Inderdaadquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:19 schreef Wing het volgende:
Mensen die Naturel Chips eten. Pak dan anders gewoon een aardappel, strooi er zout op en eet het op.
Naturel is zoals het product bedoeld is, alle andere varianten zijn inferieur aan deze.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:19 schreef Wing het volgende:
Mensen die Naturel Chips eten. Pak dan anders gewoon een aardappel, strooi er zout op en eet het op.
mensen die de versies eten met neppe poedershit eropquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:19 schreef Wing het volgende:
Het is de schuld van de New World Order het is niet anders. "Either you're with us or you;re with the terrorists..". Ik vind het ook bullshit maargoed.quote:Op zondag 5 september 2010 18:43 schreef Agiath het volgende:
Vieze vuile gore teringlijers! Ik ben woedend.
Zomaar 25% minder zout in de Naturel chips doen, zonder aankondiging, pats boem!
Je proeft het gewoon, er zit minder smaak aan, het is net alsof die gore lightchips zit te kanen.
BEGRIJP HET NOU IS! VAN "REGULAR" PRODUCTEN BLIJF JE GODVERDOMME AF!
Je maakt maar een apart product met minder zout, maar nu dwing je mij gewoon altijd light te eten, dit wil ik helemaal niet! Als ik light chips wil koop ik wel droge crackers, doe ik daar iets hartigs op en dan is het wel een gezonde snack, maar als ik gewoon vette zoute chips wil moet dat gewoon kunnen.
Ik ben die sonja bakker cultuur bij vette snacks spuugzat, hypocriet gedoe. wats next? light frikandellen? kapsalon light?
Dit land gaat kapot.
Pindasquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:51 schreef iRemco het volgende:
Chips eten terwijl er ook gewoon borrelnoten bestaan
Niks mis met Vlaamse Patat (chips lust ik niet)quote:
Vlaamse patatquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Niks mis met Vlaamse Patat (chips lust ik niet)
OMG Limbo alert!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:56 schreef iRemco het volgende:
[..]
Vlaamse patat
Franse frieten zijn de eckte
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:56 schreef iRemco het volgende:
[..]
Vlaamse patat
Franse frieten zijn de eckte
niet eens een iphone 4? pauperquote:MacBook 2.4 GHz Intel Core 2 Duo 2GB // iPhone 3GS 16gb
quote:Op zondag 5 september 2010 18:47 schreef FOKkû het volgende:
Dan strooi je toch zelf zout op je chips?
Zout, zoet, bitter, zuur en umami. Allemaal baarlijke nonsens.quote:Op zondag 10 april 2011 11:46 schreef Pipo1234 het volgende:
Zout smaak durven noemen: Culinaire banaliteit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |