Nou dan kom ik gewoon niet hoor Ll.quote:Op maandag 27 september 2010 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee Myr, das gewoon onacceptabel.
Maar goed, wat bij jou het issue was is met name geld toch? Je weet toch wel ff van tevoren of je het rond gaat krijgen of niet?
quote:Op maandag 27 september 2010 15:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou dan kom ik gewoon niet hoor Ll.![]()
En ja, ik heb moeite met het geld. Kom erop neer dat ik nu net genoeg heb, maar dan zou ik wel nog 3 weken binnen moeten zitten en geen cent uit moeten geven.En ik ben een vrouw, dat is lastig.
Ik ga de avond van te voren wel achter centraal staan.quote:Op maandag 27 september 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach als het op een paar euro'tjes aankomt gaan we wel gewoon met de pet langs
Is goed, bel ff dan kom ik langsquote:Op maandag 27 september 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga de avond van te voren wel achter centraal staan.
Precies.quote:Op maandag 27 september 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach als het op een paar euro'tjes aankomt gaan we wel gewoon met de pet langs
Nou, ik heb nog geen meet meegemaakt waarbij niet een (groot) deel afhaakte op het moment supremequote:Op maandag 27 september 2010 15:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond dat dit verhaaltje een beetje te gemakkelijk van stal werd gehaald door je. Daar kon ik even niet tegen.
Nee toch, het is toch al begonnen?quote:Op maandag 27 september 2010 16:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar het is nog te vroeg om dat hier ook op te te passen.
Ik wil wel een Puntoquote:Op maandag 27 september 2010 16:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil een fiat kunnen geven, wanneer het gezegd mag worden.
Ik heb al een fiat gehad, en dat noooooooooooooit meerquote:Op maandag 27 september 2010 16:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil een fiat kunnen geven, wanneer het gezegd mag worden.
als je nou vandaag al begint, kunnen we allemaal op jouw kosten meetenquote:Op maandag 27 september 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga de avond van te voren wel achter centraal staan.
Dat was wel de bedoeling jaquote:Op maandag 27 september 2010 15:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind ik wat te negatief, LL. De afvallers zitten niet bij de kern die toegezegd heeft zeker te komen. De rest had een positieve intentie om de datum vrij proberen te krijgen.
Ik vind dat er bij het doorbellen een marge van een paar man doorgegeven moet worden als dat mogelijk is. Het zou toch mooi zijn als Pheno of iemand anders toch last minute langs kan komen.
Lees mijn post boven je, ik vroeg het meer omdat sommige er misschien niet aan dachten om het door te geven, ik hou wel rekening ermee dat er nog wat meer kunnen komenquote:Op maandag 27 september 2010 18:04 schreef Chowi het volgende:
Heb net de PM van Kally gelezen, maar ik kan echt niet nu al met zekerheid zeggen of ik erbij kan zijn. Pas een week van tevoren weet ik dat.
Met het oog daarop denk ik dat jullie mij dan maar moeten wegstrepen van de lijst, sta er liever niet op dan dat ik er wel op sta maar uiteindelijk toch niet kan komen.
Ja en mij ff bij de komers zetten !quote:Op maandag 27 september 2010 00:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jammer
Ik heb je van de lijst gehaald. Mocht je je bedenken, geef je maar een gil
[FOK! mode on] JE KOMT GEWOON VERDOMME[/fok]quote:Op dinsdag 28 september 2010 02:05 schreef JJH het volgende:
HJ op tap.Kans dat ik kom is iets groter geworden.
Ik zie mijn baas morgen. Ik zal hem vrij vragen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 02:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[FOK! mode on] JE KOMT GEWOON VERDOMME[/fok]
Serieus: ik wil een biertje met je drinken hoor
anders belt hij mij maarquote:Op dinsdag 28 september 2010 02:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie mijn baas morgen. Ik zal hem vrij vragen.
Ik misschien.quote:Op zondag 26 september 2010 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
Mochten mensen nou van ver komen dan is er hier (in R'dam) vast ook nog wel 1 a 2 slaapplekkies vrij te maken
Zal ik hem zeggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |