quote:Op zondag 5 september 2010 22:16 schreef golfer het volgende:
Zaten we met z'n allen te wachten en topic klaar te zetten.
Ik had anthraxx al geMSN'tquote:Op zondag 5 september 2010 22:16 schreef golfer het volgende:
Zaten we met z'n allen te wachten en topic klaar te zetten.
Dat is aan je quote skills wel te zienquote:
Volgens mij rij ik meer dan 20k km per jaarquote:Op zondag 5 september 2010 22:17 schreef golfer het volgende:
En in antwoord op de vraag van Lein over de motorolie:
http://www.olietekoop.nl/olie_wijzer/Mitsubishi/model/1113
10W-40 dus.
Edit je LaPo danquote:Op zondag 5 september 2010 22:17 schreef Anthraxx het volgende:
Ik open geen topics op mijn telefoon. Reageren is al lastig genoeg...
Grappig, deze zin had in 1990 niemand begrepenquote:
Dan kom ik weer uit bij http://www.olietekoop.nl/olie/product/51quote:Op zondag 5 september 2010 22:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Volgens mij rij ik meer dan 20k km per jaarEn geldt dat ook voor de automaat?
Ja, Son, doenquote:Op zondag 5 september 2010 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff zo maar eens naar bed. Morgen werken + vergaderen..
Heb wel al gekeken naar een opleiding RT. Is er een van 2 jaar die me zeer aanspreekt.. Eens kijken of we dit schooljaar weer een beurs mogen aanvragen, dan ga ik dat absoluut doen!
Ik denk dat mijn zus... die van de jiskefet..... dit nu nog niet begrijptquote:Op zondag 5 september 2010 22:23 schreef TAV74 het volgende:
Grappig, deze zin had in 1990 niemand begrepen
Nja volgens mij valt het wel mee.. het zal ff wennen zijn om dinsdag avond naar school te moeten en om te moeten 'leren' (is vooral praktijkonderzoek gelukkig).. maar ik denk dat ik het wel graag wil! Dan kan ik ook in een hogere schaal terecht komen als ik er een functie bij vind..quote:Op zondag 5 september 2010 22:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, Son, doen
Al lijkt het me best pittig.
Nja er zullen vast meer mensen zijn die niet weten dat het een vuilnisbak isquote:Op zondag 5 september 2010 22:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn zus... die van de jiskefet..... dit nu nog niet begrijpt
Ik ga even een rekensommetje doen hoor.quote:Op zondag 5 september 2010 22:23 schreef golfer het volgende:
Dan kom ik weer uit bij http://www.olietekoop.nl/olie/product/51
Ik denk dat je zus ook niet precies weet wat en hoe op een forum enzoquote:Op zondag 5 september 2010 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat mijn zus... die van de jiskefet..... dit nu nog niet begrijpt
Da;s iets meer dan 100 km per week ongeveer. Ik rij echt alle kanten op en zit op 25K per jaar met 12K zakelijk erin. Dus ik denk dat dat op zich wel realistisch isquote:Op zondag 5 september 2010 22:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ga even een rekensommetje doen hoor.
40 km enkele reis naar m'n werk --> 80 km/dag
4 dagen per week --> 320 km per week
45 weken per jaar --> 14400 km/jaar als woon-werkverkeer
Recreatief 5600 km/jaar rijden... Da's 2 keer op en neer naar Drenthe ongeveer, toch?
Nee, zonder dollen. 5600 km per jaar als niet woon-werkverkeer, is dat realistisch?
Ik vind persoonlijk 100 km per week echt wel veel, dus dat lijkt me zeker realistiesquote:Op zondag 5 september 2010 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da;s iets meer dan 100 km per week ongeveer. Ik rij echt alle kanten op en zit op 25K per jaar met 12K zakelijk erin. Dus ik denk dat dat op zich wel realistisch is
Ik rij eigenlijk best veel![]()
Vakantie doen we met de auto van kaas, die heeft een diesel bestelautoquote:Op zondag 5 september 2010 22:46 schreef Braamyo het volgende:
Ik vind persoonlijk 100 km per week echt wel veel, dus dat lijkt me zeker realisties
je zult wss iets minder rijden per week, maar das weer marge voor je vakantie.
Maar 80 km op een dag rijden voor je werk
of 12K zakelijk... is echt fliping veel !
Dan heb je vast heel leuk werk....?quote:Op zondag 5 september 2010 22:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vakantie doen we met de auto van kaas, die heeft een diesel bestelautoIk rij dus 14,5km zakelijk per jaar. 80 km per dag is ook best veel. Maar ik heb het er wel voor over.
Ik hou van mijn werk, alleen niet van de omstandigheden waaronder het moet gebeuren. Klinkt als een grote contradictie maar ik kan er ook niet meer van maken.quote:Op zondag 5 september 2010 22:51 schreef Braamyo het volgende:
Dan heb je vast heel leuk werk....?
Wat ik me eigenlijk niet kan voorstellen want je verteld heel vaak hoe lastig en gestressed het is...
Ja. Die 12K gaat nog wat vanaf zat ik net te bedenken......Ik heb 52 weken gerekend, maar heb natuurlijk 6 weken vakantiequote:Op zondag 5 september 2010 22:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk 100 km per week echt wel veel, dus dat lijkt me zeker realisties
Ik snap je volkomen hoorquote:Op zondag 5 september 2010 22:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik hou van mijn werk, alleen niet van de omstandigheden waaronder het moet gebeuren. Klinkt als een grote contradictie maar ik kan er ook niet meer van maken.
Stom heh, hebben we dan allebei zo'n utopisch beeld van ons werk?quote:Op zondag 5 september 2010 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ik snap je volkomen hoorHeb hetzelfde
Je vind het gewoon leuk om de oudere mensen te verzorgen, je had alleen graag in een ander zorgsysteem gedaan?quote:Op zondag 5 september 2010 22:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik hou van mijn werk, alleen niet van de omstandigheden waaronder het moet gebeuren. Klinkt als een grote contradictie maar ik kan er ook niet meer van maken.
logisch hoor.quote:Op zondag 5 september 2010 22:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
lol? hoe of wat?quote:Op zondag 5 september 2010 22:59 schreef LieLie het volgende:
nog een week en dan mag ik weer twintig uur per week reizen
Ik denk hetquote:Op zondag 5 september 2010 23:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Stom heh, hebben we dan allebei zo'n utopisch beeld van ons werk?
Ik ben dol op het verzorgen en aandacht geven van mensen. Ik werk nu met oude mensen, heel leuk. Maar het is niet leuk om met 5 man personeel 44 bewoners tussen half 8 en half 12 te moeten wassen en aankleden. Een ander zorgsysteem klinkt me inderdaad prima in de oren, je moet me alleen niet vragen hoe het dan wel moet...quote:Op zondag 5 september 2010 23:00 schreef Braamyo het volgende:
Je vind het gewoon leuk om de oudere mensen te verzorgen, je had alleen graag in een ander zorgsysteem gedaan?als ik het zo goed zeg, want dit klinkt niet meer als een contradictie
haha neej snap ikquote:Op zondag 5 september 2010 23:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben dol op het verzorgen en aandacht geven van mensen. Ik werk nu met oude mensen, heel leuk. Maar het is niet leuk om met 5 man personeel 44 bewoners tussen half 8 en half 12 te moeten wassen en aankleden. Een ander zorgsysteem klinkt me inderdaad prima in de oren, je moet me alleen niet vragen hoe het dan wel moet...
De zon schijnt ook vaak zat hoor! Vlak voor ik op vakantie ging was ik even aan het kletsen met Beppequote:Op zondag 5 september 2010 23:01 schreef LieLie het volgende:
logisch hoor.
een druivenplukker zal ook van zijn werk houden, maar niet als het onweert. en bij jou onweert het altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toen haar echtgenoot langs kwam, en die noemde me ook PakeNou dan zijn alle donderwolken in een klap weg!
quote:Op zondag 5 september 2010 23:04 schreef Braamyo het volgende:
haha neej snap ik
blij te horen dat je dan toch nog van je werk geniet
quote:Op zondag 5 september 2010 23:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De zon schijnt ook vaak zat hoor! Vlak voor ik op vakantie ging was ik even aan het kletsen met Beppewat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toen haar echtgenoot langs kwam, en die noemde me ook PakeNou dan zijn alle donderwolken in een klap weg!
ik bedoelde ook meer organisatorisch. de druiven blijven even goed![]()
Ik snap je. Je bedoelt dat ik niet samen met 4 anderen het hele veld kan plukken voor de lunchquote:Op zondag 5 september 2010 23:09 schreef LieLie het volgende:
wat schattig
ik bedoelde ook meer organisatorisch. de druiven blijven even goed
juist, hele bruikbare metafoorquote:Op zondag 5 september 2010 23:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik snap je. Je bedoelt dat ik niet samen met 4 anderen het hele veld kan plukken voor de lunchNiet dat de druiven zuur zijn
afhankelijk van hoe vroeg je wakker word morgenquote:Op zondag 5 september 2010 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
bedtijd
Heb ik eindelijk hetzelfde ritme als de rest van de wereld?
Heeft ze inmiddels een nieuwe pruik? D'r kapsel van een tijd geleden was zumquote:Op zondag 5 september 2010 23:42 schreef Aure het volgende:
Jacqueline (die van krezip) was leeeukZij heeft zo'n geweldige stem
Ehh gewoon dat blonde, lang met pony zeg maar. Ik vind het leukquote:Op zondag 5 september 2010 23:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Heeft ze inmiddels een nieuwe pruik? D'r kapsel van een tijd geleden was zum
quote:Op zondag 5 september 2010 23:42 schreef Aure het volgende:
Korter haar stond haar beterquote:Op zondag 5 september 2010 23:54 schreef Aure het volgende:
Ehh gewoon dat blonde, lang met pony zeg maar. Ik vind het leuk
quote:Op zondag 5 september 2010 22:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op maandag 6 september 2010 07:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]
De rest ligt nog op 1 oor ofzo
Oehh fijne vakantie vast B&G!! (weer es wat anders dan B&Jquote:Op maandag 6 september 2010 07:40 schreef PdeHoog het volgende:
B&G gaan vandaag vliegenWordt het eindelijk echt rustig in de SC
Leuk dat ze vakantie hebben, maar ze blijven maar doorgaan
Ik vind haar stem altijd serieus vervelend worden als ik een nummer meer dan 3 keer gehoord heb. Maar ja, smaken verschillen , ze kan uiteraard wel zingenquote:Op zondag 5 september 2010 23:42 schreef Aure het volgende:
Idem bij ons, ook zo'n 25.000 per jaar, meeste daarvan privé.quote:Op zondag 5 september 2010 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da;s iets meer dan 100 km per week ongeveer. Ik rij echt alle kanten op en zit op 25K per jaar met 12K zakelijk erin. Dus ik denk dat dat op zich wel realistisch is
Dit wordt een onbetaalde opdrachtquote:
als er nog wat kilo's af mogen welquote:Op maandag 6 september 2010 09:57 schreef FutureFairytale het volgende:
verse pasta kun je niet genoeg eten![]()
Het is inderdaad zalig weer! Heb je 5 km gedaan, DE?quote:Op maandag 6 september 2010 10:23 schreef DarkElf het volgende:
wel lekker geslapen isa?
net heerlijk hardgelopen, tis zalig weer ervoor
ben bezig met week 2 van de onderhoudstraining 5 km van de atletiek unie. das 4 weken lang afwisselend trainen. 3 trainingen per week, 1 en 2 zijn verschillende tempo's en interval, de derde is aaneengesloten lopen met versnellingen.quote:Op maandag 6 september 2010 10:30 schreef Isabeau het volgende:
Het is inderdaad zalig weer! Heb je 5 km gedaan, DE?
Oh nou dan heb je een flinke nacht gemaakt zeg! Ook wel eens lekkerquote:En ik heb geslapen als een blok, werd pas om 9 uur wakker! Vanmorgen dus(en om middernacht, toen heeft Ross me wakker gemaakt om naar bed te gaan)
Lekkerquote:Op maandag 6 september 2010 10:30 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb geslapen als een blok, werd pas om 9 uur wakker! Vanmorgen dus(en om middernacht, toen heeft Ross me wakker gemaakt om naar bed te gaan)
Volgend jaar de marathon van Rotterdam?quote:Op maandag 6 september 2010 10:35 schreef DarkElf het volgende:
Na die 4 weken ga ik , als t allemaal goed blijft voelen en gaan, misschien wel door naar de 10 km
Wie weetquote:Op maandag 6 september 2010 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgend jaar de marathon van Rotterdam?de 10 km loop dan he
![]()
Doe je goedquote:Op maandag 6 september 2010 10:39 schreef DarkElf het volgende:
we hebben trouwens geboekt voor de kerst, 1 nachtje weg maar (ivm de katten en t pension waar ze niet heen kunnen) ... Naar Duitsland, hebben we een uitgebreid menu in een naar t schijnt zeer goed restaurant (met ster dus dat zal wel).. daar blijven we dus ook slapen.![]()
Dus weer geen familieperikelen dit jaar, jammer zeg
Weet wel dat ik dan langs de kant sta om een foto van je te makenquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 10:43 schreef DarkElf het volgende:
geen foto's van mijn hoofd als ik ren! Dat is verre van charming (of je moet het doen net na een start)
t viel vandaag weer enorm mee gelukkig , ben allang blij dat het niet meer zo warm isquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 10:43 schreef DarkElf het volgende:
geen foto's van mijn hoofd als ik ren! Dat is verre van charming (of je moet het doen net na een start)
Wat een schatjequote:Op maandag 6 september 2010 08:47 schreef TAV74 het volgende:
Sammie lag ook lekker te chillen in de strandtent gisteren trouwens![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 september 2010 10:54 schreef z80 het volgende:
mijn kracht en cardio training schema liggen lichtelijk in puin.
vorige weer met de eerste zwemtraining met de kleine teen de rand van het bad meegenomen.
en waarschijnlijk gekneusd, is dik en gevoelig.
gister wel cardio gedaan, maar moet dat nu bezuren met een pijnlijke teen.
klinkt heerlijkquote:Op maandag 6 september 2010 10:39 schreef DarkElf het volgende:
we hebben trouwens geboekt voor de kerst, 1 nachtje weg maar (ivm de katten en t pension waar ze niet heen kunnen) ... Naar Duitsland, hebben we een uitgebreid menu in een naar t schijnt zeer goed restaurant (met ster dus dat zal wel).. daar blijven we dus ook slapen.![]()
Klinkt heel vervelendquote:Op maandag 6 september 2010 10:39 schreef DarkElf het volgende:
Super! Ik geloof dat juist interval trainingen en met versnellingen je looptempo op termijn heel erg verbeterenquote:Op maandag 6 september 2010 10:35 schreef DarkElf het volgende:
ben bezig met week 2 van de onderhoudstraining 5 km van de atletiek unie. das 4 weken lang afwisselend trainen. 3 trainingen per week, 1 en 2 zijn verschillende tempo's en interval, de derde is aaneengesloten lopen met versnellingen.
vandaag bijv 10x2 minuten op wedstrijdtempo (dus het tempo wat je weet wat je kan op de 5 km) ... en vrijdag bijv 20 minuten aaneengesloten met versnellingen ertussen. Lekker afwisselend en opbouwend
Na die 4 weken ga ik , als t allemaal goed blijft voelen en gaan, misschien wel door naar de 10 km
Oh nou dan heb je een flinke nacht gemaakt zeg! Ook wel eens lekker
Kan zo'n klein aanhangseltje nog een pijn doen huh! Weet je zeker dat het alleen gekneusd is?quote:Op maandag 6 september 2010 10:54 schreef z80 het volgende:
mijn kracht en cardio training schema liggen lichtelijk in puin.
vorige weer met de eerste zwemtraining met de kleine teen de rand van het bad meegenomen.
en waarschijnlijk gekneusd, is dik en gevoelig.
gister wel cardio gedaan, maar moet dat nu bezuren met een pijnlijke teen.
quote:Op maandag 6 september 2010 10:39 schreef DarkElf het volgende:
gebroken ga ik niet van uit.quote:Op maandag 6 september 2010 11:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan zo'n klein aanhangseltje nog een pijn doen huh! Weet je zeker dat het alleen gekneusd is?
moet je idd wel mee uitkijken ja. Misschien eerst gaan zwemmen of wandelen ofzo? en als je wat kwijt bent kun je altijd weer beginnen.quote:Op maandag 6 september 2010 11:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Super! Ik geloof dat juist interval trainingen en met versnellingen je looptempo op termijn heel erg verbeterenDat je dus nog sneller over 5 km gaat doen
En op naar de 10, netjes! Ik wil stiekem ook weer beginnen, maar vrees dat ik er eigenlijk te zwaar voor ben (lees: arme knieen)
dat zal idd wel daardoor komen maar goed, beter lang slapen dan zitten snotteren idd.quote:Denk overigens dat ik alleen maar zo lang geslapen heb door de cetirizine, maar zonder dat tabletje zit ik de hele dag te snotteren en komt er continue waterig slijm uit mijn neusEn mijn ogen jeuken dan enorm.
Ja vonden wij ookquote:
Ik weet ook nog steeds niet waar ik nu allergisch voor ben, ik weet alleen dat ik in jaren niet zo weinig last heb gehad als dit jaarquote:Op maandag 6 september 2010 11:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
geen idee wat er nu bloeit maar ik ben er weer vanaf dus de grassen zullen wel uitgebloeid zijn. daar heb ik t meeste last van. Mais staat nu nog wel in bloei, die oogsten ze eind sept dus misschien is dat het?
Leuk diagnosemateriaalquote:Op maandag 6 september 2010 11:33 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm ik dacht dat ik beter was maar chocola smaakt me dus nog niet zo goed.. nou ja, smaakte wel maar wel misselijk nu
werkt echt zo bij mijquote:Op maandag 6 september 2010 11:47 schreef Isabeau het volgende:
Leuk diagnosemateriaal![]()
"Voelt u zich alweer beter. mevrouw?"
"Nee, want chocolade smaakt me helemaal niet"
ook allergisch voor maisproducten?quote:Op maandag 6 september 2010 11:53 schreef DarkElf het volgende:
oh dat zou kunnen.
Berken ja, die zijn ellendig. Verder grassen en van die bomen die al die pluizen loslaten. Verder ben ik ook gevoelig voor mais (tis hier in de buurt echt maiswalhalla, overal staat het) en/of deze . Das bijvoet, die zie je ook overal nu. Die bloeit in aug/sept en is ook een sterk allergeen.
ach ja, nog even en alles is weer uitgebloeid
Morgen om 12 uu/ deze tijd vliegen we heurquote:Op maandag 6 september 2010 07:40 schreef PdeHoog het volgende:
B&G gaan vandaag vliegenWordt het eindelijk echt rustig in de SC
Leuk dat ze vakantie hebben, maar ze blijven maar doorgaan
Neequote:Op maandag 6 september 2010 11:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ook allergisch voor maisproducten?
dinsdag 7 sept Transavia vluchtnr. HV 5423 12.10 vertrek uit AMS <-> 14.05 aankomst in Pisaquote:
Julie zijn er nog! Leuk voor onsquote:Op maandag 6 september 2010 12:09 schreef Bluezz het volgende:
@ Isa, heerlijk die anti-histamine, je wordt er zo lekker slaperig van
Ik snotter wel wat, maar verder gaat het wel, mijn hoogtepunt ( ..) ligt in het vroege voorjaar... en slik me dan suf dus ik wacht nog ff nu.
@ Elf, heerlijk
jaquote:Op maandag 6 september 2010 12:22 schreef LieLie het volgende:
Ik heb mijn boeken ook maar besteld. Wat een bak geld elke keer.
Ah dacht dat jullie vandaag vertrokkenquote:Op maandag 6 september 2010 12:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
dinsdag 7 sept Transavia vluchtnr. HV 5423 12.10 vertrek uit AMS <-> 14.05 aankomst in Pisa
donderdag 16 september Transavia vluchtnr. HV 5424 14.30 vertrek uit Pisa <-> 16.40 aankomst AMS
Auto parkeren op P3 ->Bus naar vertrekhal ->Vliegtuig->Huurauto->Rondcrossen->1dag een Vespa->Relaxxxxxxquote:Op maandag 6 september 2010 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:
lekkere tijden idd Bluezz! terug normaal inpakken en ontbijten 's ochtends en dan om 17.30u ofzo weer in Bloemendaalhoe gaan jullie ernaartoe?
Is 2e hands mss een optie?quote:Op maandag 6 september 2010 12:22 schreef LieLie het volgende:
Ik heb mijn boeken ook maar besteld. Wat een bak geld elke keer.
quote:Op maandag 6 september 2010 12:36 schreef LieLie het volgende:
Je voeten in de zon die door het raam komt
Maar deels. Van de boeken die ik nu moet hebben kon ik van de meeste boeken niet veel vinden, en dan vragen ze vaak nog bijna de nieuwprijs.quote:
Morgen pas? Ik dacht vandaagquote:Op maandag 6 september 2010 12:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Morgen om 12 uu/ deze tijd vliegen we heur
En hoe blijven we maar doorgaan
Het was bonte avond gisterenquote:Op maandag 6 september 2010 12:44 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen pas? Ik dacht vandaagEn jullie blijven maar doorgaan met zuipen en tot laat doorposten
Heerlijk, en herkenbaar dat soort avondenquote:Op maandag 6 september 2010 12:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het was bonte avond gisterenWe hebben zelfs nog ff heel melig naar Boer zoekt vrouw zitten kijken online
![]()
Als je goed getraind bent lukt dat ook primaquote:
leuk he voorpretquote:Op maandag 6 september 2010 13:14 schreef golfer het volgende:
Meteen maar alvast online ingecheckt, stoelen gereserveerd en boardingpass alvast afgedrukt.
Alleen morgen nog even de bagage afgeven aan een balie.
Morgen dus lekker rustig aan doen?quote:Op maandag 6 september 2010 13:14 schreef golfer het volgende:
Meteen maar alvast online ingecheckt, stoelen gereserveerd en boardingpass alvast afgedrukt.
Alleen morgen nog even de bagage afgeven aan een balie.
Nog geen idee. Straks nog even boodschappen doen en ons ter plekke in de winkel(s) laten inspereren.quote:Op maandag 6 september 2010 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
en wat wordt jullie 'laatste avondmaal' in holland vnv?
Ja, maar desondanks moeten we wel al ca. 2 uur van te voren op Schiphol aanwezig zijn.quote:
Rundvleesquote:Op maandag 6 september 2010 13:38 schreef LieLie het volgende:
Welk soort vlees kan ik het beste kopen als ik zelf babi ketjap wil maken en het varkensvlees dus lekker lang moet sudderen?
is overdreven. 1,5 uur van tevoren ben je ruim op tijd als je alleen bagage hoeft af te geven! binnen 20 minuten sta je achter de douane (en dat is incl. rij, meestal is er maar 1 wachtende voor je daar) en dan heb je nog 40 min daar en 30 min van tevoren boardenquote:Op maandag 6 september 2010 13:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog geen idee. Straks nog even boodschappen doen en ons ter plekke in de winkel(s) laten inspereren.
[..]
Ja, maar desondanks moeten we wel al ca. 2 uur van te voren op Schiphol aanwezig zijn.
Sucadelappen oid zou ik zeggen. Varkensvlees en sudderen vind ik vaak net niks.quote:Op maandag 6 september 2010 13:38 schreef LieLie het volgende:
Welk soort vlees kan ik het beste kopen als ik zelf babi ketjap wil maken en het varkensvlees dus lekker lang moet sudderen?
Da's toch ook koe?quote:Op maandag 6 september 2010 13:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sucadelappen oid zou ik zeggen. Varkensvlees en sudderen vind ik vaak net niks.
Ik maandagquote:Op maandag 6 september 2010 13:43 schreef borisz het volgende:
Academisch jaar vandaag begonnen. Ik hoef donderdag pas.
Yepquote:Op maandag 6 september 2010 13:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Da's toch ook koe?
Maar Babi Ketjap van de chinees vind ik altijd erg lekker
Misschien is het ook meer stoven dan sudderen.
oh sorry tis niet mn bedoeling bijdehand te zijn ofzoquote:
Sjeez, dan heb maar zo'n 34 weken vakantie gehad als ik goed geteld hebquote:Op maandag 6 september 2010 13:43 schreef borisz het volgende:
Academisch jaar vandaag begonnen. Ik hoef donderdag pas.
ik denk dat ze het vlees bakken, aangezien het krokante korstje wat eraan zitquote:Op maandag 6 september 2010 13:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Da's toch ook koe?
Maar Babi Ketjap van de chinees vind ik altijd erg lekker
Misschien is het ook meer stoven dan sudderen.
In de quote staat het er ook al bij andersquote:
grrr sommige mensen en vakantiequote:Op maandag 6 september 2010 13:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sjeez, dan heb maar zo'n 34 weken vakantie gehad als ik goed geteld heb
Ja, die moest ik weer aanpassenquote:Op maandag 6 september 2010 13:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In de quote staat het er ook al bij anders
Nietesquote:
Dat frituren ze volgens mij even, als het krokant is.quote:Op maandag 6 september 2010 13:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik denk dat ze het vlees bakken, aangezien het krokante korstje wat eraan zit
Heerlijk toch, moet je van genieten zo lang het nog kan. Eenmaal aan het werk kun je het vergetenquote:Op maandag 6 september 2010 13:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
grrr sommige mensen en vakantie
dat is zo... net laatste loonstrook gecheckt; nog 13 vrije dagen dit jaarquote:Op maandag 6 september 2010 13:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heerlijk toch, moet je van genieten zo lang het nog kan. Eenmaal aan het werk kun je het vergeten
Haha, ik heb er nog 15 ingepland en dan hou ik nog zo'n 7 dagen overquote:Op maandag 6 september 2010 13:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is zo... net laatste loonstrook gecheckt; nog 13 vrije dagen dit jaar![]()
ik werk 4 dagen op kantoor dus kan als ik wil 3 weken opnemen![]()
lekker hoorquote:Op maandag 6 september 2010 13:49 schreef LieLie het volgende:
Ik heb nu 12 weken vakantie gehad volgens mij. Waarvan drie of vier echt helemaal vrij.
plan jij je vrije dagen al zover van tevoren? 15 dit jaar nog.. zozo heerlijkquote:Op maandag 6 september 2010 13:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Haha, ik heb er nog 15 ingepland en dan hou ik nog zo'n 7 dagen over
quote:Op maandag 6 september 2010 13:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sjeez, dan heb maar zo'n 34 weken vakantie gehad als ik goed geteld heb
Zal wel moeten, al was het maar omdat mijn agenda anders vol loopt. Op losse dagen ben ik behoorlijk flexibel, maar als ik een hele week wil plan ik ver van te voren.quote:Op maandag 6 september 2010 13:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
plan jij je vrije dagen al zover van tevoren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.svp niet quoten, ik haal het zo weer weg.
[ Bericht 32% gewijzigd door AnneX op 06-09-2010 14:45:16 ]
je opmerking was ook wel pittig Anne en in de reactie erop meen ik dat ze het goed bedoeld heeft. maar goed; er gaat blijkbaar een geschiedenis aan vooraf en die ken ik niet.quote:
beter 14:59 dan helemaal niet maar als je andere dingen wilt doen wel vervelend.. sowieso rotverhaalquote:Op maandag 6 september 2010 14:17 schreef golfer het volgende:
Ik zit alweer vanaf 1 uur te wachten op iemand van de belastingdienst, die beloofd had vandaag tussen 1 en 3 te bellen i.v.m. de continuing story van de fouten die ze gemaakt hebben.
Zal je zien dat ze pas om 14:59 bellen of het helemaal vergeten zijn.
Doet me denken aan die keer dat iemand vegetarische babi pangang wilde bestellenquote:Op maandag 6 september 2010 13:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sucadelappen oid zou ik zeggen. Varkensvlees en sudderen vind ik vaak net niks.
oh welke?quote:Op maandag 6 september 2010 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga weer een receptje uitproberen van Gino, DE
Pecunia 2.0quote:Op maandag 6 september 2010 14:51 schreef PdeHoog het volgende:
En ik heb weer een leuke betaalde fotoklus
Alles kan, ik kan me uit mijn studententijd het legendarische gerecht Chicken Tonight zonder kip herinnerenquote:Op maandag 6 september 2010 14:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doet me denken aan die keer dat iemand vegetarische babi pangang wilde bestellen
Niet gebeld dus.quote:Op maandag 6 september 2010 14:17 schreef golfer het volgende:
Ik zit alweer vanaf 1 uur te wachten op iemand van de belastingdienst, die beloofd had vandaag tussen 1 en 3 te bellen i.v.m. de continuing story van de fouten die ze gemaakt hebben.
Zal je zien dat ze pas om 14:59 bellen of het helemaal vergeten zijn.
Het is toch wel grof schandalig zo langzaam. Tijd om eens een mail aan de nationale ombudsman te sturen zou ik zeggen.quote:Op maandag 6 september 2010 14:57 schreef Bluezz het volgende:
Bedankt belastingdienst voor het wederom niet nakomen van jullie afspraken.
eerlijk gezegd dacht ik het al.. maar denk daar tijdens jullie vakantie ajb even niet aanquote:Op maandag 6 september 2010 15:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet gebeld dus.
Laat ze lekker maar de *insert dodelijke ziekte* krijgen.
"Doe mij maar Pasta al Tonno, maar dan zonder tonijn"quote:Op maandag 6 september 2010 14:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alles kan, ik kan me uit mijn studententijd het legendarische gerecht Chicken Tonight zonder kip herinneren
de saus kan toch anders zijn?quote:Op maandag 6 september 2010 15:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
"Doe mij maar Pasta al Tonno, maar dan zonder tonijn"
"Wilt u dan niet liever de gewone?"
"Nee, die vind ik niet lekker"
Het ging in dit geval echt om twee precies dezelfde gerechten, waarvan één met tonijnquote:Op maandag 6 september 2010 15:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
de saus kan toch anders zijn?
hehe en het was echt serieus?quote:Op maandag 6 september 2010 15:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het ging in dit geval echt om twee precies dezelfde gerechten, waarvan één met tonijn
Jep.quote:Op maandag 6 september 2010 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe en het was echt serieus?
Iets met linzen, garnalen en gestoomde preiquote:
Plan gewoon een weekendje als je dat wilt, en zeg dat je dan niet kunt werkenquote:Op maandag 6 september 2010 15:18 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wilde mn weekendje in Antwerpen in juli of augustus doen voor het lekkere weer en nu wordt het weer verschoven naar 8-9-10 okt vanwege optredens
ja had al gezegd dat ik de 18e niet kon maar heb nu een modeshow die ik moet zingen en een skihut. weekendje geldt gelukkig tot eind dit jaar, maar 8-9-10 ga ik echt. ga vandaag gewoon reserverenquote:Op maandag 6 september 2010 15:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Plan gewoon een weekendje als je dat wilt, en zeg dat je dan niet kunt werken![]()
Dat doen andere mensen ook hoor.
u eet lekker deze dagenquote:Op maandag 6 september 2010 15:52 schreef LieLie het volgende:
Ik maak pasta met gehaktballetjes met parmezaanse kaas in tomatensaus (van Gino ookBeetje vrije versie van het recept). En straks gaat de babi ketjap ook op. Schijnt nog lekkerder te zijn als je het de volgende dag eet.
Mag ik nog mee in de koffer?quote:Op maandag 6 september 2010 16:24 schreef Bluezz het volgende:
Winterjas niet gelukt, de winkel verkoopt niet alles wat ze online aanbieden![]()
Dan maar ná de vak. bestellen dat ding
Boodschappies binnen, eten voor het eerst sinds januari koolhydraat aardappelgratin
Straks sleutel brengen naar de Xenaoppascentrale en dan lekker inpakken
quote:Op maandag 6 september 2010 16:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Achteraan aansluiten en niet voordringen
Dat ja.quote:Op maandag 6 september 2010 16:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind Ikea best leuke spullen hebben, wij hebben ook wel e.e.a. ertussen staan maar om nou je hele huis in te richten daarmee gaat me wat ver
Haha, studentenkamer is andersquote:Op maandag 6 september 2010 17:03 schreef Aure het volgende:
Mijn hele kamer is wel IkeaMaar dat mag wel vind ik..
Hoe was je eerste schooldagquote:Op maandag 6 september 2010 17:06 schreef Aure het volgende:
Oeps er vloog net een papier mn raam uit en ik heb geen flauw idee of het iets belangrijks was
Leuk wel op zich. Erg informatief enzo, weinig gedaan nogquote:
Accountants houden ook niet van creatief gedoequote:Op maandag 6 september 2010 17:35 schreef borisz het volgende:
Bij ons is het heel makkelijk
Eerste twee jaar alle vakken 3 punten.
Derde jaar alle vakken 6 behalve filosofie(3) en Bachelorscriptie (9)
Das inderdaad makkelijk!quote:Op maandag 6 september 2010 17:35 schreef borisz het volgende:
Bij ons is het heel makkelijk
Eerste twee jaar alle vakken 3 punten.
Derde jaar alle vakken 6 behalve filosofie(3) en Bachelorscriptie (9)
Is dat niet allemaal erg weinig?quote:Op maandag 6 september 2010 17:39 schreef Aure het volgende:
[..]
Das inderdaad makkelijk!
Wij hebben nu variërend van 1 tot 4 ects geloof ik.
wtf, 6 ects voor een makkelijk rechtenvak?quote:Op maandag 6 september 2010 17:24 schreef Aure het volgende:
[..]
Leuk wel op zich. Erg informatief enzo, weinig gedaan nogUitleg van hoe het allemaal werkt daar en hoe het zit met je ECTS en BSA (iedereen vindt het meteen eng met die ects
). Wel leuke docenten dus dat scheelt een boel! Ben benieuwd hoe de andere lessen zullen zijn
![]()
De docent nam trouwens nog als voorbeeld dat een moeilijker vak als *blablabla* wel 4 ECTS waard was! Toen moest ik wel even slikkenIk heb nooit vakken van 4 ECTS gehad
Altijd 5/6 voor 'makkelijke' en 9/10 voor moeilijke vakken
Ik denk dat ik weinig moeite ga hebben met de theorie, maar ik zal wel extra moeten werken aan t creatieve gedeelteDaarop loop ik best achter op de rest. De meeste komen direct van de middelbare school en hebben de creatieve vakken niet al te lang geleden afgesloten en anderen hebben een afgeronde MBO opleiding, meestal wel in een creatieve richting. Ik heb er niet zoveel aan gedaan de afgelopen jaren.
Wiskundevakkenquote:Op maandag 6 september 2010 17:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
wtf, 6 ects voor een makkelijk rechtenvak?
Bij ons 3 ects voor een krankzinnig moeilijk wiskundevak waar niemand doorheenkomt.
niet jaloers, gewoon bitter![]()
* Sarabi stelt waarschijnlijk een domme vraag maar hoe komt het dat je zolang niets kan doen?quote:Op maandag 6 september 2010 17:44 schreef Braamyo het volgende:
*veegt zweet van voorhoofd*![]()
Phew... wat heb ik vandaag weer helemaal stomvervelend niks zitten doen![]()
seriously, niks doen klinkt wel okay maar na 3,5 maand komt het nu echt mijn strot uit !
Niets nieuws toch? De statistiek module die echt niemand bij ons haalde was maar 2,5 ouderwetsche studiepunten, voor sommige project-achtige nonsense kreeg je er zo ongeveer 4 cadeau.quote:Op maandag 6 september 2010 17:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bij ons 3 ects voor een krankzinnig moeilijk wiskundevak waar niemand doorheenkomt.
Gewoon 60 punten.quote:Op maandag 6 september 2010 17:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is dat niet allemaal erg weinig?
Hoeveel moet je dan in totaal in een jaar halen?
Bij ons is alles 5 en heel heel afentoe 10
Ik vond sommige makkelijke rechtenvakken nog best pittig hoorquote:Op maandag 6 september 2010 17:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ahaquote:Op maandag 6 september 2010 17:50 schreef Aure het volgende:
[..]
Gewoon 60 punten.
Maar er zijn ongeveer 13 vakken per semesterDus wel logisch dat het zo weinig is per vak.
Romeins recht brrrr ik ben er ook op neer gegaanquote:Op maandag 6 september 2010 17:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik vond sommige makkelijke rechtenvakken nog best pittig hoorRomeins recht zou een makkelijk rechtenvak moeten zijn, maar daar ben ik toch echt keihard over gestruikeld. Als dat goed was gegaan, zat ik nu waarschijnlijk in mn afstudeerjaar in Leiden
(of niet
)
Op de docent?quote:Op maandag 6 september 2010 18:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Romeins recht brrrr ik ben er ook op en neer gegaan
Ja dat heb je..quote:Op maandag 6 september 2010 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op de docent? Oh ik heb een woordje toegevoegd
Wel nadeel met een hoop vakken een hoop tentamensquote:Op maandag 6 september 2010 17:39 schreef Aure het volgende:
[..]
Das inderdaad makkelijk!
Wij hebben nu variërend van 1 tot 4 ects geloof ik.
Lief doen Steertjequote:Op maandag 6 september 2010 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, je bent nieuw hier, de CUL sexhumor moet nog komen.
Ik vond het de laatste tijd wel meevallen met die humorquote:Op maandag 6 september 2010 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, je bent nieuw hier, de CUL SC sexhumor moet nog komen.
Tis eigenlijk geen humor ookquote:Op maandag 6 september 2010 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
Hihi begreep jequote:Op maandag 6 september 2010 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ikke nietquote:Op maandag 6 september 2010 18:59 schreef Sarabi het volgende:
Gaan er hier trouwens nog mensen naar Appelpop komend weekend?
Hmm jammer, ga ik een keer naar een festival kom jij nietquote:Op maandag 6 september 2010 19:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ikke nietIk heb het druk met twee andere concerten en wederom een applicatie update jawel, dezelfde als waar ik vorige keer 24 overuren aan overhield. Worden er dit keer minimaal 8
Jij nog wel! Dan zijn wij helemaal hopeloos verloren in mobieletelefoonlandquote:Op maandag 6 september 2010 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben een idioot.![]()
Gisteren m'n contract bij Vodafone verlengd, zonder door te hebben dat als ik niet verleng, mijn oude contract gewoon door loopt onder dezelfde voorwaarden.
Nu heb ik een nieuw contract met veel slechtere voorwaarden, aangezien alle providers hun prijzen hebben verhoogd:
http://www.nu.nl/internet(...)end-per-seconde.html
Domme ik.Belletjes worden per minuut afgerekend nu en mijn beltegoed blijkt nu maar 1 ipv 2 maanden geldig bij mijn nieuwe contract.
Advies aan SIM Only-bellers: NIET verlengen als je tevreden bent met je huidige contract. Alle aanbieders hebben momenteel slechtere nieuwe contracten, en je oude contract is tot op een maand opzegbaar, wordt telkens stilzwijgend een maand verlengd.
Ik dacht niet na. Enkele jaren geleden was het nog zo dat je abonnement *één jaar* werd verlengd stilzwijgend, maar sinds 1 januari 2010 mag dit niet meer. Dat had ik over het hoofd gezien, vandaar dat ik snel wilde verlengen. Stilzwijgende verlengingen zijn maar 1 maand nu.quote:Op maandag 6 september 2010 19:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jij nog wel! Dan zijn wij helemaal hopeloos verloren in mobieletelefoonland
Hoe heb je verlengd?quote:Op maandag 6 september 2010 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben een idioot.![]()
Gisteren m'n contract bij Vodafone verlengd, zonder door te hebben dat als ik niet verleng, mijn oude contract gewoon door loopt onder dezelfde voorwaarden.
Nu heb ik een nieuw contract met veel slechtere voorwaarden, aangezien alle providers hun prijzen hebben verhoogd:
http://www.nu.nl/internet(...)end-per-seconde.html
Domme ik.Belletjes worden per minuut afgerekend nu en mijn beltegoed blijkt nu maar 1 ipv 2 maanden geldig bij mijn nieuwe contract.
Advies aan SIM Only-bellers: NIET verlengen als je tevreden bent met je huidige contract. Alle aanbieders hebben momenteel slechtere nieuwe contracten, en je oude contract is tot op een maand opzegbaar, wordt telkens stilzwijgend een maand verlengd.
Telefonisch. Dubbelstomgevoelwaarde.quote:
Die grap snap ik nooit maar zie hem wel erg vaak voorbij komen dus moest er wel meteen aan denkenquote:Op maandag 6 september 2010 19:30 schreef Stereotomy het volgende:
Nu zeggen jullie natuurlijk: 'maar Stereo, jij belt NOOIT'
Ik baalde enorm van m'n telefoonrekening van de maand waarin we op vakantie waren.quote:Op maandag 6 september 2010 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dacht niet na. Enkele jaren geleden was het nog zo dat je abonnement *één jaar* werd verlengd stilzwijgend, maar sinds 1 januari 2010 mag dit niet meer. Dat had ik over het hoofd gezien, vandaar dat ik snel wilde verlengen. Stilzwijgende verlengingen zijn maar 1 maand nu.
Maar mijn oude abonnement had veel betere voorwaarden voor dezelfde prijs:
- 150 minuten en per seconde afgerekend worden vs. nu 170 minuten en per minuut afgerekend worden
- En beltegoed was 2 maanden geldig, ipv nu 1.
Echt, ik ben erg kwaad op mezelf nu.Ik maak mijn beltegoed nooit op, maar STEL ik moet de komende maanden veel bellen, dan ben ik nu veel duurder uit als ik over m'n tegoed heenga. En de voorwaarden van vroegah krijgen we niet zo snel meer terug in telecomland.
Klopt, bundel is alleen voor binnenland.quote:Op maandag 6 september 2010 19:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik baalde enorm van m'n telefoonrekening van de maand waarin we op vakantie waren.
Normaal betaal ik ongeveer 25 euro. Nu had ik een rekening van 52(!) doordat ik dus op vakantie wel gebeld en gesmst heb. Het tegoed dat over was uit mijn normale bundel (wordt dus niet gebruikt in het buitenland): 22 euro!
Grmbl. Verreken dat dan eerst met mijn gewone bundel ofzo.
Blij je vermaakt te hebben.quote:Op maandag 6 september 2010 19:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die grap snap ik nooit maar zie hem wel erg vaak voorbij komen dus moest er wel meteen aan denken
Nee sorry het is wel heel lullig ditquote:
-edit- wet koop op afstand geldt, dus je hebt als het goed is een bedenktijd, ik google even.quote:Op maandag 6 september 2010 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Telefonisch. Dubbelstomgevoelwaarde.![]()
Die gast aan de telefoon wist natuurlijk donders goed dat ik naar slechtere voorwaarden ging, en *dat* ik helemaal niet hoefde te verlengen met een nieuw abonnement, omdat mijn oude onder dezelfde oude voorwaarden maandelijks door zou gaan.
Ik zal het eens proberen, goed punt.quote:Op maandag 6 september 2010 19:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
-edit- wet koop op afstand geldt, dus je hebt als het goed is een bedenktijd, ik google even.
http://www.consuwijzer.nl/Consumententhema_s/Kopen_op_afstand
Twijfelgeval helaas.. je kan het natuurlijk wel proberen.
Heb je hem meteen laten beginnen?quote:Op maandag 6 september 2010 19:53 schreef Stereotomy het volgende:
Sluit u een dienst af die u meteen wilt laten beginnen? Bijvoorbeeld een abonnement voor mobiel bellen? Dan hebt u geen bedenktijd.
lama.
4e gebeld, 5e ingegaan. Is dat direct?quote:Op maandag 6 september 2010 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je hem meteen laten beginnen?
Dus gister gebeld en dan direct een nieuw abbo of pas per de ...sept?
quote:Naar aanleiding van de contractverlenging van 04-09-2010 is de volgende abonnementswijziging doorgevoerd op 05-09-2010.
Alle genoemde bedragen zijn inclusief btw, tenzij anders vermeld.
Heb vandaag wel een SMS'je ontvangen. Da's ook gebruikmaken?quote:8 Indien een Overeenkomst door middel van een techniek
voor communicatie op afstand (bijvoorbeeld de Vodafone
Internetsite of telefonisch) tot stand is gekomen en geen
betrekking heeft op een Content Dienst en Contractant
een Consument is, heeft Contractant het recht, zonder
opgave van redenen, de Overeenkomst te ontbinden
binnen zeven werkdagen nadat de Overeenkomst
tot stand is gekomen. Teneinde de Overeenkomst te
ontbinden dient u hiervan binnen voornoemde termijn
melding te maken bij Vodafone, afdeling Klantenservice,
op telefoonnummer: 1200 of de ontbinding binnen
zeven werkdagen te melden middels een reactie via de
Vodafone Internetsite: www.vodafone.nl.
9 Het in artikel 3.8 bedoelde recht op ontbinding bestaat
niet indien Contractant of één van zijn Eindgebruikers
binnen de termijn van zeven werkdagen na het sluiten
van de Overeenkomst daadwerkelijk gebruik heeft
gemaakt van de Aansluiting.
Ja, dat was ook de reden waarom ik ging verlengen. Het punt is dat ik juist compleet niets had moeten doen - omdat mijn oude abonnement incl. betere voorwaarden dan voor onbepaalde tijd zouden gelden met een opzegtermijn van 1 maand.quote:Op maandag 6 september 2010 20:20 schreef golfer het volgende:
Steer heeft duidelijk niet naar Kassa gekeken. Die waarschuwden afgelopen zaterdag nog nadrukkelijk voor die prijsverhogingen met ingang van afgelopen maandag.
Ik moet in december verlengen.quote:Op maandag 6 september 2010 20:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, dat was ook de reden waarom ik ging verlengen. Het punt is dat ik juist compleet niets had moeten doen - omdat mijn oude abonnement incl. betere voorwaarden dan voor onbepaalde tijd zouden gelden met een opzegtermijn van 1 maand.
Dan had je dus niet begrepen wat ze in Kassa gezegd hebben.quote:Op maandag 6 september 2010 20:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, dat was ook de reden waarom ik ging verlengen. Het punt is dat ik juist compleet niets had moeten doen - omdat mijn oude abonnement incl. betere voorwaarden dan voor onbepaalde tijd zouden gelden met een opzegtermijn van 1 maand.
Indien ze bij Kassa hadden gezegd dat je je Sim Only niet moet verlengen maar gewoon door moet laten gaan, dan hebben ze gelijk.quote:Op maandag 6 september 2010 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan had je dus niet begrepen wat ze in Kassa gezegd hebben.
Domme Steer.![]()
heerlijk om dat een keer tegen je te kunnen zeggen
Ik vond die gast er al een beetje stoffig uitzien in de aankondiging na het journaal.quote:Op maandag 6 september 2010 20:34 schreef borisz het volgende:
Uitgesproken VARA. Nog trager dan MAX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |