quote:Op zondag 5 september 2010 23:13 schreef Evertjan het volgende:
IK WIL VOETBAL NIEUWS GEEN ANALYSE OVER EEN WEDSTRIJD VAN 2 MAANDEN GELEDEN!!!!!!!!!!
qft.quote:Op zondag 5 september 2010 23:15 schreef Evertjan het volgende:
IK WIL VOETBALNIEUWS GEEN ANALYSE OVER EEN WEDSTRIJD VAN 2 MAANDEN GELEDEN!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 5 september 2010 23:16 schreef Evertjan het volgende:
wat zou gijpie morgen over dit zeggen??
http://www.telegraaf.nl/p(...)rouw__.html?sn=prive
quote:Op zondag 5 september 2010 23:15 schreef Evertjan het volgende:
IK WIL VOETBALNIEUWS GEEN ANALYSE OVER EEN WEDSTRIJD VAN 2 MAANDEN GELEDEN!!!!!!!!!!
'Laat gaan joh, vind het wel iets leuks hebben'quote:Op zondag 5 september 2010 23:16 schreef Evertjan het volgende:
wat zou gijpie morgen over dit zeggen??
http://www.telegraaf.nl/p(...)rouw__.html?sn=prive
kledingwinkelquote:Op zondag 5 september 2010 23:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Weet iemand waar die trui van Hugo vandaan komt? Zal wel niet, maar het is te proberen
Kringloop winkel?quote:Op zondag 5 september 2010 23:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Weet iemand waar die trui van Hugo vandaan komt? Zal wel niet, maar het is te proberen
Hij heeft er geen controle over ..quote:Op zondag 5 september 2010 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
Goed Tom, kap dit onderwerp maar af.
Topquote:
Idd, het is alweer terugquote:Op zondag 5 september 2010 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft er geen controle over ..
quote:Op zondag 5 september 2010 23:23 schreef Drassss het volgende:
Wat een waardeloze aflevering was dit, ongelofelijk.
over een wedstrijd van 2 maanden geledenquote:Op zondag 5 september 2010 23:24 schreef marcodej het volgende:
Zo, ik heb geen voetbal gevolgd deze week, ik ben weer lekker bijgepraat.
Vond je het zo leuk?quote:Op zondag 5 september 2010 23:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Eigenlijk moet dit programma verder gaan op internet
Met Spaan erbij. Stelletje zakkenwassers.quote:Op zondag 5 september 2010 23:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
Borst en Mulder opflikkeren ouwe verzuurde rampenfondsen
Dat niet, maar vaak zie je dat de discussies nog niet over zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |