SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op maandag 6 september 2010 16:14 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb me aangemeldt als nieuw CDA-kamerlid
Hey Enfermeraquote:Op maandag 6 september 2010 16:36 schreef Enfermera het volgende:
Middag![]()
![]()
Beetje brak. Gister avonddienst en vanochtend introcursus + cursus van het EPD wat in mijn ziekenhuis gebruikt wordt.![]()
Ferbieequote:
o.quote:Op maandag 6 september 2010 16:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ferbiee![]()
Haha, thanks!
Jullie zullen het donderdag zo'n 1,5 week zonder mij moeten stellen, dan zit ik namelijk met mijn ass in Spanje![]()
![]()
![]()
quote:
Yepquote:Op maandag 6 september 2010 16:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]1e dag van het schooljaar, in die zin?
quote:
Lekkerrrrrrrrquote:Op maandag 6 september 2010 16:51 schreef Ladylike het volgende:
Earl grey thee
ff genoeg koffie gehad
quote:Op maandag 6 september 2010 16:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lekker, vakantie
Ik ga zo maar eens koken denk ik.
Heb eigenlijk meer zin om op de bank te gaan hangen en een film op te zetten ofzoKindjes hebben al de hele tijd ruzie en erg gezellig is dat niet
Nee, kan ook zeggen dat t vermoeiend is en niet goed voor je huishoud-bui zeg maarquote:Op maandag 6 september 2010 16:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ben er wel aan toe ook.
Oh, das niet leuk. Ik ga ook maar eens koken ja
Koken is toch ook leuk?quote:Op maandag 6 september 2010 16:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lekker, vakantie
Ik ga zo maar eens koken denk ik.
Heb eigenlijk meer zin om op de bank te gaan hangen en een film op te zetten ofzoKindjes hebben al de hele tijd ruzie en erg gezellig is dat niet
Vakantiequote:Op maandag 6 september 2010 16:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ferbiee![]()
Haha, thanks!
Jullie zullen het donderdag zo'n 1,5 week zonder mij moeten stellen, dan zit ik namelijk met mijn ass in Spanje![]()
![]()
![]()
Koken is wel leuk, maar ruziënde kinderen zijn vermoeiend en heb dus veeeel minder zin dan normaalquote:
Earl Grey is best OK. Soms.quote:Op maandag 6 september 2010 16:51 schreef Ladylike het volgende:
Earl grey thee
ff genoeg koffie gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Aanpakken danquote:Op maandag 6 september 2010 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Koken is wel leuk, maar ruziënde kinderen zijn vermoeiend en heb dus veeeel minder zin dan normaal
quote:Op maandag 6 september 2010 17:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Earl Grey is best OK. Soms.
Ik heb het op Lowlands nog gehad, in de TheeTuin. Échte, losse thee![]()
.
Maroc thee vind ik ook wel lekker af en toe. Geeft ook lekkere koude theeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Nee iddquote:Op maandag 6 september 2010 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, kan ook zeggen dat t vermoeiend is en niet goed voor je huishoud-bui zeg maar
Jaquote:
heb je nog plek voor mij?quote:Op maandag 6 september 2010 17:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee idd
[..]
Ja1,5 week Spanje, in het huisje van opa van mn man, waar we gratis mogen vertoeven
Met zwembad enzo, en zee op 10km afstand
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe ist MPG?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |