Ik vind het ook pas spannend worden vanaf de liveshowsquote:Op zondag 26 september 2010 20:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik wil het volgen, echt waar. Maar het lukt niet, ik vind het allemaal niet meer zo spannend als vorig jaar.
Ja de liveshows zal ik denk ik nog wel willen volgen, die zijn inderdaad meestal wel wat spannender.quote:Op zondag 26 september 2010 20:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het ook pas spannend worden vanaf de liveshows
Al doende leert men. Ze hoeven niet meteen meester te wordenquote:Op zondag 26 september 2010 20:50 schreef megamandy het volgende:
Mhuahaha die beelden van Moskou, geweldig klassiek ballet zoals het bedoelt is. Dat zal nog zwaar vallen voor sommige mensen die dat wereldje niet kennen.
Zekerquote:Op zondag 26 september 2010 20:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Die gevangenisgast was wel goed tijdens de Dance for your life vond ik.
Nee, maar de manier van lesgeven. Niet proberen, doen gewoon!quote:Op zondag 26 september 2010 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al doende leert men. Ze hoeven niet meteen meester te worden
Daarvoor is het een bootcamp.quote:Op zondag 26 september 2010 20:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, maar de manier van lesgeven. Niet proberen, doen gewoon!
Zag je al meteen met die voeten opeens, die werden gewoon in de ideale 5e positie geduwd. Zulke leraren kijken niet naar beginners, als het niet lukt moet je maar stoppen
shazam vind geen match hierquote:Op zondag 26 september 2010 21:36 schreef EggsTC het volgende:
Weet iemand welk nummer dat was, wat Lorenzo deed als solo vanavond?
Edit: Dit nr, op 49:30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |