Je weet wel dat die beesten de boel overnemen zo dra ze binnen zijn?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:20 schreef Avey het volgende:
Volgende week gaan we hem/haar ophalen
Ja, gewoon groene sla, tomaat, komkommer, radijs, balsamico.quote:
Vinden we niet ergquote:Op donderdag 9 september 2010 16:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je weet wel dat die beesten de boel overnemen zo dra ze binnen zijn?
Jawel, maar dan vinden we 2 weken wel maximaal om te vragen.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:46 schreef Alicey het volgende:
Niemand die voor ze kan zorgen tijdens je vakantie?
Oh, en iets anders leuks is je poesjes meenemen. Vanavond mogen we ze weer naar de dokter brengen. Dat betekent eerst een gevecht om ze in een kooi te krijgen en vervolgens op de weg er naar toe diep stereogejank wat ergens uit hun tenen komt. De dierenarts die alleen even wil kijken naar hun bek wordt dan vervolgens afgetuigd.quote:
Hmm ja, ik kan me voorstellen dat je dat niet zomaar doet.. Meer dan 2 weken is best wel lang idd.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jawel, maar dan vinden we 2 weken wel maximaal om te vragen.
Terwijl we eigenlijk langer weg willen
Daarom doen we eerst maar eens 1quote:Op donderdag 9 september 2010 16:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, en iets anders leuks is je poesjes meenemen. Vanavond mogen we ze weer naar de dokter brengen. Dat betekent eerst een gevecht om ze in een kooi te krijgen en vervolgens op de weg er naar toe diep stereogejank wat ergens uit hun tenen komt. De dierenarts die alleen even wil kijken naar hun bek wordt dan vervolgens afgetuigd.
Voor de rest zijn poesjes overigens lief, schattig en gezellig!
Dat zou het wel makkelijker maken ja.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:00 schreef lezzer het volgende:
Ik vind echt heel veel herkenning bij Alicey
We willen al niet naar de dierenarts vanwege de toer om ze daar te krijgen...
Dierenartsen zouden eigenlijk aan huis moeten komen voor katten
[dom]quote:Op donderdag 9 september 2010 16:17 schreef lezzer het volgende:
OMG, ik had m'n wireless schuifje niet goed staan.
Router, modem, pc, andere router, alles gereboot... is het een schuifje![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 9 september 2010 17:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Weet je al of het een kater of een poes is?
Ja, zie je, het ligt dus niet aan de leeftijdquote:Op donderdag 9 september 2010 17:03 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
[dom]
Ik had vandaag precies hetzelfde. Ik helemaal stressen omdat er geen verbindingen staan aangegeven, is het een of ander kutschuifje.
[/dom]
mMisschien gemaakt door een kerel die niet de beschikking had over genoeg vriendinnen om het te laten uitspelen?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:03 schreef lezzer het volgende:
Ja,dat vind ik een nadeel. Ik snap eigenlijk niet waarom dat is.
Nee, het is van een site waar je gewoon tekst in kunt vullen en dan krijg je een filmpje.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
mMisschien gemaakt door een kerel die niet de beschikking had over genoeg vriendinnen om het te laten uitspelen?
Een godheid hoort zijn naam altijdquote:Op donderdag 9 september 2010 20:10 schreef lezzer het volgende:
Godsamme waar is Wonderer als je 'm nodig hebt
Ja, daarom, ik dacht, ik probeer het gewoonquote:Op donderdag 9 september 2010 20:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een godheid hoort zijn naam altijd
Ik snap het nog niet. Ik ken het woord ook niet... Is dat dat de verkoper de prijs zelf opgeeft?quote:Op donderdag 9 september 2010 20:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Een advertentieplek,
Prijs type: Priceable Gratis Prijs bespreekbaar *
Toch raar dat zo'n woord dat toch eigenlijk best duidelijk is, zo wazig is.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:39 schreef lezzer het volgende:
Nou, dan wordt het dat. Toch bedankt
Ben ik toch nog nuttigquote:
De mijne doet datquote:Op donderdag 9 september 2010 17:00 schreef lezzer het volgende:
Dierenartsen zouden eigenlijk aan huis moeten komen voor katten
Dat valt gelukkig wel mee. Het ging best soepel gisteren. De hele sterke kater heb ik slechts onder licht protest in de kooi kunnen krijgen. Uiteraard vluchtte de poes daarna, maar na een "Ik zie de poes niet meer! Volgens mij heeft de poes zich verstopt! Nouja, dan gaan we wel zonder de poes naar de dierenarts!" geroepen te hebben en even gewacht te hebben kwam poes tevoorschijn en kon ik die ook alsnog inrekenen.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:53 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik had ook zo'n "cat from hell". Ik moest werkhandschoenen dragen om hem in het bakje te krijgen en nog zat ik onder de krassen.
Tjeempie! Da's inderdaad wel echt een kreng.quote:Bij de dierenarts aangekomen heb ik hem gewaarschuwd dat het geen makkelijke is. Zijn antwoord was: we zijn wel wat gewend, hoor. Ik gaf nog aan dat het misschien verstandig was om een assistente in de buurt te hebben, maar dat vond hij niet nodig. "Ze zijn altijd wel onder de indruk in de behandelkamer".
Hij deed het bakje ging open en 2 seconden later had de dierenarts een bijtwond en hing mijn "lieveling" in de lamellen en had hij een spoor van vernieling aangebracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |