wat een expressie en fraai geschoten foto,quote:Op zondag 5 september 2010 14:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vooruit, omdat Ilse zo leuk is.
[ afbeelding ]
Canon EOS 1D mark II met EF 70-200 f/2.8L IS II USMquote:Op maandag 6 september 2010 12:48 schreef rubje het volgende:
[..]
wat een expressie en fraai geschoten foto,
Welke camera en lenzen?
quote:Op maandag 6 september 2010 12:55 schreef Timmos het volgende:
[..]
Canon EOS 1D mark II met EF 70-200 f/2.8L IS II USM
Dank je wel! Ilse was echt enorm leuk om te fotograferen!quote:Op maandag 6 september 2010 12:48 schreef rubje het volgende:
[..]
wat een expressie en fraai geschoten foto,
Welke camera en lenzen?
Correct, mijn heel erg vervelende setjequote:Op maandag 6 september 2010 12:55 schreef Timmos het volgende:
[..]
Canon EOS 1D mark II met EF 70-200 f/2.8L IS II USM
Keertje samen schieten? Mag je er een keer naar kijkenquote:
Nu ze opgedroogd zijn wel ja.quote:
Het leek de afgelopen dagen even de goede kant op te gaan, maar het is weer vanouds kut nu inderdaad...quote:
Vakantie? Ben 1 weekend weggeweest ofzoquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:27 schreef Isdatzo het volgende:
Boe.
Ik hoop dat iedereen hier wel een leuke vakantie gehad heeft?
De eerste vakantie was leuk, de 2e begon leuk maar toen heb ik een steen gekopt en werd het minder leuk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:30 schreef Timmos het volgende:
[..]
Vakantie? Ben 1 weekend weggeweest ofzo..
Jij wel?![]()
Welkom terug
Al bekend hoe het gebeurd isquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De eerste vakantie was leuk, de 2e begon leuk maar toen heb ik een steen gekopt en werd het minder leuk.
Dat lijkt me idd bizar. Kan me er ook helemaal niets bij voorstellen (gelukkig maar).quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:34 schreef Isdatzo het volgende:
Weet er niks meer van.. daarna nog wel teruggegaan naar de plek waar het ongeveer gebeurd moest zijn maar kon me ook niks meer herinneren. Vreemde shit als je daar staat en het is gewoon een leeg stuk in je geheugen.
Sommige mensen koppen ook geen stenen, dat scheelt ergens wel denk ikquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:42 schreef Xilantof het volgende:
"geen inspanning" verschilt natuurlijk ook van persoon tot persoon![]()
Voor sommige is de trap op danwel af al te veel
Ja, daarom. En helemaal stilzitten is ook niks.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:49 schreef taxibabe het volgende:
Hee welkom terug Isdatzo! Wat heftig allemaal zeg.Inspanning is denk ik ook wel hoe je zelf aanvoelt, je merkt vanzelf wel waar je grens ligt.
Ha, je hebt de fot-SC'ers in huis gehaaldquote:Sinds gisteravond nieuwe huisdiertjes!
Ff snel een paar (ok, slechte) fotootjes geschoten, maak kennis met:
Anne
[ afbeelding ]
Koosje
[ afbeelding ]
Pien
[ afbeelding ]
Ik denk dat het door de wiet komt hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:29 schreef Isdatzo het volgende:
Wat ook geniaal is om te zien is een springende kip! Kan ook door de wiet komen maar dat zag er echt geniaal hilarisch uit.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:06 schreef freud het volgende:
Allemaal mooi weer dansjes doen svp. Morgen trouwen.
Realisme zuigt, morgen schijnt de zon!quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:06 schreef freud het volgende:
Hing niet echt aan de grote klok, dus niet gek dat je het gemist hebt. Met een beetje geluk is het droog als we foto's gaan makenquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:58 schreef Isdatzo het volgende:
Ga je trouwen dan? Heb niet alle SC-topics teruggelezen maar if so: heel veel plezier morgen kerel. Maak er een mooie dag van!
mmm... iets zegt me dat niet iedereen een mooi weer dansje heeft gedaanquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:06 schreef freud het volgende:
Nou, heel veel plezier!quote:Op woensdag 8 september 2010 07:53 schreef freud het volgende:
[..]
Hing niet echt aan de grote klok, dus niet gek dat je het gemist hebt. Met een beetje geluk is het droog als we foto's gaan maken.
quote:Op woensdag 8 september 2010 09:37 schreef Ronhui het volgende:
[..]
mmm... iets zegt me dat niet iedereen een mooi weer dansje heeft gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |