Hoezo kunnen ze niet koken?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:18 schreef Vanyel het volgende:
Tering, dat bedenk je toch niet!
Geen wonder dat ze niet kunnen koken. Ze moeten eerst leren hoofdrekenen om een vagelijk idee van de te gebruiken hoeveelheden te krijgen
 Of wou je zeggen dat hutspot beter was?
 Of wou je zeggen dat hutspot beter was?  

Jamies food revolutionquote:Op woensdag 8 september 2010 21:23 schreef wonderer het volgende:
Hoezo kunnen ze niet koken?Of wou je zeggen dat hutspot beter was?

*toch wel trots*quote:Four other states -- New Hampshire, Massachusetts, Vermont and Connecticut -- allow gay marriage.

Jij wil een land dat vier tijdzones omspant afrekenen op het plaatsje dat toevallig het slechtste scoort?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jamies food revolution
En ik vind hutspot nou niet t beste dat Nederland aan culinair spul voortbrengt.

Ik heb zo'n vijf uur slaap gehad jaquote:Op woensdag 8 september 2010 21:41 schreef Vanyel het volgende:
Vandaag toevallig even wel.
Jij bent wel heel erg met je serieuze been uit bed gestapt vanmorgen geloof ik.

Ja, RPG'en. Van tien uur 's ochtends tot vijf uur 's nachts, aan een stuk doorquote:Op woensdag 8 september 2010 21:56 schreef Vanyel het volgende:
Dan hadden je moeie ogen waarschijnlijk wat moeite de knipoog te onderscheiden.
Kort geslapen omdat je iets beters te doen had hoop ik?
 Nou ja, minus het etentje. Hoewel het restaurant gratis WiFi had nam ik mijn laptop toch maar niet mee
 Nou ja, minus het etentje. Hoewel het restaurant gratis WiFi had nam ik mijn laptop toch maar niet mee  

Wij gaan vrijdag naar de fabriekquote:Op woensdag 8 september 2010 23:03 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb net 500 ml Ben&Jerry's Cookie Dough op. Dat was fijn.

Mijn maag is een bodemloze put.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wij gaan vrijdag naar de fabriek
Maar tering, zo'n hele emmer? Dat krijg ik niet weg..
 Ik heb eigenlijk al best weer wat trek.
  Ik heb eigenlijk al best weer wat trek. 

Ja, logisch, zo'n hoeveelheid koolhydraten, dan zakt je bloedspiegel meteen weerquote:Op woensdag 8 september 2010 23:20 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Mijn maag is een bodemloze put.Ik heb eigenlijk al best weer wat trek.
En ik wil ook naar de fabriek.
 Maar knap hoor. Mij lukt het niet.
 Maar knap hoor. Mij lukt het niet.

Toch wel weer zo'n 1150 kcal.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, logisch, zo'n hoeveelheid koolhydraten, dan zakt je bloedspiegel meteen weerMaar knap hoor. Mij lukt het niet.

Nog een reden waarom het mij niet lukt, ja, dat idee blijft nogal zeurenquote:

Of hem kennen, denk ikquote:

*moons lezzer*quote:

.
.

quote:Op donderdag 9 september 2010 09:33 schreef Vanyel het volgende:
Misschien de emoties van het prachtige goede doel?

Dank je!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:47 schreef lezzer het volgende:
Nou speciaal voor Vanyel dan:
Overigens valt het nu wel mee.
Maar, ik luister dus veel radio via nederland.fm en daar zit dat spotje dan voor de zender nu.

Dat dacht ik al. Ik dacht "ik moet dat meisje helpen, het wordt een regelrecht drama anders"quote:Op donderdag 9 september 2010 14:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dank je!
Zonder het zien van deze prachtige commercial was mijn leven niets waard geweest.

Je weet wel dat die beesten de boel overnemen zo dra ze binnen zijn?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:20 schreef Avey het volgende:
Volgende week gaan we hem/haar ophalen

Ja, gewoon groene sla, tomaat, komkommer, radijs, balsamico.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |