quote:Op zondag 5 september 2010 23:13 schreef Evertjan het volgende:
IK WIL VOETBAL NIEUWS GEEN ANALYSE OVER EEN WEDSTRIJD VAN 2 MAANDEN GELEDEN!!!!!!!!!!
qft.quote:Op zondag 5 september 2010 23:15 schreef Evertjan het volgende:
IK WIL VOETBALNIEUWS GEEN ANALYSE OVER EEN WEDSTRIJD VAN 2 MAANDEN GELEDEN!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 5 september 2010 23:16 schreef Evertjan het volgende:
wat zou gijpie morgen over dit zeggen??
http://www.telegraaf.nl/p(...)rouw__.html?sn=prive
quote:Op zondag 5 september 2010 23:15 schreef Evertjan het volgende:
IK WIL VOETBALNIEUWS GEEN ANALYSE OVER EEN WEDSTRIJD VAN 2 MAANDEN GELEDEN!!!!!!!!!!
'Laat gaan joh, vind het wel iets leuks hebben'quote:Op zondag 5 september 2010 23:16 schreef Evertjan het volgende:
wat zou gijpie morgen over dit zeggen??
http://www.telegraaf.nl/p(...)rouw__.html?sn=prive
kledingwinkelquote:Op zondag 5 september 2010 23:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Weet iemand waar die trui van Hugo vandaan komt? Zal wel niet, maar het is te proberen
Kringloop winkel?quote:Op zondag 5 september 2010 23:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Weet iemand waar die trui van Hugo vandaan komt? Zal wel niet, maar het is te proberen
Hij heeft er geen controle over ..quote:Op zondag 5 september 2010 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
Goed Tom, kap dit onderwerp maar af.
Topquote:
Idd, het is alweer terugquote:Op zondag 5 september 2010 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft er geen controle over ..
quote:Op zondag 5 september 2010 23:23 schreef Drassss het volgende:
Wat een waardeloze aflevering was dit, ongelofelijk.
over een wedstrijd van 2 maanden geledenquote:Op zondag 5 september 2010 23:24 schreef marcodej het volgende:
Zo, ik heb geen voetbal gevolgd deze week, ik ben weer lekker bijgepraat.
Vond je het zo leuk?quote:Op zondag 5 september 2010 23:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Eigenlijk moet dit programma verder gaan op internet
Met Spaan erbij. Stelletje zakkenwassers.quote:Op zondag 5 september 2010 23:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
Borst en Mulder opflikkeren ouwe verzuurde rampenfondsen
Dat niet, maar vaak zie je dat de discussies nog niet over zijn.quote:
Ik heb niks nieuws meegekregen .. allemaal herhaling.quote:Op zondag 5 september 2010 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze reacties hier zijn van een ongelofelijke zuurgraad.
Geen enkele nuance.
Ik heb geboeid gekeken.
Beter ga je schilderen.quote:Op zondag 5 september 2010 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen enkele nuance.
Ik heb geboeid gekeken.
quote:Op zondag 5 september 2010 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen enkele nuance.
Ik heb geboeid gekeken.
quote:Op zondag 5 september 2010 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Reageer dan op een argument nerd: 'Ik heb niks nieuws meegekregen .. allemaal herhaling.'
Spijker -> kop.quote:Op zondag 5 september 2010 23:31 schreef maril het volgende:
Weet je wat het ergste is die Hugo en Jan ect ect die idealiseren het voetbal van vroeger. Terwijl het ned. elftal vroeger op sleeptouw werd genomen door jongens als Van Hanegem en Neeskens . Je zou voor de lol eens het wk wedstrijd van het ned. elftal terug moeten kijken ook in slomo herhaling tussen Brasilie en Nederland 1974. Neemt overigens niet weg dat de Jong die wedstrijd eruit had gemoeten. Maar dat vond iedereen.
De Jong had een standbeeld moeten krijgenquote:Op zondag 5 september 2010 23:31 schreef maril het volgende:
Weet je wat het ergste is die Hugo en Jan ect ect die idealiseren het voetbal van vroeger. Terwijl het ned. elftal vroeger op sleeptouw werd genomen door jongens als Van Hanegem en Neeskens . Je zou voor de lol eens het wk wedstrijd van het ned. elftal terug moeten kijken ook in slomo herhaling tussen Brasilie en Nederland 1974. Neemt overigens niet weg dat de Jong die wedstrijd eruit had gemoeten. Maar dat vond iedereen.
Hugo en Jan snappen niet dat je een WK finale ten kosten van alles moet winnen.quote:Op zondag 5 september 2010 23:56 schreef nikk het volgende:
Jan en Hugo hadden gelijk. Lost daarvan vond ik dit wel één van de meest boeiende afleveringen van SV.
Mag je geen kritiek hebben op winst of behaalde resultaten dan?quote:Op zondag 5 september 2010 23:58 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Hugo en Jan snappen niet dat je een WK finale ten kosten van alles moet winnen.
doe je niet met een rode kaart scoren (eigenlijk 2) voor redelijk zinloze overtredingen op het middenveldquote:Op zondag 5 september 2010 23:58 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Hugo en Jan snappen niet dat je een WK finale ten kosten van alles moet winnen.
quote:Op zondag 5 september 2010 23:56 schreef nikk het volgende:
Jan en Hugo hadden gelijk. Lost daarvan vond ik dit wel één van de meest boeiende afleveringen van SV.
quote:Op zondag 5 september 2010 23:55 schreef Wilskracht het volgende:
Jammer dat Robben in de finale niet de 1-0 had gemaakt hadden we dit gezeik niet gehad.
Je vindt Tom Egbers een geschikte presentator omdat hij de discussie uit de hand liet escaleren?quote:Op zondag 5 september 2010 23:26 schreef -er1k het volgende:
Fantastische uitzending. Jack Van Gelder; God hebbe zijn ziel, het liefst zo snel mogelijk.
Ik pleit voor Tom Egbers als de vaste presentator van dit programma. Debatleider die z'n snuit houdt en niet pedant loopt te doen.
Hij is heel matig, maar daardoor kon het wel lekker 'uit de hand' lopen.quote:Op maandag 6 september 2010 00:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je vindt Tom Egbers een geschikte presentator omdat hij de discussie uit de hand liet escaleren?
Dat levert tenminste gesprekken op. Er is nu op één avond SV meer gezegd dan in 3 seizoenen. Hugo Borst leefde ook een beetje op i.t.t. de borderliner die hij de afgelopen jaren leek.quote:Op maandag 6 september 2010 00:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je vindt Tom Egbers een geschikte presentator omdat hij de discussie uit de hand liet escaleren?
Met borderliners is het nooit saai aan tafel. Ik vind Borst meer een licht depressief persoon en volgens mij slikt hij ook al jaren prozac oid.quote:Op maandag 6 september 2010 00:16 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat levert tenminste gesprekken op. Er is nu op één avond SV meer gezegd dan in 3 seizoenen. Hugo Borst leefde ook een beetje op i.t.t. de borderliner die hij de afgelopen jaren leek.
Depresieveling dan.quote:Op maandag 6 september 2010 00:18 schreef Stirner het volgende:
[..]
Met borderliners is het nooit saai aan tafel. Ik vind Borst meer een licht depressief persoon en volgens mij slikt hij ook al jaren prozac oid.
Dat idee heb ik ook nog steeds. Die schop tegen Denemarken lijkt in de opperslomo dat zijn voeten als een soort langzaam ruimteschip komen aanvaren rechts in beeld richting de enkels van die Deen lijkt in de herhaling heeeeel erg. Kijk je de herhaling met heel de situatie zie je dat hij voor de bal gaat en net een fractie te laat is.quote:Op maandag 6 september 2010 00:10 schreef Wilskracht het volgende:
De overtreding van de Jong tegen Spanje was niet bewust.
De Jong gaat niet bewust rood pakken tegen spanje.
Zelfs Nigel de Jong is niet zo dom
Hij heeft een bril nodig hij schatte de situatie totaal verkeerd in en raakte Alonso op de borst.
Mischien heeft Davids nog een bril liggen.
We kunnen er gewoon beter vanuit gaan dat De Jong gewoon een lompe voetballer is, Die dus verkeerd inzet. Maar wel een paar miljoen euro daarvoor jaarlijks krijgt, tel je zeggingen zou ik zeggen.quote:Op maandag 6 september 2010 00:10 schreef Wilskracht het volgende:
De overtreding van de Jong tegen Spanje was niet bewust.
De Jong gaat niet bewust rood pakken tegen spanje.
Zelfs Nigel de Jong is niet zo dom
Hij heeft een bril nodig hij schatte de situatie totaal verkeerd in en raakte Alonso op de borst.
Mischien heeft Davids nog een bril liggen.
Niet mee eens, lekker tegen gasquote:Op maandag 6 september 2010 04:16 schreef WilburQuant het volgende:
Jan Mulder is trouwenswalgelijk. Hij maakt een statement en vervolgens herhaalt hij dat keer op keer dwars door de reactie van de ander heen. Echt om beroerd van te worden. De man moet van de TV af, echt.
Waar gaat het nou eigenlijk allemaal om? De ploeg heeft gewoon niet lekker gevoetbald. Tsja, dat het dan niet echt om aan te zien is, wat boeit dat dan eigenlijk? Het is net of Nederland bewust voor deze speelstijl heeft gekozen. Dat is dus echt dikke onzin. Het elftal liep niet zoals voor het WK in de oefenwedstrijden en dat is jammer.quote:Op maandag 6 september 2010 04:07 schreef Perico het volgende:
Ik heb wel geboeid gekeken, vooral naar hoe Kees Jansma iedereen subtiel of niet eerst een denigrerende sneer meegaf om de grote overmacht tenminste een beetje op hun plaats te zetten.
Hoewel hij het verbaal goed deed, blijft het opmerkelijk dat volgens Jansma iedereen het ter wereld met een foute bril ziet, behalve van Marwijk, het elftal, en hij. Hij had ook geen enkel verweer waarom de Jong, die keer op keer over de schreef ging, niet eens ter discussie had gestaan.
Nee, volgens Kees heeft de buitenwacht het gedaan en heiligt het resultaat de middelen. Terecht dat de anderen hem van repliek dienden en hem trachtten te fileren.
Ja er zijn sterke geruchten dat ze niet meer door 1 deur kunnen samen. Botsende karakters.quote:Op maandag 6 september 2010 11:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Ontlopen Jack en Hugo? Toeval vorige week was Hugo er niet maar Jack was er wel
Wat zonde ..wat zou er gebeurt zijn sinds het WK zeker? En Youri ook niet meer héquote:Op maandag 6 september 2010 11:42 schreef Paul-89 het volgende:
Ja er zijn sterke geruchten dat ze niet meer door 1 deur kunnen samen. Botsende karakters.![]()
Gelukkig is er vanavond weer VI, SV is gisteravond definitief gestorven.
Was daarvoor al, Genee heeft wel eens de bewuste geruchten via de radio verteld. Dat ze het liefst niet meer samenwerken etc. maar Genee zei erbij dat het maar geruchten waren, maar het lijkt nu allemaal wel samen te vallen.quote:Op maandag 6 september 2010 11:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat zonde ..wat zou er gebeurt zijn sinds het WK zeker? En Youri ook niet meer hé
zeker, dat weet je gewoon wanneer bert van marwijk ergens trainer is. dan is de speelstijl defensief, behoudend, oftewel verschrikkelijk saaiquote:Op maandag 6 september 2010 08:11 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Het is net of Nederland bewust voor deze speelstijl heeft gekozen. Dat is dus echt dikke onzin.
Defensief is wat anders, hij kiest meer voor zekerheid of inderdaad behoudend. Resultaatgericht.quote:Op maandag 6 september 2010 11:54 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
zeker, dat weet je gewoon wanneer bert van marwijk ergens trainer is. dan is de speelstijl defensief, behoudend, oftewel verschrikkelijk saai
Ik voorzie dat de Mulders of Hugo Borst binnenkort forfait geven voor Studio Voetbal, net zoals Hans Kraay sr. met knetterende ruzie afscheid nam van Genee en Derksen destijds.quote:Op maandag 6 september 2010 11:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Was daarvoor al, Genee heeft wel eens de bewuste geruchten via de radio verteld. Dat ze het liefst niet meer samenwerken etc. maar Genee zei erbij dat het maar geruchten waren, maar het lijkt nu allemaal wel samen te vallen.
Inderdaad. Spelers als Iniesta en vooral Busquets hebben ook walgelijke trekjes.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:30 schreef Piebe het volgende:
Wat mij hierin stoort, is dat die Spanjaarden als een stelletje heiligerds uit dit hele verhaal komen.
Mwoah, je heb nu nog steeds spelers als Sneijder (pass tegen Kameroen, pass tegen Slowakije, etc), Robben en Vd Vaart die prachtige dingen doen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:05 schreef CANARIS het volgende:
Het gaat natuurlijk niet over die wedstrijd van 2 maanden geleden maar over wat die wedstrijd voor de toekomst van het Nederlandse voetbal betekend.
Spaan en Borst hebben groot gelijk. Dit voetbal was huiveringwekkend. Wij hebben beter verdiend als een stelletje tscheslowakische knieentrappers.
Dit is Nederland God******
Het Walhalla van mooi voetbal.
Laat die Zweden of Hongaren loodgietertje spelen. Niet het land van Cruyf, van Basten of Bergkamp.
Stop de verFeijenoordisieering van Oranje!
Arthur verstond het als geen ander om de grote jongens niet in de weg te lopen. Houthakkers als De Jong willen zich nu ineens met het voetbal bemoeien en dat is natuurlijk onzin.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:37 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Mwoah, je heb nu nog steeds spelers als Sneijder (pass tegen Kameroen, pass tegen Slowakije, etc), Robben en Vd Vaart die prachtige dingen doen.
In de tijd had van Bergkamp had je ook gewoon een grasshopper als Arthur Numan ofzo hoor, die ook niet overliep van de techniek
Het scheelt wel dat Gio zelden een rechtsbuiten tegenover zich had staan op het WK.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:44 schreef kalinhos het volgende:
Ach als hij dalijk het Duitse middenveld tegen houdt staat iedereen weer op de banken.
Gio kon er ook helemaal niks van voor dit toernooi. Er zijn bijzonder weinig rechtsbuitens aan de pas gekomen tegen Oranje afgelopen toernooi en Gio speelde de ene dijk van een wedstrijd na de andere.
Hij is een subtopper idd, maar ook een recidivist. Iig absoluut geen wereldtop.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:55 schreef Doublepain het volgende:
sowieso haten op de Jong![]()
Hij is één van de beste verdedigde middenvelders ter wereld..
Moet je hem gelijk op 1 wedstrijd beoordelenHij deed het heus niet expres als je gewoon normaal nadenkt was het een foute timing..
Numan, juist Numan met zijn geweldige passes was een genot om naar te kijken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:37 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Mwoah, je heb nu nog steeds spelers als Sneijder (pass tegen Kameroen, pass tegen Slowakije, etc), Robben en Vd Vaart die prachtige dingen doen.
In de tijd had van Bergkamp had je ook gewoon een grasshopper als Arthur Numan ofzo hoor, die ook niet overliep van de techniek
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:18 schreef HaagsPietje het volgende:
is maar goed dat die Borst niet meer zo vaak komt wat een dwaas is dat zeg met zn oranje en de jong gebash....juist genoten van dit top Oranje, dat eindelijk die walgelijke waas van naiviteit en speelsheid van zich heeft afgegooid en met keihard resultaatvoetbal een WK finale (!!!!) bereikt heeft!
Dat oeverloze slappe gelul van een paar simpelaars die liever mooi voetbal zien dan resultaat en respect kunnen wat mij betreft lekker naar het vrouwenvoetbal gaan ofzo.....![]()
onvoorstelbaar dat dit in de pers de overhand heeft....echt, die lui sporen toch niet??!!
altijd dezelfde gezichten aan tafel.quote:Op zondag 12 september 2010 12:46 schreef macca728 het volgende:
[..]
ook geen Tom![]()
helaas wel Molenaar
Met Toine als presentator..quote:Op zondag 12 september 2010 17:27 schreef Stirner het volgende:
Vanavond weer een ouderwets oude jongens krentenbrood-sfeertje bij Jack aan tafel.
Hoezo? Zit Hugo dan bij VI? Nee toch!!quote:Op zondag 12 september 2010 17:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Hugo kan net zo goed overlopen naar VI.
Meer gezelligheid en de zuurgraad ligt flink lager...
Toine vind ik nog sympathiek en capabel overkomen in tegenstelling tot Jack en Tom.quote:Op zondag 12 september 2010 17:29 schreef Stirner het volgende:
[..]
De joden van SV zijn inwisselbaar en altijd ziekelijk slecht bezig.
SV en boeiend ?quote:Op zondag 12 september 2010 21:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hopelijk is het boeiend, want VI valt ook tegen de laatste tijd tegen
Nee man, VI is gewoon VI alleen Hans maakte het op maandag altijd nog leukerquote:Op zondag 12 september 2010 21:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hopelijk is het boeiend, want VI valt ook tegen de laatste tijd tegen
VI heeft dit jaar 2 geweldige afleveringen gehadquote:Op zondag 12 september 2010 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee man, VI is gewoon VI alleen Hans maakte het op maandag altijd nog leuker
Of basisspeler bij Vitessequote:Op zondag 12 september 2010 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat is die Piet blij, wisselspeler bij Hercules
Yeeeaaah...quote:
hey het is TWENTE!!!!quote:Op zondag 12 september 2010 22:27 schreef Paul-89 het volgende:
Ongeleufelik Joop de Uefa in de Achterhoek.
Nu krijg je misschien wel een leuk interviewquote:Op zondag 12 september 2010 22:25 schreef Doublepain het volgende:
Ik vond Doordekken niet zo.. dus zap ik naar Ned 1 en zie ik die huilie van Twente![]()
Ik ga weer Doordekken kijken
Aah tering dat was weer mijn tv avond.quote:Op zondag 12 september 2010 22:33 schreef Evertjan het volgende:
Paul-89 het gaat over Ajax je kan weg zappen
Op EL een interview met Jordaniaquote:Op zondag 12 september 2010 22:33 schreef Evertjan het volgende:
Paul-89 het gaat over Ajax je kan weg zappen
toch niet met Humberto Tan?quote:Op zondag 12 september 2010 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op EL een interview met Jordania
Wel! Held!quote:
Prijs je gelukkig, Ronald probeert zijn eerste verstaanbare woordjes op tv uit te kramen.quote:Op zondag 12 september 2010 22:36 schreef Zipportal het volgende:
Live stream loopt behoorlijk stront.
Da's een probleem.quote:Op zondag 12 september 2010 22:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Prijs je gelukkig, Ronald probeert zijn eerste verstaanbare woordjes op tv uit te kramen.
Is gewoon zijn salarisquote:Op zondag 12 september 2010 22:46 schreef alors het volgende:
11.000 euro per dag, wtf wat een zieke wereld is het ook
ja en de gemiddelde Fokker verdient dat in de maandquote:Op zondag 12 september 2010 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel hoor, daar doel ik ook op.
En pas 10 minuten.quote:Op zondag 12 september 2010 22:53 schreef Paul-89 het volgende:
Grappig 4 mannen die allemaal geen verstand hebben van de medische wereld die er over discussiëren.
ik zie liever de scheur van zijn vriendinquote:Op zondag 12 september 2010 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Ze blijven veel te lang hangen bij 1 onderwerp man, we weten het nu wel over de scheur van Robben
NOS zit in de zak van de KNVB die zullen nooit een kritische vraag stellen daaroverquote:Op zondag 12 september 2010 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
Moeten we het niet nog over die bid hebben?
...?quote:Op zondag 12 september 2010 23:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat zie ik nu ineens op EL, Studio Ajax
Was toch niet zo erg ajax??quote:Op zondag 12 september 2010 23:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat zie ik nu ineens op EL, Studio Ajax
Tante Es is wel leukquote:Op zondag 12 september 2010 23:06 schreef Paul-89 het volgende:
Raymann![]()
Opperkneus van de publieke omroep.
Nee, was ooit even grappig nu totaal uitgemolken en keer op keer hetzelfde.quote:
Ik stel dan ook voor dat Jack en Tom het alleen mogen laten bij Sportjournaals, de rest van de presentatoren krijgt de lucratieve programma's...quote:Op maandag 13 september 2010 01:57 schreef Perico het volgende:
Toine van Peperstraten, de stille kracht van de NOS. Hij presenteert op zaterdag ook beter dan Egbers. Als Egbers Studio Voetbal doet is het een chaos, als Jack het doet is het klef en subjectief.. daarom: TOINE!
Zelfs van het sportjournaal maakt Jack de grote Jack van Gelder showquote:Op maandag 13 september 2010 03:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik stel dan ook voor dat Jack en Tom het alleen mogen laten bij Sportjournaals, de rest van de presentatoren krijgt de lucratieve programma's...
Ja die is wel echt heel erg slecht in het lezen van de autocue, een beetje zoals je eerste spreekbeurt. info oplezen zonder emotie/klemtonen etc.quote:Op maandag 13 september 2010 15:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zelfs van het sportjournaal maakt Jack de grote Jack van Gelder show
En hop Paardje hop met 'zijn' Sneijdertjequote:Op maandag 13 september 2010 15:29 schreef rubbereend het volgende:
Jack is vooral leuk/goed bij topwedstijden rond het veld voor en na de wedstrijd en op de radio.
quote:Op maandag 13 september 2010 15:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En hop Paardje hop met 'zijn' Sneijdertje
En uiteraard bij Mamma Mia!quote:Op maandag 13 september 2010 15:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en bij Ter land ter zee en in de lucht
En zorgt op goede momenten voor een onderwerp switch, Sjek wil nogal graag blijven hangen op onderwerpen die hem boeien.quote:Op maandag 13 september 2010 16:04 schreef HenkieVdV het volgende:
Gisteravond viel het wel weer mee. Toine is een betere journalist/discussieleider dan Tom en Jack bij elkaar.
Mooi!quote:Op zondag 19 september 2010 10:44 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond met Jack, Hugo, Youri, Tom van 't Hek en Henk Spaan. Weer om 22.10.
Wow eindelijk Hugo, Youri en Jack.quote:Op zondag 19 september 2010 10:44 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond met Jack, Hugo, Youri, Tom van 't Hek en Henk Spaan. Weer om 22.10.
Is mij niet opgevallen.quote:Op zondag 19 september 2010 22:20 schreef Averroes het volgende:
De Zeeuw is het hele seizoen al bagger. Volledig terrecht dat hij op de bank zat vandaag.
Zeggen ze dat in Schotland ook over Celtic - Glasgow na de 4-0 tegen Utrechtquote:
Truequote:
Ook in de eredivisie wedstrijden die ik hem zag spelen vond ik hem echt slecht. Zeker niet het niveau van vorig seizoen.quote:Op zondag 19 september 2010 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is mij niet opgevallen.
Tegen Madrid slecht. Maar verder toch gewoon standaard ?
Wat heeft dat ermee te maken ?quote:Op zondag 19 september 2010 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeggen ze dat in Schotland ook over Celtic - Glasgow na de 4-0 tegen Utrecht
Idd zeg, dit is gewoon lachwekkend weer. De enige andere clubs die nog even voorbij komen, zijn clubs die tegen Ajax gespeeld hebben.quote:Op zondag 19 september 2010 22:30 schreef Ambrosius het volgende:
Zullen we het nu over wat anders hebben dan Ajax?
quote:Op zondag 19 september 2010 22:33 schreef DrDentz het volgende:
Mooi, genoeg over Feyenoord Ajax gehad.
Natuurlijk, kans om Feyenoord nog even verder de shit in te trappen laat Sjek niet liggen natuurlijk.quote:Op zondag 19 september 2010 22:35 schreef alors het volgende:
Ik wist dat die Bahia elleboog erin zou komen
Heb de wedstrijd gezien maar is mij niet opgevallen. Tegen wie was die dan?quote:Op zondag 19 september 2010 22:36 schreef Paul-89 het volgende:
Grappig dat die knal/elleboog van de Jong er niet inzat.
Ook niks. Was bij de cornervalg. Hij maakt zich breed t.o.v. castaignos of Smolov en die loopt er tegenaan. Vond ik ook niks.quote:Op zondag 19 september 2010 22:38 schreef Averroes het volgende:
[..]
Heb de wedstrijd gezien maar is mij niet opgevallen. Tegen wie was die dan?
Castaignos, maakte een actie en de Jong zette zijn lichaam daarin maar Luc kreeg vol de arm/elleboog in zijn snuit. Maar was niet echt een slaande beweging of zo leek me ongelukkig. Flinke knal was het wel.quote:Op zondag 19 september 2010 22:38 schreef Averroes het volgende:
[..]
Heb de wedstrijd gezien maar is mij niet opgevallen. Tegen wie was die dan?
Jij hebt er lol in als een club naar de klote gaat ?quote:Op zondag 19 september 2010 22:39 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk dit over Feyenoord. Van mij mogen ze er een uitzending mee vullen.
Ik denk dat het het meeste klote is voor het Legioen.quote:Op zondag 19 september 2010 22:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij hebt er lol in als een club naar de klote gaat ?
Het glamour-koppel van NL hé.quote:Op zondag 19 september 2010 22:42 schreef Averroes het volgende:
Waarom in godsnaam Sneijder weer in beeld?
Die Yolanthe blijft zich opdringen aan het voetbalpubliekquote:Op zondag 19 september 2010 22:42 schreef Averroes het volgende:
Waarom in godsnaam Sneijder weer in beeld?
Nee, als ze slecht presteren.quote:Op zondag 19 september 2010 22:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij hebt er lol in als een club naar de klote gaat ?
quote:Op zondag 19 september 2010 22:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die Yolanthe blijft zich opdringen aan het voetbalpubliek
Klopt zeker als je beseft dat de seizoenkaart weer 25% in prijs is gestegen en de prestaties blijven dalen. Maar ik snap niet waarom 'buitenstaanders' er lol in hebben als een club zo in de shit zit.quote:Op zondag 19 september 2010 22:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat het het meeste klote is voor het Legioen.
Ze droomt over een nummertje met een reserve spits van PSV om 12 uurquote:Op zondag 19 september 2010 22:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die Yolanthe blijft zich opdringen aan het voetbalpubliek
Ach, dat zal je bij elke club die naar de klote gaat wel houden, dat de buitenwacht leedvermaak heeft. Ik persoonlijk vind het jammer dat Feyenoord in deze positie is terecht gekomen.quote:Op zondag 19 september 2010 22:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt zeker als je beseft dat de seizoenkaart weer 25% in prijs is gestegen en de prestaties blijven dalen. Maar ik snap niet waarom 'buitenstaanders' er lol in hebben als een club zo in de shit zit.
Idd ik snap er geen reet van.quote:Op zondag 19 september 2010 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze droomt over een nummertje met een reserve spits van PSV om 12 uur
Misschien is deze woordgrap te moeilijk.
De tijden dat Ajax, PSV en Feyenoord in NL de dienst uitmaakte en ook in Europa nog de trots van NL hoog hielden waren het mooiste. Helaas is dat allang verleden tijd.quote:Op zondag 19 september 2010 22:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, dat zal je bij elke club die naar de klote gaat wel houden, dat de buitenwacht leedvermaak heeft. Ik persoonlijk vind het jammer dat Feyenoord in deze positie is terecht gekomen.
Koefnoen.quote:
Oké dat heb ik niet gezien.quote:Op zondag 19 september 2010 22:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Koefnoen.
Zeldzame keer dat ik een grap uitleg.
Je snapt hem nog steeds niet.quote:
Dit is je meest cryptische grap ooit.quote:Op zondag 19 september 2010 22:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je snapt hem nog steeds niet.
Ze wilde het juist niet zien.
Koevermans is de Koef, 12 uur noemen ze noen.
Leg ik hem toch uit.
Youri heeft altijd last gehad van verschillen.quote:Op zondag 19 september 2010 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Lol Youri vindt dat er geen groot verschil zit tussen Twente en Internazionale.
De ene goede wedstrijd van Twente aangrijpen om aan te tonen dat de eredivisie groot is is net zo kansloos als 1 wedstrijd van Ajax aangrijpen om aan te tonen dat de eredivisie ruk is.quote:Op zondag 19 september 2010 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Inderdaadquote:Op zondag 19 september 2010 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |