quote:Op maandag 6 september 2010 17:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
http://www.zylom.com/nl/d(...)m_campaign=gametitle
[..]
ik doe allemaal van dat soort spellen
heb er nu over de 400 van zylomZylom is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
whehee altijd baas boven baasquote:Op maandag 6 september 2010 17:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee idd
[..]
Ja1,5 week Spanje, in het huisje van opa van mn man, waar we gratis mogen vertoeven
Met zwembad enzo, en zee op 10km afstand
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe ist MPG?
Leuk he dat soort mensenquote:Op maandag 6 september 2010 18:17 schreef suikertaartje het volgende:
Een klant noemde mij vandaag een enorme trut![]()
Moet je niet doen![]()
Ik bleef veelzeggend stil.quote:Op maandag 6 september 2010 18:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Leuk he dat soort mensen![]()
En heb je iets gevats terug gezegd.
Sowieso toch, in mn nieuwe huis met taart en koffie/thee enzo?quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 18:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
whehee altijd baas boven baas
huisje van mn ouders in zuid italie![]()
geen zwembad maar dat maakt niet uit ik struikel wel het strand op![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu eerst even eten![]()
toppiequote:Op maandag 6 september 2010 18:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bleef veelzeggend stil.
En toen hing ze op.
Dat is maar ook het beste. Terugschelden heeft geen zin. En bovendien verlaag je je tot het niveau van de onbeschofte beller. Sommige mensen zijn gewoon ongemanierd.Ik heb een keer tegen een klant van ons gezegd die mij een enorme domme doos noemde gezegd dank u wel meneer en u ook een fijne dag verder. Dat kon hij niet zo waarderen een heeft een klacht ingediend tegen mij bij mijn leidingevende. Nu stond die klant erom bekend dat hij erg onsympthiek was. Een van onze kantoorpartners heeft ook een keer een niet zo leuk gesprek met hem gehad en hem na dit gesprek verteld dat wij geen intresse meer hadden in een zakelijke overeenkomst met hem.quote:Op maandag 6 september 2010 18:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bleef veelzeggend stil.
En toen hing ze op.
Eet smakelijk vast.quote:
ook dat maar ik heb binnenkort ook een date datequote:Op maandag 6 september 2010 18:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sowieso toch, in mn nieuwe huis met taart en koffie/thee enzo?![]()
Ja dat laatste zal het wel zijn denk ik.quote:Op maandag 6 september 2010 18:45 schreef Enfermera het volgende:
Vandaag trouwens bij de rondleiding hing een briefje in het lab, waar we ook een rondleiding kregen. Een zakje rode bloedcellen zou ¤175 kosten, een zakje bloedplaatjes zo'n ¤475... Ik geloof gewoon echt niet dat het meeste van dat geld opgaat aan het behandelen van dat bloed, dus scheiden van cellen en weet ik het wat![]()
Maar waar gaat het dan heen? Zogenaamd in de investering in gebouwen van Sanquin (bloedbank Nederland) en dan stiekem in de zak van de directeur?![]()
Hoezo niet aan de koffie die tijdens het wachten wordt gedronken?quote:Op maandag 6 september 2010 18:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat laatste zal het wel zijn denk ik.
Dat vermoedde ik ook al ja.quote:Op maandag 6 september 2010 18:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat laatste zal het wel zijn denk ik.
Kom op, hoeveel kost dat?quote:Op maandag 6 september 2010 18:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet aan de koffie die tijdens het wachten wordt gedronken?
Ik denk dat het meeste ook wel op gaat aan salarissen en misschien ook wel dat ze er onderzoeken van doenquote:Op maandag 6 september 2010 18:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik ook al ja.
[..]
Kom op, hoeveel kost dat?Volgens mij hebben ze jaarlijks een mega omzet. Dat gaat echt niet alleen op aan gebouwen, koffie & koeken.
nee dat geloof ik ook niet de directeur zal er wel een mooie dure auto van kopen hij zal echt niet rijden in een lelijke eend.quote:Op maandag 6 september 2010 18:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik ook al ja.
[..]
Kom op, hoeveel kost dat?Volgens mij hebben ze jaarlijks een mega omzet. Dat gaat echt niet alleen op aan gebouwen, koffie & koeken.
Ja maar toch denk ik dat de directeur ook een groot deel opstrijkt.quote:Op maandag 6 september 2010 18:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat het meeste ook wel op gaat aan salarissen en misschien ook wel dat ze er onderzoeken van doen
Daar zou ik niet van opkijkenquote:Op maandag 6 september 2010 18:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar toch denk ik dat de directeur ook een groot deel opstrijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |