quote:Op zondag 5 september 2010 22:16 schreef golfer het volgende:
Zaten we met z'n allen te wachten en topic klaar te zetten.
Ik had anthraxx al geMSN'tquote:Op zondag 5 september 2010 22:16 schreef golfer het volgende:
Zaten we met z'n allen te wachten en topic klaar te zetten.
Dat is aan je quote skills wel te zienquote:
Volgens mij rij ik meer dan 20k km per jaarquote:Op zondag 5 september 2010 22:17 schreef golfer het volgende:
En in antwoord op de vraag van Lein over de motorolie:
http://www.olietekoop.nl/olie_wijzer/Mitsubishi/model/1113
10W-40 dus.
Edit je LaPo danquote:Op zondag 5 september 2010 22:17 schreef Anthraxx het volgende:
Ik open geen topics op mijn telefoon. Reageren is al lastig genoeg...
Grappig, deze zin had in 1990 niemand begrepenquote:
Dan kom ik weer uit bij http://www.olietekoop.nl/olie/product/51quote:Op zondag 5 september 2010 22:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Volgens mij rij ik meer dan 20k km per jaarEn geldt dat ook voor de automaat?
Ja, Son, doenquote:Op zondag 5 september 2010 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff zo maar eens naar bed. Morgen werken + vergaderen..
Heb wel al gekeken naar een opleiding RT. Is er een van 2 jaar die me zeer aanspreekt.. Eens kijken of we dit schooljaar weer een beurs mogen aanvragen, dan ga ik dat absoluut doen!
Ik denk dat mijn zus... die van de jiskefet..... dit nu nog niet begrijptquote:Op zondag 5 september 2010 22:23 schreef TAV74 het volgende:
Grappig, deze zin had in 1990 niemand begrepen
Nja volgens mij valt het wel mee.. het zal ff wennen zijn om dinsdag avond naar school te moeten en om te moeten 'leren' (is vooral praktijkonderzoek gelukkig).. maar ik denk dat ik het wel graag wil! Dan kan ik ook in een hogere schaal terecht komen als ik er een functie bij vind..quote:Op zondag 5 september 2010 22:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, Son, doen
Al lijkt het me best pittig.
Nja er zullen vast meer mensen zijn die niet weten dat het een vuilnisbak isquote:Op zondag 5 september 2010 22:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn zus... die van de jiskefet..... dit nu nog niet begrijpt
Ik ga even een rekensommetje doen hoor.quote:Op zondag 5 september 2010 22:23 schreef golfer het volgende:
Dan kom ik weer uit bij http://www.olietekoop.nl/olie/product/51
Ik denk dat je zus ook niet precies weet wat en hoe op een forum enzoquote:Op zondag 5 september 2010 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat mijn zus... die van de jiskefet..... dit nu nog niet begrijpt
Da;s iets meer dan 100 km per week ongeveer. Ik rij echt alle kanten op en zit op 25K per jaar met 12K zakelijk erin. Dus ik denk dat dat op zich wel realistisch isquote:Op zondag 5 september 2010 22:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ga even een rekensommetje doen hoor.
40 km enkele reis naar m'n werk --> 80 km/dag
4 dagen per week --> 320 km per week
45 weken per jaar --> 14400 km/jaar als woon-werkverkeer
Recreatief 5600 km/jaar rijden... Da's 2 keer op en neer naar Drenthe ongeveer, toch?
Nee, zonder dollen. 5600 km per jaar als niet woon-werkverkeer, is dat realistisch?
Ik vind persoonlijk 100 km per week echt wel veel, dus dat lijkt me zeker realistiesquote:Op zondag 5 september 2010 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da;s iets meer dan 100 km per week ongeveer. Ik rij echt alle kanten op en zit op 25K per jaar met 12K zakelijk erin. Dus ik denk dat dat op zich wel realistisch is
Ik rij eigenlijk best veel![]()
Vakantie doen we met de auto van kaas, die heeft een diesel bestelautoquote:Op zondag 5 september 2010 22:46 schreef Braamyo het volgende:
Ik vind persoonlijk 100 km per week echt wel veel, dus dat lijkt me zeker realisties
je zult wss iets minder rijden per week, maar das weer marge voor je vakantie.
Maar 80 km op een dag rijden voor je werk
of 12K zakelijk... is echt fliping veel !
Dan heb je vast heel leuk werk....?quote:Op zondag 5 september 2010 22:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vakantie doen we met de auto van kaas, die heeft een diesel bestelautoIk rij dus 14,5km zakelijk per jaar. 80 km per dag is ook best veel. Maar ik heb het er wel voor over.
Ik hou van mijn werk, alleen niet van de omstandigheden waaronder het moet gebeuren. Klinkt als een grote contradictie maar ik kan er ook niet meer van maken.quote:Op zondag 5 september 2010 22:51 schreef Braamyo het volgende:
Dan heb je vast heel leuk werk....?
Wat ik me eigenlijk niet kan voorstellen want je verteld heel vaak hoe lastig en gestressed het is...
Ja. Die 12K gaat nog wat vanaf zat ik net te bedenken......Ik heb 52 weken gerekend, maar heb natuurlijk 6 weken vakantiequote:Op zondag 5 september 2010 22:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk 100 km per week echt wel veel, dus dat lijkt me zeker realisties
je zult wss iets minder rijden per week, maar das weer marge voor je vakantie.
Maar 80 km op een dag rijden voor je werk
of 12K zakelijk... is echt fliping veel !
Ik snap je volkomen hoorquote:Op zondag 5 september 2010 22:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik hou van mijn werk, alleen niet van de omstandigheden waaronder het moet gebeuren. Klinkt als een grote contradictie maar ik kan er ook niet meer van maken.
Stom heh, hebben we dan allebei zo'n utopisch beeld van ons werk?quote:Op zondag 5 september 2010 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ik snap je volkomen hoorHeb hetzelfde
Je vind het gewoon leuk om de oudere mensen te verzorgen, je had alleen graag in een ander zorgsysteem gedaan?quote:Op zondag 5 september 2010 22:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik hou van mijn werk, alleen niet van de omstandigheden waaronder het moet gebeuren. Klinkt als een grote contradictie maar ik kan er ook niet meer van maken.
logisch hoor.quote:Op zondag 5 september 2010 22:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
lol? hoe of wat?quote:Op zondag 5 september 2010 22:59 schreef LieLie het volgende:
nog een week en dan mag ik weer twintig uur per week reizen
Ik denk hetquote:Op zondag 5 september 2010 23:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Stom heh, hebben we dan allebei zo'n utopisch beeld van ons werk?
Ik ben dol op het verzorgen en aandacht geven van mensen. Ik werk nu met oude mensen, heel leuk. Maar het is niet leuk om met 5 man personeel 44 bewoners tussen half 8 en half 12 te moeten wassen en aankleden. Een ander zorgsysteem klinkt me inderdaad prima in de oren, je moet me alleen niet vragen hoe het dan wel moet...quote:Op zondag 5 september 2010 23:00 schreef Braamyo het volgende:
Je vind het gewoon leuk om de oudere mensen te verzorgen, je had alleen graag in een ander zorgsysteem gedaan?als ik het zo goed zeg, want dit klinkt niet meer als een contradictie
haha neej snap ikquote:Op zondag 5 september 2010 23:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben dol op het verzorgen en aandacht geven van mensen. Ik werk nu met oude mensen, heel leuk. Maar het is niet leuk om met 5 man personeel 44 bewoners tussen half 8 en half 12 te moeten wassen en aankleden. Een ander zorgsysteem klinkt me inderdaad prima in de oren, je moet me alleen niet vragen hoe het dan wel moet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |