Bij mij was duidelijk dat het nooit aan mij heeft gelegen. Want ik heb 4 jaar lang alles gegeven wat ik had en haar nooit fout behandelt! Mijn ex is een meisje die meestal altijd voor het verkeerde kiest. Ze is al 3 keer door dezelfde deur heen gelopen en 3 keer was het de foute. En nu doet ze het weer?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:42 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Het lag aan mij dat de relatie is uitgegaan, maar hoe zij ermee om is gegaan is absurd en dat ligt wel aan haar. Ik weet dondersgoed wat ik allemaal fout heb gedaan en zal deze fouten niet nogmaals maken, het is gewoon een pijnlijke levensles! Maar dat zij er vervolgens zo mee omgaat en mij als een stuk stront over de schutting richting buurman gooit kan ik niet bevatten.
En ik vraag me niet af wat die andere kerel heeft wat ik niet had, want dat wil ik niet weten. Alleen weten waarom ze zichzelf er zo voor afsluit opeens.
Alsof ik in de spiegel kijk! Mijn ex begon net voordat het uit ging aan een erg zwaar dieet, en is inmiddels ( 13 weken verder) 25 !! kilo afgevallen. Ze was wel iets aan de zwaardere kant, nu ziet ze er echt goed uit ( begint inmiddels wel een beetje TE dun te worden ) .quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:26 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Klopt, ze was ook net 10kg afgevallen ....
Tja, steeg een beetje boven haar hoofd uit en was niet meer goed genoeg ofzo denk ik... Maar kost me wel veel pijn en moeite om haar niet even te mailen o.i.d. Maar mijn eigen wil is hopelijk sterker dan mijn gevoel!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:03 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Alsof ik in de spiegel kijk! Mijn ex begon net voordat het uit ging aan een erg zwaar dieet, en is inmiddels ( 13 weken verder) 25 !! kilo afgevallen. Ze was wel iets aan de zwaardere kant, nu ziet ze er echt goed uit ( begint inmiddels wel een beetje TE dun te worden ) .
Doordat ik mij vaak naar tegen haar heb gedragen, probeer ik mijn schuldgevoel nu een beetje te minderen door hele lieve dingen tegen haar te zeggen om haar zo zelfvertrouwen te geven. Ik doe dit niet om haar terug te krijgen, maar juist om haar zelfvertrouwen te krijgen. Heb de laatste tijd alleen een beetje het idee dat mijn uitspraken haar een beetje naar de bol stijgen en begint ze mij een beetje te behandelen alsof ik haar aanbid.
Veel meisjes kunnen niet goed omgaan met complimenten. Het enige dat helpt is inderdaad haar negeren en niet meer aan hielenlikkerij doen, wat dat betreft ben je sowiezo goed bezig!
Lijkt me echt een naar gevoel !quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:23 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Tja, steeg een beetje boven haar hoofd uit en was niet meer goed genoeg ofzo denk ik... Maar kost me wel veel pijn en moeite om haar niet even te mailen o.i.d. Maar mijn eigen wil is hopelijk sterker dan mijn gevoel!
En ja, vrouwen moeten doorgaans veel complimenten hebben, dat heb ik wel gemerkt!
Ik denk het, ik weet niet waarom dit zo gegaan is. Eigenlijk weet ik alleen dat ik altijd mijn best heb gedaan om open en eerlijk tegen mijn ex te zijn en dingen bespreekbaar te maken maar dat hij daar zelf moeite mee had. Waarom hij zich van me heeft afgesloten toen hij met van alles zat weet ik niet. Het is niet alsof ik niet mijn best deed om er voor hem te zijn of naar hem te luisteren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 02:46 schreef Lallend het volgende:
[..]
Oh ok, verkeerd opgevat dus. Maar nee, nu ik er zo over nadenk heb ik nooit echt diepgang gehad met mijn ex. Wel konden we heel goed praten in de eerste 2 jaar, maar in de laatste 2 jaar is dit blijkbaar scheef gaan lopen. Naja ik wil er ook niet meer over nadenken..
Maar blijkbaar zijn jullie wat dat betreft dan gewoon uit elkaar gegroeid of is er een andere oorzaak waarom die zaken niet meer gedeeld werden...
Ja.. lag het maar aan mij. Ik heb me zo vaak zo ontzettend machteloos gevoeld omdat ik niks aan de situatie kon doen. Nog steeds vraag ik me af waarom het allemaal gegaan is zoals het ging. Mijn ex zegt ook dat hij een eikel is geweest. Het is zo verschrikkelijk klote om je machteloos en moedeloos te voelen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:33 schreef Bartinhoo het volgende:
Misschien is dat mijn ego dat dan weer opspeelt, maar zouden jullie niet juist ''blij'' zijn als het aan jullie lag?
Wat een kutgevoel lijkt me dat, sterkte! Heb je ook nooit enige aanwijzing/reden kunnen vinden waarom het uitging?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:02 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Ja.. lag het maar aan mij. Ik heb me zo vaak zo ontzettend machteloos gevoeld omdat ik niks aan de situatie kon doen. Nog steeds vraag ik me af waarom het allemaal gegaan is zoals het ging. Mijn ex zegt ook dat hij een eikel is geweest. Het is zo verschrikkelijk klote om je machteloos en moedeloos te voelen.
Ja, ik heb het uitgemaakt omdat hij regelmatig tegen mij loog. Hij zocht altijd contact met meiden en stuurde naar sommigen ook al zijn sex fantasieėn. Meerdere keren zijn er meiden naar mij toegekomen omdat hij zich niet kon gedragen wat betreft andere meisjes. Later zat hij samen met mij en nog een andere meid tegelijkertijd. En ja, dan krijg je het idee dat je niet goed genoeg voor hem bent. Dus, vandaar dat ik het heb uitgemaakt. Wat ik ook deed, het was blijkbaar nooit goed genoeg voor hem.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:41 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Wat een kutgevoel lijkt me dat, sterkte! Heb je ook nooit enige aanwijzing/reden kunnen vinden waarom het uitging?
Wat shit lijkt me dat zeg... Hij heeft dus nadien nooit spijt betuigd of heeft hij nog wel geprobeerd je terug te krijgen of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:07 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Ja, ik heb het uitgemaakt omdat...
Natuurlijk is het zo dat ze niet verder met mij wou;) Maar dat heb ik zelf (misschien zelfs deels bewust) bewerktstelligd door afstandelijk en arrogant met haar om te gaan. Ik vond het spannend om de grens op te zoeken, en daar overheen te gaan. Daar heb ik nu enorme spijt van maar gedane zaken nemen geen keer helaas! Ik weet zelf ook wel dat er een last van haar schouders is gevallen, dat ze haar zelfvertrouwen weer terug heeft gekregen en dat het leven haar weer toelacht met het oog op een nieuwe leuke vriend die haar wel waardering geeft....quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:53 schreef melanie_x het volgende:
Ja elke keer kwam mijn ex weer op z'n knietjes naar me toe....
Eh met de hoop dat er weer wat gebeurt misschien?quote:Op zondag 12 september 2010 01:01 schreef Tegan het volgende:
Waarom laat je haar in godsnaam bij je slapen als het uit was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |