Ja ik ook.quote:Op maandag 6 september 2010 13:33 schreef Samzz het volgende:
Ik zou voor het sollicitatiegesprek gaan...
Adem in, adem uit.quote:
Wat is het probleem nu? Je kan toch gewoon mee op werkbezoek, ook al solliciteer je ondertussen op een andere functie?quote:Op maandag 6 september 2010 13:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ik ook.. Maar het probleem is misschien dat ik mijn contract nog neit heb getekend, op het moment dat mijn huidige baas wil dat mijn naam op een vliegticket komt te staan. Dus dat gaat elkaar misschien overlappen.
.
Bij jou ook gezien je UIquote:
De verbinding hier viel uit, maar geeft niet scheelt mij weer werkquote:
Lasterrrrr!quote:
Okay.quote:Op maandag 6 september 2010 13:40 schreef Samzz het volgende:
Wat is het probleem nu? Je kan toch gewoon mee op werkbezoek, ook al solliciteer je ondertussen op een andere functie?
Ik geloof er heul nix vanquote:Op maandag 6 september 2010 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lasterrrrr!
Ik ben bekeerd!
Gimme some pussy!
Dan zeg je gewoon dat je pas vanaf donderdag kan zeggen of je mee kan... ?quote:Op maandag 6 september 2010 13:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Okay.
Dit is het scenario:
Donderdag: Sollicitatiegesprek 2.
Volgende week: Ticket Zweden.
Week erna: Nieuw contract in 3e gesprek nieuwe baas.
Week erna: Huidige baas vertellen...hij boos dat ik ticket heb geboekt, ipv een collega.
Zoiets.
wie is Eels?quote:Op maandag 6 september 2010 13:44 schreef Telecaster het volgende:
Of het goedkoop is weet ik nog niet, maar vanavond ga ik in elk geval naar Eels.
quote:Op maandag 6 september 2010 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lasterrrrr!
Ik ben bekeerd!
Gimme some pussy!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt toch schijt aan alles?quote:Op maandag 6 september 2010 13:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Okay.
Dit is het scenario:
Donderdag: Sollicitatiegesprek 2.
Volgende week: Ticket Zweden.
Week erna: Nieuw contract in 3e gesprek nieuwe baas.
Week erna: Huidige baas vertellen...hij boos dat ik ticket heb geboekt, ipv een collega.
Zoiets.
Mark Everett.quote:
Vooral schijt aan jou.quote:Op maandag 6 september 2010 13:45 schreef Maanvis het volgende:
Jij hebt toch schijt aan alles?Dus kies de keuze die je het leukst vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |