Bolognese van Crocky is wel lekker ja, maar ik vind naturel toch het beste, dus tja.quote:foto Op zondag 5 september 2010 18:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er ook weer Croky Chips te koop (al een tijdje geloof ik), vooral de bolognese variant (bedacht door Croky) vind ik stukken lekkerder dan die van Lays.
In de reclame zie ik altijd een paarse zak Croky maar in de winkel kan ik hem niet vinden.quote:Op zondag 5 september 2010 18:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er ook weer Croky Chips te koop (al een tijdje geloof ik), vooral de bolognese variant (bedacht door Croky) vind ik stukken lekkerder dan die van Lays.
Croky Speciaal, gisteren nog gegeten. Is niet heel bijzonder dus je mist weinigquote:foto Op zondag 5 september 2010 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In de reclame zie ik altijd een paarse zak Croky maar in de winkel kan ik hem niet vinden.
Dat is gewoon zout met chips, dan kun je siereus beter 20cent bij neerleggen en gewoon voor lays bolognaise ofzo gaan.quote:Op zondag 5 september 2010 19:07 schreef Fellows het volgende:
LIDL chips tering daar zit veel zout op.
Ja eng he, A-merken die gewoon een andere naam hebben.quote:
Dat mag je geen chips noemen, rommel is hetquote:
Pringles zijn goed, maar die naturel smaken echt naar niksquote:
Is de smaak veranderd dan? Misschien dat ik het dan weer een keer probeerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop