Ik heb 3 jaar lang een crush gehad op een Peter. Mag ik je piet noemen?quote:Op maandag 6 september 2010 00:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je bent precies als ik: ik ben ik en zo ben ik en niet anders
Ik denk namelijk dat je irl een heel tof wijf bent (excusez le mots) en ik denk ook niet dat je tegenvalt, en ik denk dat niemand uit deze SC tegenvalt. Volgens mij kunnen we redelijk lezen en schrijven met elkaar, alleen heet ik geen Sym (zo heet mijn paard) maar Peter, that's the only difference
Oeh, straks is het dezelfdequote:Op maandag 6 september 2010 00:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar lang een crush gehad op een Peter. Mag ik je piet noemen?
maak er maar Pé vanquote:Op maandag 6 september 2010 00:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar lang een crush gehad op een Peter. Mag ik je piet noemen?
Mijn tweede naam is daar een afleidsel vanquote:Op maandag 6 september 2010 00:42 schreef iBenny het volgende:
Ik zal dan ook maar bekennen dat ik Benny heet
En van Miauw, c_a, Zero, beider Patjens, crv, en dat was het denk ik.quote:Op maandag 6 september 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet de echte naam van Tha_Erik, Myr, Benny, en kaly.
Die van Bella wist ik ook maar die vergeet ik steeds..
Ik ga deze post opslaan op mijn harde schijf. Ik vergeet het steedsquote:Op maandag 6 september 2010 00:42 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn naam is Lisa. Maar dat wist de incrowd al.
Uit het OP plaatjes ken ik er 30quote:Op maandag 6 september 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet de echte naam van Tha_Erik, Myr, Benny, en kaly.
Die van Bella wist ik ook maar die vergeet ik steeds..
ook goedquote:Op maandag 6 september 2010 00:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Pé klinkt als Pi maar dan met een 'e'
Ik noem je wel Pa
Jezus.quote:
Ik wil ook graag mijn username veranderenquote:Op maandag 6 september 2010 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er weer ooit zo'n actie komt dat je voor geld je username kan aanpassen dan wil ik mijn Tha_ lozen.
Helaas is de username Erik al bezet.
Dat had ik ook wel bij jou verwacht.quote:
Ik ben nu erg gewend aan Sym...quote:Op maandag 6 september 2010 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er weer ooit zo'n actie komt dat je voor geld je username kan aanpassen dan wil ik mijn Tha_ lozen.
Helaas is de username Erik al bezet.
Die van jou is best oké toch? Misschien een beetje alsof je een applefanboy bentquote:Op maandag 6 september 2010 00:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil ook graag mijn username veranderen
Why?quote:Op maandag 6 september 2010 00:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel bij jou verwacht.
Daarom...quote:Op maandag 6 september 2010 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die van jou is best oké toch? Misschien een beetje alsof je een applefanboy bent.
Gewoon je foto en dan krijg ik daar associaties bij.quote:
Ik vind deze ook wel tof voor je. En ik vind de afkorting Symph leukquote:Op maandag 6 september 2010 00:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben nu erg gewend aan Sym...
En ik vind het beter klinken als mijn originele naam
en het erge is: dit hebben we al vaker gehad, en ik onthoud het verdomme niet.quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 00:47 schreef Graseter het volgende:
MEEEEH!!!
Ik voelde een tikje op mijn hoofd toen ik bijna sliep. Ik licht aan doen om te kijken wat het was, zag niets. Weer verder slapen. Voel ik even later op mijn arm iets kriebelen loopt er zo'n huisspin over mijn arm.Weg geschud weg gegaan even later verder gezocht. Kon hem niet vinden. Wil ik in mijn bed kruipen, looopt dat beest daar!
ja dat bedoel ik ook...quote:Op maandag 6 september 2010 00:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind deze ook wel tof voor je. En ik vind de afkorting Symph leuk.
quote:Op maandag 6 september 2010 00:47 schreef Graseter het volgende:
MEEEEH!!!
Ik voelde een tikje op mijn hoofd toen ik bijna sliep. Ik licht aan doen om te kijken wat het was, zag niets. Weer verder slapen. Voel ik even later op mijn arm iets kriebelen loopt er zo'n huisspin over mijn arm.Weg geschud weg gegaan even later verder gezocht. Kon hem niet vinden. Wil ik in mijn bed kruipen, looopt dat beest daar!
Held Martin Verkerk.quote:Op maandag 6 september 2010 00:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en het erge is: dit hebben we al vaker gehad, en ik onthoud het verdomme niet.
Kally vergeet ik nooit, vanwege Popstars
Wat denk je van mijn nachtrust.quote:Op maandag 6 september 2010 00:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Grote kans dat dit mij uren aan nachtrust kost
. Want nu voel ik het overal kriebelen.
klinkt beter alsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Welquote:Op maandag 6 september 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat hoef je dus niet te doen he.
Truth be told, ik geef weinig tot niks om je nachtrustquote:
Ook dat snap ik wel...quote:Op maandag 6 september 2010 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor mij niet meer, passé en voltooid verleden tijd
Good work. Dan past het dus.quote:Op maandag 6 september 2010 00:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon je foto en dan krijg ik daar associaties bij.
Wat is jou echte naam?quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 00:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Truth be told, ik geef weinig tot niks om je nachtrusten des te meer om de mijne
. En dat bedoel ik niet eens kwaad, maar als ik wakker moet gaan liggen omdat anderen wakker liggen dan kom ik nooit aan slapen toe
!!!
Wat is het dan? Patricia? Simone? Nance? Marie?quote:Op maandag 6 september 2010 00:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en het erge is: dit hebben we al vaker gehad, en ik onthoud het verdomme niet.
Kally vergeet ik nooit, vanwege Popstars
Henkjanquote:Op maandag 6 september 2010 00:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is het dan? Patricia? Simone? Nance? Marie?
Waarom wil je dat weten?quote:
Een kutwijfquote:Op maandag 6 september 2010 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij hebt dezelfde naam als mijn nichtje, maar gelukkig ben je haar niet
Het staat er tussenquote:Op maandag 6 september 2010 00:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou die 2de nemenquote:Op maandag 6 september 2010 00:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om je te stalken en om het altaar een naambordje te kunnen geven.quote:
We hebben het erover.quote:
Ja, eigenlijk dit dan, maar dat klinkt zo obsessief niet?quote:Op maandag 6 september 2010 00:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om je te stalken en om het altaar een naambordje te kunnen geven.
Hmm, daar heb ik ook deels last vanquote:
Ik dacht "snel doorposten naar de volgende pagina", maar ik heb sinds kort 999ppp dus er komt geen volgende pagina meerquote:
Oh, ik had nog niet echt gelezen ofzoquote:Op maandag 6 september 2010 00:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
We hebben het erover.Maar als je dat niet wil zeggen is het ook goed.
Wat een mooie naamquote:Op maandag 6 september 2010 00:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh, ik had nog niet echt gelezen ofzo
<-- Emily, niet origineel maar ach
Ach ik heb er al een paar, eentje meer of minder maakt niet uitquote:Op maandag 6 september 2010 00:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk dit dan, maar dat klinkt zo obsessief niet?
nee want dan zou jij ook kut zijn, en daarvoor vind ik je veel te lief..quote:Op maandag 6 september 2010 00:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien ben je toch echt mijn papa.
Ik ken er maar 1 en die is ook lesbisch.quote:Op maandag 6 september 2010 00:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een mooie naamKomt niet heul vaak voor in NL.
Mooie naamquote:Op maandag 6 september 2010 00:55 schreef Avey het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 september 2010 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ken er maar 1 en die is ook lesbisch.
Oh. Maar mijn familie is wel kut.quote:Op maandag 6 september 2010 00:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee want dan zou jij ook kut zijn, en daarvoor vind ik je veel te lief..
Ik vind Myraela ook lief. En haar username ook.quote:Op maandag 6 september 2010 00:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee want dan zou jij ook kut zijn, en daarvoor vind ik je veel te lief..
quote:Op maandag 6 september 2010 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ken er maar 1 en die is ook lesbisch.
Die wist ikquote:Op maandag 6 september 2010 00:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Erik.quote:Op maandag 6 september 2010 00:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Myraela ook lief. En haar username ook.
in dat geval is de kans heel grootquote:Op maandag 6 september 2010 00:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Maar mijn familie is wel kut.
Ik zie de link niet maar oké.quote:
quote:
Whehe. In het echt ben ik stom en hatelijkquote:
Zou leuk zijn als ik haar zou datenquote:Op maandag 6 september 2010 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ik snap er ook even niets van.
Zangeres heet ook Emilyquote:
Misschien ben je haar wel.quote:
doet me denken aan:quote:Op maandag 6 september 2010 00:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik geloof der niets van. Maar als je wil dat ik dat denk, zodat je zeker weet dat het irl meevalt wil ik dat wel voor je doen. zo lief vind ik je.quote:Op maandag 6 september 2010 00:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe. In het echt ben ik stom en hatelijk.
quote:Op maandag 6 september 2010 01:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik geloof der niets van. Maar als je wil dat ik dat denk, zodat je zeker weet dat het irl meevalt wil ik dat wel voor je doen. zo lief vind ik je.
no wayquote:Op maandag 6 september 2010 00:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe. In het echt ben ik stom en hatelijk.
Kut, zou zomaar kunnenquote:
Daar weet jij anders niets vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |