Ik heb 3 jaar lang een crush gehad op een Peter. Mag ik je piet noemen?quote:Op maandag 6 september 2010 00:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je bent precies als ik: ik ben ik en zo ben ik en niet anders
Ik denk namelijk dat je irl een heel tof wijf bent (excusez le mots) en ik denk ook niet dat je tegenvalt, en ik denk dat niemand uit deze SC tegenvalt. Volgens mij kunnen we redelijk lezen en schrijven met elkaar, alleen heet ik geen Sym (zo heet mijn paard) maar Peter, that's the only difference
Oeh, straks is het dezelfdequote:Op maandag 6 september 2010 00:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar lang een crush gehad op een Peter. Mag ik je piet noemen?
maak er maar Pé vanquote:Op maandag 6 september 2010 00:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar lang een crush gehad op een Peter. Mag ik je piet noemen?
Mijn tweede naam is daar een afleidsel vanquote:Op maandag 6 september 2010 00:42 schreef iBenny het volgende:
Ik zal dan ook maar bekennen dat ik Benny heet
En van Miauw, c_a, Zero, beider Patjens, crv, en dat was het denk ik.quote:Op maandag 6 september 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet de echte naam van Tha_Erik, Myr, Benny, en kaly.
Die van Bella wist ik ook maar die vergeet ik steeds..
Ik ga deze post opslaan op mijn harde schijf. Ik vergeet het steedsquote:Op maandag 6 september 2010 00:42 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn naam is Lisa. Maar dat wist de incrowd al.
Uit het OP plaatjes ken ik er 30quote:Op maandag 6 september 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet de echte naam van Tha_Erik, Myr, Benny, en kaly.
Die van Bella wist ik ook maar die vergeet ik steeds..
ook goedquote:Op maandag 6 september 2010 00:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Pé klinkt als Pi maar dan met een 'e'
Ik noem je wel Pa
Jezus.quote:
Ik wil ook graag mijn username veranderenquote:Op maandag 6 september 2010 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er weer ooit zo'n actie komt dat je voor geld je username kan aanpassen dan wil ik mijn Tha_ lozen.
Helaas is de username Erik al bezet.
Dat had ik ook wel bij jou verwacht.quote:
Ik ben nu erg gewend aan Sym...quote:Op maandag 6 september 2010 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er weer ooit zo'n actie komt dat je voor geld je username kan aanpassen dan wil ik mijn Tha_ lozen.
Helaas is de username Erik al bezet.
Die van jou is best oké toch? Misschien een beetje alsof je een applefanboy bentquote:Op maandag 6 september 2010 00:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil ook graag mijn username veranderen
Why?quote:Op maandag 6 september 2010 00:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel bij jou verwacht.
Daarom...quote:Op maandag 6 september 2010 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die van jou is best oké toch? Misschien een beetje alsof je een applefanboy bent.
Gewoon je foto en dan krijg ik daar associaties bij.quote:
Ik vind deze ook wel tof voor je. En ik vind de afkorting Symph leukquote:Op maandag 6 september 2010 00:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben nu erg gewend aan Sym...
En ik vind het beter klinken als mijn originele naam
en het erge is: dit hebben we al vaker gehad, en ik onthoud het verdomme niet.quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 00:47 schreef Graseter het volgende:
MEEEEH!!!
Ik voelde een tikje op mijn hoofd toen ik bijna sliep. Ik licht aan doen om te kijken wat het was, zag niets. Weer verder slapen. Voel ik even later op mijn arm iets kriebelen loopt er zo'n huisspin over mijn arm.Weg geschud weg gegaan even later verder gezocht. Kon hem niet vinden. Wil ik in mijn bed kruipen, looopt dat beest daar!
ja dat bedoel ik ook...quote:Op maandag 6 september 2010 00:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind deze ook wel tof voor je. En ik vind de afkorting Symph leuk.
quote:Op maandag 6 september 2010 00:47 schreef Graseter het volgende:
MEEEEH!!!
Ik voelde een tikje op mijn hoofd toen ik bijna sliep. Ik licht aan doen om te kijken wat het was, zag niets. Weer verder slapen. Voel ik even later op mijn arm iets kriebelen loopt er zo'n huisspin over mijn arm.Weg geschud weg gegaan even later verder gezocht. Kon hem niet vinden. Wil ik in mijn bed kruipen, looopt dat beest daar!
Held Martin Verkerk.quote:Op maandag 6 september 2010 00:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en het erge is: dit hebben we al vaker gehad, en ik onthoud het verdomme niet.
Kally vergeet ik nooit, vanwege Popstars
Wat denk je van mijn nachtrust.quote:Op maandag 6 september 2010 00:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Grote kans dat dit mij uren aan nachtrust kost
. Want nu voel ik het overal kriebelen.
klinkt beter alsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Welquote:Op maandag 6 september 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat hoef je dus niet te doen he.
Truth be told, ik geef weinig tot niks om je nachtrustquote:
Ook dat snap ik wel...quote:Op maandag 6 september 2010 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor mij niet meer, passé en voltooid verleden tijd
Good work. Dan past het dus.quote:Op maandag 6 september 2010 00:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon je foto en dan krijg ik daar associaties bij.
Wat is jou echte naam?quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 00:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Truth be told, ik geef weinig tot niks om je nachtrusten des te meer om de mijne
. En dat bedoel ik niet eens kwaad, maar als ik wakker moet gaan liggen omdat anderen wakker liggen dan kom ik nooit aan slapen toe
!!!
Wat is het dan? Patricia? Simone? Nance? Marie?quote:Op maandag 6 september 2010 00:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en het erge is: dit hebben we al vaker gehad, en ik onthoud het verdomme niet.
Kally vergeet ik nooit, vanwege Popstars
Henkjanquote:Op maandag 6 september 2010 00:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is het dan? Patricia? Simone? Nance? Marie?
Waarom wil je dat weten?quote:
Een kutwijfquote:Op maandag 6 september 2010 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij hebt dezelfde naam als mijn nichtje, maar gelukkig ben je haar niet
Het staat er tussenquote:Op maandag 6 september 2010 00:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou die 2de nemenquote:Op maandag 6 september 2010 00:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om je te stalken en om het altaar een naambordje te kunnen geven.quote:
We hebben het erover.quote:
Ja, eigenlijk dit dan, maar dat klinkt zo obsessief niet?quote:Op maandag 6 september 2010 00:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om je te stalken en om het altaar een naambordje te kunnen geven.
Hmm, daar heb ik ook deels last vanquote:
Ik dacht "snel doorposten naar de volgende pagina", maar ik heb sinds kort 999ppp dus er komt geen volgende pagina meerquote:
Oh, ik had nog niet echt gelezen ofzoquote:Op maandag 6 september 2010 00:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
We hebben het erover.Maar als je dat niet wil zeggen is het ook goed.
Wat een mooie naamquote:Op maandag 6 september 2010 00:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh, ik had nog niet echt gelezen ofzo
<-- Emily, niet origineel maar ach
Ach ik heb er al een paar, eentje meer of minder maakt niet uitquote:Op maandag 6 september 2010 00:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk dit dan, maar dat klinkt zo obsessief niet?
nee want dan zou jij ook kut zijn, en daarvoor vind ik je veel te lief..quote:Op maandag 6 september 2010 00:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien ben je toch echt mijn papa.
Ik ken er maar 1 en die is ook lesbisch.quote:Op maandag 6 september 2010 00:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een mooie naamKomt niet heul vaak voor in NL.
Mooie naamquote:Op maandag 6 september 2010 00:55 schreef Avey het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 september 2010 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ken er maar 1 en die is ook lesbisch.
Oh. Maar mijn familie is wel kut.quote:Op maandag 6 september 2010 00:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee want dan zou jij ook kut zijn, en daarvoor vind ik je veel te lief..
Ik vind Myraela ook lief. En haar username ook.quote:Op maandag 6 september 2010 00:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee want dan zou jij ook kut zijn, en daarvoor vind ik je veel te lief..
quote:Op maandag 6 september 2010 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ken er maar 1 en die is ook lesbisch.
Die wist ikquote:Op maandag 6 september 2010 00:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Erik.quote:Op maandag 6 september 2010 00:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Myraela ook lief. En haar username ook.
in dat geval is de kans heel grootquote:Op maandag 6 september 2010 00:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Maar mijn familie is wel kut.
Ik zie de link niet maar oké.quote:
quote:
Whehe. In het echt ben ik stom en hatelijkquote:
Zou leuk zijn als ik haar zou datenquote:Op maandag 6 september 2010 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ik snap er ook even niets van.
Zangeres heet ook Emilyquote:
Misschien ben je haar wel.quote:
doet me denken aan:quote:Op maandag 6 september 2010 00:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik geloof der niets van. Maar als je wil dat ik dat denk, zodat je zeker weet dat het irl meevalt wil ik dat wel voor je doen. zo lief vind ik je.quote:Op maandag 6 september 2010 00:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe. In het echt ben ik stom en hatelijk.
quote:Op maandag 6 september 2010 01:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik geloof der niets van. Maar als je wil dat ik dat denk, zodat je zeker weet dat het irl meevalt wil ik dat wel voor je doen. zo lief vind ik je.
no wayquote:Op maandag 6 september 2010 00:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe. In het echt ben ik stom en hatelijk.
Kut, zou zomaar kunnenquote:
Daar weet jij anders niets vanquote:
Gewoon masturberen? Ik zie het probleem niet.quote:
Straks is ze het inderdaad echt zelf. En dan zeg je nu zoietsquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 01:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon masturberen? Ik zie het probleem niet.
ben jij ooit niet bij een meet bij Prupke thuis geweest?quote:Op maandag 6 september 2010 01:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar weet jij anders niets van.
Ik wel ooit een stel gekend met dezelfde voornaam, was echt hilarischquote:
Dat zou pijnlijk zijnquote:Op maandag 6 september 2010 01:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Straks is ze het inderdaad echt zelf. En dan zeg je nu zoiets.
Ik zou mezelf doenquote:Op maandag 6 september 2010 01:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon masturberen? Ik zie het probleem niet.
whehehehequote:
Neen. Dat was denk ik die andere dude uit Eindhoven die soms op me lijktquote:Op maandag 6 september 2010 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben jij ooit niet bij een meet bij Prupke thuis geweest?
quote:Op maandag 6 september 2010 01:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik zou mezelf doen
* Aveycheckt eigen fotoboek
Ik zou mezelf ook doen.quote:Op maandag 6 september 2010 01:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik zou mezelf doen
Boh. Jouw foboquote:Op maandag 6 september 2010 01:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik zou mezelf doen
Ze is donker, dude.quote:Op maandag 6 september 2010 01:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Straks is ze het inderdaad echt zelf. En dan zeg je nu zoiets.
O negerdonker? Ik dacht donker kleur haar ofzo.quote:
Ik heb een hele heftige verkering gehad met een Heidi.quote:Op maandag 6 september 2010 01:02 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik wel ooit een stel gekend met dezelfde voornaam, was echt hilarisch
Zelf vonden ze het niet zo grappig
Eerste keer dat er bij jou remmingen zijn op dit gebiedquote:Op maandag 6 september 2010 01:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou mezelf ook doen.Ben blij daar nu voor uit te kunnen komen
Ja dat stond er net toch nog niet bij! Je probeerde wel te ninja-editen, maar mijn shaolinquote was snellerquote:
Een echte negerin, behoorlijk mannelijk looking ook.quote:Op maandag 6 september 2010 01:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O negerdonker? Ik dacht donker kleur haar ofzo.
HMquote:Op maandag 6 september 2010 01:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen. Dat was denk ik die andere dude uit Eindhoven die soms op me lijkt. Maar waarvan ik de naam kwijt ben.
Ja dat welquote:Op maandag 6 september 2010 01:05 schreef Avey het volgende:
[..]
Eerste keer dat er bij jou remmingen zijn op dit gebied
Die snap ik niet.quote:Op maandag 6 september 2010 01:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een hele heftige verkering gehad met een Heidi.
We leerden elkaar kennen in de sportschool en toen we elkaar voorstelden hebben we een urr bulderend van het lachen over de apparaten gehangen
Whatever. De plek op de pagina is ook niet gunstig als je 50 posts per pagina hebt.quote:Op maandag 6 september 2010 01:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat stond er net toch nog niet bij! Je probeerde wel te ninja-editen, maar mijn shaolinquote was sneller.
O een echte potpot. Die vind ik altijd eng.quote:Op maandag 6 september 2010 01:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een echte negerin, behoorlijk mannelijk looking ook.
Nee, niet diequote:
Ik moest googlenquote:
Ik ookquote:Op maandag 6 september 2010 01:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O een echte potpot. Die vind ik altijd eng.
Ze was wel heul aardig, maar echt potpot ja. Al kwam ze er niet zo enorm voor uit.quote:Op maandag 6 september 2010 01:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O een echte potpot. Die vind ik altijd eng.
quote:Op maandag 6 september 2010 01:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als jij op 110 woont, kun je dan ophouden met dat gekreun
Sorryquote:Op maandag 6 september 2010 01:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ging een keer met m'n vrienden een pottenbar in en er was zoeen angry pot die me echt heel eng aan zat te staren. De hele fokking tijd. Daar zal het wel van zijn.quote:
Jij heet Peter? Grappig dan idd, H&P.quote:Op maandag 6 september 2010 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zoek maar eens op Heidi en Peter
quote:Op maandag 6 september 2010 01:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:
Tja is ook niet echt mijn crowd...quote:Op maandag 6 september 2010 01:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ging een keer met m'n vrienden een pottenbar in en er was zoeen angry pot die me echt heel eng aan zat te staren. De hele fokking tijd. Daar zal het wel van zijn.
Nietquote:
2 dramaqueens, dat werkt altijdquote:
Hij woont in Groningen, alleen daarom al zou het nooit iets kunnen wordenquote:
Maakt me dat eigenlijk homofoobquote:
Nee, pure lipstick-lesbianquote:
Nee hoor, ik vind de Polen van hiernaast kut maar maakt me ztoch ook geen xenofoobquote:Op maandag 6 september 2010 01:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij woont in Groningen, alleen daarom al zou het nooit iets kunnen worden.
[..]
Maakt me dat eigenlijk homofoob?
Ik moest weer googlen, maarquote:
Dat kleine stukje?quote:Op maandag 6 september 2010 01:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij woont in Groningen, alleen daarom al zou het nooit iets kunnen worden.
Oh dat heb ik ook wel eens gehad. Ze was niet potpot, best knap eigenlijk, maar ze was iets te aanwezig. Ik ben achter mijn vriendje gaan staanquote:Op maandag 6 september 2010 01:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ging een keer met m'n vrienden een pottenbar in en er was zoeen angry pot die me echt heel eng aan zat te staren. De hele fokking tijd. Daar zal het wel van zijn.
quote:Op maandag 6 september 2010 01:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel eens gehad. Ze was niet potpot, best knap eigenlijk, maar ze was iets te aanwezig. Ik ben achter mijn vriendje gaan staan
Niet helemaal waar trouwens maar stereotypen zijn lekker makkelijk om je achter te verschuilenquote:
Symphonic komt van Symphonie en dat is mijn paardquote:Op maandag 6 september 2010 01:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij heet Peter? Grappig dan idd, H&P.
Goh, dat jij anders heet dan Symph, gek eigenlijk
Ik teken voor een leuke guy next doorquote:Op maandag 6 september 2010 01:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kleine stukje?
Jij hebt liever een buurjongen?
Ja, het is toch ook heerlijk om te doen alsof je een stereotype bent, hoef je ook niets uit te leggen.quote:Op maandag 6 september 2010 01:12 schreef Avey het volgende:
[..]
Niet helemaal waar trouwens maar stereotypen zijn lekker makkelijk om je achter te verschuilen
I knowzquote:Op maandag 6 september 2010 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Symphonic komt van Symphonie en dat is mijn paard![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 september 2010 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Opposites attract zeg maar.quote:Op maandag 6 september 2010 01:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
das toch heul nie zo'n gekke vraag?
Als ze net uit het land komt lijkt ze er niet eens opquote:Op maandag 6 september 2010 01:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
I knowzblijft een mooi prentkaartpaardje
Een stuk 'gebruikter' zeker?quote:Op maandag 6 september 2010 01:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ze net uit het land komt lijkt ze er niet eens op
waarom?quote:Op maandag 6 september 2010 01:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik teken voor een leuke guy next door.
Dat doe ik ook.quote:Op maandag 6 september 2010 01:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat doen hetero's wel vaak trouwens, "Oh, ik heb een vriend en die is ook vrijgezel en homo, misschien moeten jullie daten!" Alsof dat de enige criteria zijn.
Nee ik heb voor m'n leven wel genoeg uitleggen gedaan, elke keer weer als ik met een nieuwe groep mensen moet omgaan. Vermoeiendquote:Op maandag 6 september 2010 01:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, het is toch ook heerlijk om te doen alsof je een stereotype bent, hoef je ook niets uit te leggen.
Nou gewoon aan twee kanten hoor en als ie vrijstaand woont kan het even. lopen zijn.quote:Op maandag 6 september 2010 01:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
waarom?
Das toch een te klein gebied om te zoeken/vinden?
Niet?quote:Op maandag 6 september 2010 01:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat doen hetero's wel vaak trouwens, "Oh, ik heb een vriend en die is ook vrijgezel en homo, misschien moeten jullie daten!" Alsof dat de enige criteria zijn.
Nou ja wel een belangrijke toch?quote:Op maandag 6 september 2010 01:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, iets verder weg mag ook wel, maar ik zoek het echt niet om regelmatig naar uithoeken af te reizen.quote:Op maandag 6 september 2010 01:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
waarom?
Das toch een te klein gebied om te zoeken/vinden?
Oh fuck, dat doe ik ook altijd.quote:Op maandag 6 september 2010 01:15 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op maandag 6 september 2010 01:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Tuurlijk, maar het betekent niet dat ik met iedereen wil daten die aan die twee dingen voldoetquote:Op maandag 6 september 2010 01:17 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja wel een belangrijke toch?Voor mij wel at least...
Nu beeld ik me in dat je stiekem een hele grote behaarde homotrucker bent ofzo.quote:Op maandag 6 september 2010 01:16 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee ik heb voor m'n leven wel genoeg uitleggen gedaan, elke keer weer als ik met een nieuwe groep mensen moet omgaan. Vermoeiend
Die harige vrind met joekels van poten. Mijn bed staat onder het raam. Ik wil hier wegquote:Op maandag 6 september 2010 01:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb geen pagina's meer.
Sinds ik KLB doe staat alles op 999
Maar ook niet met iedereen die er niet aan voldoet, toch?quote:Op maandag 6 september 2010 01:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het betekent niet dat ik met iedereen wil daten die aan die twee dingen voldoet.
O die, die liep hier van de week door de kamer. Nu zit ie in de stofzuiger.quote:Op maandag 6 september 2010 01:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die harige vrind met joekels van poten. Mijn bed staat onder het raam. Ik wil hier weg![]()
Van de week liep er ook al eentje op het werk rond.
heb je ook wel een puntquote:Op maandag 6 september 2010 01:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, iets verder weg mag ook wel, maar ik zoek het echt niet om regelmatig naar uithoeken af te reizen.
quote:Op maandag 6 september 2010 01:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nu beeld ik me in dat je stiekem een hele grote behaarde homotrucker bent ofzo.
Whutquote:Op maandag 6 september 2010 01:18 schreef Avey het volgende:
[..]
Maar ook niet met iedereen die er niet aan voldoet, toch?
Mooie hondquote:Op maandag 6 september 2010 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* -Miauw-legt stofzuiger in bedquote:Op maandag 6 september 2010 01:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O die, die liep hier van de week door de kamer. Nu zit ie in de stofzuiger.
Die sukkel liep er echt op af en ik hoefde alleen maar de knop in te drukken
Pfff, ik bedoel je wilt ook niet met iemand daten die aan geen van de criteria voldoet, dus waarom dat niet alvast uit de weg hebben?quote:Op maandag 6 september 2010 01:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whut? Ik ben slecht in dubbele ontkenningen in zinnen
.
als je niet op zoek bent vind je ook vaak het snelstquote:Op maandag 6 september 2010 01:17 schreef Symphonic het volgende:
Ik vond mijn lief toen ik niet op zoek was
Dat moet dan een oude foto zijn.quote:Op maandag 6 september 2010 01:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We zijn een jaar op zoek geweest naar een passende halsband
Dan ben ik er zeker nog niet klaar voorquote:Op maandag 6 september 2010 01:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
als je niet op zoek bent vind je ook vaak het snelst
valt wel mee, hoewel de kleur wit momenteel niet te bekennen isquote:Op maandag 6 september 2010 01:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat moet dan een oude foto zijn.
half uurtje dus? Dan ga ik ook maarquote:Op maandag 6 september 2010 01:22 schreef Symphonic het volgende:
Nog een biertje en een peuk en dan ga ik naar bed
da kanquote:Op maandag 6 september 2010 01:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan ben ik er zeker nog niet klaar voor
Werkte voor mij!quote:Op maandag 6 september 2010 01:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ja, het niet op zoek zijn. Dat zou, als ik iedereen moet geloven die het tegen me zegt, echt heel effectief moeten werken
.
Nah, ik geloof wel dat je de juiste vanzelf tegenkomt. Maar als je jezelf opsluit in je kamer ofzo kom je ook niet ver.quote:Op maandag 6 september 2010 01:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ja, het niet op zoek zijn. Dat zou, als ik iedereen moet geloven die het tegen me zegt, echt heel effectief moeten werken
.
Ik had net een serie kutdates achter de rug, dus ik was er eigenlijk klaar mee..quote:Op maandag 6 september 2010 01:23 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Mja, die twee criteria zijn natuurlijk wel belangrijk, maar ik word zo moe om tegen mensen te moeten zeggen waarom ik niet wil daten met die vriend van zequote:Op maandag 6 september 2010 01:21 schreef Avey het volgende:
[..]
Pfff, ik bedoel je wilt ook niet met iemand daten die aan geen van de criteria voldoet, dus waarom dat niet alvast uit de weg hebben?
Ik ben ook niet op zoek, maar vind toch niks. Of ik kijk niet goed genoeg.quote:Op maandag 6 september 2010 01:23 schreef Tha_Erik het volgende:
.
internet?quote:Op maandag 6 september 2010 01:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, ik geloof wel dat je de juiste vanzelf tegenkomt. Maar als je jezelf opsluit in je kamer ofzo kom je ook niet ver.
ditte dusquote:Op maandag 6 september 2010 01:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, ik geloof wel dat je de juiste vanzelf tegenkomt. Maar als je jezelf opsluit in je kamer ofzo kom je ook niet ver.
je komt hier gewoon een paar maanden te laat mee godverdommequote:Op maandag 6 september 2010 01:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben ook niet op zoek, maar vind toch niks. Of ik kijk niet goed genoeg.
Hoezo?quote:Op maandag 6 september 2010 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je komt hier gewoon een paar maanden te laat mee godverdomme
Hahahaquote:Op maandag 6 september 2010 01:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal de laatste zijn om te ontkennen dat daar toffe mannen zitten.![]()
Haha.quote:Op maandag 6 september 2010 01:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nu ben ik gesettled en die doe ik niet meer weg...
Alsof Bella in jou geinteresseerd zou zijnquote:Op maandag 6 september 2010 01:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nu ben ik gesettled en die doe ik niet meer weg...
Ik heb zijn foto gezien en niet verkeerd voor iemand die veel ouder is dan mij.quote:Op maandag 6 september 2010 01:28 schreef Avey het volgende:
[..]
Alsof Bella in jou geinteresseerd zou zijn
Bella is heel lief irlquote:Op maandag 6 september 2010 01:28 schreef Avey het volgende:
[..]
Alsof Bella in jou geinteresseerd zou zijn
Wordt lesbischquote:Op maandag 6 september 2010 01:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Hmm, ik ben niet op zoek hoor. Ik ben nog aan het verwerken![]()
Ik haat ze...
quote:Op maandag 6 september 2010 01:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal de laatste zijn om te ontkennen dat daar toffe mannen zitten.![]()
Hmm nee maar ik ken mensen die een nogal desperate uitstraling krijgen en zich vastklampen.quote:Op maandag 6 september 2010 01:29 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik vind het stom dat je blijkbaar er niet naar mag zoeken, omdat je het dan niet vindt. Vind het zo'n hopeloze instelling. Want wanneer ben je er te hard naar op zoek? Als je hoopt dat je iemand tegenkomt? Ok, dan laat je de hoop varen dat je iemand tegenkomt (en dus berust je in het feit dat je alleen bent?). Mag je niet meer dromen van iemand hebben? Wil je het dan al te graag?
nee hoor, ik ben ook po zoek geweest. Had alleen de pech dat de verkeerde types mijn pad doorboordenquote:Op maandag 6 september 2010 01:29 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik vind het stom dat je blijkbaar er niet naar mag zoeken, omdat je het dan niet vindt. Vind het zo'n hopeloze instelling. Want wanneer ben je er te hard naar op zoek? Als je hoopt dat je iemand tegenkomt? Ok, dan laat je de hoop varen dat je iemand tegenkomt (en dus berust je in het feit dat je alleen bent?). Mag je niet meer dromen van iemand hebben? Wil je het dan al te graag?
Iedereen wil toch wel iemand.quote:Op maandag 6 september 2010 01:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee joh feminist, steek je beha in de brand, laat je poes groeien en klad dat ding op de Dam onder want die lijkt verdacht veel op een penis!quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 01:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee joh feminist, steek je beha in de brand, laat je poes groeien en klad dat ding op de Dam onder want die lijkt verdacht veel op een penis!
Ja ik lees net dat je je kans gemist hebtquote:Op maandag 6 september 2010 01:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bella is heel lief irl
Ik ben heel lief irl
Had zomaar gekund
Dat worden zal lastig gaan denk ik...en om het nou alleen om de lusten te doenquote:
Sa far, so good.quote:Op maandag 6 september 2010 01:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het gaat wel lekker tussen jullie, niet soms?![]()
natuurlijkquote:Op maandag 6 september 2010 01:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb dat soms ook gehad hoor, dan werd ik al verliefd als iemand iets aardigs zeiquote:Op maandag 6 september 2010 01:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iedereen wil toch wel iemand.
Het enige wat ik merk ik dat ik soms te snel verliefd wil zijn. En zelf verliefdheidgevoelens maak terwijl ik hem eigenlijk niet leuk vind. Dat klinkt weird.Maar ik kan het niet beter uitleggen.
Is er al, Socios en Myr.quote:Op maandag 6 september 2010 01:31 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja ik lees net dat je je kans gemist hebt
Jammer, ik zou een TAL romance wel leuk vinden
Sommige doen het allebeiquote:Op maandag 6 september 2010 01:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee joh feminist, steek je beha in de brand, laat je poes groeien en klad dat ding op de Dam onder want die lijkt verdacht veel op een penis!
Whehe, nee hoor ik ben 100% happy.quote:Op maandag 6 september 2010 01:31 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja ik lees net dat je je kans gemist hebt
Jammer, ik zou een TAL romance wel leuk vinden
Niets mis met de lustenquote:Op maandag 6 september 2010 01:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat worden zal lastig gaan denk ik...en om het nou alleen om de lusten te doen![]()
Oh.quote:
ik snap je maar al te goed (helaas)quote:Op maandag 6 september 2010 01:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het enige wat ik merk ik dat ik soms te snel verliefd wil zijn. En zelf verliefdheidgevoelens maak terwijl ik hem eigenlijk niet leuk vind. Dat klinkt weird.Maar ik kan het niet beter uitleggen.
O die gozer die ik op zijn bek wil slaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Ik wist niet dat ie zó erg was.quote:Op maandag 6 september 2010 01:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O die gozer die ik op zijn bek wil slaan.
Dat stomme gebagger van hem
Bagger, daar is mijn virtuele leven op gebouwd.quote:Op maandag 6 september 2010 01:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom nooit in KLB dus ik weet niks van gebagger.
ik snap precies wat je bedoeldquote:Op maandag 6 september 2010 01:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 september 2010 01:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat stomme gebagger van hemIk zeg telkens dat die naar ONZ moet gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar je zal hem irl wel mogen.
Ik heb flash gisteren wel een bitchslap gegeven.![]()
hij is wel ergquote:Op maandag 6 september 2010 01:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ie zó erg was.
Ik ook niet. Zou het wel graag willen.quote:Op maandag 6 september 2010 01:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook nog nooit iemand geslagen. Was zelfs een te groot watje om terug te slaan.
quote:Op maandag 6 september 2010 01:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat stomme gebagger van hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
$^%*(%$^$.quote:
I know.quote:Op maandag 6 september 2010 01:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg telkens dat die naar ONZ moet gaan.![]()
Maar je zal hem irl wel mogen.
Ik heb flash gisteren wel een bitchslap gegeven.
Heyquote:
Ik heb m'n zusje eens een flink mep verkocht. Zij mepte terug en toen stopten we maar want het deed fucking pijnquote:Op maandag 6 september 2010 01:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook nog nooit iemand geslagen. Was zelfs een te groot watje om terug te slaan.
Dat. Internethero's bestaan écht!quote:Op maandag 6 september 2010 01:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I know.
Bij meets vallen de mensen IRL eigenlijk altijd 300% mee
ik ookquote:Op maandag 6 september 2010 01:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen van beide hoor.quote:Op maandag 6 september 2010 01:40 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel momenten waarop ik serieus hele plannen maak om iemand iets aan te doen.Maar dat is meestal nog meer uit angst dan uit woede. Ben ik nu gek of gemeen?
Ik heb wel meerdere malen iemand geslagen.quote:
Dat is ook beter.quote:Op maandag 6 september 2010 01:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Tegenwoordig vind ik mezelf echt te goed en te intelligent om tot fysiek geweld over te gaan. Dan haal ik liever iemand met woorden onderuit.
Ik kom de laatste tijd niet in ruzies. Tenzij met mijn moeder, maar die zou ik nooit aanraken.quote:Op maandag 6 september 2010 01:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Tegenwoordig vind ik mezelf echt te goed en te intelligent om tot fysiek geweld over te gaan. Dan haal ik liever iemand met woorden onderuit.
quote:
ik een keer.quote:Op maandag 6 september 2010 01:38 schreef Tha_Erik het volgende:
precies...quote:Op maandag 6 september 2010 01:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Taalkutje.quote:
Zool. Ik denk ook niet dat ik me had kunnen beheersen.quote:Op maandag 6 september 2010 01:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik een keer.
Die reed 50 op een autoweg (max 100) in een dikke audi.
Ik haalde netjes in met mijn micra en op het moment dat ik naast hem zat gaf hij gas bij en bleef naast me.
Toen er een tegenligger aan kwam ik vol in de ankers en hij ook. Tussen mijn leven en zijn genot zat de dikte van een pakje bloei. Het gebeurde bij Schagen en ik was op weg naar Alkmaar, maar ik heb heb in Breukelen zijn kunstgebit in tweeën geslagen.
dat is genetisch bepaald, just like mequote:Op maandag 6 september 2010 01:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
precies...
Maar ik kom ook vrij weinig in zulke situaties terecht, gewoon omdat ik vrij moeilijk boos kan worden
De teloorgang van onze prachtige taal gaat jou niet aan het hart?quote:
dat heb ik allang opgegevenquote:Op maandag 6 september 2010 01:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De teloorgang van onze prachtige taal gaat jou niet aan het hart?
Prettige eigenschap. Maar als ik boos ben kun je beter een blokje om. Maar dan ben je ook al erg ver over de lijn heen.quote:Op maandag 6 september 2010 01:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is genetisch bepaald, just like me
Ik ben ook moeilijk echt boos te krijgen.quote:Op maandag 6 september 2010 01:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
precies...
Maar ik kom ook vrij weinig in zulke situaties terecht, gewoon omdat ik vrij moeilijk boos kan worden
zie je wel je bent echt mijn zoonquote:Op maandag 6 september 2010 01:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Prettige eigenschap. Maar als ik boos ben kun je beter een blokje om. Maar dan ben je ook al erg ver over de lijn heen.
Ik ook.quote:Op maandag 6 september 2010 01:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben ook moeilijk echt boos te krijgen.
quote:Op maandag 6 september 2010 01:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zie je wel je bent echt mijn zoon
wuuuut?quote:Op maandag 6 september 2010 01:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik een keer.
Die reed 50 op een autoweg (max 100) in een dikke audi.
Ik haalde netjes in met mijn micra en op het moment dat ik naast hem zat gaf hij gas bij en bleef naast me.
Toen er een tegenligger aan kwam ik vol in de ankers en hij ook. Tussen mijn leven en zijn genot zat de dikte van een pakje bloei. Het gebeurde bij Schagen en ik was op weg naar Alkmaar, maar ik heb heb in Breukelen zijn kunstgebit in tweeën geslagen.
Grammaticale fouten blijven toch. En een taal evolueert gelukkig ook.quote:Op maandag 6 september 2010 01:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De teloorgang van onze prachtige taal gaat jou niet aan het hart?
Ja dat ik ook. En heel veel andere emoties schiet ik ook makkelijk in (je bent een dramaqueen of niet hequote:
Ach die generatie is toch al verloren, de jeugd valt nog te redden!quote:
En die kudde huisdieren er nog bij.quote:Op maandag 6 september 2010 01:47 schreef Symphonic het volgende:
Godsamme ik heb al 6 kinderen maar het worden er hier met de minuut meer
kan ik helemaal niet zelfsquote:Op maandag 6 september 2010 01:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat ik ook. En heel veel andere emoties schiet ik ook makkelijk in (je bent een dramaqueen of niet he). Maar boos vind ik lastig, en boos blijven kan ik ook niet goed.
ook alquote:Op maandag 6 september 2010 01:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zie je wel je bent echt mijn zoon
quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 01:47 schreef Symphonic het volgende:
Nou, als ik de jeugd van nu zie schrijven, dan vrees ik het ergste. Dat is gewoon écht slecht!quote:Op maandag 6 september 2010 01:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach die generatie is toch al verloren, de jeugd valt nog te redden!
Irritatie is meer een stoort staat dan een emotiequote:Op maandag 6 september 2010 01:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat ik ook. En heel veel andere emoties schiet ik ook makkelijk in (je bent een dramaqueen of niet he). Maar boos vind ik lastig, en boos blijven kan ik ook niet goed.
Ik ben heel kort boos, maar wel heel fel. En daarna voel ik me altijd schuldig en word ik boos op mezelf.quote:Op maandag 6 september 2010 01:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet het wel de goede kant op evolueren natuurlijk.quote:Op maandag 6 september 2010 01:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Grammaticale fouten blijven toch. En een taal evolueert gelukkig ook.
ik krijg dr wel allemaal lieve broertjes en zusjes bijquote:Op maandag 6 september 2010 01:47 schreef Symphonic het volgende:
preciesquote:Op maandag 6 september 2010 01:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Even de frustratie eruit en klaar.
Papa.
preciesquote:Op maandag 6 september 2010 01:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |