Dat, maar stel jezelf de vraag: wouden de goden dit op deze manier?quote:Op maandag 6 september 2010 01:20 schreef Myraela het volgende:
Ik zie het nut niet van trouwen. Het maakt het uit elkaar gaan alleen maar lastig.
Wouden?quote:Op maandag 6 september 2010 01:21 schreef Floxcie het volgende:
Dat, maar stel jezelf de vraag: wouden de goden dit op deze manier?
As if.quote:Op maandag 6 september 2010 01:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
'zekerheid' dat je bij elkaar blijft....
Inderdaadquote:Op maandag 6 september 2010 01:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Wouden?
En 'goden' zijn een verzinsel van de mens.
En zo is het. Van dat geld hadden we ook een sportwagen kunnen kopen voor mijquote:Op maandag 6 september 2010 01:27 schreef Brennie het volgende:
Ik zie ook geen voordelen.Het is slechts een hoop geld dat je in 1 dag weggooid.
quote:Op maandag 6 september 2010 01:27 schreef vosss het volgende:
[..]
En zo is het. Van dat geld hadden we ook een sportwagen kunnen kopen voor mij
Zullen we dan maar gewoon neuken insteadquote:Op maandag 6 september 2010 01:29 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik zou bijna vragen of je met me wilt trouwen
, maar daar doen we dus niet aan.
![]()
Echt waar?quote:Op maandag 6 september 2010 01:28 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het helemaal erg als ik van vriendinnen van rond de 18 ineens hoor dat ze verloofd zijn.
Dat is inderdaad helemaal verschrikkelijk. Trouwen sowieso al, maar dan op die leeftijdquote:Op maandag 6 september 2010 01:28 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het helemaal erg als ik van vriendinnen van rond de 18 ineens hoor dat ze verloofd zijn.
Ja, wat is dat dan? Is dat weer "in" ofzo, net als galafeesten op de middelbare school. *rilll Ben zo blij dat ik voor die tijd er al vanaf was.quote:Op maandag 6 september 2010 01:28 schreef Myraela het volgende:
Is nog gratis ook.quote:Op maandag 6 september 2010 01:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Zullen we dan maar gewoon neuken instead
Ja dan doe je het natuurlijk wel op maandagochtend zonder poespas. Misschien een gebakje bij de La Place...quote:Op maandag 6 september 2010 01:29 schreef Crutch het volgende:
Even over dat belastingtechnisch voordeel he?
In hoeverre staat dat in verhouding met de duizenden euro's die gemiddeld aan een bruiloft worden uitgegeven?
Ringen: ca. ¤3000,-
Jurk: ca. ¤2500,-
Pak: ca. ¤500,-
Etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |