quote:Op woensdag 8 september 2010 13:03 schreef Silenus het volgende:
Haha ja, de redactie van BZV gaat nu uiteraard heel schijnheilig doen maar daar werken ook geen uilskuikens hoor. Die hebben een hele middag gefilmd bij boer Maurits, zitten in hun wagen terug naar Hilversum en zeggen da ook gewoon tegen elkaar "Hij was nogal eh....vrouwelijk, he? Zou 'ie geen homo zijn?"
Jongens, wat zou dat mooie tv zijn. Boer Maurits die uiteindelijk overblijft met drie hele mannelijke potige vrouwen, en die vrouwen maar zeuren over het 'gebrek aan affectie en genegenheid' wat ze toch een beetje missen.
Dan zie je dus een interview in de perenbosjes met Gerda die zegt "Ja. Ja, ik zie 'm toch meer als broer. Een soort vriend eigenlijk. Kan héél goed met 'm praten, echt over alles, maar of ik echt verliefd op 'm kan worden, ik weet het niet."
En dan ineens 'MAAEOHEOHEOHEHE' (angstaanjagend gehuil), --> cameraman + yvon rent naar het gehuil, en daar zit Maurits op z'n knieën, zijn handen omklemd tegen de robuuste schacht van een perenboom. "Ik kan er niet meer teguhhhhhh"![]()
Yvon: "Maar Mauritsje, wat is er dan? Vertel het maar"
Maurits: "Ik...ik..*snif* *rochel* ik val op mannen."
Yvon: "Maar Maurits, waarom heb je dat dan niet gewoon gezegd? He? Aawwww...kom maarrrrrrr"
(Intussen staat de regisseur achter de cameraman veel moeite te doen om zijn boner te verbergen, hij ziet de kijkcijfers richting de 6 miljoen gaan en droomt van televizier-ringen en oscars)
Nee bij nader inzien hoop ik toch dat Maurits doorgaat. Dus Richard, Gijsbert, Frank, Annemarie, en waar ik Adriaan zei bedoel ik Maurits. Stop. Heb er vijf goed, geen jokers.
quote:Op maandag 20 september 2010 02:49 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
ja, gisteren, vanaf m'n vakantie-adres
Stoer!!! En spannend!!!quote:Op maandag 20 september 2010 02:49 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 02:49 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Neeeeeeeeequote:Op maandag 20 september 2010 02:49 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Jaaa!quote:Op maandag 20 september 2010 02:49 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
It's all about luvvvquote:
Volgens mij noem je dat "vlinders in je buik."quote:
Dat betekent natuurlijk KEIHARD dat onze adonis Gijsbert jou heeft uitgekozen! Of denk je nu werkelijk dat die twee stagiairs alle 750 brievenschrijfsters gaat bellen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:20 schreef Cee het volgende:
Vanochtend schrok ik wakker (let wel: half 7, ik ben nog op vakantie), belde de redactie om te checken of ik de mail heb ontvangen (ja) en of ik die had gelezen (jahaa) en of ik die data beschikbaar ben (eh, ja?). Oké, bedankt, dag!
Man ik krijg hier de zenuwen van.
Zeg heb jij die ene boerin nog geschreven?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat betekent natuurlijk KEIHARD dat onze adonis Gijsbert jou heeft uitgekozen! Of denk je nu werkelijk dat die twee stagiairs alle 750 brievenschrijfsters gaat bellen?
(Ik heb geen idee natuurlijk, maar ik vind het wel leuk om je nog nerveuzer te maken)
Nee, waar zie je me voor aan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg heb jij die ene boerin nog geschreven?
Ze is ook rond de 1.85quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Nou dat dus he.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat betekent natuurlijk KEIHARD dat onze adonis Gijsbert jou heeft uitgekozen! Of denk je nu werkelijk dat die twee stagiairs alle 750 brievenschrijfsters gaat bellen?
(Ik heb geen idee natuurlijk, maar ik vind het wel leuk om je nog nerveuzer te maken)
Ja een hele team aan redactie werken aan mee. Ik ben benieuwd of Cee door is.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:30 schreef bloodymary het volgende:
Misschien maakt de redactie vooraf al een keuze.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |