 2010 16:39 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:06 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Als je zulke vragen stelt kun je het beter bij een Windows laptop laten.
On-topic graag, dames.quote:
Je had er geen last van, door deze post van je staat dit topic nu iedere dag bovenaan in je MyATquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |