Ik vind het ook pas spannend worden vanaf de liveshowsquote:Op zondag 26 september 2010 20:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik wil het volgen, echt waar. Maar het lukt niet, ik vind het allemaal niet meer zo spannend als vorig jaar.
Ja de liveshows zal ik denk ik nog wel willen volgen, die zijn inderdaad meestal wel wat spannender.quote:Op zondag 26 september 2010 20:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het ook pas spannend worden vanaf de liveshows
Al doende leert men. Ze hoeven niet meteen meester te wordenquote:Op zondag 26 september 2010 20:50 schreef megamandy het volgende:
Mhuahaha die beelden van Moskou, geweldig klassiek ballet zoals het bedoelt is. Dat zal nog zwaar vallen voor sommige mensen die dat wereldje niet kennen.
Zekerquote:Op zondag 26 september 2010 20:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Die gevangenisgast was wel goed tijdens de Dance for your life vond ik.
Nee, maar de manier van lesgeven. Niet proberen, doen gewoon!quote:Op zondag 26 september 2010 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al doende leert men. Ze hoeven niet meteen meester te worden
Daarvoor is het een bootcamp.quote:Op zondag 26 september 2010 20:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, maar de manier van lesgeven. Niet proberen, doen gewoon!
Zag je al meteen met die voeten opeens, die werden gewoon in de ideale 5e positie geduwd. Zulke leraren kijken niet naar beginners, als het niet lukt moet je maar stoppen
shazam vind geen match hierquote:Op zondag 26 september 2010 21:36 schreef EggsTC het volgende:
Weet iemand welk nummer dat was, wat Lorenzo deed als solo vanavond?
Edit: Dit nr, op 49:30
Jeffrey is echt te arrogant idd ook al kan hij wel goed dansen.quote:Op zondag 26 september 2010 21:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
Die gevangenisgast (ben ff zn naam kwijt) is heel erg goed.
Jeffrey helaas ook, die is echt té arrogant.
En Chico.
Verder is er nog niemand echt uitgesprongen van de meisjes.
Een hele hoop blondjes die ik niet uit elkaar kan houden.
Dat moet wel Jeffrey zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:39 schreef Ang3l het volgende:
Oooooooooooooow wat is die ene gast ARROGANT zeg
Die irriteert me mateloos ja... Jeffreyquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:39 schreef Ang3l het volgende:
Oooooooooooooow wat is die ene gast ARROGANT zeg
Ik vind dat je Lorenzo nog niet echt heel veel hebt gezien.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Lorenzo niet meer de meest boeiende eerlijk gezegd
En ja, die Jeffrey
Man o man wat moet die gast eens hard op z'n bek gaan zeg, vre-se-lijk
Ik klrijg echt jeuk van dat soort mensen en merk dat ik echt hardop "SHUT THE FUCK UP!" tegen het scherm aan het roepen ben als ie weer z'n bek opentrekt
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:28 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Weet iemand welk nummer het is dat je hoort rond de 10 minuten op onderstaande link van RTL Gemist? Het is bij de workshop van Da Costa.
http://www.rtl.nl/compone(...)_Can_Dance_s3_a5.xml
Weet je deze ook? of zeg je dan NOU MOOI NIET?quote:Op zondag 26 september 2010 21:36 schreef EggsTC het volgende:
Weet iemand welk nummer dat was, wat Lorenzo deed als solo vanavond?
Edit: Dit nr, op 49:30
Nee solly, die weet ik niet, misschien kun je de vraag hier stellen: Help, ik zoek...#296quote:Op woensdag 29 september 2010 20:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Weet je deze ook? of zeg je dan NOU MOOI NIET?![]()
Daar weten ze mijnes bijna nooitquote:Op woensdag 29 september 2010 21:17 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nee solly, die weet ik niet, misschien kun je de vraag hier stellen: Help, ik zoek...#296
Hij is ERG knap.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:37 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Gevangenisgastik heb al sinds de audities een oogje op hem
wat zegt dat over mij
![]()
Ja dat begin, net alsof het uit een stuk van het Scapino Ballet kwamquote:Op donderdag 30 september 2010 10:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat Lorenzo veel te veel gehyped wordt. Constant dat benadrukken "DE FAVORIET VAN VORIG JAAR!!!!" Ben er wel klaar mee, hij is heel goed, maar hij staat ook gewoon op gelijke voet met de andere kandidaten, die zich ondertussen ook wel hebben bewezen.
Ik vind dat hele lange donkere meisje met dat korte haar wel tof. Nog niet veel van gezien, maar toch. Jeffrey mogen ze meteen naar huis sturen, zo'n mooiboy met een teveel aan "zelfvertrouwen". Die jongen die zeven jaar ballettraining heeft gehad mag ook wel oppassen met dat steeds te benadrukken, want dat wordt ook irritant. Zijn solo vond ik wel echt heel tof, vooral het begin.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |