Hoi.quote:Op dinsdag 28 september 2010 02:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik misschien.
Moet nog even kijken hoe en wat, maar ik wil niet als eerste en enige een trein moeten hebben naar de andere kant van het land. Ligt er ook aan tot hoe ver laat het door gaat.
Ach Joh, Ik hoef maar 4 uur in de treinquote:Op dinsdag 28 september 2010 02:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik misschien.
Moet nog even kijken hoe en wat, maar ik wil niet als eerste en enige een trein moeten hebben naar de andere kant van het land. Ligt er ook aan tot hoe ver laat het door gaat.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 02:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik misschien.
Oeh JJH, je kan vast wel achterop bij Erik!quote:
Wie heeft het over slapen?quote:
Ja mooi verhaal, voorlopig heb ik nog geen vast aantal he dat moest ik eerst wetenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Ook wel handig, iets bekend maken wat nog niet gereserveerd is
Maar, Komt goed schatje! Met echte sterren kom je overal binnen!
alleen maar ene voor hoofd of nagerecht?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:33 schreef Kally het volgende:
Jongens we kunnen niet bij King Arthur terecht, geen plek voor zo'n grote groep maar nu heb ik een Ierse Pub gevonden, kost een menu 14,50 kun je kiezen uit voor, hoofd en nagerecht.
http://www.mickoconnells.nl/home.html
Ik moet het wel snel weten anders wordt het straks de Mac
Weet ik toch schatje!quote:Op donderdag 30 september 2010 16:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja mooi verhaal, voorlopig heb ik nog geen vast aantal he dat moest ik eerst weten
Neehee meerdere keuze's uit voor, hoofd en nagerechten kijk ff op de sitequote:Op donderdag 30 september 2010 16:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
alleen maar ene voor hoofd of nagerecht?
Saté en spekkoekquote:Op donderdag 30 september 2010 16:33 schreef Kally het volgende:
Jongens we kunnen niet bij King Arthur terecht, geen plek voor zo'n grote groep maar nu heb ik een Ierse Pub gevonden, kost een menu 14,50 kun je kiezen uit voor, hoofd en nagerecht.
http://www.mickoconnells.nl/home.html
Ik moet het wel snel weten anders wordt het straks de Mac
Nou ja ik lust het wel maar weet niet hoe de rest daar tegenover staatquote:Op donderdag 30 september 2010 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Saté en spekkoek
Voorgerechten lust ik niet
Bier gaat er altijd in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |