abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 6 september 2010 @ 22:59:09 #51
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_86148199
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:56 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Hey, ik zit niet bij Defensie, maar m'n vriend wel, en ik had dus eigenlijk een vraag die jullie wellicht kunnen beantwoorden. Ik weet er namelijk ook niks over.

Mensen die nu (of nou ja, tenminste oktober eigenlijk) worden uitgezonden, waar kunnen ze dan naartoe gestuurd worden?
Grof gezegd!? Naar elk plekje op deze wereld waar ons parlement onze militairen wil hebben.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_86148416
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:59 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Grof gezegd!? Naar elk plekje op deze wereld waar ons parlement onze militairen wil hebben.
Ja, dat is wel heel grof gezegd. :P
Maar wat zijn de grotere kansen, als in, waar ze nu mensen heen sturen. Want ik weet niet waar ze nu militairen nodig hebben ofzo.
or maybe i'm just another megalomaniac.
pi_86148555
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:03 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:

[..]

Maar wat zijn de grotere kansen, als in, waar ze nu mensen heen sturen. Want ik weet niet waar ze nu militairen nodig hebben ofzo.
Is het niet handiger om dit aan jouw vriend te vragen? We weten ook niet precies wat hij doet etc. (niet dat ik je nu aanspoor om het te vertellen hoor), maar dat heeft mss wel invloed op waar hij heen gestuurd zou kunnen worden. Ondanks dat ze hier vast wel een educated guess kunnen geven, heeft hij misschien een nog betere.
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 6 september 2010 @ 23:06:51 #54
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_86148593
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:03 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:

[..]

Nu: Afghanistan

Binnenkort: Afrika
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 6 september 2010 @ 23:18:11 #56
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_86149105
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:15 schreef AchJa het volgende:

[..]

Verbeterd.
Als wij dat mogen bepalen wel. :Y

Indien de politiek de beslissende stem heeft gaan we sneller dan wij willen/kunnen. :{
pi_86149171
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:05 schreef EllaN het volgende:

[..]

Is het niet handiger om dit aan jouw vriend te vragen? We weten ook niet precies wat hij doet etc. (niet dat ik je nu aanspoor om het te vertellen hoor), maar dat heeft mss wel invloed op waar hij heen gestuurd zou kunnen worden. Ondanks dat ze hier vast wel een educated guess kunnen geven, heeft hij misschien een nog betere.
Hij slaapt en ik ben gewoon ongeduldig. Voor de echte zekerheid vraag ik het ook wel aan hem, maar een educated guess is op dit moment goed genoeg.. (:

--

En dank jullie. (:
Ik dacht het al.
or maybe i'm just another megalomaniac.
pi_86149532
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:18 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Als wij dat mogen bepalen wel. :Y

Indien de politiek de beslissende stem heeft gaan we sneller dan wij willen/kunnen. :{
Ik vraag het me af. Er wordt eerst een bezuiniging doorheen gerost die zijn weerga niet kent, dan gaan wij wonden likken en reorganiseren en dan gaan we naar Afrika om te laten zien dat we ons werk echt wel kunnen doen met een zak centen minder... Dan kan Den Haag weer roepen: "Zie je wel dat het kan!!!"
  maandag 6 september 2010 @ 23:45:46 #59
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_86150139
komt het eigelijk wel op neer ja...
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  maandag 6 september 2010 @ 23:48:42 #60
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_86150238
Ik heb het idee dat jullie je veel te veel focussen op dat hardlopen.

het is maar een keuringstestje, en elke gezonde normale gemiddelde Hollandse jongen en meid moet echt wel cluster 4 kunnen halen, met wat voorbereiding.

je kunt inmiddels veel beter met een goede rugzak en schoenen, dezelfde afstand of de helft, lopend afleggen met gewicht erbij....

de focus ligt namelijk totaal niet op dat hardlopen in de KL.
misschien 10 van de sportlessen in een heel jaar zijn gevuld met wat stukjes hardlopen erin.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_86150565
Ik loop recreatief en niet voor een keuring :@.
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 7 september 2010 @ 07:00:03 #62
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_86154118
Goeiemorgen :W
pi_86154120
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:48 schreef Pumatje het volgende:

het is maar een keuringstestje, en elke gezonde normale gemiddelde Hollandse jongen en meid moet echt wel cluster 4 kunnen halen, met wat voorbereiding.

je kunt inmiddels veel beter met een goede rugzak en schoenen, dezelfde afstand of de helft, lopend afleggen met gewicht erbij....

misschien 10 van de sportlessen in een heel jaar zijn gevuld met wat stukjes hardlopen erin.
Ik weet niet bij welk wapen dienstvlak jij zit maar bij 17-Charlie doen we minimaal eens in de week een rondje en word er juist veel waarde gehecht aan een goeie conditie. En dan zie je dat iedere normale gemiddelde Hollandse Jongen en Meid gewoon midden/achteraan loopt.

Ik heb het dan ook helemaal niet eens met bovenstaande opmerking. Ook omdat je juist in de amo spullen krijgt en getrained word in het lopen met rugzak. Dan ga je toch niet die dingen van te voren aanschaffen... :?
pi_86154230
Goodmeurning! :W

quote:
Op maandag 6 september 2010 23:48 schreef Pumatje het volgende:

Voor mij is het hardlopen eigenlijk meer conditie opbouwen, niet meer niet minder.

Ik snap je punt daar niet van hoor ;)
Er was eens....
pi_86154237
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 07:00 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Ik weet niet bij welk wapen dienstvlak jij zit maar bij 17-Charlie doen we minimaal eens in de week een rondje en word er juist veel waarde gehecht aan een goeie conditie. En dan zie je dat iedere normale gemiddelde Hollandse Jongen en Meid gewoon midden/achteraan loopt.

Ik heb het dan ook helemaal niet eens met bovenstaande opmerking. Ook omdat je juist in de amo spullen krijgt en getrained word in het lopen met rugzak. Dan ga je toch niet die dingen van te voren aanschaffen... :?
Beetje creatief zijn Braam!
Iedereen heeft wel een oude rugzak thuis liggen waar een kei in past! :D :')
Er was eens....
pi_86154519
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 07:00 schreef Braamyo het volgende:

[..]

17 Charlie zei je.. ga jij in december of april naar Curacao?
pi_86157389
:)
pi_86161925
afgekeurd omdat ik te weinig vrienden heb :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_86162058
:W
  dinsdag 7 september 2010 @ 13:36:25 #70
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_86162099
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:30 schreef m.k het volgende:
afgekeurd omdat ik te weinig vrienden heb :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:o

WTF :')
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 7 september 2010 @ 13:38:24 #71
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_86162155
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:30 schreef m.k het volgende:
:o Wat!?
pi_86162176
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:36 schreef Lotusss het volgende:

[..]

:o

WTF :')
ik had een domme kut psycholoog
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_86162336
Hij zei letterlijk tegen je "je hebt te weinig vrienden" ?
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
pi_86162484
zij zei dat ja bijna in dezelfde woorden zelfs
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 7 september 2010 @ 13:52:47 #75
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_86162586
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:49 schreef m.k het volgende:
zij zei dat ja bijna in dezelfde woorden zelfs
Heb je niet gezegd dat je zat vrienden op Fok! hebt? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')