Ja, wat kan ik er over zeggen. Heb eigenlijk alles gedaan met een nail art kwastje van ebay.. en tijdens het lakken foto's van het fruit op internet op gezocht om het zo goed mogelijk te laten lijken. Tis dat ik geen goede camera heb, anders had ik tutorials opgenomenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:43 schreef AmyGrace het volgende:
Ja, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe je je fruitnagels gemaakt hebt!En thanks! Ik denk ook dat ik dit kleurtje eerder zat zal zijn dan andere lakjes, maar t'is weer eens wat anders
![]()
Jaaa! Voorals stash foto's van 400 lakjes maken me blij (en niet alleen omdat ik dan aan mijn vriend kan laten zien dat ik zo erg nog niet ben..quote:
jouw nagels uit je UI zijn echt geniaalquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:51 schreef Y.fje het volgende:
[..]
Ja, wat kan ik er over zeggen. Heb eigenlijk alles gedaan met een nail art kwastje van ebay.. en tijdens het lakken foto's van het fruit op internet op gezocht om het zo goed mogelijk te laten lijken. Tis dat ik geen goede camera heb, anders had ik tutorials opgenomen![]()
[..]
Jaaa! Voorals stash foto's van 400 lakjes maken me blij (en niet alleen omdat ik dan aan mijn vriend kan laten zien dat ik zo erg nog niet ben..)
qft!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jouw nagels uit je UI zijn echt geniaal
UIt m'n... uhm.. wat? Vergeef me.. ben nieuw hier..quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
jouw nagels uit je UI zijn echt geniaal
UI = usericon, avatar dus idd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:58 schreef Y.fje het volgende:
[..]
UIt m'n... uhm.. wat? Vergeef me.. ben nieuw hier..bedoel je mn avater, zeg maar?
Jij moet roze gewoon nog leren waarderen. Komt goed!quote:
Aha! Welke lakken heb je gebruikt bij de sinaasappelnagel?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:51 schreef Y.fje het volgende:
[..]
Ja, wat kan ik er over zeggen. Heb eigenlijk alles gedaan met een nail art kwastje van ebay.. en tijdens het lakken foto's van het fruit op internet op gezocht om het zo goed mogelijk te laten lijken. Tis dat ik geen goede camera heb, anders had ik tutorials opgenomen![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:58 schreef Y.fje het volgende:
[..]
UIt m'n... uhm.. wat? Vergeef me.. ben nieuw hier..bedoel je mn avater, zeg maar?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:02 schreef Y.fje het volgende:
Aha, dat dus. Nou, maar even een iets groter plaatje dan
Mn nageltjes zijn daar iets korter dan nu.. vind alleen mn duim niet mooi..
[ afbeelding ]
tofheid!quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:02 schreef Y.fje het volgende:
[ afbeelding ]
Bij jou staat dit echt eindeloos mooi!quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:47 schreef AmyGrace het volgende:
Hello!
Zo even een beetje teruglezen en foto's kijkenIk zal eerst zelf een foto posten
![]()
Essie Body Language
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:02 schreef Y.fje het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb je er wel meer dan 1 per kleur nodig hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:19 schreef beautyfreak het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat stiekem wel al kan, zit al over de vierhonderd nagellakjes, en ik stop nooit =(
Jawel, alleen willen we nu wel een tutorialquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:11 schreef Y.fje het volgende:
@ Stormqueen, Mirjam & Joysa, dank jullie wel, vind het echt heel leuk dat jullie m tof vinden.. en hij was zooo simpel te maken. (Dat moet ik er natuurlijk niet bij zeggen..)
OMG, dit is echt super gaaf!!!! Zo mooiquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:02 schreef Y.fje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk! Goedkoop, daar hou ik vanquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:09 schreef Y.fje het volgende:
@ ArmyGrace
Eventjes uit mn hoofd.. schrijf t nooit op (in de hoop dat ik t wel onthoud) maar zou ik miss toch beter kunnen gaan doen.
- als basislak heb ik Essence SYF in sunshine 4ever gebruikt
- daarna t wit, gewoon n simpele french manice white van de etos
- het donker oranje randje is ook n lakje van de etos, al een ouwe, alleen n nummer
- en tenslotte heb ik met een oranje neon lakje van de action (zo'n pakje met 6 lakjes) een randje langs het wit gemaakt
Oftewel, het was n goedkope nail art zo
Dank je!quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij jou staat dit echt eindeloos mooi!
Nee, dat mag je er niet bij zeggenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:11 schreef Y.fje het volgende:
@ Stormqueen, Mirjam & Joysa, dank jullie wel, vind het echt heel leuk dat jullie m tof vinden.. en hij was zooo simpel te maken. (Dat moet ik er natuurlijk niet bij zeggen..)
Ik vind het echt knap en ga het zeker een keer proberenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:23 schreef Y.fje het volgende:
Haha.. een step-for-step guide dan maar.. (misschien moet ik toch maar eens investeren in een goede camera)
Pak een donker paars, roze, oranje, gele, turquoise, lichtblauwe en donkerblauwe lak. Deze spons je in deze volgorde op je nagel. Ik heb dit gedaan met zo'n simpel geel/groen keukensponsje. Ik heb dan wel de groene laag eraf geknipt, waardoor je een geel stukje overhoud. Knip dit in driehoekjes.. vind ik altijd het makkelijkst om mee te werken. Je kunt ook een make-up sponsje gebruiken. Deze zijn alleen compacter (minder luchtige spons zeg maar) waardoor het kleuroverloop lastiger te maken is.
Het sponsen doen je nagel voor nagel, omdat als je een mooi verloop wil moeten de lakjes nog niet helemaal droog zijn. Je smeert dus de spons in met de lak die je wilt gebruiken, dan doe je dit op je nagel (hoe gedetailleerd kan ik hier over vertellen). Als de kleuren niet helemaal mooi overlopen kun je de kleur daarvoor nog even pakken, en er nogmaals overheen gaan..
Toen ik uitgesponst was heb ik met een zwart nail-art lakje (met zo'n striper brush) de palmboom getekend. Ik oefen altijd eerst n keertje op papier.. en dan op mn nagel. Ten slotte de topcoat natuurlijk.. en je hebt achteraf flink wat clean-up werk door dat sponsen.
Zoo.. duidelijk genoeg?Nu wil ik natuurlijk wel al jullie creaties zien..
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:23 schreef Y.fje het volgende:
Haha.. een step-for-step guide dan maar.. (misschien moet ik toch maar eens investeren in een goede camera)
Pak een donker paars, roze, oranje, gele, turquoise, lichtblauwe en donkerblauwe lak. Deze spons je in deze volgorde op je nagel. Ik heb dit gedaan met zo'n simpel geel/groen keukensponsje. Ik heb dan wel de groene laag eraf geknipt, waardoor je een geel stukje overhoud. Knip dit in driehoekjes.. vind ik altijd het makkelijkst om mee te werken. Je kunt ook een make-up sponsje gebruiken. Deze zijn alleen compacter (minder luchtige spons zeg maar) waardoor het kleuroverloop lastiger te maken is.
Het sponsen doen je nagel voor nagel, omdat als je een mooi verloop wil moeten de lakjes nog niet helemaal droog zijn. Je smeert dus de spons in met de lak die je wilt gebruiken, dan doe je dit op je nagel (hoe gedetailleerd kan ik hier over vertellen). Als de kleuren niet helemaal mooi overlopen kun je de kleur daarvoor nog even pakken, en er nogmaals overheen gaan..
Toen ik uitgesponst was heb ik met een zwart nail-art lakje (met zo'n striper brush) de palmboom getekend. Ik oefen altijd eerst n keertje op papier.. en dan op mn nagel. Ten slotte de topcoat natuurlijk.. en je hebt achteraf flink wat clean-up werk door dat sponsen.
Ik kan niet sponsenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:23 schreef Y.fje het volgende:
Pak een donker paars, roze, oranje, gele, turquoise, lichtblauwe en donkerblauwe lak. Deze spons je in die volgorde op je nagel. Ik heb dit gedaan met zo'n simpel geel/groen keukensponsje. Ik heb dan wel de groene laag eraf geknipt (hier komen van die groene pluisjes vanaf), waardoor je een geel stukje overhoud. Knip dit in driehoekjes.. vind ik altijd het makkelijkst om mee te werken. Je kunt ook een make-up sponsje gebruiken. Deze zijn alleen compacter (minder luchtige spons zeg maar) waardoor het kleuroverloop lastiger te maken is.
Het sponsen doe je nagel voor nagel, omdat als je een mooi verloop wil moeten de lakjes nog niet helemaal droog zijn. Je smeert dus de spons in met de lak die je wilt gebruiken, dan doe je dit op je nagel (hoe gedetailleerd kan ik hier over vertellen). Als de kleuren niet helemaal mooi overlopen kun je de kleur daarvoor nog even pakken, en er nogmaals overheen gaan..
Wat wil je me aan doen?quote:
Oh wat tof!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:02 schreef Y.fje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort kunstwerken kan ik ook niet hoor. Maar lakken met links is een kwestie van vaak doen. En ik ben echt zo ontzettend niet linkshandig en toch smeer ik er tegenwoordig nauwelijks meer wat naast.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wat tof!!Echt geweldig mooi
Maar eh, als jullie dit zelf doen (toch?) hoe doe je dan bijv je rechterhand als je rechtshandig bent? Ik heb al moeite met netjes gewoon lakken met links
Maar neem nou die keurige lijntjes van zoeperzazke! Dat is al een prestatie met je dominante hand, ik kan me niet voorstellen dat dat net zo geweldig wordt met je niet-dominante hand. Tenzij je dat dus idd heel vaak oefent misschienquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:17 schreef mirannie het volgende:
Dit soort kunstwerken kan ik ook niet hoor. Maar lakken met links is een kwestie van vaak doen. En ik ben echt zo ontzettend niet linkshandig en toch smeer ik er tegenwoordig nauwelijks meer wat naast.
Dat is gestempeld dat is wat makkelijker met je niet-dominante hand.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar neem nou die keurige lijntjes van zoeperzazke! Dat is al een prestatie met je dominante hand, ik kan me niet voorstellen dat dat net zo geweldig wordt met je niet-dominante hand. Tenzij je dat dus idd heel vaak oefent misschien
Konad = stempel dusquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben duidelijk niet thuis in de terminologie. Ik was echt heel erg onder de indruk(nog steeds wel hoor, zelfs stempelend lijkt het me moeilijk
)
haha, stempelen is echt niet heel moeilijk. In het begin kun je moeite hebben om de stempel recht op je nagel te plaatsen (ik heb daar nog steeds moeite mee, maar ik ben lompquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben duidelijk niet thuis in de terminologie. Ik was echt heel erg onder de indruk(nog steeds wel hoor, zelfs stempelend lijkt het me moeilijk
)
zelfs ik kan hetquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:21 schreef Isabeau het volgende:
)
*leest dit handenwapperend en denkt 'dit spulletje had je een paar uur terug toch gekocht doos!'*quote:Op donderdag 9 september 2010 22:12 schreef trovey het volgende:
Waar zijn mijn droogdruppels^! &*@#$%%^%$%![]()
Ik kan er niet tegen als ik iets niet kan vinden (zeker niet als ik het een vaste plek heb gegeven om het niet kwijt te raken)
Ik zet alles klaar voordat ik ga beginnen dat is best makkelijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:37 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
*leest dit handenwapperend en denkt 'dit spulletje had je een paar uur terug toch gekocht doos!'*![]()
Het flesje zit in mijn handtas en grabbelen door alle troep in mijn tas ruineert mijn nagels....
Dat doe ik meestal ook... Ben chaotisch vandaag. Essence lakjes mag je van mij best laten liggen (eindigen in je stash ook als blijven liggers) maar Catriesjes laten liggen snap ik niet zo!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik zet alles klaar voordat ik ga beginnen dat is best makkelijk
Ik heb met de nieuwe Essence en Catrice lakjes in mijn handen gestaan vanmiddag en niets gekocht goed he![]()
Genoeg is genoeg en zo speciaal waren ze ook weer nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal ook... Ben chaotisch vandaag. Essence lakjes mag je van mij best laten liggen (eindigen in je stash ook als blijven liggers) maar Catriesjes laten liggen snap ik niet zo!![]()
Die catrices vond ik niet zo. Alleen die groen, maar ik ben over het algemeen niet zo van de groene kleuren, alleen Jade is the new black. Die Essences heb ik er één van meegenomen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal ook... Ben chaotisch vandaag. Essence lakjes mag je van mij best laten liggen (eindigen in je stash ook als blijven liggers) maar Catriesjes laten liggen snap ik niet zo!![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:47 schreef AmyGrace het volgende:
Hello!
Zo even een beetje teruglezen en foto's kijkenIk zal eerst zelf een foto posten
![]()
Essie Body Language
[ link | afbeelding ]
Leukquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:02 schreef Y.fje het volgende:
[ afbeelding ]
Ken het merk niet maar het zijn mooie kleurtjes.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:34 schreef Linnie20v het volgende:
Wibo # 63
[ afbeelding ]
Wibo #49
[ afbeelding ]
Heel subtiel en helemaal mijn smaak. Nu moet ik nog leren te stempelen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb mn aller-allereerste echte Konad gedaanOm te oefenen met een heel licht kleurtje op naakte nagels. Hij's wel schattig he?
(sorry voor droge riempjes, en nee geen bloed maar roze lak-restantjes
)
H&M Get a rose 4 me
[ afbeelding ]
Ben ik toch niet de enige.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:37 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
*leest dit handenwapperend en denkt 'dit spulletje had je een paar uur terug toch gekocht doos!'*![]()
Het flesje zit in mijn handtas en grabbelen door alle troep in mijn tas ruineert mijn nagels....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |