Dat is schattig.quote:Op maandag 6 september 2010 01:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben heel kort boos, maar wel heel fel. En daarna voel ik me altijd schuldig en word ik boos op mezelf.
Trusten,quote:Op maandag 6 september 2010 01:52 schreef Avey het volgende:
Ik ga maar eens pitten, morgen weer college
slaap lekkerquote:Op maandag 6 september 2010 01:52 schreef Avey het volgende:
quote:Op maandag 6 september 2010 01:52 schreef Avey het volgende:
mijn wekker gaat weer om 6 uurquote:Op maandag 6 september 2010 01:53 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Bij mij staat er morgenochtend tussen 8:30 en 09:00 een woningbouwmeneer op de stoep.
quote:Op maandag 6 september 2010 01:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is schattig.+O
En ik was te laat.
dat heb ik idd ook.quote:Op maandag 6 september 2010 01:53 schreef Myraela het volgende:
Ik vergeef mensen ook heel snel. Als ze mij op wat voor manier dan ook "pijn" doen, zou ik dat heel snel vergeven omdat ik het maar ben. Zodra ze mijn moeder of vrienden "pijn" doen, kan ik me daar heel moeilijk overheen zetten.
Ja dat herken ik ook wel.quote:Op maandag 6 september 2010 01:53 schreef Myraela het volgende:
Ik vergeef mensen ook heel snel. Als ze mij op wat voor manier dan ook "pijn" doen, zou ik dat heel snel vergeven omdat ik het maar ben. Zodra ze mijn moeder of vrienden "pijn" doen, kan ik me daar heel moeilijk overheen zetten.
Dat is nog 4 uur en 5 minuten.quote:Op maandag 6 september 2010 01:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn wekker gaat weer om 6 uur
zo ben ik ook...quote:Op maandag 6 september 2010 01:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was een keertje tegen een vriendin te keer gegaan over iets onbenulligs. Daarna voelde ik me zo schuldig dat ik de hele nacht niet heb geslapen en de ochtend daarna met tranen in mijn ogen mijn excuses heb aangeboden. En zij zat er al niet meer mee omdat ze wist dat ik zo niet was.
Hup, ga slapen dan.quote:Op maandag 6 september 2010 01:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn wekker gaat weer om 6 uur
Trusten.quote:Op maandag 6 september 2010 01:57 schreef iBenny het volgende:
Het was weer gezellig
Maar ik ga nu maar slapen.... tot morgen
slaap lekkerquote:Op maandag 6 september 2010 01:57 schreef iBenny het volgende:
Het was weer gezellig
Maar ik ga nu maar slapen.... tot morgen
Ja maar dat doe je ook wel redelijk zelf.quote:Op maandag 6 september 2010 01:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het vervelende is dat ik een echt nachtmens ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |